-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з комплексного утримання пункту пропуску через державний кордон «Ужгород – Вишнє-Нємецьке»
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178"
Завершена
7 243 836.46
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 217 315.09 UAH
мін. крок: 3% або 217 315.09 UAH
Період оскарження:
24.05.2024 13:31 - 31.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС"
Номер:
b3762195ea794924ac8b91947b188d55
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-24-006832-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС"
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ТОВ БФ БУДІНВЕСТАЛЬЯНС Ужгород-Вишнє-Нємецьке.pdf 22.06.2024 13:58
- Підтвердження проходження наглядового аудиту.pdf 22.06.2024 13:58
- Скарга ТОВ БФ БУДІНВЕСТАЛЬЯНС Ужгород-Вишнє-Нємецьке.docx 22.06.2024 13:59
- Рішення тарифи.pdf 22.06.2024 13:59
- Підтвердження поливально-мийної машини.pdf 22.06.2024 13:59
- Підтвердження вивезення ТПВ та здійснення асинізації.pdf 22.06.2024 13:59
- Підтвердження автопідйомника.pdf 22.06.2024 13:59
- sign.p7s 22.06.2024 14:04
- Рішення Виконавчого комітету надане Учасником ТОВ РАУН.pdf 02.07.2024 09:37
- Протокол про намір укл.дог.№116 (1).pdf 02.07.2024 09:37
- Додаткові пояснення Ужгород – Вишнє-Нємецьке.docx 02.07.2024 09:37
- Протокол відхилення Ужгород-Вишнє Нємецьке.pdf 02.07.2024 09:37
- Довідка від 31.05.2024 р..pdf 02.07.2024 09:37
- Додаткові пояснення Ужгород – Вишнє-Нємецьке.pdf 02.07.2024 09:37
- ТД КУ ПП Ужгород - Вишнє Нємецьке (1).docx 02.07.2024 09:37
- рішення від 25.06.2024 № 11004.pdf 25.06.2024 17:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.07.2024 № 11547.pdf 04.07.2024 14:03
- рішення від 03.07.2024 № 11547.pdf 08.07.2024 17:23
- Пояснення БІА Ужгород.docx 27.06.2024 16:31
- Пояснення КПП Ужгород-ВишнєНємецьке.pdf 27.06.2024 16:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.06.2024 16:45
Дата розгляду скарги:
03.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.06.2024 17:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.07.2024 17:23
Дата виконання рішення Замовником:
09.07.2024 15:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згідно рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №11547-р/пк-пз від 03.07.2024 року
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
91edc42a0a9f46059e40342ff5cd4b14
Заголовок пункту скарги:
І. Щодо копії звіту (чи іншого документу) про проходження наглядових аудитів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
У вимозі про усунення невідповідностей Замовник вказав, що учасником не надано копій звітів (чи іншого документу) про проходження наглядових аудитів стосовно наданих сертифікатів на систему управління якістю за стандартами ISO 9001:2015.
На виконання вимоги Замовника Учасником надано копію звіту про проходження наглядових аудитів стосовно наданих сертифікатів на систему управління якістю за стандартами ISO 9001:2015. Відповідно до звіту наглядового аудиту №l в п. 1 Загальні відомості про організацію-заявника, вказано що Юридична адреса: 42730, Сумська обл., Охтирський р-н, с. Мала Павлівка, вул. Центральна, 11. Адреса провадження діяльності: 42730, Сумська обл., Охтирський р-н, с. Мала Павлівка, вул. Центральна, 11.
Відповідно до наданих Учасником Сертифікатів ISO 9001:2015 зазначено, що Юридична/Фактична адреса:33027, м. Рівне, вул. Данила Галицького, буд. 19, оф.525.
При оформленні звіту наглядового аудиту №1 (за ДСТУ ISO 37001:2018, ДСТУ ISO 28000:2008) та розширення сфери сертифiкацiї за ДСТУ ISO 9001:2015 допущено технічну помилку, у зв’язку з чим невірно вказано адресу організації-заявника – ТОВ «Будівельна фірма Будінвестальянс».
18.06.2024 р. ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» надіслано Скаржнику лист №232 щодо замiни звiту, у якому повідомляється про описану помилку, та додано відкоригований Звіт наглядового аудиту № 1 (за ДСТУ ISO 37001:2018, ДСТУ ISO 28000:2008) та розширення сфери сертифiкацiї за ДСТУ ISO 9001:2015.
Невірно зазначена адреса у відомостях про заявника в Звіті наглядового аудиту не може бути визначальною при прийняті рішення про відхилення тендерної пропозиції. Крім того, у п. 6 на сторінці 3 Звіту, мiсце проведення аудиту збігається з адресою, вказаною Сертифікаті ISO 9001:2015: м. Рівне, вул. Данила Галицького, буд. 19, оф.525.
Відтак, Скаржником підтверджено проходження наглядових аудитів стосовно наданих сертифікатів на систему управління якістю за стандартами ISO 9001:2015, однак з причин, що не залежали від його волі у Звіті наявна помилка щодо юридичної адреси та адреси провадження діяльності, яку згодом виправлено ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ».
На виконання вимоги Замовника Учасником надано копію звіту про проходження наглядових аудитів стосовно наданих сертифікатів на систему управління якістю за стандартами ISO 9001:2015. Відповідно до звіту наглядового аудиту №l в п. 1 Загальні відомості про організацію-заявника, вказано що Юридична адреса: 42730, Сумська обл., Охтирський р-н, с. Мала Павлівка, вул. Центральна, 11. Адреса провадження діяльності: 42730, Сумська обл., Охтирський р-н, с. Мала Павлівка, вул. Центральна, 11.
Відповідно до наданих Учасником Сертифікатів ISO 9001:2015 зазначено, що Юридична/Фактична адреса:33027, м. Рівне, вул. Данила Галицького, буд. 19, оф.525.
При оформленні звіту наглядового аудиту №1 (за ДСТУ ISO 37001:2018, ДСТУ ISO 28000:2008) та розширення сфери сертифiкацiї за ДСТУ ISO 9001:2015 допущено технічну помилку, у зв’язку з чим невірно вказано адресу організації-заявника – ТОВ «Будівельна фірма Будінвестальянс».
18.06.2024 р. ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» надіслано Скаржнику лист №232 щодо замiни звiту, у якому повідомляється про описану помилку, та додано відкоригований Звіт наглядового аудиту № 1 (за ДСТУ ISO 37001:2018, ДСТУ ISO 28000:2008) та розширення сфери сертифiкацiї за ДСТУ ISO 9001:2015.
Невірно зазначена адреса у відомостях про заявника в Звіті наглядового аудиту не може бути визначальною при прийняті рішення про відхилення тендерної пропозиції. Крім того, у п. 6 на сторінці 3 Звіту, мiсце проведення аудиту збігається з адресою, вказаною Сертифікаті ISO 9001:2015: м. Рівне, вул. Данила Галицького, буд. 19, оф.525.
Відтак, Скаржником підтверджено проходження наглядових аудитів стосовно наданих сертифікатів на систему управління якістю за стандартами ISO 9001:2015, однак з причин, що не залежали від його волі у Звіті наявна помилка щодо юридичної адреси та адреси провадження діяльності, яку згодом виправлено ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ».
×
-
Назва доказу:
підтвердження проходження наглядового аудиту
-
Повʼязаний документ:
Підтвердження проходження наглядового аудиту.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника – Службу відновлення та розвитку автомобільних доріг у Закарпатській області (код ЄДРПОУ 25449824) скасувати рішення від 18.06.2024 р., яким вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Будівельна фірма Будінвестальянс».
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
d5770a6c766448c6bd3a6793dab21475
Заголовок пункту скарги:
ІІ. Щодо підтвердження наявності машини поливально-мийної
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
При повторному розгляді тендерні пропозиції з урахуванням виправлення Замовником встановлено, що у Додатку 1 викладеному у нових редакціях до Договору №ЗА23-14 про надання послуг транспортом та механізмами від 04.04.2023 р. у п.2 наявний транспорт та/або механізм Спец.вант. ЗІЛ 130, що є вантажним автомобілем, та не може бути підтвердженням поливально-мийної машини ЗІЛ 130 спец.КО-002, адже це два різних технічних засоби з різним функціональним призначенням а отже у Додатку 1 відсутній технічний засіб із таким найменування та учасником не підтверджено наявність Машини поливально-мийної.
Твердження Замовника не відповідають дійсності, у Додатку 1 до Договору №323-14 про надання послуг транспортом та механізмами від 04.04.2023 р. визначено перелік транспорту та/або механізмів у п. 2 якого зазначено транспортний засіб Спец.вант. ЗІЛ-130.
Додатковою угодою №4 до Договору про надання послуг транспортом та механізмами від 04 квітня 2023 року п. 2 Додатку 1 викладено в наступній редакції:
2 Спеціальний вантажний -С ЗИЛ 130 (спец.КО-002) Стрельніков І.С.
У пункті 2.1. Розділ V. Тендерної документації передбачено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що затверджені Наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 року за №710 (далі – Перелік).
Згідно п. 2 Переліку формальною є помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Залучений транспортний засіб є поливально-мийною машиною. При введенні в пошукову систему Google «ЗИЛ 130 спец.КО-002» вибиває лише поливально - мийні машини. Додатково надаємо лист-підтвердження власника транспортного засобу – Комунального Рівненського Шляхово-експлуатаційного управлінням автомобільних доріг №356 від 19.06.2024 р., що транспортний засіб ЗИЛ 130, спец.КО-002, Спеціальний вантажний -С, свідоцтво про реєстрацію серії РВС №210226 є поливально-мийною машиною, з долученими фото.
Отже, у Додатку 1 до Договору №323-14 про надання послуг транспортом та механізмами від 04.04.2023 р. наявний технічний засіб із найменуванням ЗИЛ 130 спец.КО-002, та учасником підтверджено наявність Машини поливально-мийної.
Твердження Замовника не відповідають дійсності, у Додатку 1 до Договору №323-14 про надання послуг транспортом та механізмами від 04.04.2023 р. визначено перелік транспорту та/або механізмів у п. 2 якого зазначено транспортний засіб Спец.вант. ЗІЛ-130.
Додатковою угодою №4 до Договору про надання послуг транспортом та механізмами від 04 квітня 2023 року п. 2 Додатку 1 викладено в наступній редакції:
2 Спеціальний вантажний -С ЗИЛ 130 (спец.КО-002) Стрельніков І.С.
У пункті 2.1. Розділ V. Тендерної документації передбачено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що затверджені Наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 року за №710 (далі – Перелік).
Згідно п. 2 Переліку формальною є помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Залучений транспортний засіб є поливально-мийною машиною. При введенні в пошукову систему Google «ЗИЛ 130 спец.КО-002» вибиває лише поливально - мийні машини. Додатково надаємо лист-підтвердження власника транспортного засобу – Комунального Рівненського Шляхово-експлуатаційного управлінням автомобільних доріг №356 від 19.06.2024 р., що транспортний засіб ЗИЛ 130, спец.КО-002, Спеціальний вантажний -С, свідоцтво про реєстрацію серії РВС №210226 є поливально-мийною машиною, з долученими фото.
Отже, у Додатку 1 до Договору №323-14 про надання послуг транспортом та механізмами від 04.04.2023 р. наявний технічний засіб із найменуванням ЗИЛ 130 спец.КО-002, та учасником підтверджено наявність Машини поливально-мийної.
×
-
Назва доказу:
підтвердження поливально-мийної машини
-
Повʼязаний документ:
Підтвердження поливально-мийної машини.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника – Службу відновлення та розвитку автомобільних доріг у Закарпатській області (код ЄДРПОУ 25449824) скасувати рішення від 18.06.2024 р., яким вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Будівельна фірма Будінвестальянс».
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
ecd4fc5baad749a2aa5b2e738c8c0fd5
Заголовок пункту скарги:
ІІІ. Щодо підтвердження наявності Автопідйомника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимог додатку 1 тендерної документації наявність автопідйомника у кількості 1 шт. є однією з мінімально необхідної кількості техніки, яку повинен підтвердити учасник у складі своєї тендерної пропозиції.
На виконання вказаної вимоги Учасником зазначено про наявність Двостійкового автопідйомника ShiningBerg T64.
У вимозі про виправлення невідповідностей Замовник зазначив, що двостійковий автопідйомник ShiningBerg T64 використовується для підіймання автотранспортних засобів (для підіймання автомобілів та їх ремонту). Для надання послуг за даним предметом закупівлі потрібно автопідйомник для піднімання людей для роботи на висоті.
Звертаємо увагу, що у тендерній документації встановлено лише вимогу щодо наявності автопідйомника, про те, що такий автопідйомник буде використовуватись з метою піднімання людей для роботи на висоті стало зрозуміло, лише коли Замовник вказав про це у вимозі про виправлення невідповідностей.
У Довідці №15/06-1 від 15.06.2024 р. Скаржник зазначив про наявність Автопідйомника, ТК, IV-AGP21.
На підтвердження чого завантажено Договір надання послуг №15/1 від 15.06.2024 року, Договір оренди техніки № 26/1 від 26.10.2021 р. та надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХС412523, засвідчене власником.
У Протоколі №105 від 18.06.2024 р. Замовник зазначає, що дане свідоцтво не засвідчене учасником, відповідно до вимог тендерної документації.
Згідно п. 4 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації, у тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити:
- належним чином посвідчену власником (з дотриманням вимог законодавства України щодо порядку посвідчення підпису фізичних осіб) копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку;
- копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт (надання послуг) на весь строк за предметом закупівлі;
- копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
Отже, Учасником надано належним чином посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на Автопідйомник, ТК, IV-AGP21, відповідно до вимог тендерної документації.
На виконання вказаної вимоги Учасником зазначено про наявність Двостійкового автопідйомника ShiningBerg T64.
У вимозі про виправлення невідповідностей Замовник зазначив, що двостійковий автопідйомник ShiningBerg T64 використовується для підіймання автотранспортних засобів (для підіймання автомобілів та їх ремонту). Для надання послуг за даним предметом закупівлі потрібно автопідйомник для піднімання людей для роботи на висоті.
Звертаємо увагу, що у тендерній документації встановлено лише вимогу щодо наявності автопідйомника, про те, що такий автопідйомник буде використовуватись з метою піднімання людей для роботи на висоті стало зрозуміло, лише коли Замовник вказав про це у вимозі про виправлення невідповідностей.
У Довідці №15/06-1 від 15.06.2024 р. Скаржник зазначив про наявність Автопідйомника, ТК, IV-AGP21.
На підтвердження чого завантажено Договір надання послуг №15/1 від 15.06.2024 року, Договір оренди техніки № 26/1 від 26.10.2021 р. та надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХС412523, засвідчене власником.
У Протоколі №105 від 18.06.2024 р. Замовник зазначає, що дане свідоцтво не засвідчене учасником, відповідно до вимог тендерної документації.
Згідно п. 4 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації, у тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити:
- належним чином посвідчену власником (з дотриманням вимог законодавства України щодо порядку посвідчення підпису фізичних осіб) копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку;
- копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт (надання послуг) на весь строк за предметом закупівлі;
- копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
Отже, Учасником надано належним чином посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на Автопідйомник, ТК, IV-AGP21, відповідно до вимог тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
підтвердження автопідйомника
-
Повʼязаний документ:
Підтвердження автопідйомника.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника – Службу відновлення та розвитку автомобільних доріг у Закарпатській області (код ЄДРПОУ 25449824) скасувати рішення від 18.06.2024 р., яким вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Будівельна фірма Будінвестальянс».
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
8f51428f26ea49058e15990924facc7b
Заголовок пункту скарги:
ІV. Щодо підтвердження можливості надання послуг з вивезення твердих побутових відходів та здійснення асинізації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимог Додатку 1 Тендерної документації, Учасник повинен надати підтвердження можливості надання послуг з вивезення твердих побутових відходів та здійснення асинізації шляхом надання наступними документами:
Довідка у довільній формі із заначенням про можливість надання послуг з вивезення твердих побутових відходів та здійснення асинізації.
Для підтвердження наявності власної машини для вивезення твердих побутових відходів та асинізації Учасник у складі тендерної пропозиції надає:
копії свідоцтв про їх реєстрацію (технічні паспорти);
Якщо Учасник не має у власності машини для вивезення твердих побутових відходів та асинізації, то такий Учасник надає:
копії договору(ів), укладених з компанією(ями), яка(і) буде(уть) надавати послуги з асенізації та вивезення твердих побутових відходів дісний(і) протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі;
Додатково учасник надає:
Рішення уповноваженого органу Закарпатської області про встановлення(коригування) тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами.
У вимозі про про усунення невідповідностей Замовник вказав, що Учасником надано довідку № 31/05-4 від 31.05.2024р. у якій вказано, що здійснення асенізації та вивезення твердих побутових відходів буде здійснюватися Комунальним Рівненським шляхово-експлуатаційним управлінням автомобільних доріг відповідно до договору №ЗА23-14 від 31.05.2024. Відповідно до Рішення уповноваженого органу Закарпатської області про встановлення (коригування) тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами видається уповноваженим органом на підприємство яке займається вивезенням твердих побутових відходів, без нього підприємство не може займатися вивезенням ТПВ. Отже Учасником не підтверджено можливість надання послуг з вивезення ТПВ.
Учасником, на виконання вимоги про усунення невідповідностей, завантажено Договір із індивідуальним споживачем про надання послуг з управління побутовими відходами №5458/2 від 14.06.2024 р., а також Договір №33/06-УЖ про надання послуг із збирання та вивезення рідких побутових відходів від 14.06.2024 року.
При розгляді поданої тендерної пропозиції Учасника з урахуванням виправлення, Замовником встановлено, що Учасником надано довідку №31/05-4 від 31.05.2024р. у якій вказано, що здійснення асенізації та вивезення твердих побутових відходів буде здійснюватися Комунальним Рівненським шляхово-експлуатаційним управлінням автомобільних доріг відповідно до договору №3А23-14 від 31.05.2024. Разом із цим Учасником надано вище наведені договори із ТОВ «АВЕ УЖГОРОД», та ТОВ «Уж-строй» відповідно, а тому інформація вказана в Довідці №31/05-4 від 31.05.2024р. не відповідає інформації, що завантажена Учасником на вимогу про виправлення Учасником виявлених невідповідностей, та як того вимагає Тендерна документація.
З даного приводу хочемо звернути увагу, що в тендерній документації відсутня вимога щодо зазначення в довідці інформації про договори на підставі яких будуть надаватися послуги з асенізації та вивезення твердих побутових відходів. Скаржником дотримано вимог тендерної документації та надано довідку у довільній формі із заначенням про можливість надання послуг з вивезення твердих побутових відходів та здійснення асинізації, копії договорів, укладених з компаніями, які будуть надавати послуги з асенізації та вивезення твердих побутових відходів дійсні протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі. Тому надані Учасником документи повністю підтверджують відповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв.
Довідка у довільній формі із заначенням про можливість надання послуг з вивезення твердих побутових відходів та здійснення асинізації.
Для підтвердження наявності власної машини для вивезення твердих побутових відходів та асинізації Учасник у складі тендерної пропозиції надає:
копії свідоцтв про їх реєстрацію (технічні паспорти);
Якщо Учасник не має у власності машини для вивезення твердих побутових відходів та асинізації, то такий Учасник надає:
копії договору(ів), укладених з компанією(ями), яка(і) буде(уть) надавати послуги з асенізації та вивезення твердих побутових відходів дісний(і) протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі;
Додатково учасник надає:
Рішення уповноваженого органу Закарпатської області про встановлення(коригування) тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами.
У вимозі про про усунення невідповідностей Замовник вказав, що Учасником надано довідку № 31/05-4 від 31.05.2024р. у якій вказано, що здійснення асенізації та вивезення твердих побутових відходів буде здійснюватися Комунальним Рівненським шляхово-експлуатаційним управлінням автомобільних доріг відповідно до договору №ЗА23-14 від 31.05.2024. Відповідно до Рішення уповноваженого органу Закарпатської області про встановлення (коригування) тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами видається уповноваженим органом на підприємство яке займається вивезенням твердих побутових відходів, без нього підприємство не може займатися вивезенням ТПВ. Отже Учасником не підтверджено можливість надання послуг з вивезення ТПВ.
Учасником, на виконання вимоги про усунення невідповідностей, завантажено Договір із індивідуальним споживачем про надання послуг з управління побутовими відходами №5458/2 від 14.06.2024 р., а також Договір №33/06-УЖ про надання послуг із збирання та вивезення рідких побутових відходів від 14.06.2024 року.
При розгляді поданої тендерної пропозиції Учасника з урахуванням виправлення, Замовником встановлено, що Учасником надано довідку №31/05-4 від 31.05.2024р. у якій вказано, що здійснення асенізації та вивезення твердих побутових відходів буде здійснюватися Комунальним Рівненським шляхово-експлуатаційним управлінням автомобільних доріг відповідно до договору №3А23-14 від 31.05.2024. Разом із цим Учасником надано вище наведені договори із ТОВ «АВЕ УЖГОРОД», та ТОВ «Уж-строй» відповідно, а тому інформація вказана в Довідці №31/05-4 від 31.05.2024р. не відповідає інформації, що завантажена Учасником на вимогу про виправлення Учасником виявлених невідповідностей, та як того вимагає Тендерна документація.
З даного приводу хочемо звернути увагу, що в тендерній документації відсутня вимога щодо зазначення в довідці інформації про договори на підставі яких будуть надаватися послуги з асенізації та вивезення твердих побутових відходів. Скаржником дотримано вимог тендерної документації та надано довідку у довільній формі із заначенням про можливість надання послуг з вивезення твердих побутових відходів та здійснення асинізації, копії договорів, укладених з компаніями, які будуть надавати послуги з асенізації та вивезення твердих побутових відходів дійсні протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі. Тому надані Учасником документи повністю підтверджують відповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв.
×
-
Назва доказу:
підтвердження вивезення ТПВ та здійснення асинізації
-
Повʼязаний документ:
Підтвердження вивезення ТПВ та здійснення асинізації.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника – Службу відновлення та розвитку автомобільних доріг у Закарпатській області (код ЄДРПОУ 25449824) скасувати рішення від 18.06.2024 р., яким вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Будівельна фірма Будінвестальянс».
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
5decf734ac3d4401ae2e7131d4c3b6d0
Заголовок пункту скарги:
V. Щодо неналежно оформлених тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
У вимозі про усунення невідповідностей Замовник вказав, що Учасником надано Рішення уповноваженого органу Закарпатської області про встановлення(коригування) тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами яке є неналежно оформлене, що не може бути документальним підтвердженям.
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
1. Відповідно до пп.1.3., 1.4. п. 1 розділу ІІІ Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено, що Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії.
Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника.
Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису на кожен з таких документів або на документи вцілому (матеріал чи інформацію).
Якщо Замовником вимагається завантаження до електронної системи закупівель:
1) копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. (Наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються безпосередньо підписом учасника, а тільки потім робиться кольорова скан-копія документу).
2) оригіналів документів, створених безпосередньо учасником (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій та ін.), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням підписаний уповноваженою особою учасника.
3) оригіналів документів, створених не самим учасником, а виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, повноважень, дозволів та ін.), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням перевірений учасником на предмет його оригінальності (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу).
Для усунення виявлених невідповідностей Скаржник надав завірене Учасником Рішення Виконавчого комітету Ужгородської міської ради про тарифи на послуги з управління побутовими відходами.
Відносини, пов’язані із запобіганням утворенню та з управлінням відходами, що утворюються в Україні, а також з управлінням відходами, що перевозяться через територію України, вивозяться за її межі та ввозяться в Україну з метою відновлення, у тому числі рециклінгу регулюються Законом України «Про управління відходами» від 20.06.2022 № 2320-IX.
Із набранням чинності Закону України «Про управління відходами» втратив чинність Закон України "Про відходи", а до супутніх нормативних актів внесено зміни, якими, зокрема, слова "поводження з побутовими відходами" замінено словами "управління побутовими відходами"; слова "вивезення побутових відходів" замінено словами "отримання послуги з управління побутовими відходами".
Вочевидь, при встановлені даної вимоги Замовник керувався Законом України «Про відходи», який втратив чинність на підставі Закону № 2320-IX від 20.06.2022
Згідно п.38 ч.1 ст. 1 Закону України «Про управління відходами», управління відходами - комплекс заходів із збирання, перевезення, оброблення (відновлення, у тому числі сортування, та видалення) відходів, включаючи нагляд за такими операціями та подальший догляд за об’єктами видалення відходів
Отже, Скаржник надав Рішення уповноваженого органу Закарпатської області про тарифи на послуги з управління побутовими відходами, завірене Учасником, як того вимагає Тендерна документація.
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
1. Відповідно до пп.1.3., 1.4. п. 1 розділу ІІІ Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено, що Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії.
Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника.
Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису на кожен з таких документів або на документи вцілому (матеріал чи інформацію).
Якщо Замовником вимагається завантаження до електронної системи закупівель:
1) копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. (Наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються безпосередньо підписом учасника, а тільки потім робиться кольорова скан-копія документу).
2) оригіналів документів, створених безпосередньо учасником (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій та ін.), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням підписаний уповноваженою особою учасника.
3) оригіналів документів, створених не самим учасником, а виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, повноважень, дозволів та ін.), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням перевірений учасником на предмет його оригінальності (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу).
Для усунення виявлених невідповідностей Скаржник надав завірене Учасником Рішення Виконавчого комітету Ужгородської міської ради про тарифи на послуги з управління побутовими відходами.
Відносини, пов’язані із запобіганням утворенню та з управлінням відходами, що утворюються в Україні, а також з управлінням відходами, що перевозяться через територію України, вивозяться за її межі та ввозяться в Україну з метою відновлення, у тому числі рециклінгу регулюються Законом України «Про управління відходами» від 20.06.2022 № 2320-IX.
Із набранням чинності Закону України «Про управління відходами» втратив чинність Закон України "Про відходи", а до супутніх нормативних актів внесено зміни, якими, зокрема, слова "поводження з побутовими відходами" замінено словами "управління побутовими відходами"; слова "вивезення побутових відходів" замінено словами "отримання послуги з управління побутовими відходами".
Вочевидь, при встановлені даної вимоги Замовник керувався Законом України «Про відходи», який втратив чинність на підставі Закону № 2320-IX від 20.06.2022
Згідно п.38 ч.1 ст. 1 Закону України «Про управління відходами», управління відходами - комплекс заходів із збирання, перевезення, оброблення (відновлення, у тому числі сортування, та видалення) відходів, включаючи нагляд за такими операціями та подальший догляд за об’єктами видалення відходів
Отже, Скаржник надав Рішення уповноваженого органу Закарпатської області про тарифи на послуги з управління побутовими відходами, завірене Учасником, як того вимагає Тендерна документація.
×
-
Назва доказу:
рішення Виконавчого комітету Ужгородської міської ради про тарифи на послуги з управління побутовими відходами
-
Повʼязаний документ:
Рішення тарифи.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника – Службу відновлення та розвитку автомобільних доріг у Закарпатській області (код ЄДРПОУ 25449824) скасувати рішення від 18.06.2024 р., яким вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Будівельна фірма Будінвестальянс».