-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Послуги інженера-консультанта включаючи послуги технічного нагляду по об’єкту "Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів "Середня загальноосвітня школа № 63" Подільського району м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Івана Виговського, 10-А у Подільському районі м. Києва" за ДК 021:2015 код 71530000-2 – Консультаційні послуги в галузі будівництва»
Торги не відбулися
6 308 061.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 63 080.00 UAH
мін. крок: 1% або 63 080.00 UAH
Період оскарження:
28.05.2024 13:13 - 09.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови закупівлі
Номер:
ebd943d138744015998d8aa3b0adf569
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-28-006551-a.b1
Назва:
Скарга на умови закупівлі
Скарга:
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
28.05.2024р. Замовник оприлюднив закупівлю за ідентифікатором UA-2024-05-28-006551-a на придбання послуг «Послуги інженера-консультанта включаючи послуги технічного нагляду по об’єкту "Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів "Середня загальноосвітня школа № 63" Подільського району м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Івана Виговського, 10-А у Подільському районі м. Києва" за ДК 021:2015 код 71530000-2 – Консультаційні послуги в галузі будівництва».
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 13.06.2024 00:00.
Ми маємо намір взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та маємо можливість надати необхідні послуги, однак ознайомившись з тендерною документацією, виявили в ній вимоги, яка не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та позбавляють нас можливості взяти участь у відповідній закупівлі.
1. Відповідно до п.1 Розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, та завантаження файлів з:
1.1. Інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (відповідно до п. 5 Розділу 3 тендерної документації та Додатку 6);
Відповідно до п.2.1 Додатку 6 до ТД Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг із зазначенням інформації встановленої Таблицею 2.1.
Інформаційна довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт
№ з/п Посада П.І.Б. Освіта/ найменування учбового закладу/
спеціальність Серія, №, дата видачі кваліфікаційного сертифікату Штатний/залучений Дата та номер страхового полісу
1 2 3 4 5 6 7
Всього
Таблиця 2.1
Перелік обов'язкових працівників, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі:
1. Головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю організації – не менше 1 особи;****
2. Сертифікований провідний інженер з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд об’єктів класу наслідків СС3 з досвідом роботи не менше 3-х років* - не менше 1 особи;
3. Сертифікований провідний інженер з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд об’єктів класу наслідків СС3 з досвідом роботи не менше 2-х років* - не менше 1 особи;
4. Сертифікований інженер-геодезист – не менше 1 особи;
5. Сертифікований інженер-проектувальник на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації – не менше 1 особи;
6. Сертифікований провідний інженер-проектувальник на інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості не менше 1 особи;
7. Сертифікований провідний інженер-консультант (будівництво) з досвідом роботи не менше 3 років* (що підтверджується датою видачі сертифікату**) - не менше 1 особи;
8. Сертифікований провідний інженер-консультант (будівництво)** - не менше 1 осіб;
9. Сертифікований інженер з охорони праці (будівництво)*** не нижче 1 категорії – не менше 1 особи;
10. Сертифікований провідний експерт будівельний з інженерно-технічних заходів цивільного захисту не менше 1 особи.
*досвід роботи підтверджується копіями виконаних договорів згідно відповідної трудової діяльності та/або трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод;
**сертифікати мають бути видані в порядку, встановленому положеннями Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», органами з оцінки відповідності акредитованими в Національному агентстві з акредитації України, що видали сертифікат(и), інформація про сертифікат повинна бути внесена до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва ;
***на підтвердження надаються чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату.
****керівником проекту також може бути визначено особу із зазначених в пунктах 2, 3, 7, 8 переліку обов'язкових працівників, що буде суміщати такі функції.
На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в Таблиці № 2.1, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або копії інших договорів (включаючи договори з ФОП), які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Таблиці № 2.1.
*У разі надання на працівників наказів про призначення на роботу чи переведення на займану посаду (у разі переведення), надати скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу за формою, згідно з додатком до Порядку Постанови КМУ від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу». У разі, якщо даний накази видано до набрання чинності Постанови КМУ від 17.06.2015 №413 надати копії трудових книжок.
На всіх працівників (фахівців), які згідно з умовами тендерної документації мають бути сертифікованими, надаються скановані копії чинних на кінцеву дату подання пропозиції оригіналів відповідних кваліфікаційних сертифікатів.
Додатково у складі тендерної пропозиції учасник надає страхові поліси до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності на сертифікованих працівників, дійсні на період будівництва, з урахуванням рівня кваліфікації, у разі закінчення строку дійсності у період виконання робіт - лист- зобов’язання щодо його пролонгації.
1.1. Замовник вимагає підтвердити наявність сертифікованого провідного інженера-консультанта (будівництво) з досвідом роботи не менше 3 років* (що підтверджується датою видачі сертифікату**) - не менше 1 особи.
Скаржник має такого працівника, проте його досвід роботи складає 1 рік.
Зокрема, Скаржник планує залучити Костенко Анатолія Костянтиновича, який має кваліфікаційний сертифікат інженера-консультанта (будівництво) №СІ-00898 від 11.05.2023р.
Проте оскільки цей сертифікат отримано 11.05.2023р., то він відповідно до вимог тендерної документації підтверджує досвід роботи менше 3 років, а саме 1 рік.
Наголошуємо, що вимога тендерної документації є надмірною та дискримінаційною щодо Скаржника, оскільки, спеціаліст, якого ми плануємо залучити має необхідний досвід та кваліфікацію, зокрема кваліфікаційний сертифікат інженера-консультанта (будівництво) №СІ-00898 від 11.05.2023р.
Вважаємо, що досвіду та кваліфікації Костенко Анатолія Костянтиновича достатньо для підтвердження наявності у Скаржника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведені вище дискримінаційні вимоги шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
1.2. Замовник вимагає підтвердити наявність сертифікований провідний експерт будівельний з інженерно-технічних заходів цивільного захисту не менше 1 особи.
Скаржник має працівника, який має право надавати послуги з інженерно-технічних заходів цивільного захисту та має відповідну кваліфікацію. Проте його кваліфікація підтверджується не сертифікатом, а свідоцтвом.
Зокрема, Скаржник планує залучити Каплинського Дмитра Миколайовича, який має кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника серії АР №019464 від 27.04.2022р. щодо виконання робіт інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки).
А також Каплинський Дмитро Миколайович здійснив підвищення кваліфікації за програмою «Інженерно-будівельне проектування в частині інженерно-технічних заходів цивільного захисту» і за її результатами отримав Свідоцтво №00035 від 04.05.2023р. Отримане свідоцтво підтверджує його кваліфікацію і право надавати послуги з інженерно-технічних заходів цивільного захисту.
Наголошуємо, що вимога тендерної документації є надмірною та дискримінаційною щодо Скаржника, оскільки, спеціаліст, якого ми плануємо залучити має необхідну кваліфікацію, що підтверджується Свідоцтво №00035 від 04.05.2023р. про підвищення кваліфікації за програмою «Інженерно-будівельне проектування в частині інженерно-технічних заходів цивільного захисту».
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведені вище дискримінаційні вимоги шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
2. Відповідно до п.1 Розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, та завантаження файлів з:
1.1. Інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (відповідно до п. 5 Розділу 3 тендерної документації та Додатку 6);
Відповідно до п.3 Додатку 6 до ТД Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
3.1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за формою згідно Таблиці 3.1.
Інформаційна довідка про виконання аналогічного* (аналогічних) договору (договорів)
Таблиця 3.1
№ з/п Замовник, місцезнаходження, ПІБ відповідальної особи, № телефону, код ЄДРПОУ 1. № договору.
2. Дата укладання договору.
3. Предмет договору. 1. Ціна договору.
2. Сума виконання договору, грн.
1 2 3 4
*Аналогічним буде вважатись договір на виконання послуг інженера-консультанта (інженерного консультування будівництва) та/або послуг технічного нагляду за будівництвом та/або реконструкцією та/або капітальним ремонтом громадської будівлі та/або споруди.
Для підтвердження інформації, що зазначена в Таблиці № 3.1., Учасник надає наступні документи:
- копію (ї) аналогічного (их) договору (ів);
- копія (ї) документу (документів), що підтверджують виконання договору** (акти виконаних робіт (наданих послуг)).
**сума послуг за наданим аналогічним договором на дату подання пропозиції має становити не менше 50%.
Зазначена вимога є дискримінаційною щодо Скаржника, оскільки ми маємо необхідний досвід виконання аналогічних договорів, проте сума послуг (виконаних зобов’язань) за договором становить менше 50% від очікуваної вартості оскаржуваної закупівлі.
Зокрема, Скаржником було укладено і успішно виконано Договір на здійснення технічного нагляду №230518/1 від 18.05.2023р.
Згідно з п.3.1 цього договору загальна вартість послуг складає 1 306 625,10 грн, що менше ніж 50% від очікуваної вартості закупівлі.
Зазначені вимоги тендерної документації є надмірними та позбавляють Скаржника права взяти участь у закупівлі, попри те, що він має необхідний досвід та можливість виконати умови договору про закупівлю.
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведені вище дискримінаційні вимоги шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація на закупівлю (додається) та інші документи додані до цієї скарги.
Вищезазначені вимоги Тендерної документації є неправомірними та такими, що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості та права Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення в тендерній документації наведених вище вимог, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання відповідних послуг, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- 2. ЗУ «Про публічні закупівлі» 07.06.2024 17:33
- 1. Копія тендерної документації 07.06.2024 17:33
- 3. Постанова №1178 від 12.10.2022р. 07.06.2024 17:33
- 4. Кваліфікаційний сертифікат інженера-консультанта (будівництво) №СІ-00898 від 11.05.2023р. 07.06.2024 17:33
- Сертифікат+свідоцтво 07.06.2024 17:33
- Скарга на умови 07.06.2024 17:33
- 7. Договір на здійснення технічного нагляду №230518/1 від 18.05.2023р. 07.06.2024 17:33
- Скарга 07.06.2024 17:33
- sign.p7s 07.06.2024 17:40
- Додаткові пояснення 19.06.2024 17:29
- Додаткові пояснення1 19.06.2024 17:29
- Додаткові пояснення 19.06.2024 17:30
- Додаткові пояснення1 19.06.2024 17:30
- sign.p7s 19.06.2024 17:34
- рішення від 11.06.2024 № 10157.pdf 11.06.2024 15:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.06.2024 № 10729.pdf 21.06.2024 13:24
- рішення від 20.06.2024 № 10729.pdf 25.06.2024 17:57
- лист пояснення 13.06.2024 14:53
- лист пояснення 13.06.2024 14:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.06.2024 17:55
Дата розгляду скарги:
20.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.06.2024 15:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.06.2024 17:57
Дата виконання рішення Замовником:
09.07.2024 10:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Управління освіти виконало рішення АМКУ № 10729/р-пк-пз від 20.06.2024
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
3ef53414e50549b9a15c2c207c327b2f
Заголовок пункту скарги:
Наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п.1 Розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, та завантаження файлів з:
1.1. Інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (відповідно до п. 5 Розділу 3 тендерної документації та Додатку 6);
Відповідно до п.2.1 Додатку 6 до ТД Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг із зазначенням інформації встановленої Таблицею 2.1.
Інформаційна довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт
№ з/п Посада П.І.Б. Освіта/ найменування учбового закладу/
спеціальність Серія, №, дата видачі кваліфікаційного сертифікату Штатний/залучений Дата та номер страхового полісу
1 2 3 4 5 6 7
Всього
Таблиця 2.1
Перелік обов'язкових працівників, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі:
1. Головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю організації – не менше 1 особи;****
2. Сертифікований провідний інженер з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд об’єктів класу наслідків СС3 з досвідом роботи не менше 3-х років* - не менше 1 особи;
3. Сертифікований провідний інженер з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд об’єктів класу наслідків СС3 з досвідом роботи не менше 2-х років* - не менше 1 особи;
4. Сертифікований інженер-геодезист – не менше 1 особи;
5. Сертифікований інженер-проектувальник на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації – не менше 1 особи;
6. Сертифікований провідний інженер-проектувальник на інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості не менше 1 особи;
7. Сертифікований провідний інженер-консультант (будівництво) з досвідом роботи не менше 3 років* (що підтверджується датою видачі сертифікату**) - не менше 1 особи;
8. Сертифікований провідний інженер-консультант (будівництво)** - не менше 1 осіб;
9. Сертифікований інженер з охорони праці (будівництво)*** не нижче 1 категорії – не менше 1 особи;
10. Сертифікований провідний експерт будівельний з інженерно-технічних заходів цивільного захисту не менше 1 особи.
*досвід роботи підтверджується копіями виконаних договорів згідно відповідної трудової діяльності та/або трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод;
**сертифікати мають бути видані в порядку, встановленому положеннями Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», органами з оцінки відповідності акредитованими в Національному агентстві з акредитації України, що видали сертифікат(и), інформація про сертифікат повинна бути внесена до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва ;
***на підтвердження надаються чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату.
****керівником проекту також може бути визначено особу із зазначених в пунктах 2, 3, 7, 8 переліку обов'язкових працівників, що буде суміщати такі функції.
На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в Таблиці № 2.1, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або копії інших договорів (включаючи договори з ФОП), які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Таблиці № 2.1.
*У разі надання на працівників наказів про призначення на роботу чи переведення на займану посаду (у разі переведення), надати скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу за формою, згідно з додатком до Порядку Постанови КМУ від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу». У разі, якщо даний накази видано до набрання чинності Постанови КМУ від 17.06.2015 №413 надати копії трудових книжок.
На всіх працівників (фахівців), які згідно з умовами тендерної документації мають бути сертифікованими, надаються скановані копії чинних на кінцеву дату подання пропозиції оригіналів відповідних кваліфікаційних сертифікатів.
Додатково у складі тендерної пропозиції учасник надає страхові поліси до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності на сертифікованих працівників, дійсні на період будівництва, з урахуванням рівня кваліфікації, у разі закінчення строку дійсності у період виконання робіт - лист- зобов’язання щодо його пролонгації.
1.1. Замовник вимагає підтвердити наявність сертифікованого провідного інженера-консультанта (будівництво) з досвідом роботи не менше 3 років* (що підтверджується датою видачі сертифікату**) - не менше 1 особи.
Скаржник має такого працівника, проте його досвід роботи складає 1 рік.
Зокрема, Скаржник планує залучити Костенко Анатолія Костянтиновича, який має кваліфікаційний сертифікат інженера-консультанта (будівництво) №СІ-00898 від 11.05.2023р.
Проте оскільки цей сертифікат отримано 11.05.2023р., то він відповідно до вимог тендерної документації підтверджує досвід роботи менше 3 років, а саме 1 рік.
Наголошуємо, що вимога тендерної документації є надмірною та дискримінаційною щодо Скаржника, оскільки, спеціаліст, якого ми плануємо залучити має необхідний досвід та кваліфікацію, зокрема кваліфікаційний сертифікат інженера-консультанта (будівництво) №СІ-00898 від 11.05.2023р.
Вважаємо, що досвіду та кваліфікації Костенко Анатолія Костянтиновича достатньо для підтвердження наявності у Скаржника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведені вище дискримінаційні вимоги шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
1.2. Замовник вимагає підтвердити наявність сертифікований провідний експерт будівельний з інженерно-технічних заходів цивільного захисту не менше 1 особи.
Скаржник має працівника, який має право надавати послуги з інженерно-технічних заходів цивільного захисту та має відповідну кваліфікацію. Проте його кваліфікація підтверджується не сертифікатом, а свідоцтвом.
Зокрема, Скаржник планує залучити Каплинського Дмитра Миколайовича, який має кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника серії АР №019464 від 27.04.2022р. щодо виконання робіт інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки).
А також Каплинський Дмитро Миколайович здійснив підвищення кваліфікації за програмою «Інженерно-будівельне проектування в частині інженерно-технічних заходів цивільного захисту» і за її результатами отримав Свідоцтво №00035 від 04.05.2023р. Отримане свідоцтво підтверджує його кваліфікацію і право надавати послуги з інженерно-технічних заходів цивільного захисту.
Наголошуємо, що вимога тендерної документації є надмірною та дискримінаційною щодо Скаржника, оскільки, спеціаліст, якого ми плануємо залучити має необхідну кваліфікацію, що підтверджується Свідоцтво №00035 від 04.05.2023р. про підвищення кваліфікації за програмою «Інженерно-будівельне проектування в частині інженерно-технічних заходів цивільного захисту».
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведені вище дискримінаційні вимоги шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Доказами порушення наших прав є: тендерна документація на закупівлю (додається) та інші документи додані до цієї скарги.
Вищезазначені вимоги Тендерної документації є неправомірними та такими, що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості та права Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення в тендерній документації наведених вище вимог, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання відповідних послуг, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
1.1. Інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (відповідно до п. 5 Розділу 3 тендерної документації та Додатку 6);
Відповідно до п.2.1 Додатку 6 до ТД Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг із зазначенням інформації встановленої Таблицею 2.1.
Інформаційна довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт
№ з/п Посада П.І.Б. Освіта/ найменування учбового закладу/
спеціальність Серія, №, дата видачі кваліфікаційного сертифікату Штатний/залучений Дата та номер страхового полісу
1 2 3 4 5 6 7
Всього
Таблиця 2.1
Перелік обов'язкових працівників, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі:
1. Головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю організації – не менше 1 особи;****
2. Сертифікований провідний інженер з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд об’єктів класу наслідків СС3 з досвідом роботи не менше 3-х років* - не менше 1 особи;
3. Сертифікований провідний інженер з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд об’єктів класу наслідків СС3 з досвідом роботи не менше 2-х років* - не менше 1 особи;
4. Сертифікований інженер-геодезист – не менше 1 особи;
5. Сертифікований інженер-проектувальник на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації – не менше 1 особи;
6. Сертифікований провідний інженер-проектувальник на інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості не менше 1 особи;
7. Сертифікований провідний інженер-консультант (будівництво) з досвідом роботи не менше 3 років* (що підтверджується датою видачі сертифікату**) - не менше 1 особи;
8. Сертифікований провідний інженер-консультант (будівництво)** - не менше 1 осіб;
9. Сертифікований інженер з охорони праці (будівництво)*** не нижче 1 категорії – не менше 1 особи;
10. Сертифікований провідний експерт будівельний з інженерно-технічних заходів цивільного захисту не менше 1 особи.
*досвід роботи підтверджується копіями виконаних договорів згідно відповідної трудової діяльності та/або трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод;
**сертифікати мають бути видані в порядку, встановленому положеннями Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», органами з оцінки відповідності акредитованими в Національному агентстві з акредитації України, що видали сертифікат(и), інформація про сертифікат повинна бути внесена до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва ;
***на підтвердження надаються чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату.
****керівником проекту також може бути визначено особу із зазначених в пунктах 2, 3, 7, 8 переліку обов'язкових працівників, що буде суміщати такі функції.
На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в Таблиці № 2.1, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або копії інших договорів (включаючи договори з ФОП), які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Таблиці № 2.1.
*У разі надання на працівників наказів про призначення на роботу чи переведення на займану посаду (у разі переведення), надати скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу за формою, згідно з додатком до Порядку Постанови КМУ від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу». У разі, якщо даний накази видано до набрання чинності Постанови КМУ від 17.06.2015 №413 надати копії трудових книжок.
На всіх працівників (фахівців), які згідно з умовами тендерної документації мають бути сертифікованими, надаються скановані копії чинних на кінцеву дату подання пропозиції оригіналів відповідних кваліфікаційних сертифікатів.
Додатково у складі тендерної пропозиції учасник надає страхові поліси до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності на сертифікованих працівників, дійсні на період будівництва, з урахуванням рівня кваліфікації, у разі закінчення строку дійсності у період виконання робіт - лист- зобов’язання щодо його пролонгації.
1.1. Замовник вимагає підтвердити наявність сертифікованого провідного інженера-консультанта (будівництво) з досвідом роботи не менше 3 років* (що підтверджується датою видачі сертифікату**) - не менше 1 особи.
Скаржник має такого працівника, проте його досвід роботи складає 1 рік.
Зокрема, Скаржник планує залучити Костенко Анатолія Костянтиновича, який має кваліфікаційний сертифікат інженера-консультанта (будівництво) №СІ-00898 від 11.05.2023р.
Проте оскільки цей сертифікат отримано 11.05.2023р., то він відповідно до вимог тендерної документації підтверджує досвід роботи менше 3 років, а саме 1 рік.
Наголошуємо, що вимога тендерної документації є надмірною та дискримінаційною щодо Скаржника, оскільки, спеціаліст, якого ми плануємо залучити має необхідний досвід та кваліфікацію, зокрема кваліфікаційний сертифікат інженера-консультанта (будівництво) №СІ-00898 від 11.05.2023р.
Вважаємо, що досвіду та кваліфікації Костенко Анатолія Костянтиновича достатньо для підтвердження наявності у Скаржника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведені вище дискримінаційні вимоги шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
1.2. Замовник вимагає підтвердити наявність сертифікований провідний експерт будівельний з інженерно-технічних заходів цивільного захисту не менше 1 особи.
Скаржник має працівника, який має право надавати послуги з інженерно-технічних заходів цивільного захисту та має відповідну кваліфікацію. Проте його кваліфікація підтверджується не сертифікатом, а свідоцтвом.
Зокрема, Скаржник планує залучити Каплинського Дмитра Миколайовича, який має кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника серії АР №019464 від 27.04.2022р. щодо виконання робіт інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки).
А також Каплинський Дмитро Миколайович здійснив підвищення кваліфікації за програмою «Інженерно-будівельне проектування в частині інженерно-технічних заходів цивільного захисту» і за її результатами отримав Свідоцтво №00035 від 04.05.2023р. Отримане свідоцтво підтверджує його кваліфікацію і право надавати послуги з інженерно-технічних заходів цивільного захисту.
Наголошуємо, що вимога тендерної документації є надмірною та дискримінаційною щодо Скаржника, оскільки, спеціаліст, якого ми плануємо залучити має необхідну кваліфікацію, що підтверджується Свідоцтво №00035 від 04.05.2023р. про підвищення кваліфікації за програмою «Інженерно-будівельне проектування в частині інженерно-технічних заходів цивільного захисту».
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведені вище дискримінаційні вимоги шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Доказами порушення наших прав є: тендерна документація на закупівлю (додається) та інші документи додані до цієї скарги.
Вищезазначені вимоги Тендерної документації є неправомірними та такими, що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості та права Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення в тендерній документації наведених вище вимог, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання відповідних послуг, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
Сертифікат+свідоцтво
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат+свідоцтво
-
-
Назва доказу:
4. Кваліфікаційний сертифікат інженера-консультанта (будівництво) №СІ-00898 від 11.05.2023р.
-
Повʼязаний документ:
4. Кваліфікаційний сертифікат інженера-консультанта (будівництво) №СІ-00898 від 11.05.2023р.
-
-
Назва доказу:
3. Постанова №1178 від 12.10.2022р.
-
Повʼязаний документ:
3. Постанова №1178 від 12.10.2022р.
-
-
Назва доказу:
2. ЗУ «Про публічні закупівлі»
-
Повʼязаний документ:
2. ЗУ «Про публічні закупівлі»
-
-
Назва доказу:
1. Копія тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
1. Копія тендерної документації
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Тендерної документації у відповідність до вимог законодавства
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
390163d794474aad88bf91978e1a748d
Заголовок пункту скарги:
Виконання аналогічного договору
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до п.1 Розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, та завантаження файлів з:
1.1. Інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (відповідно до п. 5 Розділу 3 тендерної документації та Додатку 6);
Відповідно до п.3 Додатку 6 до ТД Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
3.1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за формою згідно Таблиці 3.1.
Інформаційна довідка про виконання аналогічного* (аналогічних) договору (договорів)
Таблиця 3.1
№ з/п Замовник, місцезнаходження, ПІБ відповідальної особи, № телефону, код ЄДРПОУ 1. № договору.
2. Дата укладання договору.
3. Предмет договору. 1. Ціна договору.
2. Сума виконання договору, грн.
1 2 3 4
*Аналогічним буде вважатись договір на виконання послуг інженера-консультанта (інженерного консультування будівництва) та/або послуг технічного нагляду за будівництвом та/або реконструкцією та/або капітальним ремонтом громадської будівлі та/або споруди.
Для підтвердження інформації, що зазначена в Таблиці № 3.1., Учасник надає наступні документи:
- копію (ї) аналогічного (их) договору (ів);
- копія (ї) документу (документів), що підтверджують виконання договору** (акти виконаних робіт (наданих послуг)).
**сума послуг за наданим аналогічним договором на дату подання пропозиції має становити не менше 50%.
Зазначена вимога є дискримінаційною щодо Скаржника, оскільки ми маємо необхідний досвід виконання аналогічних договорів, проте сума послуг (виконаних зобов’язань) за договором становить менше 50% від очікуваної вартості оскаржуваної закупівлі.
Зокрема, Скаржником було укладено і успішно виконано Договір на здійснення технічного нагляду №230518/1 від 18.05.2023р.
Згідно з п.3.1 цього договору загальна вартість послуг складає 1 306 625,10 грн, що менше ніж 50% від очікуваної вартості закупівлі.
Зазначені вимоги тендерної документації є надмірними та позбавляють Скаржника права взяти участь у закупівлі, попри те, що він має необхідний досвід та можливість виконати умови договору про закупівлю.
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведені вище дискримінаційні вимоги шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація на закупівлю (додається) та інші документи додані до цієї скарги.
Вищезазначені вимоги Тендерної документації є неправомірними та такими, що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості та права Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення в тендерній документації наведених вище вимог, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання відповідних послуг, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
1.1. Інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (відповідно до п. 5 Розділу 3 тендерної документації та Додатку 6);
Відповідно до п.3 Додатку 6 до ТД Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
3.1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за формою згідно Таблиці 3.1.
Інформаційна довідка про виконання аналогічного* (аналогічних) договору (договорів)
Таблиця 3.1
№ з/п Замовник, місцезнаходження, ПІБ відповідальної особи, № телефону, код ЄДРПОУ 1. № договору.
2. Дата укладання договору.
3. Предмет договору. 1. Ціна договору.
2. Сума виконання договору, грн.
1 2 3 4
*Аналогічним буде вважатись договір на виконання послуг інженера-консультанта (інженерного консультування будівництва) та/або послуг технічного нагляду за будівництвом та/або реконструкцією та/або капітальним ремонтом громадської будівлі та/або споруди.
Для підтвердження інформації, що зазначена в Таблиці № 3.1., Учасник надає наступні документи:
- копію (ї) аналогічного (их) договору (ів);
- копія (ї) документу (документів), що підтверджують виконання договору** (акти виконаних робіт (наданих послуг)).
**сума послуг за наданим аналогічним договором на дату подання пропозиції має становити не менше 50%.
Зазначена вимога є дискримінаційною щодо Скаржника, оскільки ми маємо необхідний досвід виконання аналогічних договорів, проте сума послуг (виконаних зобов’язань) за договором становить менше 50% від очікуваної вартості оскаржуваної закупівлі.
Зокрема, Скаржником було укладено і успішно виконано Договір на здійснення технічного нагляду №230518/1 від 18.05.2023р.
Згідно з п.3.1 цього договору загальна вартість послуг складає 1 306 625,10 грн, що менше ніж 50% від очікуваної вартості закупівлі.
Зазначені вимоги тендерної документації є надмірними та позбавляють Скаржника права взяти участь у закупівлі, попри те, що він має необхідний досвід та можливість виконати умови договору про закупівлю.
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведені вище дискримінаційні вимоги шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація на закупівлю (додається) та інші документи додані до цієї скарги.
Вищезазначені вимоги Тендерної документації є неправомірними та такими, що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості та права Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення в тендерній документації наведених вище вимог, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання відповідних послуг, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
7. Договір на здійснення технічного нагляду №230518/1 від 18.05.2023р.
-
Повʼязаний документ:
7. Договір на здійснення технічного нагляду №230518/1 від 18.05.2023р.
-
-
Назва доказу:
3. Постанова №1178 від 12.10.2022р.
-
Повʼязаний документ:
3. Постанова №1178 від 12.10.2022р.
-
-
Назва доказу:
2. ЗУ «Про публічні закупівлі»
-
Повʼязаний документ:
2. ЗУ «Про публічні закупівлі»
-
-
Назва доказу:
1. Копія тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
1. Копія тендерної документації
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Тендерної документації у відповідність до вимог законодавства.