• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

«Нафта і дистиляти»" ( Бензин А-95; дизельне паливо)

Завершена

756 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 780.00 UAH
Період оскарження: 28.05.2024 11:33 - 21.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на умови тендерної документації

Номер: fa56ffcaea274b4e98474b38e5ef6968
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-28-004528-a.a1
Назва: Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Дата розгляду скарги: 17.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.06.2024 15:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.06.2024 16:47
Дата виконання рішення Замовником: 21.06.2024 10:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: З метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення АМКУ, Замовник вирішив внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Нафта і дистиляти" (Бензин А-95; дизельне паливо)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-28- 004528-а, Протокол №32 внесення змін та викласти Тендерну документацію у новфй редакції.
Автор: ТОВ "ТД "ІФС", Макаров Андрій 0979679211 interferencsistem@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 498f080e734e44408cfadb0189f27947
Заголовок пункту скарги: 1. Вилучити із тендерної документації умову що наявності учасників партнерських договорів з власником АЗС/ орендарем АЗС/ субʼєктом господарювання (партнером), що безпосередньо здійснює відпуск палива через мережу АЗС, що обмежує таке партнерство Скаржника з власниками/орендарями/суб’єктами господарювання (користувачі) АЗС.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Скаржник вважає, що Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу недискримінації учасників. Також, Замовником порушено положення абзацу 1 пункту 29 Особливостей та положення статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис суті пункту скарги: 1.1. В пункті 11 Додатку № 1 до тендерної документації визначена вимога наявності учасників партнерських договорів з власником АЗС/ орендарем АЗС/ субʼєктом господарювання (партнером), що безпосередньо здійснює відпуск палива через мережу АЗС, що обмежує таке партнерсьтво Скаржника з власниками/орендарями/суб’єктами господарювання (користувачі) АЗС:
«11.У складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку в довільній формі із переліком автозаправних станцій (власних, орендованих, партнерських) довідку про дійсність талонів/скретч-карт на території міста Дубровиця Рівненської області Сарненського району та прилеглих сусідніх населених пунктів з гарантованим продовженням терміну дії на строк одного календарного року. До довідки надаються наступні підтверджуючі документи:
- якщо Учасник є власником та/або орендарем/суборендарем АЗС, що зазначені у довідці, надаються копії документів, які підтверджують право власності/оренди/суборенди чинні не менше ніж до кінця 2023року;
- якщо АЗС є партнерськими (партнерське обслуговування (відпуск палива) за талонами (смарт-картами) зразка Учасника), надається(-ються) копія(-ії) діючого(-их), не менше ніж до кінця 2023 року, договорів(-ру) укладених(-ого) між Учасником та власником АЗС, або між Учасником та орендарем АЗС, або між Учасником та субʼєктом господарювання (партнером), що безпосередньо здійснює відпуск палива через мережу АЗС, яка зазначена у довідці, за талонами (смарт-картами) зразка Учасника;»
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Замовник визначає до надання учасниками за наявності партнерських АЗС виключний перелік документів, що в сукупності обмежує Скаржника в праві на участь у процедурі закупівлі, оскільки визначає Партнерського договору виключно з власником/орендарем/ субʼєктом господарювання АЗС, а саме якщо АЗС є партнерськими надається виключний перелік договорів:
- між Учасником та власником АЗС;
або
- між Учасником та орендарем АЗС;
або
- між Учасником та субʼєктом господарювання (партнером), що безпосередньо здійснює відпуск палива через мережу АЗС.

