• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 4

Бензин, дизельне паливо

Місце надання послуг: за адресою АЗС постачальника Кількість: 2 найменування, згідно Технічної специфікації (Додаток №2 до тендерної документації) ДП – 4000 л А95 -3500 л

Торги відмінено

436 425.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 182.13 UAH
Період оскарження: 29.05.2024 16:49 - 16.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА

Номер: a2a7bd31c40142e3acf1abd29f61e19d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-29-010897-a.b2
Назва: СКАРГА
Скарга:
з урахуванням п. 55 – 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та Конституцією України ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника КНП ЛОР ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР " скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника процедури відкритих торгів з Особливостями учасника ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-05-29-010897-a, за предметом «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин, дизельне паливо)».
Дата розгляду скарги: 04.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.06.2024 16:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.07.2024 15:00
Дата виконання рішення Замовником: 11.07.2024 16:43
Коментар замовника щодо усунення порушень: Лист-роз’яснення та повідомлення про технічну неможливість виконання рішення АМКУ від 04.07.2024 № 11634 за результатом розгляду скарги UA-2024-05-29-010897-a.b2 При проведенні замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" закупівлі згідно ідентифікатора UA-2024-05-29-010897-a було подано скаргу учасником ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" , за результатом якої АМКУ прийнято рішення від 04.07.2024 № 11634 про задоволення скарги та зобов’язано замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ", повернувши таку пропозицію на кваліфікацію. Замовник, керуючись рішенням АМКУ, мав та має намір виконати таке рішення, однак встановив, що технічна можливість повернути учасника-скаржника ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" на кваліфікацію відсутня, адже відповідної функції (клавіші) немає щодо такого учасника. Тож, задля встановлення причин і вирішення питання замовником було здійснене звернення до адміністратора електронного майданчика Zakupivli.pro Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАКУПІВЛІ.ПРО» з метою отримання роз’яснень щодо причини неможливості технічно виконати рішення АМКУ шляхом повернення ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" на кваліфікацію і можливості вирішення цієї проблеми, яка не залежить від волі Замовника. Так, на запит замовника від 10.07.2024 року №574 (додається) було отримало лист-відповідь від адміністратора електронного майданчика № 11/07/ZK-1786 від 11.07.2024 року (додається), згідно якого встановлено наступне: «1. У замовника відсутня технічна можливість повернути учасника ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" на кваліфікацію у зв’язку з тим, що в картці скарги, яка є в загальному доступі, вказано, що оскаржується рішення щодо ПП "ОККО-СЕРВІС" . Таким чином, технічно замовник може повернути на кваліфікацію тільки ПП "ОККО-СЕРВІС". 2. ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" не є клієнтом Zakupivli.Pro, пропозиція та скарга подані даним учасником з іншого майданчика. Майданчик Zakupivli.Pro не володіє інформацією щодо роботи технічного функціоналу інших майданчиків і не може вплинути на вирішення даної проблеми.» На підтвердження того, що скарга скаржника на його відхилення прив’язана до іншого учасника закупівлі додаємо скріншот з кабінету замовника на електронному майданчику Zakupivli.pro: Також додаємо скріншот з кабінету замовника на електронному майданчику Zakupivli.pro , який підтверджує те, що на кваліфікацію повернуто за результатом оскарження іншого учасника -ПП "ОККО-СЕРВІС", рішення щодо кваліфікації якого не оскаржувалось, однак скаржником прив’язано скаргу до такого учасника торгів: Враховуючи, що технічна можливість виконати рішення АМКУ відсутня з незалежних від Замовника обставин, а також те, що адміністратор електронного майданчика Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАКУПІВЛІ.ПРО», з яким у замовника укладено договір, та на майданчику якого здійснено розміщення оголошення про проведення торгів, не може повпливати на ситуацію що склалася, оскільки це не є в межах його технічної компетенції, а спричинене помилкою безпосередньо скаржника, повідомляємо, що єдино можливим варіантом усунути порушення в частині кваліфікації пропозиції учасника-скаржника ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" визначеного в рішенні АМКУ є відміна торгів по завершенню періоду оскарження у зв’язку із неможливістю усунути порушення у спосіб визначений в рішенні АМКУ, на підставі пп.2 п.50 Особливостей: «Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень». Тож, по завершенню періоду оскарження, у випадку відсутності повторних скарг, Замовником буде відмінено відкриті торги на усунення порушення.
Автор: ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ", Катерина Шевченко +380671298652 sinergiyasistem@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 06fa9557142243bebfd8c0882b51cca7
Заголовок пункту скарги: Скаржник не погоджується з прийнятим Замовником рішенням та вважає його таким, що прийнято з порушенням пункту 44 Особливостей.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Згідно Протоколу від 21.06.2024 року, Замовником було відхилено пропозицію Скаржника та зазначено наступну інформацію:
«Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» по відкритих торгах з предметом закупівлі «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин, дизельне паливо)» а підставі пп.2 пункту 44 Особливостей: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
- На вимогу додатку 2 технічна специфікація документації надати Сертифікату відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» на бензини автомобільні (далі - паливо), або Декларацію про відповідність палива Технічному регламенту та ДСТУ 7687:2015. (на Бензин А-95) учасником надано сертифікат відповідності на бензин а-95 виробника ТОВ СТАНДАРТ ОЙЛ строком чинності до 30.03.2024 року, тобто нечинний документ, водночас декларації відповідності на товар цього виробника не надано. Тобто, відсутній документ, що підтверджує якість товару на бензин А-95 виробника ТОВ Стандарт ОЙЛ.
- На вимогу додатку 2 технічна специфікація документації надати Паспорт якості на дизельне паливо із зазначенням технічних характеристик запропонованого палива, виданий підпрриємством-виробником палива учасником надано паспорт якості на дизельне паливо виробника Star Rafineri AS (Туреччина), який виданий не виробником, а ТОВ «Катма Груп». Тобто документ якості наданий виробником на паливо виробництва Star Rafineri AS (Туреччина) відсутній.
Також на підтвердження цієї вимоги учасником на дизельне пальне виробництва OMV Petrom SA (Румунія), що покращене ТОВ Катма Груп не надано документ якості наданий виробником.
Також, на підтвердження цієї вимоги учасником на дизельне пальне виробництва ТОВ Стандарт ОЙЛ не надано документ якості наданий виробником.»

Скаржник не погоджується з прийнятим Замовником рішенням та вважає його таким, що прийнято з порушенням пункту 44 Особливостей.

Відповідно до частини 1 розділу 3 тендерної документації, Замовником встановлено, що:
«. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а сам
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (надається згідно з Додатком №2 до тендерної документації);»
Відповідно до пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації, учасники повинні були надати:
«Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції:
· Надати в складі тендерної пропозиції скан-копію Сертифікату відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» на паливо дизельне (далі - паливо), або Декларацію про відповідність палива Технічному регламенту та ДСТУ 7688:2015. (на дизельне паливо)
· Надати в складі тендерної пропозиції скан-копію Сертифікату відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» на бензини автомобільні (далі - паливо), або Декларацію про відповідність палива Технічному регламенту та ДСТУ 7687:2015. (на Бензин А-95)
· Паспорт якості на дизельне паливо із зазначенням технічних характеристик пропонованого палива, виданий підприємством-виробником палива.
· Паспорт якості на бензин із зазначенням технічних характеристик пропонованого палива, виданий підприємством-виробником палива»
На виконання зазначених умов тендерної документації, у складі пропозиції Скаржника надано сертифікати відповідності, які містяться в таких файлах пропозиції:
- в файлі «1. ВСІ ДОВІДКИ.pdf» на сторінці 37 дадано довідку, згідно якої Скаржник повідомив, що виробни ком запропонованого нами товару є ПАТ «УКРТАТНАФТА»:

