-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Протигази фільтруючі
Код ДК 021:2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування
Завершена
492 840.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 464.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 464.20 UAH
Період оскарження:
28.05.2024 11:38 - 02.06.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Порушення статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
3a138000759e44c79d5c899f2d614596
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-28-004661-a.c2
Назва:
Порушення статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Вимога тендерної документації: " сертифікатів експертизи зразка, виданих відповідно до Технічного регламенту
засобів індивідуального захисту організаціями з відповідними повноваженнями у сфері
стандартизації, сертифікації та якості, окремо на маску і фільтруючий елемент. Оцінка
відповідності проведена за модулем «В» в комбінації з модулем «D» ТОВ "НВП "ІКАР" надав сертифікат, в якому зазначено, "Умови чинності сертифікату встановлені в Додатку 1". В Додатку 1 зазначено: "Чинність сертифікату експертизи зразка щорічно підтверджується ООВ ДП "УКРМЕТТЕСТСТАНДАРТ" аудитом схаленої системи управління якістю." З огляду відсутності зазначеного аудиту наданий сертифікат не є дійсним, а відтак тендерна пропозиція ТОВ "НВП "ІКАР" підлягає відхиленню.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.06.2024 10:09
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Частиною 5 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що учасники процедур закупівлі повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. При цьому забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Чинність сертифікатів відповідності, зокрема сертифікатів експертизи зразка UA.TR.001.0771.21.01095-21 та UA.TR.001.0771.21.00450-23 не підлягає сумніву і елементарно перевіряється будь-якою зацікавленою особою на офіційному веб-порталі провідного державного органу сертифікації України "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ" за покликанням: http://reestr.ukrcsm.kiev.ua/ Результатами перевірки встановлено, що надані Переможцем сертифікати є чинними, відповідно інформація про будь-які зміни, що можуть вплинути на дійсність сертифікатів експертизи зразка, ООВ ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ" не зафіксована. Останнє автоматично підтверджує позитивні результати щорічного наглядового аудиту.
Повторно наголошуємо, що Замовник не вимагав у тендерній документації подання будь-яких документів щодо аудиту системи управління якістю виробників, тому їх неподання Переможцем закупівлі не може бути підставою для відхилення його тендерної пропозиції. А отже, рішення про визнання Переможця закупівлі Замовником не переглядатиметься
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Порушення замовником вимог статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
9a1b899ec4fb4ae69940be09c8101b10
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-28-004661-a.c1
Назва:
Порушення замовником вимог статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен був надати:"1.2. Для документального підтвердження наявності майна, зазначеного у довідці, Учасник повинен надати документи,
які підтверджують щодо нього право власності чи право користування (свідоцтво про реєстрацію транспортного
засобу, свідоцтво про право власності або інформаційна довідка з Реєстру прав власності на нерухоме майно, патент, акт приймання-передачі, прибутковий ордер, інвентарний список/опис тощо)." ТОВ "НВП "ІКАР" надав договора оренди приміщень без актів прийому передачі майна, а відтак вони є недійсними. Тому пропозиція ТОВ "НВП "ІКАР" підлягає відхиленню як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.06.2024 09:55
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Висловлюємо Вам свою повагу і вдячність за ретельний аналіз тендерних пропозицій учасників, проте вимушені навести аргументоване спростування і залишити рішення про визнання Переможця закупівлі без змін.
По-перше, п. 1.1 табл. 3.1 додатку 3 до тендерної документації на Закупівлю передбачене подання інформаційної довідки довільної форми про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання договору про закупівлю. При цьому визначено, що обов’язковими складовими майна, які Замовник вважає необхідними для виконання договору про закупівлю, є:
1) спеціально обладнані складські приміщення;
2) вимірювально-контрольне обладнання для перевірки стану протигазів перед відправкою замовнику;
3) транспортні засоби доставки.
По-друге, відповідно до п. 1.2. табл. 3.1 додатку 3 до тендерної документації на Закупівлю для документального підтвердження наявності майна, зазначеного у довідці, Учасник повинен надати документи, які підтверджують щодо нього право власності чи право користування. Переможцем закупівлі надано інформаційну довідку № 008/1-ХО від 13.06.2024 р. з документальним підтвердженням наявності майна, що вимагається замовником.
По-третє, розгляд тендерної пропозиції Переможця з урахуванням виправлення виявлених невідповідностей у порядку, передбаченому пунктом 43 Особливостей, засвідчив відповідність документального підтвердження наявності майна, яке вимагалось Замовником як обов’язкове. Зокрема, договір оренди приміщення під склад № 08/22 від 03.01.22 не містить посилання на Акт прийому-передач майна, як невід’ємну частину цього договору, тому вимога щодо його наявності є безпідставною. Замовник не повноважний витребувати в учасників пакети документів, щодо яких відповідних вимог у тендерній документації не було визначено.
Договір оренди нежилого приміщення № 18 від 01.02.22 підтверджує наявність у Переможця орендованих офісних приміщень, які не є обов’язковими для виконання договору про закупівлю і подані Переможцем на власний розсуд. Саме цей договір оренди посилається на Акт приймання-передачі приміщення, що є додатком до нього і не звантажений Переможцем до електронної системи закупівель. Однак, відповідно до п. 1.7.4 тендерної документації на Закупівлю замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. Більше того, відповідно до підпункту 5 пункту 5.3.7 тендерної документації та Переліку формальних помилок відсутність у складі тендерної пропозиції документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі, при цьому замовником не вимагається подання такого документа, кваліфікується як формальна помилка, тому підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця з цієї причини відсутні
Статус вимоги:
Відхилено