В галузі майнового права "власник", "орендар" та "користувач" має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику) та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів.
Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві користування, а через мережі АЗС компаній-партнерів, які є емітентами талонів та не є суб’єктами господарювання/власниками/орендарями АЗС, - то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у власності або з правом користування учасником - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС.
Також варто зазначити, що Партнер Скаржника не субʼєкт господарювання (партнер) АЗС, орендованих АЗС, а компанія емітент талонів. Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо обмеження виду партнерських відносин та виключити вимогу щодо надання надається(-ються) копія(-ії) діючого(-их), не менше ніж до кінця 2023 року, договорів(-ру) укладених(-ого) між Учасником та власником АЗС, або між Учасником та орендарем АЗС, або між Учасником та субʼєктом господарювання (партнером), що безпосередньо здійснює відпуск палива через мережу АЗС, оскільки такою вимога нівелює можливість взяти участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Авіас. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС Авіас для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір, за наступною адресою на вимоги тендерної документації щодо місцезнаходження АЗС:
HG5M+5X Дубровица, Ровенская область -Авіас
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: e68e078d9e49499cad296bfef0e8b188
Заголовок пункту скарги: 2. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності у учасників талонів зразку учасника;
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Скаржник вважає, що Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу недискримінації учасників. Також, Замовником порушено положення абзацу 1 пункту 29 Особливостей та положення статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис суті пункту скарги: 1.2. В пункті 11 та пункті 13 Додатку № 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимога щодо наявності у учасників талонів зразку учасника:
«11.У складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку в довільній формі із переліком автозаправних станцій (власних, орендованих, партнерських) довідку про дійсність талонів/скретч-карт на території міста Дубровиця Рівненської області Сарненського району та прилеглих сусідніх населених пунктів з гарантованим продовженням терміну дії на строк одного календарного року. До довідки надаються наступні підтверджуючі документи:
- якщо Учасник є власником та/або орендарем/суборендарем АЗС, що зазначені у довідці, надаються копії документів, які підтверджують право власності/оренди/суборенди чинні не менше ніж до кінця 2023року;
- якщо АЗС є партнерськими (партнерське обслуговування (відпуск палива) за талонами (смарт-картами) зразка Учасника), надається(-ються) копія(-ії) діючого(-их), не менше ніж до кінця 2023 року, договорів(-ру) укладених(-ого) між Учасником та власником АЗС, або між Учасником та орендарем АЗС, або між Учасником та субʼєктом господарювання (партнером), що безпосередньо здійснює відпуск палива через мережу АЗС, яка зазначена у довідці, за талонами (смарт-картами) зразка Учасника;»
«13. При виявленні Покупцем дефектів талонів/скретч-карт, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики нафтопродуктів – Постачальник повинен змінити талони/скретч-карти в асортименті та кількості вказаній в письмовій заявці Покупця протягом п'яти робочих днів. Учасник повинен надати ліцензії на роздрібну торгівлю пальним, що видані субʼєкту(-ам) господарювання, що безпосередньо здійснює відпуск палива через мережу АЗС за талонами зразка Учасника, на кожну АЗС, що зазначені учасником у довідці відповідно до цього пункту.»
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Вимагаючи від учасників наявність талонів зразка Учасника - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасники, які мають талони емітовані Учасником.
Емітентом талонів мережі АЗС БРСМ-нафта є партнер Скаржника та власник мережі АЗС. При цьому, відповідний факт жодним чином не впливає на той факт, що при цьому Скаржник є власником талонів, які передані йому у власність на умовах партнерського договору.
Встановлення відповідної вимоги не дозволяє взяти участь у закупівлі учасникам, які не є емітентами талонів, що обмежує встановлені у статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» принципи проведення процедури Закупівлі.Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Авіас. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власником мережі АЗС Авіас, а не Скаржником, для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 6dc577684c5f4a15ac44e922d9b44a3e
Заголовок пункту скарги: 3. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявність у учасника представництва у м. Дубровиця та/або Сарненському районі.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Скаржник вважає, що Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу недискримінації учасників. Також, Замовником порушено положення абзацу 1 пункту 29 Особливостей та положення статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис суті пункту скарги: 1.3. В пункті 5.2. Додатку № 2 до тендерної документації визначена вимога наявність у учасника представництва у м. Дубровиця та/або Сарненському районі:

«Учасник повинен мати представника та можливість здійснювати відпуск товарів шляхом відпуску по талонах, картах, скрейтч-картах тощо у м. Дубровиця та/або Сарненському районі. Право вибору належить Замовнику, про що буде зазначено в договорі.»

Відповідно до зазначених вище умов тендерної документації, Замовник вимагає щоб учасники мали представника у м. Дубровиця та/або Сарненському районі, що є дискримінаційною вимогою, оскільки предметом закупівлі «Нафта і дистиляти» (Бензин А-95, дизельне паливо) (ДК 021:2015 09130000-9).
Вимагаючи від Учасників Представника у м. Дубровиця та/або Сарненському районі, Замовником встановлюються обмежувальні дискримінаційні умови тендерної документації, які обмежують Скаржника, який здійснює свою діяльність по всій території України, проте не мають представництва у м. Дубровиця та/або Сарненському районі.
При цьому, відсутній представника у м. Дубровиця та/або Сарненському районі, жодним чином не заважає таким учасникам здійснювати відпуск палива для потреб Замовника.
Варто звернути увагу на той факт, що така умова тендерної документації суттєво обмежую та унеможливлює участь значного кола учасників, які незважаючи на, що здатні виконати вимоги тендерної документації по термінам поставки товару та заміну/відновлення скретч-карток та здійснюють діяльність по всій території України, але при цьому не мають Представництва у кожній області України.
Звертаємо увагу, що більшість суб’єктів господарювання мають своїх регіональних представників, які мешкають в різних містах України та покликані якраз для швидкого редагування та вирішення питань за викликом Замовника. Також зазначаємо, що наявність представника у м. Дубровиця та/або Сарненському районі зумовлює для Учасників виникнення додаткових витрат на його утримання, а отже і збільшення ціни на поставку товару, що є нераціональним використанням коштів зі сторони, як Замовника, так і Учасника. Тому вказана вимога суперечить, насамперед, принципу максимальної економії здійснення публічних закупівель згідно частини першої статті 5 Закону.
Скаржник здійснює господарську діяльність згідно статті 93 Цивільного кодексу за юридичною адресою: Україна, 03124, м. Київ, вул. Василенка Миколи, буд. 14Г, що підтверджується Договором оренди нежитлового приміщення Скаржника та Випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Згідно частини 4 статті 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога наявності уповноваженого представника у Сумській області обмежує учасників, які не мають саме у Сумській області уповноваженого представника учасника.
Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Авіас. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС Авіас для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір, за наступною адресою на вимоги тендерної документації щодо місцезнаходження АЗС:
HG5M+5X Дубровица, Ровенская область -Авіас
Також, варто звернути увагу, що В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині:
- наявності у Учасника представника у м. Дубровиця та/або Сарненському районі.
Скаржник має у користуванні нежитлове приміщення, що знаходиться за адресою: Україна, 03124, м. Київ, вул. Василенка Миколи, буд. 14Г для введення своєї господарської діяльності у відповідності до вимог чинного законодавства. При цьому, законодавство України не передбачає наявність у учасника для здійснення своєї господарської діяльності представників у кожній області України, а така вимога Замовника свідчить про встановлення до учасників вимог матеріально-технічної бази, що суперечить вимогам п. 29 Особливостей.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 371015a8b14a4bef84ebb3292bfcca9c
Заголовок пункту скарги: 4. Вилучити із тендерної документації умову щодо надання учасником ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним що видані субʼєкту(-ам) господарювання, що безпосередньо здійснює відпуск палива через мережу АЗС.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Скаржник вважає, що Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу недискримінації учасників. Також, Замовником порушено положення абзацу 1 пункту 29 Особливостей та положення статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис суті пункту скарги: 1.4. В пункті 13 Додатку № 1 до ТД: Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним що видані субʼєкту(-ам) господарювання, що безпосередньо здійснює відпуск палива через мережу АЗС:

«13. При виявленні Покупцем дефектів талонів/скретч-карт, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики нафтопродуктів – Постачальник повинен змінити талони/скретч-карти в асортименті та кількості вказаній в письмовій заявці Покупця протягом п'яти робочих днів. Учасник повинен надати ліцензії на роздрібну торгівлю пальним, що видані субʼєкту(-ам) господарювання, що безпосередньо здійснює відпуск палива через мережу АЗС за талонами зразка Учасника, на кожну АЗС, що зазначені учасником у довідці відповідно до цього пункту.»
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Вимагаючи від учасників наявність ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасники, які мають ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним, що передбачена законодавством для власників/орендарів АЗС, оскільки видається на кожне місце роздрібної торгівлі згідно ЗУ «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального».
Відповідно до статті 15 зазначеного Закону - Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:
документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об’єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об’єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення;
акт вводу в експлуатацію об’єкта або акт готовності об’єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об’єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;
дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального.
Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.
У разі якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об’єкта.
Тобто, Скаржник, не маючи права на використання об’єктів АЗС, не має права на отримання ліцензії на роздрібну торгівлю пальним з АЗС партнера.
Відповідно до ст.15 Закону № 418 - суб'єкти господарювання отримують ліцензії на право оптової торгівлі та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним – одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб'єкта господарювання або місцезнаходження постійного представництва.
Відповідно до Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" здійснення господарської діяльності з роздрібної торгівлі пальним передбачає продаж або відпуск пального з автозаправної станції / автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції / газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки.
Зазначена умова тендерної документації носить обмежувальний характер, в тому числі, враховуючи у ІНДИВІДУАЛЬНУ ПОДАТКОВУ КОНСУЛЬТАЦІЮ від 24.07.2019 № 3422/6/99-99-12-02-02-15/ІПК – в якій податковий орган підтвердив, що діяльність з продажу талонів на пальне не потребує отримання ліцензії на роздрібну торгівлю пальним.
У разі, якщо суб’єкт господарювання здійснює операції лише з талонами та/або смарт-картками на пальне, без реалізації пального в розумінні п. п. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 ПКУ, при цьому договором передбачено постачання талонів (карток), як торгівельної послуги на отримання палива, то за такими операціями суб’єкту господарювання не потрібно реєструватись платником акцизного податку з реалізації пального, об’єкт оподаткування акцизним податком при цьому не виникатиме. (https://dp.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/491049.html).
Варто звернути увагу, що предметом даної закупівлі є: «Нафта і дистиляти» (Бензин А-95, дизельне паливо) (ДК 021:2015 09130000-9).
Також, пунктом 5 Додатком № 1 до ТД передбачено спосіб заправки: Поставка талонів/скретч-карт здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання відповідної заявки від Замовника, але у будь-якому випадку до 31.12.2024 року.
Продаж талонів (скретч-карток), відповідно до процитованих вище норм законодавства, не передбачає отримання ліцензій на роздрібну торгівлю пальним.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Авіас. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС Авіас для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір, за наступною адресою на вимоги тендерної документації щодо місцезнаходження АЗС:
HG5M+5X Дубровица, Ровенская область -Авіас
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації