-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Запірна арматура, ДК 021:2015 – 42130000-9 «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої»
на потребу 2024 року
Торги не відбулися
125 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 250.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 250.00 UAH
Період оскарження:
24.05.2024 14:30 - 29.05.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга
Номер:
513341722986434bae4117b6812c612e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-24-008240-a.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
ДО: ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
СКАРЖНИК: ФО-П Халін Сергій Олександрович
код ЄДРПОУ: 2678300071
адреса: 61162,, Україна, Харківська область, Харків, м. Харкiв, проспект Героїв Сталінграда, буд.136-В, кв.49
тел.: +380501111111
ЗАМОВНИК ТОРГІВ: Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава
Вихідний №: 10-06/04/21-10-0500
Дата: від 10.06.2024 року
С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД: UA-2024-05-24-008240-a
№ ЛОТу (назва): ---
Найменування Замовника: Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава (далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями»
Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:
НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ
ФО-П Халін Сергій Олександрович (далі по тексту – Скаржник)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку пропозиції Скаржника на предмет відповідності її умовам тендерної документації. Як свідчить Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений Замовником:
НАЗВА ФАЙЛУ ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ
Протокол відхилення.pdf 05.06.2024 09:02
Тендерна пропозиція Скаржника відхилена Замовником внаслідок нібито невідповідності її умовам тендерної документації, Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зважаючи, зокрема, на наступне:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА
1. Пункт 9 Додатку № 1
Замовник торгів встановив наступну вимогу, а саме:
«Сертифікат відповідності та/або декларація про відповідність , що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою, або їх копії. В сертифікаті та/або декларації повинно бути вказано, згідно з яким нормативним документом виготовляється товар. Сертифікат відповідності та/або декларація про відповідність повинна бути видана Учаснику торгів, або заводу виробнику (Додаток 2)»(цитата).
Переможець надав файл «10.4 Документи про якість.pdf», у якому містяться сертифікати відповідності та декларація відповідності, які є діючими на момент виробництва товару. Ці документи підтверджують, що товар відповідає встановленим стандартам і вимогам якості.
Водночас замовник торгів не встановлював конкретних вимог щодо строку дії цих документів. Відсутність таких вимог у тендерній документації означає, що учасники можуть подавати сертифікати та декларації відповідності, які є чинними на момент виробництва товару. Це дозволяє уникнути непорозумінь і забезпечує гнучкість у поданні документів, необхідних для підтвердження якості товару.
Отже, учасник виконав вимогу замовника, надавши сертифікати відповідності та декларацію відповідності, які підтверджують відповідність товару встановленим стандартам. Це повністю відповідає умовам тендерної документації і не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей № 1178. У разі відсутності конкретних вимог щодо строку дії документів, учасники мають право подавати діючі на момент виробництва сертифікати та декларації, що забезпечує відповідність тендерної пропозиції умовам замовника.
Враховуючи це, рішення про відхилення пропозиції учасника через строки дії сертифікатів та декларацій було б необґрунтованим і суперечило б принципам справедливості та прозорості у процесі публічних закупівель. Учасник надав усі необхідні документи, які підтверджують якість товару, що забезпечує дотримання умов тендерної документації та сприяє прозорому та об'єктивному проведенню тендеру.
Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Скаржника всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Відповідно до ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Вважаємо, що Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, майновий інтерес у вигляді винагороди за результатами виконання договору про закупівлю.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
3. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам, встановленим тендерною документацією.
4. Зобов’язати уповноважену особу Замовника повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції Скаржника на предмет відповідності умовам тендерної документації після усунення порушень процедури закупівлі.
ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):
1. --- (відсутні)
З ПОВАГОЮ,
ДИРЕКТОР КЕП
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.PDF 10.06.2024 15:23
- sign.p7s 10.06.2024 15:25
- рішення від 12.06.2024 № 10251.pdf 12.06.2024 14:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.06.2024 № 10849.pdf 24.06.2024 14:11
- рішення від 21.06.2024 № 10849.pdf 26.06.2024 13:30
- Пояснення по суті скарги.pdf 14.06.2024 10:37
- Пояснення замовника по суті скарги.docx 14.06.2024 10:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.06.2024 16:03
Дата розгляду скарги:
21.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.06.2024 14:04
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
26.06.2024 13:30
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
fc399cf0d2a2445a8927bcd343092956
Заголовок пункту скарги:
Скарга
Опис заперечення:
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
17 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ДО: ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
СКАРЖНИК: ФО-П Халін Сергій Олександрович
код ЄДРПОУ: 2678300071
адреса: 61162,, Україна, Харківська область, Харків, м. Харкiв, проспект Героїв Сталінграда, буд.136-В, кв.49
тел.: +380501111111
ЗАМОВНИК ТОРГІВ: Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава
Вихідний №: 10-06/04/21-10-0500
Дата: від 10.06.2024 року
С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД: UA-2024-05-24-008240-a
№ ЛОТу (назва): ---
Найменування Замовника: Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава (далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями»
Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:
НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ
ФО-П Халін Сергій Олександрович (далі по тексту – Скаржник)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку пропозиції Скаржника на предмет відповідності її умовам тендерної документації. Як свідчить Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений Замовником:
НАЗВА ФАЙЛУ ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ
Протокол відхилення.pdf 05.06.2024 09:02
Тендерна пропозиція Скаржника відхилена Замовником внаслідок нібито невідповідності її умовам тендерної документації, Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зважаючи, зокрема, на наступне:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА
1. Пункт 9 Додатку № 1
Замовник торгів встановив наступну вимогу, а саме:
«Сертифікат відповідності та/або декларація про відповідність , що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою, або їх копії. В сертифікаті та/або декларації повинно бути вказано, згідно з яким нормативним документом виготовляється товар. Сертифікат відповідності та/або декларація про відповідність повинна бути видана Учаснику торгів, або заводу виробнику (Додаток 2)»(цитата).
Переможець надав файл «10.4 Документи про якість.pdf», у якому містяться сертифікати відповідності та декларація відповідності, які є діючими на момент виробництва товару. Ці документи підтверджують, що товар відповідає встановленим стандартам і вимогам якості.
Водночас замовник торгів не встановлював конкретних вимог щодо строку дії цих документів. Відсутність таких вимог у тендерній документації означає, що учасники можуть подавати сертифікати та декларації відповідності, які є чинними на момент виробництва товару. Це дозволяє уникнути непорозумінь і забезпечує гнучкість у поданні документів, необхідних для підтвердження якості товару.
Отже, учасник виконав вимогу замовника, надавши сертифікати відповідності та декларацію відповідності, які підтверджують відповідність товару встановленим стандартам. Це повністю відповідає умовам тендерної документації і не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей № 1178. У разі відсутності конкретних вимог щодо строку дії документів, учасники мають право подавати діючі на момент виробництва сертифікати та декларації, що забезпечує відповідність тендерної пропозиції умовам замовника.
Враховуючи це, рішення про відхилення пропозиції учасника через строки дії сертифікатів та декларацій було б необґрунтованим і суперечило б принципам справедливості та прозорості у процесі публічних закупівель. Учасник надав усі необхідні документи, які підтверджують якість товару, що забезпечує дотримання умов тендерної документації та сприяє прозорому та об'єктивному проведенню тендеру.
Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Скаржника всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Відповідно до ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Вважаємо, що Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, майновий інтерес у вигляді винагороди за результатами виконання договору про закупівлю.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
3. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам, встановленим тендерною документацією.
4. Зобов’язати уповноважену особу Замовника повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції Скаржника на предмет відповідності умовам тендерної документації після усунення порушень процедури закупівлі.
ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):
1. --- (відсутні)
З ПОВАГОЮ,
ДИРЕКТОР КЕП
адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
СКАРЖНИК: ФО-П Халін Сергій Олександрович
код ЄДРПОУ: 2678300071
адреса: 61162,, Україна, Харківська область, Харків, м. Харкiв, проспект Героїв Сталінграда, буд.136-В, кв.49
тел.: +380501111111
ЗАМОВНИК ТОРГІВ: Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава
Вихідний №: 10-06/04/21-10-0500
Дата: від 10.06.2024 року
С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД: UA-2024-05-24-008240-a
№ ЛОТу (назва): ---
Найменування Замовника: Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава (далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями»
Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:
НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ
ФО-П Халін Сергій Олександрович (далі по тексту – Скаржник)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку пропозиції Скаржника на предмет відповідності її умовам тендерної документації. Як свідчить Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений Замовником:
НАЗВА ФАЙЛУ ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ
Протокол відхилення.pdf 05.06.2024 09:02
Тендерна пропозиція Скаржника відхилена Замовником внаслідок нібито невідповідності її умовам тендерної документації, Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зважаючи, зокрема, на наступне:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА
1. Пункт 9 Додатку № 1
Замовник торгів встановив наступну вимогу, а саме:
«Сертифікат відповідності та/або декларація про відповідність , що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою, або їх копії. В сертифікаті та/або декларації повинно бути вказано, згідно з яким нормативним документом виготовляється товар. Сертифікат відповідності та/або декларація про відповідність повинна бути видана Учаснику торгів, або заводу виробнику (Додаток 2)»(цитата).
Переможець надав файл «10.4 Документи про якість.pdf», у якому містяться сертифікати відповідності та декларація відповідності, які є діючими на момент виробництва товару. Ці документи підтверджують, що товар відповідає встановленим стандартам і вимогам якості.
Водночас замовник торгів не встановлював конкретних вимог щодо строку дії цих документів. Відсутність таких вимог у тендерній документації означає, що учасники можуть подавати сертифікати та декларації відповідності, які є чинними на момент виробництва товару. Це дозволяє уникнути непорозумінь і забезпечує гнучкість у поданні документів, необхідних для підтвердження якості товару.
Отже, учасник виконав вимогу замовника, надавши сертифікати відповідності та декларацію відповідності, які підтверджують відповідність товару встановленим стандартам. Це повністю відповідає умовам тендерної документації і не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей № 1178. У разі відсутності конкретних вимог щодо строку дії документів, учасники мають право подавати діючі на момент виробництва сертифікати та декларації, що забезпечує відповідність тендерної пропозиції умовам замовника.
Враховуючи це, рішення про відхилення пропозиції учасника через строки дії сертифікатів та декларацій було б необґрунтованим і суперечило б принципам справедливості та прозорості у процесі публічних закупівель. Учасник надав усі необхідні документи, які підтверджують якість товару, що забезпечує дотримання умов тендерної документації та сприяє прозорому та об'єктивному проведенню тендеру.
Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Скаржника всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Відповідно до ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Вважаємо, що Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, майновий інтерес у вигляді винагороди за результатами виконання договору про закупівлю.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
3. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам, встановленим тендерною документацією.
4. Зобов’язати уповноважену особу Замовника повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції Скаржника на предмет відповідності умовам тендерної документації після усунення порушень процедури закупівлі.
ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):
1. --- (відсутні)
З ПОВАГОЮ,
ДИРЕКТОР КЕП
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
18dad6a3e6974b64af65cfa756a4e576
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-24-008240-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний, Замовник. Звертаємо Вашу увагу, що згідно тендерної документації Учасники повинні надати: Сертифікат відповідності та/або декларація про відповідність , що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою, або їх копії. В сертифікаті та/або декларації повинно бути вказано, згідно з яким нормативним документом виготовляється товар. Сертифікат відповідності та/або декларація про відповідність повинна бути видана Учаснику торгів, або заводу виробнику (Додаток 2). Нами надані усі документи згідно цієї вимоги. У зв’язку з тим, що Вами не було вимоги надати сертифікати/декларації дійсні на дату проведення закупівлі вважаємо, що наша пропозиція була відхилена не правомірно. Вимагаємо повернути нашу пропозицію на етап кваліфікації та розглянути її з умовами ваших вимог.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.06.2024 09:47
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Стосовно Вашої вимоги від 05 червня 2024 року уповноважена особа Квартирно-експлуатаційного відділу міста Полтава повідомляє наступне:
Відповідно до Розділ 2.1. ДОДАТКУ 1. Перелік документів, які надаються учасниками для підтвердження відповідності вимогам документації та кваліфікаційним критеріям, п.9 «Сертифікат відповідності та/або декларація про відповідність , що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою, або їх копії. В сертифікаті та/або декларації повинно бути вказано, згідно з яким нормативним документом виготовляється товар. Сертифікат відповідності та/або декларація про відповідність повинна бути видана Учаснику торгів, або заводу виробнику (Додаток 2).» та відповідно Додатку 2 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до кожного найменування товару є підтверджуючі документи.
В свою чергу, Ви надали документ «10.4 Документи про якість.pdf», в якому на підтвердження технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, Сертифікати відповідності: № UA.TR.I31 .0500-23 та додатки до нього, Декларація про відповідність: № UA. 131.D. 1350-23 та додатки до нього, не дійсні на дату проведення закупівлі, а саме: термін дії сертифікату відповідності та декларації про відповідність виключно до 12.03.2024р.. Оскільки, сертифікати відповідності, строк яких закінчився 3 (три) місяці тому, не підтверджують характеристики та відповідність товару, то Замовник відхилив Вашу пропозицію відповідно до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме: абз. 1 пп.2 п. 44 Особливостей, оскільки надана Вами пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Тому, за Вашою вимогою, вищевказана обставина включає не задоволення вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено