• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

50330000-7 - «Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання» (Послуги з проведення щорічного берегового технічного обслуговування радіонавігаційного обладнання та засобів зв’язку ГМЗЛБ суден портофлоту)

1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. 4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань проведення процедури закупівлі - Михайліна Ірина Василівна - начальник СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: I.Mykhailina@imtp.ua З питань, які стосуються технічної специфікації - Ружицький Юрій Дмитрович, Начальник ЕРНк портового флоту, ном. тел.; 0674486331, (84-16), e-mail: Yu.Ruzhytskyi@imtp.ua 5. Вид предмета закупівлі: послуги. 6. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з проведення щорічного берегового технічного обслуговування радіонавігаційного обладнання та засобів зв’язку ГМЗЛБ суден портофлоту 7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання», за кодом ДК 021:2015 - 50330000-7 8. Кількість товарів, робіт послуг: 5 послуг 9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Одеська обл., м.Чорноморськ, ДП « МТП «Чорноморськ», вул.Транспортна 15, склад ПРС, та територія порту (на умовах DDP, Інкотермс-2010) 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2024 року, протягом 20 (двадціяти) робочих днів з дати отримання Виконавцем заявки. 11 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): шляхом здійснення прямого банківського переказу грошових коштів на рахунок Виконавця у безготівковій формі на підставі виставленого Виконавцем рахунку, а також зареєстрованої Виконавцем податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних та виданої в установленому законодавством порядку Замовнику, протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дня підписання Акта приймання-передачі наданих послуг або Акту наданих послуг та отримання від Виконавця належним чином оформленого рахунку. 12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 310 333,34 (триста десять тисяч триста тридцять три грн 34 коп) грн без ПДВ. 13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється. 14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. 15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 1% 16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується. 17 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться. 18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06.06.2024 о 00-00 год. 19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.

Завершена

310 333.34 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 103.33 UAH
Період оскарження: 28.05.2024 10:38 - 03.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Неправомірне визначення переможця

Номер: fe05683bc5284b7bb566592912d8b2ef
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-28-002875-a.c2
Назва: Неправомірне визначення переможця
Скарга:
Дата розгляду скарги: 24.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.06.2024 14:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.07.2024 17:25
Дата виконання рішення Замовником: 08.07.2024 12:22
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. Скасувати рішення про визначення приватного підприємства «Німорсервіс» переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015 – 50330000-7 - «Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання» (Послуги з проведення щорічного берегового технічного обслуговування радіонавігаційного обладнання та засобів зв’язку ГМЗЛБ суден портофлоту)
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Марко Лтд", Назаров Олександр 380669475450 anazarov@markogroup.com http://markogroup.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 79dfa63670464de1a1c681763fb9afeb
Заголовок пункту скарги: Надання документа, який не відповідає умовам технічній специфікації закупівлі.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Учасник процедури закупівлі ПП "НІМОРСЕРВІС" надав документ у тендерній пропозиції що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (п.1 Додатку 4/1 тендерної документації), а саме надане учасником Свідоцтво про визнання РСУ СВ №41-3-9-21 від 21.01.2021р. не є дійсним на дату подачі пропозиції, так як не було проведено щорічне підтвердження (див. стор. 2 - ВІДМІТКИ ПРО ПІДТВЕРДЖЕННЯ СВІДОЦТВА). Оскаржуване рішення порушує право скаржника (ТОВ "МАРКО ЛТД") на укладення договору за результатами торгів, оскільки він був учасником і через неправомірне рішення не може бути визнаним переможцем.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Скасована
КЕП

Неправомірне визнання переможця закупівлі

Номер: 94a73911ba03426484a2303f28b67877
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-28-002875-a.c1
Назва: Неправомірне визнання переможця закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 12.06.2024 16:22
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Марко Лтд", Назаров Олександр 380669475450 anazarov@markogroup.com http://markogroup.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 884b8cc98c9f46a8b579f1e539f404a1
Заголовок пункту скарги: Зазначення у тендерній пропозиції недостовірної інформації учасником
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги: Учасник процедури закупівлі ПП "НІМОРСЕРВІС" зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, а також, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (п.1 Додатку 4/1 тендерної документації), а саме надане учасником Свідоцтво про визнання РСУ СВ №41-3-9-21 від 21.01.2021р. не є дійсним на дату подачі пропозиції, так як не було проведено щорічне підтвердження (див. стор. 2 - ВІДМІТКИ ПРО ПІДТВЕРДЖЕННЯ СВІДОЦТВА). Оскаржуване рішення порушує право скаржника (ТОВ "МАРКО ЛТД") на укладення договору за результатами торгів, оскільки він був учасником і через неправомірне рішення не може бути визнаним переможцем.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір