-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Засоби навчання для навчальних кабінетів 5-6 класів НУШ м. Славутича
Торги не відбулися
142 326.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 711.63 UAH
мін. крок: 0.5% або 711.63 UAH
Період оскарження:
24.05.2024 15:01 - 29.05.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції учасника
Номер:
aad082c80f6544f0907f8168e448351d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-24-009085-a.c1
Назва:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції учасника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- висновок сес1 +ТУ.pdf 07.06.2024 09:40
- висновки сес2 + ТУ.pdf 07.06.2024 10:16
- sign.p7s 07.06.2024 10:17
- рішення від 10.06.2024 № 10064.pdf 10.06.2024 16:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.06.2024 № 10635.pdf 20.06.2024 13:17
- рішення від 19.06.2024 № 10635.pdf 24.06.2024 11:56
- ПОЯСНЕННЯ НУШ АМКУ.docx 12.06.2024 10:27
- Лист відповідь АМКУ.pdf 12.06.2024 10:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.06.2024 10:19
Дата розгляду скарги:
19.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.06.2024 16:20
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
24.06.2024 11:56
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
737140b31a144b7ca9ddf4def005781c
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції учасника ПП Інтелект-Право2
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовник в Додатку 2 до тендерної документації встановив вимогу, щодо надання наступної інформації:
6. Інформацію про відповідність запропонованого до поставки товару технічним та якісним вимогам Замовника, Учасник підтверджує шляхом надання під час проведення процедури (повинні бути завантажені в електронну систему до кінцевого строку подання тендерних пропозицій) закупівлі, скан копій наступних документів:
6.2. Якість товару повинна підтверджуватися копією дійсних сертифікатів відповідності на запропонований товар або іншим документом, що підтверджує якість продукції (у складі пропозиції надати копію).
Скаржник у складі тендерної пропозиції крім сертифіката відповідності надав Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-1/18612 від 16.08.2019р., та Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2.-18-1/20672 від 18.09.2019р. Висновки дійсні на термін дії ТУ У 32.9-42366394-001:2019, та ТУ У 32.9-42366394-002:2019. Надані документи підтверджують якість на всю запропоновану продукцію, яку витребував Замовник торгів, згідно Додатку 2 до тендерної документації. Отже, Учасником виконана вимога Замовника в повному обсязі, що відповідає умовам тендерної документації Замовника і не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей № 1178.
6. Інформацію про відповідність запропонованого до поставки товару технічним та якісним вимогам Замовника, Учасник підтверджує шляхом надання під час проведення процедури (повинні бути завантажені в електронну систему до кінцевого строку подання тендерних пропозицій) закупівлі, скан копій наступних документів:
6.2. Якість товару повинна підтверджуватися копією дійсних сертифікатів відповідності на запропонований товар або іншим документом, що підтверджує якість продукції (у складі пропозиції надати копію).
Скаржник у складі тендерної пропозиції крім сертифіката відповідності надав Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-1/18612 від 16.08.2019р., та Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2.-18-1/20672 від 18.09.2019р. Висновки дійсні на термін дії ТУ У 32.9-42366394-001:2019, та ТУ У 32.9-42366394-002:2019. Надані документи підтверджують якість на всю запропоновану продукцію, яку витребував Замовник торгів, згідно Додатку 2 до тендерної документації. Отже, Учасником виконана вимога Замовника в повному обсязі, що відповідає умовам тендерної документації Замовника і не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей № 1178.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Замовник в Додатку 2 до тендерної документації встановив вимогу, щодо надання наступної інформації: 6. Інформацію про відповідність запропонованого до поставки товару технічним та якісним вимогам Замовника, Учасник підтверджує шляхом надання під час проведення процедури (повинні бути завантажені в електронну систему до кінцевого строку подання тендерних пропозицій) закупівлі, скан копій наступних документів: 6.2. Якість товару повинна підтверджуватися копією дійсних сертифікатів відповідності на запропонований товар або іншим документом, що підтверджує якість продукції (у складі пропозиції надати копію). Скаржник у складі тендерної пропозиції крім сертифіката відповідності надав Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-1/18612 від 16.08.2019р., та Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2.-18-1/20672 від 18.09.2019р. Висновки дійсні на термін дії ТУ У 32.9-42366394-001:2019, та ТУ У 32.9-42366394-002:2019. Надані документи підтверджують якість на всю запропоновану продукцію, яку витребував Замовник торгів, згідно Додатку 2 до тендерної документації. Отже, Учасником виконана вимога Замовника в повному обсязі, що відповідає умовам тендерної документації Замовника і не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей № 1178. всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників. При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси. Відповідно до ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Вважаємо, що Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, майновий інтерес у вигляді винагороди за результатами виконання договору про закупівлю. Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції; - принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них; - принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси. ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції Скаржника. 3. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам, встановленим тендерною документацією. 4. Зобов’язати уповноважену особу Замовника повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції Скаржника на предмет відповідності умовам тендерної документації після усунення порушень процедури закупівлі.