-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка та відновлення (регенерація) картриджів)
Торги відмінено
99 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 998.00 UAH
мін. крок: 1% або 998.00 UAH
Період оскарження:
29.05.2024 11:04 - 03.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови
Номер:
d05224bf9e874bb985d2ba4406c3c191
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-29-003218-a.b1
Назва:
Скарга на умови
Скарга:
До: Антимонопольного комітету України
Ім’я (найменування) суб’єкта оскарження: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМА ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ
(надалі – Скаржник)
Місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження: 79053, Україна, Львівська область, Львів, Тролейбусна, 6, кв. 34
Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
(надалі – Замовник)
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі: UA-2024-05-29-003218-a
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка та відновлення (регенерація) картриджів), код ДК 021:2015 – 50310000-1 – «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»
(надалі – Процедура закупівлі)
СКАРГА
№ 003218-1 від 02.06.2024
Відповідно до Закону України «Про публічні Закупівлі» (надалі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості) повідомляємо про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі.
Замовником було розпочато Процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями. Скаржник виявив бажання прийняти в ній участь, однак ознайомившись з тендерною документацією (надалі – Документація), виявив в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та унеможливлюють подати свою тендерну пропозицію (надалі – Пропозиція), а саме:
1. Відповідно до пп. 1 п.3 додатку 5 Документації:
Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції
- дійсний висновок (-и) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на наступні витратні матеріали: фотобарабан, тонер, очищувальні леза, дозуючі леза, магнітні вали, вали первинного заряду;
Відповідно до ч. 1, 2 ПРИКІНЦЕВИХ ТА ПЕРЕХІДНИХ ПОЛОЖЕНЬ Закону України № 2573-IX від 06.09.2022 "Про систему громадського здоров’я":
Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через 12 місяців з дня набрання ним чинності.
Визнати такими, що втратили чинність з дня введення в дію цього Закону, зокрема Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 27, ст. 218 із наступними змінами).
За таких умов, вимога Документації щодо надання у складі Пропозиції висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали суперечить положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої Пропозиції та є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішенні № 6949-р/пк-пз від 18.04.2024.
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
2. Відповідно до пп. 2 п.3 додатку 5 Документації:
У разі якщо учасник не є виробником або імпортером витратних матеріалів, які використовуватимуться для надання послуг із заправки та регенерації картриджів, необхідно додатково надати в складі тендерної пропозиції:
- дійсний договір стосовно надання послуг зі збирання, зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження відходів, що укладений виробником або імпортером витратних матеріалів з компанією, яка має відповідну ліцензію на поводження з відходами;
- дійсні сертифікати на системи управління якістю ISO 9001:2015 та системи екологічного управління ISO 14001:2015 стосовно збирання, зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження відходів, що видані компанії, яка має відповідну ліцензію на поводження з відходами та копію атестату виробництва такої компанії.
Скаржник не є виробником або імпортером витратних матеріалів які будуть використовуватись при наданні послуг.
При наданні послуг за предметом закупівлі Скаржник планує використовувати витратні матеріали виробництва компанії Statik Control Components.
До зазначеного виробника Скаржник відправив лист-запит № 003218-1З від 02.06.2024 на отримання документів, які необхідні для участі в закупівлі, але відповідь, на момент подання скарги, в тому числі і документи не отримав.
Офіційним представником та імпортером вказаних витратних матеріалів виробництва компанії Statik Control Components в Україні є ТОВ «МАККОН», на підтвердження додається сертифікат дистрибʼютора. Саме у вказаного імпортера Скаржник планує придбати витратні матеріали для надання послуг за предметом закупівлі.
До вказаного імпортера Скаржник відправив лист-запит №003218-2З від 02.06.2024 року про надання документів, відповідно до його статусу, проте відповідь, на момент подання скарги, в тому числі і документи не отримав.
Більше того, надання ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 та копію атестату виробництва, що видані компанії, яка має відповідну ліцензію на поводження з відходами напряму залежать від наявності укладеного договору такої компанії з імпортером витратних матеріалів.
Таким чином, у Скаржника немає можливості надати в складі тендерної пропозиції копію атестату виробництва, дійсні сертифікати на системи управління якістю ISO 9001:2015 та системи екологічного управління ISO 14001:2015 стосовно збирання, зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження відходів, що видані компанії, яка має відповідну ліцензію на поводження з відходами.
Тобто, Скаржник не має можливості звернутися до такої компанії із запитом про надання відповідних документів, оскільки відповіді ні від імпортера, ні від виробника не отримано.
Додатково інформуємо, що Скаржник не має права впливати на господарські відносини між імпортером витратних матеріалів та компанією, яка має відповідну ліцензію на поводження з відходами, в тому числі впливати на укладення чи отримання конкретних документів.
Таким чином, змогу взяти участь у закупівлі будуть мати лише ті учасники, які зможуть отримати вищенаведені документи або вже отримали їх у виробника або імпортера та компанії, яка має відповідну ліцензію на поводження з відходами, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Зазначені дискримінаційні вимогу можуть бути усунені шляхом їх видалення з тендерної документації.
3. Відповідно до абз.2 ч.2 ст.24 Закону:
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Відповідно до абз.3 п. 54 Особливостей:
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Відповідно до інформації, що розміщена в електронній системі закупівель замовником 2 рази вносились зміни 29 травня 2024, в результаті чого було опубліковано нова редакція Документації, проте не було оприлюднено в окремому документі перелік змін, що вносилися.
На підтвердження порушених прав надаємо Особливості та Закон.
Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи полягає в неправомірному відхиленні Пропозиції Скаржника і як наслідок визначення іншого учасника переможцем процедури закупівлі, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника.
Встановивши оскаржувані вимоги, Замовник порушив права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі.
Зазначені дії призвели до порушення принципів здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону, в тому числі принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону та Особливостями, –
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ усунути дискримінаційні умови за процедурою закупівлі – Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка та відновлення (регенерація) картриджів), код ДК 021:2015 – 50310000-1 – «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» за № UA-2024-05-29-003218-a та привести вимоги тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Закону України «Про публічні Закупівлі» на 92 арк;
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» на 62 арк;
3. Лист запит № 003218-1З від 02.06.2024 на 2 арк;
4. Лист запит № 003218-2З від 02.06.2024 на 1 арк;
5. Сертифікат ексклюзивного офіційного дистрибʼютора на 1 арк;
6. Рішення 6949-р/пк-пз від 18.04.2024 на 7 арк;
7. Закон України «Про систему громадського здоровʼя» на 70 арк.
З повагою,
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ _______________ Володимир ЯРЕМА
Пов'язані документи:
Учасник
- Запити до виробника витратних матеріалів.pdf 02.06.2024 14:27
- Запити до імпортера витратних матеріалів.pdf 02.06.2024 14:27
- ЗУ Про публічні закупівлі.pdf 02.06.2024 14:27
- ЗУ Про систему громадського здоров’я.pdf 02.06.2024 14:27
- рішення від 18.04.2024 № 6949.pdf 02.06.2024 14:27
- Постанова.pdf 02.06.2024 14:27
- Сертифікат Маккон.pdf 02.06.2024 14:27
- Скарга на умови.pdf 02.06.2024 14:27
- Скарга на умови.docx 02.06.2024 14:27
- sign.p7s 02.06.2024 19:29
- Скріншот_відправки_запиту_до_виробника.pdf 10.06.2024 12:12
- Скріншот_відправки_запиту_до_імпортера.pdf 10.06.2024 12:12
- Додаткові пояснення до скарги.pdf 10.06.2024 12:16
- рішення від 04.06.2024 №9736.pdf 04.06.2024 17:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.06.2024 №10316.pdf 14.06.2024 10:53
- рішення від 13.06.2024 №10316.pdf 17.06.2024 18:23
- Заперечення.pdf 06.06.2024 16:04
- Заперечення.doc 06.06.2024 16:04
- Повідомлення про виконання рішення 01.07.2024 12:44
- Перелік змін 01.07.2024 12:44
- Протокол зміни 01.07.2024 12:44
- ТД нр ЗАПРАВКА КАРТРИДЖІВ 01.07.2024 12:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.06.2024 19:30
Дата розгляду скарги:
13.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.06.2024 17:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.06.2024 18:23
Дата виконання рішення Замовником:
01.07.2024 12:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Повідомляю про виконання Замовником рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10316-р/пк-пз від 13.06.2024 р., повний текст якого було завантажено Органом оскарження в ЦБД Prozorro 17.06.2024 р. о 18:23, шляхом внесення змін до тендерної документації.
Долучені документи:
1) протокол уповноваженої особи від 01.07.2024 р.;
2) перелік змін;
3) тендерна документація у новій редакції.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a68eb05fe49b4a4e841a8397770c14a3
Заголовок пункту скарги:
Вимога щодо надання дійсного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на наступні витратні матеріали: фотобарабан, тонер, очищувальні леза, дозуючі леза, магнітні вали, вали первинного заряду
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до пп. 1 п.3 додатку 5 Документації:
Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції
- дійсний висновок (-и) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на наступні витратні матеріали: фотобарабан, тонер, очищувальні леза, дозуючі леза, магнітні вали, вали первинного заряду;
Відповідно до ч. 1, 2 ПРИКІНЦЕВИХ ТА ПЕРЕХІДНИХ ПОЛОЖЕНЬ Закону України № 2573-IX від 06.09.2022 "Про систему громадського здоров’я":
Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через 12 місяців з дня набрання ним чинності.
Визнати такими, що втратили чинність з дня введення в дію цього Закону, зокрема Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 27, ст. 218 із наступними змінами).
За таких умов, вимога Документації щодо надання у складі Пропозиції висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали суперечить положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої Пропозиції та є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішенні № 6949-р/пк-пз від 18.04.2024.
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи полягає в неправомірному відхиленні Пропозиції Скаржника і як наслідок визначення іншого учасника переможцем процедури закупівлі, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника.
Встановивши оскаржувані вимоги, Замовник порушив права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі.
Зазначені дії призвели до порушення принципів здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону, в тому числі принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції
- дійсний висновок (-и) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на наступні витратні матеріали: фотобарабан, тонер, очищувальні леза, дозуючі леза, магнітні вали, вали первинного заряду;
Відповідно до ч. 1, 2 ПРИКІНЦЕВИХ ТА ПЕРЕХІДНИХ ПОЛОЖЕНЬ Закону України № 2573-IX від 06.09.2022 "Про систему громадського здоров’я":
Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через 12 місяців з дня набрання ним чинності.
Визнати такими, що втратили чинність з дня введення в дію цього Закону, зокрема Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 27, ст. 218 із наступними змінами).
За таких умов, вимога Документації щодо надання у складі Пропозиції висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали суперечить положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої Пропозиції та є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішенні № 6949-р/пк-пз від 18.04.2024.
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи полягає в неправомірному відхиленні Пропозиції Скаржника і як наслідок визначення іншого учасника переможцем процедури закупівлі, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника.
Встановивши оскаржувані вимоги, Замовник порушив права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі.
Зазначені дії призвели до порушення принципів здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону, в тому числі принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
рішення від 18.04.2024 № 6949
-
Повʼязаний документ:
рішення від 18.04.2024 № 6949.pdf
-
-
Назва доказу:
ЗУ Про систему громадського здоров’я
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про систему громадського здоров’я.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ усунути дискримінаційні умови за процедурою закупівлі – Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка та відновлення (регенерація) картриджів), код ДК 021:2015 – 50310000-1 – «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» за № UA-2024-05-29-003218-a та привести вимоги тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
e751cfd33ce14f11adfdf5b9937df8b7
Заголовок пункту скарги:
Вимога стосовно надання документів від виробника або імпортера
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до пп. 2 п.3 додатку 5 Документації:
У разі якщо учасник не є виробником або імпортером витратних матеріалів, які використовуватимуться для надання послуг із заправки та регенерації картриджів, необхідно додатково надати в складі тендерної пропозиції:
- дійсний договір стосовно надання послуг зі збирання, зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження відходів, що укладений виробником або імпортером витратних матеріалів з компанією, яка має відповідну ліцензію на поводження з відходами;
- дійсні сертифікати на системи управління якістю ISO 9001:2015 та системи екологічного управління ISO 14001:2015 стосовно збирання, зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження відходів, що видані компанії, яка має відповідну ліцензію на поводження з відходами та копію атестату виробництва такої компанії.
Скаржник не є виробником або імпортером витратних матеріалів які будуть використовуватись при наданні послуг.
При наданні послуг за предметом закупівлі Скаржник планує використовувати витратні матеріали виробництва компанії Statik Control Components.
До зазначеного виробника Скаржник відправив лист-запит № 003218-1З від 02.06.2024 на отримання документів, які необхідні для участі в закупівлі, але відповідь, на момент подання скарги, в тому числі і документи не отримав.
Офіційним представником та імпортером вказаних витратних матеріалів виробництва компанії Statik Control Components в Україні є ТОВ «МАККОН», на підтвердження додається сертифікат дистриб?ютора. Саме у вказаного імпортера Скаржник планує придбати витратні матеріали для надання послуг за предметом закупівлі.
До вказаного імпортера Скаржник відправив лист-запит №003218-2З від 02.06.2024 року про надання документів, відповідно до його статусу, проте відповідь, на момент подання скарги, в тому числі і документи не отримав.
Більше того, надання ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 та копію атестату виробництва, що видані компанії, яка має відповідну ліцензію на поводження з відходами напряму залежать від наявності укладеного договору такої компанії з імпортером витратних матеріалів.
Таким чином, у Скаржника немає можливості надати в складі тендерної пропозиції копію атестату виробництва, дійсні сертифікати на системи управління якістю ISO 9001:2015 та системи екологічного управління ISO 14001:2015 стосовно збирання, зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження відходів, що видані компанії, яка має відповідну ліцензію на поводження з відходами.
Тобто, Скаржник не має можливості звернутися до такої компанії із запитом про надання відповідних документів, оскільки відповіді ні від імпортера, ні від виробника не отримано.
Додатково інформуємо, що Скаржник не має права впливати на господарські відносини між імпортером витратних матеріалів та компанією, яка має відповідну ліцензію на поводження з відходами, в тому числі впливати на укладення чи отримання конкретних документів.
Таким чином, змогу взяти участь у закупівлі будуть мати лише ті учасники, які зможуть отримати вищенаведені документи або вже отримали їх у виробника або імпортера та компанії, яка має відповідну ліцензію на поводження з відходами, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Зазначені дискримінаційні вимогу можуть бути усунені шляхом їх видалення з тендерної документації.
Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи полягає в неправомірному відхиленні Пропозиції Скаржника і як наслідок визначення іншого учасника переможцем процедури закупівлі, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника.
Встановивши оскаржувані вимоги, Замовник порушив права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі.
Зазначені дії призвели до порушення принципів здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону, в тому числі принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
У разі якщо учасник не є виробником або імпортером витратних матеріалів, які використовуватимуться для надання послуг із заправки та регенерації картриджів, необхідно додатково надати в складі тендерної пропозиції:
- дійсний договір стосовно надання послуг зі збирання, зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження відходів, що укладений виробником або імпортером витратних матеріалів з компанією, яка має відповідну ліцензію на поводження з відходами;
- дійсні сертифікати на системи управління якістю ISO 9001:2015 та системи екологічного управління ISO 14001:2015 стосовно збирання, зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження відходів, що видані компанії, яка має відповідну ліцензію на поводження з відходами та копію атестату виробництва такої компанії.
Скаржник не є виробником або імпортером витратних матеріалів які будуть використовуватись при наданні послуг.
При наданні послуг за предметом закупівлі Скаржник планує використовувати витратні матеріали виробництва компанії Statik Control Components.
До зазначеного виробника Скаржник відправив лист-запит № 003218-1З від 02.06.2024 на отримання документів, які необхідні для участі в закупівлі, але відповідь, на момент подання скарги, в тому числі і документи не отримав.
Офіційним представником та імпортером вказаних витратних матеріалів виробництва компанії Statik Control Components в Україні є ТОВ «МАККОН», на підтвердження додається сертифікат дистриб?ютора. Саме у вказаного імпортера Скаржник планує придбати витратні матеріали для надання послуг за предметом закупівлі.
До вказаного імпортера Скаржник відправив лист-запит №003218-2З від 02.06.2024 року про надання документів, відповідно до його статусу, проте відповідь, на момент подання скарги, в тому числі і документи не отримав.
Більше того, надання ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 та копію атестату виробництва, що видані компанії, яка має відповідну ліцензію на поводження з відходами напряму залежать від наявності укладеного договору такої компанії з імпортером витратних матеріалів.
Таким чином, у Скаржника немає можливості надати в складі тендерної пропозиції копію атестату виробництва, дійсні сертифікати на системи управління якістю ISO 9001:2015 та системи екологічного управління ISO 14001:2015 стосовно збирання, зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження відходів, що видані компанії, яка має відповідну ліцензію на поводження з відходами.
Тобто, Скаржник не має можливості звернутися до такої компанії із запитом про надання відповідних документів, оскільки відповіді ні від імпортера, ні від виробника не отримано.
Додатково інформуємо, що Скаржник не має права впливати на господарські відносини між імпортером витратних матеріалів та компанією, яка має відповідну ліцензію на поводження з відходами, в тому числі впливати на укладення чи отримання конкретних документів.
Таким чином, змогу взяти участь у закупівлі будуть мати лише ті учасники, які зможуть отримати вищенаведені документи або вже отримали їх у виробника або імпортера та компанії, яка має відповідну ліцензію на поводження з відходами, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Зазначені дискримінаційні вимогу можуть бути усунені шляхом їх видалення з тендерної документації.
Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи полягає в неправомірному відхиленні Пропозиції Скаржника і як наслідок визначення іншого учасника переможцем процедури закупівлі, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника.
Встановивши оскаржувані вимоги, Замовник порушив права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі.
Зазначені дії призвели до порушення принципів здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону, в тому числі принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Сертифікат Маккон
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат Маккон.pdf
-
-
Назва доказу:
Запити до імпортера витратних матеріалів
-
Повʼязаний документ:
Запити до імпортера витратних матеріалів.pdf
-
-
Назва доказу:
Запити до виробника витратних матеріалів
-
Повʼязаний документ:
Запити до виробника витратних матеріалів.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ усунути дискримінаційні умови за процедурою закупівлі – Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка та відновлення (регенерація) картриджів), код ДК 021:2015 – 50310000-1 – «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» за № UA-2024-05-29-003218-a та привести вимоги тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
bacbe99ed2f24b71b28838dd971fd837
Заголовок пункту скарги:
Вимога законодавства стосовно оприлюдення переліку змін окремим файлом
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
3. Відповідно до абз.2 ч.2 ст.24 Закону:
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Відповідно до абз.3 п. 54 Особливостей:
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Відповідно до інформації, що розміщена в електронній системі закупівель замовником 2 рази вносились зміни 29 травня 2024, в результаті чого було опубліковано нова редакція Документації, проте не було оприлюднено в окремому документі перелік змін, що вносилися.
На підтвердження порушених прав надаємо Особливості та Закон.
Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи полягає в неправомірному відхиленні Пропозиції Скаржника і як наслідок визначення іншого учасника переможцем процедури закупівлі, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника.
Встановивши оскаржувані вимоги, Замовник порушив права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі.
Зазначені дії призвели до порушення принципів здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону, в тому числі принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Відповідно до абз.3 п. 54 Особливостей:
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Відповідно до інформації, що розміщена в електронній системі закупівель замовником 2 рази вносились зміни 29 травня 2024, в результаті чого було опубліковано нова редакція Документації, проте не було оприлюднено в окремому документі перелік змін, що вносилися.
На підтвердження порушених прав надаємо Особливості та Закон.
Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи полягає в неправомірному відхиленні Пропозиції Скаржника і як наслідок визначення іншого учасника переможцем процедури закупівлі, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника.
Встановивши оскаржувані вимоги, Замовник порушив права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі.
Зазначені дії призвели до порушення принципів здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону, в тому числі принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Постанова
-
Повʼязаний документ:
Постанова.pdf
-
-
Назва доказу:
ЗУ Про публічні закупівлі
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про публічні закупівлі.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ усунути дискримінаційні умови за процедурою закупівлі – Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка та відновлення (регенерація) картриджів), код ДК 021:2015 – 50310000-1 – «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» за № UA-2024-05-29-003218-a та привести вимоги тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.