-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
50330000-7 - «Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання» (Послуги з проведення щорічного берегового технічного обслуговування радіонавігаційного обладнання та засобів зв’язку ГМЗЛБ суден портофлоту)
1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. 4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань проведення процедури закупівлі - Михайліна Ірина Василівна - начальник СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: I.Mykhailina@imtp.ua З питань, які стосуються технічної специфікації - Ружицький Юрій Дмитрович, Начальник ЕРНк портового флоту, ном. тел.; 0674486331, (84-16), e-mail: Yu.Ruzhytskyi@imtp.ua 5. Вид предмета закупівлі: послуги. 6. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з проведення щорічного берегового технічного обслуговування радіонавігаційного обладнання та засобів зв’язку ГМЗЛБ суден портофлоту 7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання», за кодом ДК 021:2015 - 50330000-7 8. Кількість товарів, робіт послуг: 5 послуг 9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Одеська обл., м.Чорноморськ, ДП « МТП «Чорноморськ», вул.Транспортна 15, склад ПРС, та територія порту (на умовах DDP, Інкотермс-2010) 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2024 року, протягом 20 (двадціяти) робочих днів з дати отримання Виконавцем заявки. 11 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): шляхом здійснення прямого банківського переказу грошових коштів на рахунок Виконавця у безготівковій формі на підставі виставленого Виконавцем рахунку, а також зареєстрованої Виконавцем податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних та виданої в установленому законодавством порядку Замовнику, протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дня підписання Акта приймання-передачі наданих послуг або Акту наданих послуг та отримання від Виконавця належним чином оформленого рахунку. 12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 310 333,34 (триста десять тисяч триста тридцять три грн 34 коп) грн без ПДВ. 13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється. 14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. 15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 1% 16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується. 17 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться. 18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06.06.2024 о 00-00 год. 19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
мін. крок: 1% або 3 103.33 UAH
Неправомірне визначення переможця
- 28_[05-06-2024 15.39.27]Свідоцтво про визнання ПП НІМОРСЕРВІС.pdf 12.06.2024 16:39
- sign.p7s 12.06.2024 16:42
- Відповідь на пояснення Замовника.docx 01.07.2024 15:42
- Відповідь на пояснення Замовника.pdf 01.07.2024 15:42
- Загальні_умови_надання_послуг_РСУ.pdf 01.07.2024 15:46
- рішення від 14.06.2024 № 10347.pdf 14.06.2024 14:48
- інформація про перенесення дати розгляду скарги від 24.06.2024 № 989.pdf 24.06.2024 17:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.07.2024 № 11481.pdf 03.07.2024 12:24
- рішення від 02.07.2024 № 11481.pdf 05.07.2024 17:25
- лист в АМКУ гмзлб.pdf 18.06.2024 13:01
- Лист в АМКУ ГМЗЛБ.docx 18.06.2024 13:01
- Скасування рішення переможця.docx 08.07.2024 12:22
Пункт скарги
-
Назва доказу:
Свідоцтво про визнання РСУ СВ №41-3-9-21 від 21.01.2021р.
-
Повʼязаний документ:
28_[05-06-2024 15.39.27]Свідоцтво про визнання ПП НІМОРСЕРВІС.pdf
-
Встановити порушення процедури закупівлі та зобов’язати замовника усунути порушення закупівлі шляхом скасування рішення про визначення переможцем ПП "НІМОРСЕРВІС".
Неправомірне визнання переможця закупівлі
Документів не завантажено.
Пункт скарги
-
Зобовзати замовника скасувати рішення про визначення переможцем ПП "НІМОРСЕРВІС" та розглянути наступну тендерну пропозицію у списку, що належить ТОВ "МАРКО ЛТД"