-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 - 24450000-3 — Агрохімічна продукція (дезинфекційні засоби)
Завершена
79 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 395.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 395.00 UAH
Період оскарження:
15.06.2018 13:59 - 21.06.2018 13:55
Вимога
Вирішена
вимоги до замовника про відхилення пропозиції
Номер:
fe7d7c8461f146e2a34d0b76876c7e15
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-15-001626-a.a1
Назва:
вимоги до замовника про відхилення пропозиції
Вимога:
ФОП Риков Олег Анатолійович вимагає відхилити пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", як таку, яка не відповідає вимогам конкурсних торгів : 1. Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"не надав копію Гарантійного листа виробника або його офіційного представника, якщо його повноваження поширюються на Україну, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі електронних торгів та пропонується Учасником у необхідній кількості, якості та строки по засобам : Йодіскін, 1000мл, Новохлор екстра, 5л.
2. Засіб Вернедор не є еквівалентом Сурфаніос лемон фреш UA згідно до технічних вимог до засобу за наступними критеріями: біологічно не розпадається, потребує змивання, ЧАС експозиції 30 хв.
3. Засіб Саніліт, 1 кг не є еквівалентом Медікарін, №300 згідно до технічних вимог до засобу за наступними критеріями: концентрація діючої речовини 81%; кількість таблеток 304 шт.; норма витрати 4 таб. на 10 л. води; концентрація 0,064%; ЧАС експозиції 60 хв.
4. Засіб Саніліт, 1 кг не є еквівалентом Біохлор –Т, № 300 згідно до технічних вимог до засобу за наступними критеріями: кількість таблеток 304 шт.; не придатний до знезараження питної води; фасування 304 таб.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимоги.pdf 27.06.2018 09:43
Дата подачі:
27.06.2018 09:43
Вирішення:
тендерним комітетом розглянуто Вимогу та прийнято рішення про задовільнення вимоги
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Скарга!
Номер:
1dc97b1b505641d8b64b1d4fa16e2ff2
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-15-001626-a.a2
Назва:
Скарга!
Вимога:
Шановний! Ми розуміємо, що Ваше головне завдання - це не закупівля високоефективних дезінфікуючих засобів, а "освоєння" бюджетних коштів з послідуючим отриманням хабаря у розмірі 40% від "свого" постачальника з найдорожчою пропозицією щляхом протягування його у переможці. Ви подивіться різницю в сумах пропозицій - майже в ДВА РАЗИ!!! Безграмотні протизаконні поради "свого" постачальника приведуть вас скоріше до в"язниці, а ніж до збагачення. Ще до торгів Вами були сформовані дискримінаційні вимоги до продукції, яким одночасно відповідали лище певні торгові марки зазначені в документації, які, безумовно, постачає лище "свій" ФЛП в купі з гарантійним листом від виробника. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного постачальника. Ще раз акцентуємо увагу: подання еквівалентів інших торгових марок, згідно технічного завдання є НЕМОЖЛИВИМ!!! Стосовно надання гарантійного листа від виробника. Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника про гарантію поставки товару визнана рішеннями АМКУ дискримінаційною - рішення від 30.08.2017 №6000 р/пк-пз. Наша компанія, як учасник торгів, закупила засоби в асортименті згідно специфікації документації в необхідній кількості та належної якості, тобто є власником цих товарів, тому вимагати від нас, як від власника цих товарів, гарантії поставки від виробника є абсурдними. Листи- гарантії на поставку вищезазначеної продукції від нашої компанії ми надали. Стосовно невідповідності по вмісту кількості таблеток в банці. Документацією вимагалося 300 табл., ми запропонували 304 табл. Шановний, ви хоча б читаєте, що вам рекомендує писати свій постачальник-хабарник??? Тобто ми запропонували більше таблеток - і вас це не влаштовує? Цей факт зацікавить Державну аудиторську службу України, куди ми направимо лист. Стосовно біологічного розкладу засобів. Шановний, ви хоча б знаєте що це таке, та навіщо воно вам потрібно? Тупо пишите, що вам рекомендує свій ФЛП? Якщо на те пішло,то ми стверджуємо,що запропонований нами засіб біологічно розкладається. Ця інформація необов"язково повинна міститись в методичних вказівках або інших супроводжуючихз документах. Чому ви вирішили, що запропонований нами засіб біологічно не розкладається? Згідно положень Наказу №35 Зовнішторгвидав України, за підтвердженням цієї інформації ви можете звернутися до виробника продукції та отримати позитивну відповідь. Стосовно дезінфекції води. Шановний, ви самі собе заганяєте в кут, з якого не зможете вибратися. Жоден заклад вашого профілю в Україні немає в дезінфекційній карті таких видів робіт, як дезінфекція води. Не треба вимоктуватиштучні аргументи для відхилення небажаних пропозицій. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.07.2018 16:42
Вирішення:
РОЗГЛЯНИВШИ ВАШУ СКАРГУ ПОВІДОМЛЯЄМО,ЩО РОЗРОБЛЯЮЧИ ДОКУМЕНТАЦІЮ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ТОРГІВ ЧЕРЕЗ СИСТЕМУ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (ІДЕНТИФІКАТОР ЗАКУПІВЛІ UA-2018-06-15-001626-a) МИ ВИКЛЮЧНО КЕРУВАЛИСЯ НАКАЗОМ ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ ВIД 13.04.2016 N 35 ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПОРЯДКУ ЗДІЙСНЕННЯ ДОПОРОГОВИХ ЗАКУПІВЕЛЬ». НА СЬОГОДНІШНІЙ ДЕНЬ ЦЕ ЄДИНИЙ ДОКУМЕНТ, ЯКИЙ РЕГУЛЮЄ ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ДОПОРОГОВИХ ЗАКУПІВЕЛЬ. ЧАСТИНА 6, ПУНКТУ 6.4 ДАНОГО НАКАЗУ ПЕРЕДБАЧАЄ, ЩО «У ВИМОГАХ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЩО МІСТЯТЬ ПОСИЛАННЯ НА ПЕВНУ ТОРГОВЕЛЬНУ МАРКУ АБО ВИРОБНИКА, ЗАМОВНИК МОЖЕ ВКАЗАТИ, ЯКІ АНАЛОГИ ТА/АБО ЕКВІВАЛЕНТИ ПРИЙМАТИМУТЬСЯ У ПРОПОЗИЦІЯХ УЧАСНИКІВ». АНАЛІЗУЮЧИ ЦЮ НОРМУ МИ ЖОДНИМ ЧИНОМ НЕ ПОРУШУЄМО ЗАКОНОДАВСТВА, А ТАКОЖ МОЖЕМО І МАЄМО ПРАВО ПЕРЕДБАЧАТИ ТОЙ ТИП ВИРОБНИКА , ТОВАРУ, ЯКИЙ БЕЗПОСЕРЕДНЬО НЕОБХІДНИЙ НАМ ДЛЯ НОРМАЛЬНОЇ БЕЗПЕРЕБІЙНОЇ РОБОТИ, АДЖЕ ДАНИЙ НАКАЗ НАС В ЦЬОМУ НЕ ОБМЕЖУЄ.
ЄДИНИЙ НОРМАТИВНО - ПРАВОВИЙ АКТ, ЯКИЙ НЕ ДОЗВОЛЯЄ ЗАЗНАЧАТИ ЗАМОВНИКУ КОНКРЕТНУ ТОРГІВЕЛЬ МАРКУ, А У РАЗІ ЇЇ ЗАЗНАЧЕННЯ РОБИТИ ПОМІТКУ «АБО ЕКВІВАЛЕНТ» ЦЕ - ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» , СФЕРА ДІЇ ЯКОГО ПОШИРЮЄТЬСЯ ВИКЛЮЧНО НА ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРУ НА СУМУ ВІД 200 ТИС ГРН.
СТОСОВНО ВАШОЇ ВИМОГИ ЩОБ МИ ВІДДАЛИ ПЕРДБАЧЕННЯ ВАШИМ ВИСОКОЕФЕКТИВНИМ ЗАСОБАМ МИ РОЗГЛЯНУЛИ ВАШУ ПРОПОЗИЦІЮ ТА ПОВІДОМЛЯЄМО, ЩО НАМ ПОТРІБЕН ВИКЛЮЧНО ТОЙ ТОВАР, ЯКИЙ ЗАКУПЛЯЄТЬСЯ ПО ДАНІЙ ЗАКУПІВЛІ І ВІДПОВІДАЄ ТЕХНІЧНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ ВИКЛАДАНИХ У ДОКУМЕНТАЦІЇ ПРОВЕДЕНИХ ТОРГІВ ЗГІДНО НАШИХ ПОТРЕБ.
СТОСОВНО ХАРАКТЕРИСТИК ДЕЗИНФІКУЮЧИХ ЗАСОБІВ ТА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ МИ ЧІТКО ДОТРИМУЄМОСЯ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ, А САМЕ:
- ЗГІДНО ЧИНОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ ВСІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЗАСТОСУВАННЯ, БЕЗПЕКА ТА ЇНШІ КРИТЕРІЇ ПОВИНІ БУТИ ВИКЛАДЕНІ ВИКЛЮЧНО В МЕТОДИЧНИХ ВКАЗІВКАХ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ ДЕЗИНФІКУЮЧИХ ЗАСОБІВ ЗАТВЕРДЖЕНИХ МОЗ УКРАЇНИ «ЦЕ ЄДИНИЙ НОРМАТИВНИЙ ДОКУМЕНТ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ ДЕЗИНФІКУЮЧИХ ЗАСОБІВ В УКРАЇНІ»
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні