-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Розробка ТЕО на «Реконструкція компресорних станцій та технологічних установок підготовки газу Качанівського ЦПГіК Качанівського ГПЗ (вул. Центральна,1 с. М. Павлівка Охтирського району Сумської області), за межами населених пунктів» (код 71320000-7 за ДК 021:2015, Послуги з інженерного проектування)
Завершена
5 500 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 55 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 55 000.00 UAH
Період оскарження:
28.05.2024 17:34 - 17.06.2024 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
b69e2a4ab079428785b31ccc9dd199b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-28-012484-a.c1
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
28.05.2024 року ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРНАФТА» (далі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель опублікував оголошення про проведення публічної закупівлі за процедурою: «Відкриті торги з особливостями» по предмету: Розробка ТЕО на «Реконструкція компресорних станцій та технологічних установок підготовки газу Качанівського ЦПГіК Качанівського ГПЗ (вул. Центральна,1 с. М. Павлівка Охтирського району Сумської області), за межами населених пунктів» (код 71320000-7 за ДК 021:2015, Послуги з інженерного проектування), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-28-012484-a (далі – Закупівля).
Також Замовник оприлюднив тендерну документацію (далі – Тендерна документація), затверджену рішенням Уповноваженої особи (Протокольне рішення № 01/01/09/03/13-01/01-55-ЯП від 28.05.2024 року). Кінцевий строк подання тендерних пропозицій встановлено на 10 червня 2024 13:00.
Вказана тендерна документація містить дискримінаційні вимоги які описано нижче.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ Качанівське ЦПГік.pdf 06.06.2024 16:46
- ТЕО КС-21 Богородчани Відгук ОГТСУ.pdf 06.06.2024 16:46
- ТЕО КС-21 Богородчани Договір і ДУ 1 .pdf 06.06.2024 16:46
- УЦІТ__договір ПКД.pdf 06.06.2024 16:46
- Лист-відгук DG Industries.pdf 06.06.2024 16:46
- sign.p7s 06.06.2024 16:47
- УЦІТ_Наказ на призначення Директора.PDF 10.06.2024 09:51
- УЦІТ_Рішення єдиного Засновника про організацію УЦІТ.PDF 10.06.2024 09:51
- Додаткові пояснення до Скарги Качанівське.pdf 17.06.2024 19:14
- рішення від 10.06.2024 №10098.pdf 10.06.2024 15:52
- інформація про резолютивну частину рішення від 19.06.2024 № 10639.pdf 20.06.2024 13:09
- рішення від 19.06.2024 № 10639.pdf 24.06.2024 11:34
- Пояснення по суті скарги по закупівлі UA-2024-05-28-012484-a.docx 12.06.2024 20:30
- Пояснення по суті скарги по закупівлі UA-2024-05-28-012484-a.pdf 12.06.2024 20:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.06.2024 17:26
Дата розгляду скарги:
19.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.06.2024 15:53
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
24.06.2024 11:35
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
24.06.2024 11:35
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
52b72f5a83064822bed0e1ce087ff676
Заголовок пункту скарги:
Щодо наявності в учасника досвіду проектування певних стадій ПКД
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Пунктом 3.1. Додатку 2 до Тендерної документації «Документи для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та відсутності підстав для відмови участі у процедурі закупівлі, документи, які підтверджують відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, та інші вимоги Замовника» визначено, що під визначенням «аналогічний договір» вважається будь-який виконаний договір Учасника з надання послуг/виконання робіт, а саме: з проектування об’єктів нафтогазового комплексу (три стадійне проектування (стадія ТЕО(ТЕР), стадія П, стадія Р) та/або двох стадійне проектування (стадія ТЕО(ТЕР), стадія РП) та/або одно стадійне проектування (стадія ТЕО(ТЕР)), а саме установок підготовки природнього (нафтового) газу та/або установок вилучення вуглеводнів та/або компресорних станцій.
Таким чином Учасником процедури закупівлі може бути виключно компанія, яка має підтверджений досвід з проектування об’єктів нафтогазового комплексу
- або три стадійне проектування (стадія ТЕО(ТЕР), стадія П, стадія Р)
- та/або двох стадійне проектування (стадія ТЕО(ТЕР), стадія РП)
- та/або одно стадійне проектування (стадія ТЕО(ТЕР))
Вважаємо вказані вимоги дискримінаційними та значно завищеними, з наступних підстав.
В контексті проектних робіт наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів підтверджує можливість компанії-учасника загалом організувати процес проектування, зібрати команду та забезпечити її належною матеріально-технічною базою. Тоді як можливість реалізувати конкретну стадію проектування таких специфічних об’єктів нафтогазового комплексу як установок підготовки природнього (нафтового) газу та/або установок вилучення вуглеводнів та/або компресорних станцій залежить не від попереднього досвіду компанії реалізовувати конкретну стадію проектно-кошторисної документації, а від кваліфікації та досвіду залучених працівників, які будуть виконувати відповідні проектні роботи та розрахунки.
Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 р. № 45 затверджено "Порядок розроблення проектної документації на будівництво об'єктів", який визначає процедуру розроблення проектної документації на будівництво об'єктів та поширюється на суб'єктів містобудування.
Відповідно до пункту 1 цього Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 року № 45 «проектувальник - юридична особа, яка має у своєму складі відповідних виконавців, що згідно із законодавством одержали кваліфікаційний сертифікат, який підтверджує спроможність виконання робіт щодо об’єктів відповідного класу наслідків (відповідальності), або фізична особа, яка згідно з законодавством має такий кваліфікаційний сертифікат».
Відповідно до частини 1 статті 7 Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 року № 687 проект об'єкта архітектури розробляється під керівництвом або з обов'язковою участю головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат.
Відповідно до частини 2 статі 7 цього ж Закону проект об'єкта архітектури завіряється підписом і скріплюється особистою печаткою головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають кваліфікаційний сертифікат.
Статтею 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» передбачено проведення професійної атестації виконавців робіт (послуг) пов’язаних із створенням об’єктів архітектури. Громадянам, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний кваліфікаційний сертифікат. Громадяни, які пройшли професійну атестацію, набувають права на виконання відповідних видів робіт з дня внесення до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва запису про кваліфікаційний сертифікат.
Також, підпунктом 11.1. Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 року № 45 визначено, що Замовник та генпроектувальник (проектувальник) приймають рішення щодо кількості стадій або стадійності проектування об’єктів будівництва, незалежно від класів наслідків (відповідальності) об’єктів.
Таким чином, відповідно до чинного законодавства України, можливість реалізувати конкретну стадію проектування специфічного об'єкту залежить виключно від кваліфікації та досвіду залучених працівників, а не від попереднього досвіду Учасника (компанії). Це обумовлено тим, що проектувальником є саме юридична особа, яка має у своєму складі відповідних виконавців, що згідно із законодавством одержали кваліфікаційний сертифікат, який підтверджує їх спроможність виконання робіт щодо об’єктів відповідного класу наслідків (відповідальності).
Окрім того, проектна документація має розроблятися під керівництвом або з обов'язковою участю головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають відповідні кваліфікаційні сертифікати. Тобто, для успішного виконання проекту ключовою є саме компетентність конкретних фахівців, а не загальний досвід компанії. Тому, навіть при наявності значного портфоліо проектів, компанія без відповідних сертифікованих фахівців не зможе реалізувати конкретну стадію проектування.
Скаржник є молодою проектною компанією, яка об'єднує у собі велику кількість висококваліфікованих спеціалістів у сфері проектування об’єктів нафтогазового комплексу, які мають досвід реалізації ідентичних проектів. Наприклад розробка проектно-кошторисної документації стадії ТЕО по об'єкту «Реконструкція компресорної станції КС-21 «Богородчани» магістрального газопроводу «Союз» в Богородчанському районі Івано-Франківської області», яку реалізовували фахівці Скаржника. Одночасно з тим Скаржник має успішний досвід виконання проектних робіт з коригування робочої документації (РД) по проекту «Реконструкція компресорної станції «Бар» газопроводу «Союз», що підтверджує спроможність Скаржника як проектувальника (в розумінні пункту 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 року № 45) організувати процес проектування, зібрати команду кваліфікованих та сертифікованих фахівців та забезпечити цю команду належною матеріально-технічною базою для успішного виконання договору.
Таким чином вимоги щодо досвіду виконання аналогічних договір з розробки проектної документації конкретно визначених стадій проектування порушують наші права як потенційного Учасника. Ми маємо намір виконувати роботи, що є предметом Закупівлі, проте вказана вище вимога обмежує нашу можливість для участі у закупівлі, не містить жодних підстав для встановлення у частині досвіду компанії-учасника та є необґрунтовано дискримінаційною щодо нас.
Для урегулювання цього питання поза площиною оскарження умов Тендерної документації, Скаржник звернувся до Замовника із запитом про надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї в цій частині (Запитання «Щодо підтвердження досвіду» від 31.05.2024 22:26).
На вказане запитання Замовник відповів «Шановний Учаснику, дякуємо за Ваші запитання. Дане питання буде опрацьовано Замовником у найкоротший термін. За необхідності, у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни».
Із вказаної відповіді ми робимо висновок, що Замовник вважає поставлене запитання цілком логічним та вартим уваги, однак на момент закінчення строку оскарження умов закупівлі Замовником так і не було надано жодних пояснень та/або обґрунтувань причин встановлення цієї вимоги, чи ознак, які б свідчили про відсутність наміру дискримінаційного ставлення до Скаржника.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Принципами публічних закупівель, серед іншого, є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином Учасником процедури закупівлі може бути виключно компанія, яка має підтверджений досвід з проектування об’єктів нафтогазового комплексу
- або три стадійне проектування (стадія ТЕО(ТЕР), стадія П, стадія Р)
- та/або двох стадійне проектування (стадія ТЕО(ТЕР), стадія РП)
- та/або одно стадійне проектування (стадія ТЕО(ТЕР))
Вважаємо вказані вимоги дискримінаційними та значно завищеними, з наступних підстав.
В контексті проектних робіт наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів підтверджує можливість компанії-учасника загалом організувати процес проектування, зібрати команду та забезпечити її належною матеріально-технічною базою. Тоді як можливість реалізувати конкретну стадію проектування таких специфічних об’єктів нафтогазового комплексу як установок підготовки природнього (нафтового) газу та/або установок вилучення вуглеводнів та/або компресорних станцій залежить не від попереднього досвіду компанії реалізовувати конкретну стадію проектно-кошторисної документації, а від кваліфікації та досвіду залучених працівників, які будуть виконувати відповідні проектні роботи та розрахунки.
Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 р. № 45 затверджено "Порядок розроблення проектної документації на будівництво об'єктів", який визначає процедуру розроблення проектної документації на будівництво об'єктів та поширюється на суб'єктів містобудування.
Відповідно до пункту 1 цього Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 року № 45 «проектувальник - юридична особа, яка має у своєму складі відповідних виконавців, що згідно із законодавством одержали кваліфікаційний сертифікат, який підтверджує спроможність виконання робіт щодо об’єктів відповідного класу наслідків (відповідальності), або фізична особа, яка згідно з законодавством має такий кваліфікаційний сертифікат».
Відповідно до частини 1 статті 7 Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 року № 687 проект об'єкта архітектури розробляється під керівництвом або з обов'язковою участю головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат.
Відповідно до частини 2 статі 7 цього ж Закону проект об'єкта архітектури завіряється підписом і скріплюється особистою печаткою головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають кваліфікаційний сертифікат.
Статтею 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» передбачено проведення професійної атестації виконавців робіт (послуг) пов’язаних із створенням об’єктів архітектури. Громадянам, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний кваліфікаційний сертифікат. Громадяни, які пройшли професійну атестацію, набувають права на виконання відповідних видів робіт з дня внесення до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва запису про кваліфікаційний сертифікат.
Також, підпунктом 11.1. Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 року № 45 визначено, що Замовник та генпроектувальник (проектувальник) приймають рішення щодо кількості стадій або стадійності проектування об’єктів будівництва, незалежно від класів наслідків (відповідальності) об’єктів.
Таким чином, відповідно до чинного законодавства України, можливість реалізувати конкретну стадію проектування специфічного об'єкту залежить виключно від кваліфікації та досвіду залучених працівників, а не від попереднього досвіду Учасника (компанії). Це обумовлено тим, що проектувальником є саме юридична особа, яка має у своєму складі відповідних виконавців, що згідно із законодавством одержали кваліфікаційний сертифікат, який підтверджує їх спроможність виконання робіт щодо об’єктів відповідного класу наслідків (відповідальності).
Окрім того, проектна документація має розроблятися під керівництвом або з обов'язковою участю головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають відповідні кваліфікаційні сертифікати. Тобто, для успішного виконання проекту ключовою є саме компетентність конкретних фахівців, а не загальний досвід компанії. Тому, навіть при наявності значного портфоліо проектів, компанія без відповідних сертифікованих фахівців не зможе реалізувати конкретну стадію проектування.
Скаржник є молодою проектною компанією, яка об'єднує у собі велику кількість висококваліфікованих спеціалістів у сфері проектування об’єктів нафтогазового комплексу, які мають досвід реалізації ідентичних проектів. Наприклад розробка проектно-кошторисної документації стадії ТЕО по об'єкту «Реконструкція компресорної станції КС-21 «Богородчани» магістрального газопроводу «Союз» в Богородчанському районі Івано-Франківської області», яку реалізовували фахівці Скаржника. Одночасно з тим Скаржник має успішний досвід виконання проектних робіт з коригування робочої документації (РД) по проекту «Реконструкція компресорної станції «Бар» газопроводу «Союз», що підтверджує спроможність Скаржника як проектувальника (в розумінні пункту 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 року № 45) організувати процес проектування, зібрати команду кваліфікованих та сертифікованих фахівців та забезпечити цю команду належною матеріально-технічною базою для успішного виконання договору.
Таким чином вимоги щодо досвіду виконання аналогічних договір з розробки проектної документації конкретно визначених стадій проектування порушують наші права як потенційного Учасника. Ми маємо намір виконувати роботи, що є предметом Закупівлі, проте вказана вище вимога обмежує нашу можливість для участі у закупівлі, не містить жодних підстав для встановлення у частині досвіду компанії-учасника та є необґрунтовано дискримінаційною щодо нас.
Для урегулювання цього питання поза площиною оскарження умов Тендерної документації, Скаржник звернувся до Замовника із запитом про надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї в цій частині (Запитання «Щодо підтвердження досвіду» від 31.05.2024 22:26).
На вказане запитання Замовник відповів «Шановний Учаснику, дякуємо за Ваші запитання. Дане питання буде опрацьовано Замовником у найкоротший термін. За необхідності, у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни».
Із вказаної відповіді ми робимо висновок, що Замовник вважає поставлене запитання цілком логічним та вартим уваги, однак на момент закінчення строку оскарження умов закупівлі Замовником так і не було надано жодних пояснень та/або обґрунтувань причин встановлення цієї вимоги, чи ознак, які б свідчили про відсутність наміру дискримінаційного ставлення до Скаржника.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Принципами публічних закупівель, серед іншого, є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
×
-
Назва доказу:
Договір №2012000122 на виконання проєктно-вишукувальних робіт від 16 грудня 2020 р. з додатковою угодою № 1
-
Повʼязаний документ:
ТЕО КС-21 Богородчани Договір і ДУ 1 .pdf
-
-
Назва доказу:
Договір субпідряду на надання інжинірингових та консультаційних послуг №01-06/23 від 03.07.2023
-
Повʼязаний документ:
УЦІТ__договір ПКД.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРНАФТА» внести зміни у Тендерну документацію по процедурі закупівлі № UA-2024-05-28-006835-a по предмету: Розробка ТЕО на «Реконструкція компресорних станцій та технологічних установок підготовки газу Глинсько-Розбишівського ЦПГПК Качанівського ГПЗ (вул. Газовиків,1 с. Погарщина Лохвицької ОТГ Миргородського району Полтавської області), за межами населених пунктів)» (код 71320000-7 за ДК 021:2015, Послуги з інженерного проектування) та викласти пункт 3.1. Розділу І (Додаток 2) у наступній редакції: «…під визначенням «аналогічний договір» вважається будь-який виконаний договір Учасника з надання послуг/виконання робіт, а саме: з виконання проектних робіт по об’єктах нафтогазового комплексу, а саме установок підготовки природнього (нафтового) газу та/або установок вилучення вуглеводнів та/або компресорних станцій».
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
6464caa3b69b4d33a5fdb32d9ea2f652
Заголовок пункту скарги:
Щодо коригування проектної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Додатком 2 до Тендерної документації «Документи для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та відсутності підстав для відмови участі у процедурі закупівлі, документи, які підтверджують відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, та інші вимоги Замовника» визначено, що під визначенням «аналогічний договір» вважається будь-який виконаний договір Учасника з надання послуг/виконання робіт, а саме: з проектування об’єктів нафтогазового комплексу (три стадійне проектування (стадія ТЕО(ТЕР), стадія П, стадія Р) та/або двох стадійне проектування (стадія ТЕО(ТЕР), стадія РП) та/або одно стадійне проектування (стадія ТЕО(ТЕР)), а саме установок підготовки природнього (нафтового) газу та/або установок вилучення вуглеводнів та/або компресорних станцій.
Вважаємо вказані вимоги дискримінаційними, адже Замовник не відносить до поняття «аналогічного договору» договір із коригування проектної документації, що також є видом проектування.
Додатком 2 до Тендерної документації «Документи для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та відсутності підстав для відмови участі у процедурі закупівлі, документи, які підтверджують відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, та інші вимоги Замовника» визначено, що під визначенням «аналогічний договір» вважається будь-який виконаний договір Учасника з надання послуг/виконання робіт, а саме: з проектування об’єктів нафтогазового комплексу (три стадійне проектування (стадія ТЕО(ТЕР), стадія П, стадія Р) та/або двох стадійне проектування (стадія ТЕО(ТЕР), стадія РП) та/або одно стадійне проектування (стадія ТЕО(ТЕР)), а саме установок підготовки природнього (нафтового) газу та/або установок вилучення вуглеводнів та/або компресорних станцій.
У свою чергу, Тендерною документацією до поняття «аналогічного договору» не віднесено такий вид проектування, як коригування проектної документації. Такі вимоги Тендерної документації є дискримінаційними по відношенню до Скаржника, який має намір брати участь у Закупівлі та підтверджувати досвід виконання аналогічного договору договорами з виконання проектних робіт з коригування проектів.
Коригування проекту є одним із видів проектування, що визначають такі нормативні акти:
a) Порядок розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затверджений Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (зі змінами) визначає:
«1. У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні: …
коригування проектної документації - внесення змін до затвердженого (схваленого) проекту будівництва на підставі завдання на коригування (далі - завдання на проектування);»
2. Цей Порядок визначає процедуру розроблення проектної документації на будівництво об’єктів та поширюється на суб’єктів містобудування.
«15.5. …Проектна документація на об’єкти будівництва, побудовані повністю або частково відповідно до затвердженого проекту, не підлягає коригуванню у зв’язку з введенням нових нормативних актів, за винятком випадків, коли таке коригування зумовлено підвищенням у нових нормативних актах таких вимог безпеки: забезпечення механічного опору та стійкості (міцності), електро-, вибухо-, пожежобезпечності, енергоефективності об’єкта та вимог нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.»
b) ДБН А.2.2-3-2014 «СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО» визначає:
«1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ. Ці норми встановлюють склад та зміст проектної документації на нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт та технічне переоснащення будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів або їх частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури….
Додаток Б (довідковий) ЗАВДАННЯ НА ПРОЕКТУВАННЯ. ПЕРЕЛІК ОСНОВНИХ ДАНИХ ТА ВИМОГ
… Завдання на проектування (або коригування проекту) затверджується замовником та погоджуються проектувальником.»
Таким чином:
- у Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів та ДБН А.2.2-3-2014, поняття «коригування» вживається як вид проєктних робіт на розроблення проектної документації на будівництво об’єктів, які виконуються на підставі Завдання на проектування.
- У п. 15.5 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів визначено, в яких випадках виконується коригування проектної документації.
Суть та порядок виконання проектних робіт з коригування проектної документації ідентичний суті та порядку першочергового проєктування, адже:
- Виконуються на підставі завдання на проектування;
- Вимоги до змісту та оформлення завдання на проектування однакові: розділи завдання ідентичні, затверджується замовником та погоджуються проектувальником;
- Розробляється проектною організацією із залученням сертифікованих виконавців окремих видів робіт (послуг) пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури (інженерів-проектувальників відповідної категорії);
- Розробляється на основі чинних вихідних даних на проектування: геодезичних та геологічних вишукувань, містобудівних умов та обмежень, технічних умов тощо;
- Результатом проектних робіт є розроблена проектна документація;
- Розроблена проектна документація проходить експертизу та затверджується замовником будівництва у встановленому законодавством порядку.
Зазначимо, що обсяги робіт з коригування проектної документації можуть бути співрозмірні першочерговому проєктуванню (коли коригуванню підлягає увесь проект з переглядом усіх прийнятих проектних рішень та кошторисної документації) або навіть перевищувати по складності першочергове проєктування (коли коригування зумовлено підвищенням у нових нормативних актах таких вимог безпеки як забезпечення механічного опору та стійкості (міцності), електро-, вибухо-, пожежобезпечності, енергоефективності об’єкта та вимог нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення).
Скаржник є молодою проектною компанією, яка об'єднує у собі велику кількість висококваліфікованих спеціалістів у сфері проектування об’єктів нафтогазового комплексу. Скаржник має успішний досвід виконання проектних робіт з коригування робочої документації (РД) по проекту «Реконструкція компресорної станції «Бар» газопроводу «Союз». Обсяги проекних робіт по такому договору стосуються надання інжинірингових та консультаційних послуг по коригуванню робочої документації. Зокрема, опрацювання робочої документації виконано у всіх основних частинах проекту:
1) Генеральний план і транспорт;
2) Архітектура;
3) Фундаменти;
4) Опалення та Вентиляція;
5) Технологічна частина;
6) Теплова ізоляція;
7) Система автоматичного газовиявлення;
8) Автоматизація;
9) Електрообігрів;
10) Функціональне заземлення;
11) Зв’язок;
12) Кошторисна документація.
Так, обсяги виконання проектних робіт з коригування робочої документації повністю охоплюють обсяги виконання робіт із проектування. Вказаний договір підтверджує досвід Скаржника як проектувальника організувати процес проектування, зібрати команду кваліфікованих та сертифікованих фахівців та забезпечити цю команду належною матеріально-технічною базою для успішного виконання договору.
Для урегулювання цього питання поза площиною оскарження умов Тендерної документації, Скаржник звернувся до Замовника із запитом про надання роз’яснень щодо тендерної документації (Запитання «Щодо поняття аналогічного договору» від 31.05.2024 22:26). На поставлене запитання Замовником було надано відповідь наступного змісту:
«Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за виявлену зацікавленість до закупівлі та у відповідь на Ваше запитання повідомляємо ,що відповідно до наказу №45 від 16.05.2011 «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів» п.1 терміни які вживаються в даному Порядку виділені окремими абзацами:
проектні роботи - роботи, пов’язані зі створенням проектної документації для об’єктів будівництва;
коригування проектної документації - внесення змін до затвердженого (схваленого) проекту будівництва на підставі завдання на коригування;
Виходячи з цього проектні роботи та коригування проектної документації це два різні види робіт і вони не є аналогічними».
Така позиція Замовника в сукупності з вимогами Тендерної документації порушують наші права як потенційного Учасника. Ми маємо намір виконувати роботи, що є предметом Закупівлі, проте вказана вище вимога обмежує нашу можливість для участі у закупівлі, не містить жодних підстав та є необґрунтовано дискримінаційною щодо нас.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Принципами публічних закупівель, серед іншого, є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо вказані вимоги дискримінаційними, адже Замовник не відносить до поняття «аналогічного договору» договір із коригування проектної документації, що також є видом проектування.
Додатком 2 до Тендерної документації «Документи для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та відсутності підстав для відмови участі у процедурі закупівлі, документи, які підтверджують відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, та інші вимоги Замовника» визначено, що під визначенням «аналогічний договір» вважається будь-який виконаний договір Учасника з надання послуг/виконання робіт, а саме: з проектування об’єктів нафтогазового комплексу (три стадійне проектування (стадія ТЕО(ТЕР), стадія П, стадія Р) та/або двох стадійне проектування (стадія ТЕО(ТЕР), стадія РП) та/або одно стадійне проектування (стадія ТЕО(ТЕР)), а саме установок підготовки природнього (нафтового) газу та/або установок вилучення вуглеводнів та/або компресорних станцій.
У свою чергу, Тендерною документацією до поняття «аналогічного договору» не віднесено такий вид проектування, як коригування проектної документації. Такі вимоги Тендерної документації є дискримінаційними по відношенню до Скаржника, який має намір брати участь у Закупівлі та підтверджувати досвід виконання аналогічного договору договорами з виконання проектних робіт з коригування проектів.
Коригування проекту є одним із видів проектування, що визначають такі нормативні акти:
a) Порядок розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затверджений Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (зі змінами) визначає:
«1. У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні: …
коригування проектної документації - внесення змін до затвердженого (схваленого) проекту будівництва на підставі завдання на коригування (далі - завдання на проектування);»
2. Цей Порядок визначає процедуру розроблення проектної документації на будівництво об’єктів та поширюється на суб’єктів містобудування.
«15.5. …Проектна документація на об’єкти будівництва, побудовані повністю або частково відповідно до затвердженого проекту, не підлягає коригуванню у зв’язку з введенням нових нормативних актів, за винятком випадків, коли таке коригування зумовлено підвищенням у нових нормативних актах таких вимог безпеки: забезпечення механічного опору та стійкості (міцності), електро-, вибухо-, пожежобезпечності, енергоефективності об’єкта та вимог нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.»
b) ДБН А.2.2-3-2014 «СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО» визначає:
«1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ. Ці норми встановлюють склад та зміст проектної документації на нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт та технічне переоснащення будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів або їх частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури….
Додаток Б (довідковий) ЗАВДАННЯ НА ПРОЕКТУВАННЯ. ПЕРЕЛІК ОСНОВНИХ ДАНИХ ТА ВИМОГ
… Завдання на проектування (або коригування проекту) затверджується замовником та погоджуються проектувальником.»
Таким чином:
- у Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів та ДБН А.2.2-3-2014, поняття «коригування» вживається як вид проєктних робіт на розроблення проектної документації на будівництво об’єктів, які виконуються на підставі Завдання на проектування.
- У п. 15.5 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів визначено, в яких випадках виконується коригування проектної документації.
Суть та порядок виконання проектних робіт з коригування проектної документації ідентичний суті та порядку першочергового проєктування, адже:
- Виконуються на підставі завдання на проектування;
- Вимоги до змісту та оформлення завдання на проектування однакові: розділи завдання ідентичні, затверджується замовником та погоджуються проектувальником;
- Розробляється проектною організацією із залученням сертифікованих виконавців окремих видів робіт (послуг) пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури (інженерів-проектувальників відповідної категорії);
- Розробляється на основі чинних вихідних даних на проектування: геодезичних та геологічних вишукувань, містобудівних умов та обмежень, технічних умов тощо;
- Результатом проектних робіт є розроблена проектна документація;
- Розроблена проектна документація проходить експертизу та затверджується замовником будівництва у встановленому законодавством порядку.
Зазначимо, що обсяги робіт з коригування проектної документації можуть бути співрозмірні першочерговому проєктуванню (коли коригуванню підлягає увесь проект з переглядом усіх прийнятих проектних рішень та кошторисної документації) або навіть перевищувати по складності першочергове проєктування (коли коригування зумовлено підвищенням у нових нормативних актах таких вимог безпеки як забезпечення механічного опору та стійкості (міцності), електро-, вибухо-, пожежобезпечності, енергоефективності об’єкта та вимог нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення).
Скаржник є молодою проектною компанією, яка об'єднує у собі велику кількість висококваліфікованих спеціалістів у сфері проектування об’єктів нафтогазового комплексу. Скаржник має успішний досвід виконання проектних робіт з коригування робочої документації (РД) по проекту «Реконструкція компресорної станції «Бар» газопроводу «Союз». Обсяги проекних робіт по такому договору стосуються надання інжинірингових та консультаційних послуг по коригуванню робочої документації. Зокрема, опрацювання робочої документації виконано у всіх основних частинах проекту:
1) Генеральний план і транспорт;
2) Архітектура;
3) Фундаменти;
4) Опалення та Вентиляція;
5) Технологічна частина;
6) Теплова ізоляція;
7) Система автоматичного газовиявлення;
8) Автоматизація;
9) Електрообігрів;
10) Функціональне заземлення;
11) Зв’язок;
12) Кошторисна документація.
Так, обсяги виконання проектних робіт з коригування робочої документації повністю охоплюють обсяги виконання робіт із проектування. Вказаний договір підтверджує досвід Скаржника як проектувальника організувати процес проектування, зібрати команду кваліфікованих та сертифікованих фахівців та забезпечити цю команду належною матеріально-технічною базою для успішного виконання договору.
Для урегулювання цього питання поза площиною оскарження умов Тендерної документації, Скаржник звернувся до Замовника із запитом про надання роз’яснень щодо тендерної документації (Запитання «Щодо поняття аналогічного договору» від 31.05.2024 22:26). На поставлене запитання Замовником було надано відповідь наступного змісту:
«Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за виявлену зацікавленість до закупівлі та у відповідь на Ваше запитання повідомляємо ,що відповідно до наказу №45 від 16.05.2011 «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів» п.1 терміни які вживаються в даному Порядку виділені окремими абзацами:
проектні роботи - роботи, пов’язані зі створенням проектної документації для об’єктів будівництва;
коригування проектної документації - внесення змін до затвердженого (схваленого) проекту будівництва на підставі завдання на коригування;
Виходячи з цього проектні роботи та коригування проектної документації це два різні види робіт і вони не є аналогічними».
Така позиція Замовника в сукупності з вимогами Тендерної документації порушують наші права як потенційного Учасника. Ми маємо намір виконувати роботи, що є предметом Закупівлі, проте вказана вище вимога обмежує нашу можливість для участі у закупівлі, не містить жодних підстав та є необґрунтовано дискримінаційною щодо нас.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Принципами публічних закупівель, серед іншого, є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
×
-
Назва доказу:
Лист-відгук до Договору субпідряду на надання інжинірингових та консультаційних послуг №01-06/23 від 03.07.2023 р.
-
Повʼязаний документ:
Лист-відгук DG Industries.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір субпідряду на надання інжинірингових та консультаційних послуг №01-06/23 від 03.07.2023
-
Повʼязаний документ:
УЦІТ__договір ПКД.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРНАФТА» внести зміни у Тендерну документацію по процедурі закупівлі № UA-2024-05-28-006835-a по предмету: Розробка ТЕО на «Реконструкція компресорних станцій та технологічних установок підготовки газу Глинсько-Розбишівського ЦПГПК Качанівського ГПЗ (вул. Газовиків,1 с. Погарщина Лохвицької ОТГ Миргородського району Полтавської області), за межами населених пунктів)» (код 71320000-7 за ДК 021:2015, Послуги з інженерного проектування) та викласти пункт 3.1. Розділу І (Додаток 2) у наступній редакції (з урахуванням змін викладених у вимозі до заперечення 1): «Під визначенням «аналогічний договір» вважається будь-який виконаний договір Учасника з надання послуг/виконання робіт, а саме:з проектування/коригування проектів об’єктів нафтогазового комплексу об’єктів нафтогазового комплексу та коригування проектної документації, а саме установок підготовки природнього (нафтового) газу та/або установок вилучення вуглеводнів та/або компресорних станцій».
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
77bbb03d099a4d9aaf5b3dac324bfbd8
Заголовок пункту скарги:
Щодо досвіду виконання аналогічного договору Учасником закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Пунктом 3.1. Розділу І Додатку 2 до Тендерної документації «Документи для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та відсутності підстав для відмови участі у процедурі закупівлі, документи, які підтверджують відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, та інші вимоги Замовника» визначено, що Учасник у складі тендерної пропозиції має подати довідку, складену в довільній формі* або згідно Таблиці №1, яка містить інформацію щодо наявності в Учасника досвіду виконання аналогічного договору.
Вважаємо вказані вимоги дискримінаційними, адже наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) стосується не конкретно «учасника» - як учасника процедури закупівлі, а й безпосередньо фахівців, спеціалістів, які працюють в «учасника» та мають такий досвід
Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі врегульовані статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». За умовами ч. 1 цієї статті замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Пунктом 37 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що термін «учасник», який вживається в цьому Законі, - це учасник процедури закупівлі/спрощеної - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Таким чином, із змісту п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» вбачається, що наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) стосується не конкретно «учасника» - як учасника процедури закупівлі, а й безпосередньо фахівців, спеціалістів, які працюють в «учасника».
Скаржник є молодою проектною компанією, яка об'єднує у собі велику кількість висококваліфікованих спеціалістів у сфері проектування об’єктів нафтогазового комплексу, які мають досвід реалізації ідентичних проектів. Наприклад розробка проектно-кошторисної документації стадії ТЕО по об'єкту «Реконструкція компресорної станції КС-21 «Богородчани» магістрального газопроводу «Союз» в Богородчанському районі Івано-Франківської області», яку реалізовували фахівці Скаржника.
Такі вимоги порушують наші права як потенційного Учасника. Ми маємо намір виконувати роботи, що є предметом закупівлі, проте вказана вище вимога обмежує нашу можливість для участі у закупівлі, не містить жодних підстав та є необґрунтовано дискримінаційною щодо нас.
Для урегулювання цього питання поза площиною оскарження умов Тендерної документації, Скаржник звернувся до Замовника із запитом про надання роз’яснень щодо тендерної документації (Запитання «Врахування досвіду працівників» від 31.05.2024 22:27).
На вказане запитання Замовник відповів: «Шановний Учаснику, дякуємо за Ваші запитання. Дане питання буде опрацьовано Замовником у найкоротший термін. За необхідності, у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни».
Із вказаної відповіді ми робимо висновок, що Замовник вважає поставлене запитання цілком логічним та вартим уваги, однак на момент закінчення строку оскарження умов закупівлі Замовником так і не було надано жодних пояснень та/або обґрунтувань причин встановлення цієї вимоги, чи ознак, які б свідчили про відсутність наміру дискримінаційного ставлення до Скаржника.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Принципами публічних закупівель, серед іншого, є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо вказані вимоги дискримінаційними, адже наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) стосується не конкретно «учасника» - як учасника процедури закупівлі, а й безпосередньо фахівців, спеціалістів, які працюють в «учасника» та мають такий досвід
Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі врегульовані статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». За умовами ч. 1 цієї статті замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Пунктом 37 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що термін «учасник», який вживається в цьому Законі, - це учасник процедури закупівлі/спрощеної - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Таким чином, із змісту п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» вбачається, що наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) стосується не конкретно «учасника» - як учасника процедури закупівлі, а й безпосередньо фахівців, спеціалістів, які працюють в «учасника».
Скаржник є молодою проектною компанією, яка об'єднує у собі велику кількість висококваліфікованих спеціалістів у сфері проектування об’єктів нафтогазового комплексу, які мають досвід реалізації ідентичних проектів. Наприклад розробка проектно-кошторисної документації стадії ТЕО по об'єкту «Реконструкція компресорної станції КС-21 «Богородчани» магістрального газопроводу «Союз» в Богородчанському районі Івано-Франківської області», яку реалізовували фахівці Скаржника.
Такі вимоги порушують наші права як потенційного Учасника. Ми маємо намір виконувати роботи, що є предметом закупівлі, проте вказана вище вимога обмежує нашу можливість для участі у закупівлі, не містить жодних підстав та є необґрунтовано дискримінаційною щодо нас.
Для урегулювання цього питання поза площиною оскарження умов Тендерної документації, Скаржник звернувся до Замовника із запитом про надання роз’яснень щодо тендерної документації (Запитання «Врахування досвіду працівників» від 31.05.2024 22:27).
На вказане запитання Замовник відповів: «Шановний Учаснику, дякуємо за Ваші запитання. Дане питання буде опрацьовано Замовником у найкоротший термін. За необхідності, у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни».
Із вказаної відповіді ми робимо висновок, що Замовник вважає поставлене запитання цілком логічним та вартим уваги, однак на момент закінчення строку оскарження умов закупівлі Замовником так і не було надано жодних пояснень та/або обґрунтувань причин встановлення цієї вимоги, чи ознак, які б свідчили про відсутність наміру дискримінаційного ставлення до Скаржника.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Принципами публічних закупівель, серед іншого, є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
×
-
Назва доказу:
Відгук до Договору № 2012000122 на виконання проєктно-вишукувальних робіт від 16 грудня 2020 р. з додатковою угодою № 1.
-
Повʼязаний документ:
ТЕО КС-21 Богородчани Відгук ОГТСУ.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір №2012000122 на виконання проєктно-вишукувальних робіт від 16 грудня 2020 р. з додатковою угодою № 1
-
Повʼязаний документ:
ТЕО КС-21 Богородчани Договір і ДУ 1 .pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРНАФТА» внести зміни у Тендерну документацію по процедурі закупівлі № UA-2024-05-28-006835-a по предмету: Розробка ТЕО на «Реконструкція компресорних станцій та технологічних установок підготовки газу Глинсько-Розбишівського ЦПГПК Качанівського ГПЗ (вул. Газовиків,1 с. Погарщина Лохвицької ОТГ Миргородського району Полтавської області), за межами населених пунктів)» (код 71320000-7 за ДК 021:2015, Послуги з інженерного проектування) та викласти пункт 3.1. Розділу І (Додаток 2) у наступній редакції): «3.1 Довідка, складена в довільній формі* або згідно Таблиці №1, яка містить інформацію щодо наявності в Учасника або іншого суб’єкта господарювання досвіду виконання аналогічного договору, до виконання якого (яких) були залучені працівники Учасника, які будуть безпосередніми виконавцями робіт або послуг за предметом закупівлі».