- в файлі «4. Сертифікат_паспорт_декларація_Дизпаливо_Літнє_Синергія.pdf» надано Сертифікат № UA.056.П.00076-24 терміном дії від 23.04.2024 до 22.04.2027 року відповідності дизельного палива виробництва ПАТ «Укртатнафта».
- в файлі «4. Сертифікат_паспорт_декларація_Дизпаливо_Літнє_Синергія.pdf» надано Паспорт якості № 15 від 26.04.2024 року, виданий підприємством-виробником палива – ПАТ «Укртатнафта».
- в файлі «4. Сертифікат_паспорт_декларація_Дизпаливо_Літнє_Синергія.pdf» надано декларацію про відповідність дизельного палива технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив.
- в файлі «4. Сертифікат_паспорт_декларація_Бензин_А_95_Energy_1_Синергія.pdf» надано Сертифікат № UA.056.П.00078-24 терміном дії від 23.04.2024 до 22.04.2027 року відповідності бензину автомобільного А-95 виробництва ПАТ «Укртатнафта».
- в файлі «4. Сертифікат_паспорт_декларація_Бензин_А_95_Energy_1_Синергія.pdf» надано Паспорт якості № 203 від 25.04.2024 року, виданий підприємством-виробником палива – ПАТ «Укртатнафта».
- в файлі «4. Сертифікат_паспорт_декларація_Бензин_А_95_Energy_1_Синергія.pdf» надано декларацію про відповідність бензину А-95 технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив.
В Протоколі № 35 від 06.05.2024 року, Замовник повідомляє, що Скаржником надано сертифікат відповідності виробників Star Rafineri AS (Туреччина) та OMV Petrom SA (Румунія), однак, відповідно до наданих у складі пропозиції документів, складених безпосередньо учасником – ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» не пропонував Замовнику товар виробництва Star Rafineri AS (Туреччина) та OMV Petrom SA (Румунія), оскільки запропонував паливо виробництва ПАТ «Укртатнафта» (Україна).
Надані сертифікати відповідності палива виробництва Star Rafineri AS (Туреччина) та OMV Petrom SA (Румунія) не стосуються запропонованого Скаржником товару, надані помилково, а отже не можуть бути предметом розгляду під час оцінки відповідності пропозиції Скаржника умовам тендерної документації.
Замовником було установлено, що на підтвердження відповідності товару учасники надають відповідні документи.
Скаржник запропонував Замовнику товар виробництва ПАТ «УКРТАТНАФТА», про що повідомив Замовника окремим листом, і надав всі відповідні документи, що підтверджують відповідність такого товару умовам документації.

Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА

Номер: 5bb441f4a8ad41269472c26484839455
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-29-010897-a.b1
Назва: СКАРГА
Скарга:
Дата розгляду скарги: 12.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.06.2024 16:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.06.2024 15:26
Дата виконання рішення Замовником: 14.06.2024 16:29
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання РІШЕННЯ №10260-р/пк-пз від 12.06.2024 року замовником внесено зміни у вимоги тендерної документації
Автор: ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ", Катерина Шевченко +380671298652 sinergiyasistem@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 542594c305584f5197a9bb0a17b20e0a
Заголовок пункту скарги: Встановлення дискримінаційної вимоги, яка дозволяє взяти участь у закупівлі тільки учасникам, які можуть здійснювати відпуск палива з АЗС за паливними картами та визначення обов'язкової наявності Особистого кабінету у WEB-додатку з окремо визначеними функціями
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Порушення ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п. 29 Особливостей
Опис суті пункту скарги: Відповідно до ч. 3.7. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлена Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:
«3. В учасника торгів повинен бути Особистий кабінет, - це електронний Web додаток з режимом роботи 24/7, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива, розподілювати його між паливними смарт – картками, формувати статистичні звіти по витратам ,місцям використання (отоварення) бланків дозволів, карти усіх АЗС Учасника , тощо , що підтверджується відповідними скринами такого ресурсу із наданням посилання у всесвітній мережі. Особистий кабінет повинен мати окремий розділ який містить елементи керування бланків-дозволів, талонів , блокування та розблокування доступу до них, тощо .»

1.1. Щодо вимоги здійснення відпуску палива САМЕ паливними смарт-картами:
Замовником встановлена дискримінаційна обмежувальна вимога щодо визначення ТИПУ здійснення відпуску палива - предмету закупівлі САМЕ за «паливними смарт – картками», яка обмежує в праві на участь тих учасників, які мають можливість здійснювати відпуск палива за талонами/скретч-картами.
Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України :
Талон (скретч-карта) - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому. Талон на паливо /скретч-карта на паливо – не має ніякої технічної необхідності наявності у Постачальника електронного кабінету та сайту.
Паливна карта – це спеціальний платіжний засіб у вигляді емітованої в установленому законодавством порядку пластикової чи іншого виду картки, що використовується для ініціювання переказу коштів з рахунку платника або з відповідного рахунку банку з метою оплати вартості товарів і послуг.
Замовник визначає для Предмету закупівлі «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин, дизельне паливо)» конкретний дискримінаційний спосіб отримання Товару – САМЕ «паливними смарт – картками, формувати статистичні звіти по витратам ,місцям використання (отоварення) бланків дозволів, карти усіх АЗС Учасника»
Відповідно до п. 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Замовник не обґрунтовано встановлює дискримінаційну вимогу до учасників, яка не має відношення та не впливає на постачання Товару :
Найменування товару Одиниці виміру Кількість літрів

Бензин А-95
л 3500
Дизельне паливо
л 4000

Замовник хоч і дозволяє в Технічній специфікації викладеній у Додатку № 2 до тендерної документації здійснення відпуску палива за талонами, але п. 3.7. розділу 3 тендерної документації НІВЕЛЮЄ таку можливість встановленням вимоги щодо «В учасника торгів повинен бути Особистий кабінет, - це електронний Web додаток з режимом роботи 24/7, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива, розподілювати його між паливними смарт – картками, формувати статистичні звіти по витратам ,місцям використання (отоварення) бланків дозволів, карти усіх АЗС Учасника , тощо , що підтверджується відповідними скринами такого ресурсу із наданням посилання у всесвітній мережі. Особистий кабінет повинен мати окремий розділ який містить елементи керування бланків-дозволів, талонів , блокування та розблокування доступу до них, тощо .»
Отже, вважаємо, що замовник повинен дозволити приймати участь у закупівлі тим учасникам, які мають можливість поставити замовнику талони (бланки-дозволу) на паливо для їх подальшого отоварення через АЗС, оскільки для здійснення поставки «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин, дизельне паливо)» - учасник має можливість поставити талони/скретч-карти/бланки дозволу, та мережа, яку планує запропонувати Скаржник не має вищезазначених введених способів отримання палива.

1.2.Щодо вимоги наявності в учасника торгів Особистого кабінету (електронного WEB додатку), який містить елементи керування бланків-дозволів, талонів , блокування та розблокування доступу до них:
Вимога щодо «В учасника торгів повинен бути Особистий кабінет, - це електронний Web додаток з режимом роботи 24/7, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива, розподілювати його між паливними смарт – картками, формувати статистичні звіти по витратам ,місцям використання (отоварення) бланків дозволів, карти усіх АЗС Учасника , тощо , що підтверджується відповідними скринами такого ресурсу із наданням посилання у всесвітній мережі. Особистий кабінет повинен мати окремий розділ який містить елементи керування бланків-дозволів, талонів , блокування та розблокування доступу до них, тощо» - є дискримінаційною та обмежувальною, оскільки виконати її зможуть лише мережі, в яких впроваджено система обліку обігу та видачі пального через паливні карти.
Отже, вважаємо, що замовник повинен дозволити приймати участь у закупівлі тим учасникам, які мають можливість поставити замовнику талони (бланки-дозволу) на паливо для їх подальшого отоварення через АЗС, оскільки для здійснення поставки Талонів (талонів) керувати об’ємами палива, розподілювати його між паливними смарт – картками, який повинен мати мати доступ до «Особистого кабінету» в якому здійснюється контроль та розподіл пального.
Відповідно до тендерної документації – Замовник оголосив відкриті торги на закупівлю: ТОВАРУ, а саме за предметом закупівлі Бензин та дизельне паливо, «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин, дизельне паливо)».

Відповідно до Технічної специфікації, визначеної у Додатку № 2 до тендерної документації, Замовником передбачено можливість здійснення постачання палива за талонами:
І. Технічна специфікація
Найменування товару Одиниці виміру Кількість літрів

Бензин А-95
л 3500
Дизельне паливо
л 4000


Тобто, Замовник оголосив закупівлю, предметом якої є паливо (Товар). Встановлюючи дискримінаційні вимоги щодо засобів відпуску пального з АЗС – замовник обмежує коло потенційних учасників, які здійснюють постачання палива за талонами/скретч-картами та надає можливість брати участь у процедури закупівлі лише учасникам, які мають впроваджену систему обліку та видачі палива за паливними картами та мають ВЕБ-додаток.
Незрозуміла вимога Замовника, щодо наявності у учасника «В учасника торгів повинен бути Особистий кабінет, - це електронний Web додаток з режимом роботи 24/7, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива, розподілювати його між паливними смарт – картками, формувати статистичні звіти по витратам ,місцям використання (отоварення) бланків дозволів, карти усіх АЗС Учасника , тощо , що підтверджується відповідними скринами такого ресурсу із наданням посилання у всесвітній мережі. Особистий кабінет повинен мати окремий розділ який містить елементи керування бланків-дозволів, талонів , блокування та розблокування доступу до них, тощо» - оскільки постачання талонів здійснюється за адресою місцезнаходження Замовника, а отримання палива здійснюється на АЗС за талонами, для чого не має необхідності в наявності у учасника для використання ні учасником ні Замовником WEB додатку.
Замовником оголошена процедура закупівлі на придбання визначеної кількості Товару:
- Бензин А95 (3500 л.);
- Дизельне паливо (4000 л.).
Замовник закуповує товар, а не послуги з використання WEB додатку для здійснення контролю та розподілу пального та особистого кабінету, який не має необхідності для заправки за талонами на АЗС Учасника.
Відповідно до абз. 2 п. 29 Особливостей у разі здійснення закупівель для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Замовник не довів та документально не підтвердив, яким самим національним стандартом для - Палива дизельного та Бензину А95 визначено наявність WEB додатку для здійснення контролю та розподілу пального.
Відповідно до п. 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Замовник не обґрунтовано встановлює дискримінаційну вимогу до учасників, яка не має відношення та не впливає на постачання Товару (Дизельного палива та Бензину А95).
Зазначена мережа АЗС НЕ МАЄ введеного програмного забезпечення Особистого кабінету (електронний Web додаток) з режимом роботи 24/7, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива, розподілювати його між паливними смарт – картками, формувати статистичні звіти по витратам ,місцям використання (отоварення) бланків дозволів, карти усіх АЗС Учасника , тощо , що підтверджується відповідними скринами такого ресурсу із наданням посилання у всесвітній мережі. Особистий кабінет повинен мати окремий розділ який містить елементи керування бланків-дозволів, талонів , блокування та розблокування доступу до них, тощо.
Скаржник на виконання п. 56 Особливостей та на підтвердження наданої інформації, надає партнерський договір з продавцем талонів мережі АЗС Авіас, з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» на підставі Партнерський договір №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 1 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС:
За умовами Договору:
Відповідно до п. 1.1. Договору, В порядку та на умовах, визначених Договором, Продавець зобов’язується передати кількість бланків-дозволів (талонів, скретч-карток), встановленого мережею АЗС «Авіас», «ANP», «Мавекс» зразка (далі - Товар), які надають право на отримання палива в мережі АЗС, у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти бланки-дозволи (талони, скретч-картки) і сплатити за них грошову суму.
Відповідно до п. 1.3. Договору, Бланк - є документом встановленого зразку та форми, одноразового використання, що посвідчує право Покупця та/або уповноваженого ним Користувача/контрагента нa одержання визначеної в ньому кількості та марки пального на АЗС. Бланк має ступінь захисту та обов'язкові реквізити ( товарний знак; марка та кількість пального; найменування регіону, в якому розташовані АЗС, що здійснюють передачу пального на умовах, визначених у Договорі; серія, номер Бланка та інші реквізити, передбачені емітентом (штрих-код, відтиск печатки (штампу) за наявності та інше).
Відповідно до п. 1.4. Договору, Право власності на пальне переходить до Покупця в момент передачі Бланків Продавцем..
Відповідно до п. 1.2. Договору, Передача пального здійснюється на умовах EXW- АЗС партнерів Продавця (відповідно до Міжнародних правил по тлумаченню термінів "Інкотермс-2010") (далі- АЗС), перелік яких надає Продавець. Передача пального здійснюється по факту пред'явлення Покупцем або контрагентом Покупця Користувачем бланку-дозволу внутрішнього обігу (далі - Користувач), емітованого мережею АЗС «Авіас» (далі - Бланк).
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС Авіас, надано у Додатку № 2 до скарги.

Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 3b688a6f4a394641a6a3f720fb3852b7
Заголовок пункту скарги: Встановлення дискримінаційної вимоги щодо відстані від ЗАмовника до АЗС Учасника не більше 1 км
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Порушення ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п. 29 Особливостей
Опис суті пункту скарги: 2. Відповідно до ч. 3.1. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлена Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції:
«1. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (надається згідно з Розділом 1 Додатком №1 до цієї тендерної документації);»
Відповідно до Розділу 3 Інші документи Додатку № 1 до тендерної документації визначено Відомості про місцерозташування АЗС :
«5.1.Відомості про місце розташування АЗС/АЗК з обов’язковим розташуванням на території - Україна, 48601, Львівська обл., місто Львів та на відстані не більше 1 км від замовника (зазначити місцезнаходження) (надати довідку про перелік АЗС на території Львівської області та міста Львів).»

Вимагаючи від учасників вимоги щодо обов’язкової наявності мережі АЗС «АЗС/АЗК з обов’язковим розташуванням на території - Україна, 48601, Львівська обл., місто Львів та на відстані не більше 1 км від замовника (зазначити місцезнаходження) (надати довідку про перелік АЗС на території Львівської області та міста Львів).» - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників».
Вимогою щодо наявності АЗС «АЗС/АЗК з обов’язковим розташуванням на території - Україна, 48601, Львівська обл., місто Львів та на відстані не більше 1 км від замовника (зазначити місцезнаходження), Замовник обмежує конкуренцію та встановлює вимоги щодо місцезнаходження АЗС, які зможе задовільнити виключно одна мережа АЗС.

Скаржник надає до розгляду комісії посилання на google Карту, де можливо ознайомитись з відповідною інформацією:
https://www.google.com/maps/search/%D0%90%D0%97%D0%A1/@49.8125165,24.065468,15.25z/data=!4m7!2m6!3m5!2z0YPQuy4g0JTQttC-0YDQtNC20LAg0JLQsNGI0LjQvdCz0YLQvtC90LAsIDYsINCb0YzQstC-0LIsINCb0YzQstC-0LLRgdC60LDRjyDQvtCx0LvQsNGB0YLRjCwgNzkwMDA!3s0x473ac2a8027671a1:0xb8fbb10f67a82f53!4m2!1d24.0715678!2d49.8145209?entry=ttu

За таких умов взяти участь у закупівлі зможуть лише ОДИН учасник, АЗС/АЗК з обов’язковим розташуванням на території - Україна, 48601, Львівська обл., місто Львів та на відстані не більше 1 км від замовника та АЗС на території Львівської області та міста Львів), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Скаржник може запропонувати АЗС мережі Авіас, яка знаходиться на відстані 1,3 км від місцезнаходження Замовника, а саме за адресою:
ANP м. Львів, вул. Зелена, 151б - 1,3 км до Замовника
Та на території міста Львів за наступними адресами:
ANP м.Львів, вул.В.Липинського, 54б
ANP м.Львів, вул.Зелена, 151б
ANP м.Львів, вул.Кульпарківська, 222/2
ANP м.Львів, вул.Персенківка, 2
ANP м.Львів, перетин вул.Липинського, Б.Хмельницького
ANP м.Львів, пр-н Червоної Калини, 50
ANP м.Львів, пр.Червоної Калини, 13а

На виконання потреб замовника, пропонуємо здійснити постачання палива через мережу АЗС Авіас, яка знаходиться на відстані не більше 1,5 км від адреси Замовника, а отже встановлена вимога Замовника в частині відстані до АЗС не більше 1 км від замовника – є обмежувальною та дискримінаційною, та такою що суперечить п. 29 Особливостей, в частині наявності матеріально-технічної бази Скаржника.


Варто зазначити, що згідно п. 29 Особлливостей У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).

Скаржник на виконання п. 56 Особливостей та на підтвердження наданої інформації, надає партнерський договір з продавцем талонів мережі АЗС Авіас, з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» на підставі Партнерський договір №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 1 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС:
За умовами Договору:
Відповідно до п. 1.1. Договору, В порядку та на умовах, визначених Договором, Продавець зобов’язується передати кількість бланків-дозволів (талонів, скретч-карток), встановленого мережею АЗС «Авіас», «ANP», «Мавекс» зразка (далі - Товар), які надають право на отримання палива в мережі АЗС, у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти бланки-дозволи (талони, скретч-картки) і сплатити за них грошову суму.
Відповідно до п. 1.3. Договору, Бланк - є документом встановленого зразку та форми, одноразового використання, що посвідчує право Покупця та/або уповноваженого ним Користувача/контрагента нa одержання визначеної в ньому кількості та марки пального на АЗС. Бланк має ступінь захисту та обов'язкові реквізити ( товарний знак; марка та кількість пального; найменування регіону, в якому розташовані АЗС, що здійснюють передачу пального на умовах, визначених у Договорі; серія, номер Бланка та інші реквізити, передбачені емітентом (штрих-код, відтиск печатки (штампу) за наявності та інше).
Відповідно до п. 1.4. Договору, Право власності на пальне переходить до Покупця в момент передачі Бланків Продавцем..
Відповідно до п. 1.2. Договору, Передача пального здійснюється на умовах EXW- АЗС партнерів Продавця (відповідно до Міжнародних правил по тлумаченню термінів "Інкотермс-2010") (далі- АЗС), перелік яких надає Продавець. Передача пального здійснюється по факту пред'явлення Покупцем або контрагентом Покупця Користувачем бланку-дозволу внутрішнього обігу (далі - Користувач), емітованого мережею АЗС «Авіас» (далі - Бланк).
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС Авіас, надано у Додатку № 2 до скарги.
Скаржник вимагає збільшити відстань від до АЗС/АЗК з обов’язковим розташуванням на території - з «не більше 1 км від замовника» до 1,5 км від Замовника до АЗС/АЗК.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації