• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Послуга з ремонту консольно - фрезерного верстату»

Торги не відбулися

324 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 700.00 UAH
Період оскарження: 08.06.2018 14:00 - 07.07.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо порушення Замовником норм ч. 3 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 N 922-VIII

Номер: f2dff66e065849008a5d4ffbe75b934e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-08-001865-a.b1
Назва: Щодо порушення Замовником норм ч. 3 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 N 922-VIII
Вимога:
При вивченні тендерної документації, нами вбачається порушення Замовником норм Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 N 922-VIII, а саме ч. 3 ст. 5, ч. 4 ст. 22, ч. 4 ст. 16. Так, згідно п. 3.2.1 Тендерної документації Замовником вимагається: "Довідка складена у формі відповідно до Додатку №12 цієї тендерної документації, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник повинен мати в штаті підприємства не менше ніж: один інженер; 3 (три) техніки (слюсарі) із досвідом роботи не менш ніж 3 років. Окремим сканованим документом надати посвідчення про проходження навчання з охорони праці з 3 групи електробезпеки, видані штатним працівникам Учасника". Вважаємо, ці вимоги незаконними, оскільки, по-перше, штатний розклад - це внутрішня політика підприємства, і Замовник не має втручатись та диктувати свої забаганки щодо кількості та досвіду роботи працівників, по-друге, вимога щодо надання посвідчення про проходження навчання з охорони праці з 3 групи електробезпеки є дискримінаційною, тому що 3 група електробезпеки свідчить про компетентність персоналу, що обслуговує об’єкти ЕНЕРГЕТИКИ. Кваліфікація дає право на одноосібне обслуговування, огляд, підключення-відключення об’єктів електроенергетичного господарства напругою понад 1 кВ. До речі, консольно-фрезерний верстат мод. 6Р82 працює під напругою 380 В. Далі, п. 3.6 Тендерної документації Замовник вимагає: "Для підтвердження кваліфікації учасника надати кольорові скан-копії: 1) атестат про акредитацію лабораторії Виконавця послуг, що акредитована в сфері механічні, електричні випробування, перевірка якості частин, пристроїв, приладів електротехнічної продукції; 2) сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008, IDT), або Сертифікат до якості за вимогами вище; 3) сертифікат на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2006 Системи екологічного керування. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 14001:2004, IDT), або Сертифікат на систему екологічного керування за вимогами вище". Вважаємо ці вимоги порушенням норми ЗУ "Про публічні закупівлі" (ч.4 ст. 16): "Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)", оскільки на даний час підприємства законодавчо не зобовязані мати вищезазначені сертифікати і сертифікація по системі ІSО носить добровільний характер. До речі, сам Замовник таких сертифікатів не має, бо з усих багаточисельних філій та підприємств ПАТ "Укрзалізниця" тільки Філія «Панютинський вагоноремонтний завод» та Науково-дослідний інститут Укрзалізниці мають сертифікати ISO. Дослідивши історію тендерних закупівель, припускаємо, що представник(и) Замовника при підготовці тендерної документації мали змову з потенційним учасником, наприклад, ТОВ "ЕС Полімер", з яким минулого року Замовник вже працював. Так, при проведенні тендерної закупівлі (UA-2017-08-18-001207-a) де переміг ТОВ "ЕС Полімер", цей учасник надав в точності всі до одного документи, які зараз вимагає Замовник. Наявність таких сертифікатів, атестату акредитації лабораторії та дозволу у ТОВ "ЕС Полімер" обгрунтовано, тому що його основний вид діяльності - 27.90 Виробництво іншого електричного устатковання. Але до проведення ремонтів верстатів вони не мають ніякого відношення. В той же час, в іншій тендерній закупівлі (UA-2017-11-13-002105-b), де переміг інший учасник, за тим же кодом - 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки - такі документи Замовником вже не вимагались. Вимагаємо у Замовника привести тендерну документацію згідно законодавства. При невиконанні наших вимог залишаємо за собою право звернутись зі скаргою до органів державного фінансового контролю або Антимонопольного комітету.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Ваша вимога розглянута. На даний час готуються зміни тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено