• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фарба, за кодом ДК 021:2015 44810000-1 "Фарби"

Торги відмінено

209 135.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 045.68 UAH
Період оскарження: 24.05.2024 11:26 - 29.05.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Стосовно акцепту пропозиції ТОВ "УКРГОСТ ГРУП", яка не відповідає умовам технічної специфікації

Номер: be748775b84741199870e8f614caeacf
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-24-003810-a.b1
Назва: Стосовно акцепту пропозиції ТОВ "УКРГОСТ ГРУП", яка не відповідає умовам технічної специфікації
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовнику. Переможцем процедури UA-2024-05-24-003810-a визначено ТОВ "УКРГОСТ ГРУП". Проте пропозиція переможця не відповідає умовам тендерної документації та мала бути відхилена з огляду на наступне. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність / відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: 3) інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації; 7) інших документів та / або інформації визначені тендерною документацією та додатками. Додатком 3 до ТД в свою чергу визначений перелік документів, які повинен надати учасник у складі пропозиції на підтвердження відповідності запропонованої продукції вимогам щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, зокрема: 2. Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи із зазначенням повної назви об’єкту експертизи (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), відповідність ДСТУ/ТУ. Таким чином, учасники мали надати висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи саме на запропоновану продукцію, а не на будь-що інше. Відповідно до Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі вих № 28-05/145 від 28.05.2024 року (файл «31. Технічні вимоги.pdf») ТОВ "УКРГОСТ ГРУП" для участі у закупівлі зокрема запропоновано: «Пасти пігментні для колерування "Кольорова Хата" 100 мл». У складі тендерної пропозиції ТОВ "УКРГОСТ ГРУП" також наданий файл «2. Висновок СЕС та несертифікація Пігменти.pdf» на першій сторінці якого міститься висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 30.09.2014 №05.03.02-07/60338: - об’єктом якого є «проєкт ТУ У 20.1-39348485-001:2014 «Пасти піментні для колерування», - сфера застосування та реалізації якого визначена як «нормативний документ для виробництва продукції пасти пігментні для колерування». Також у вказаному висновку зазначено «За результатами державної санітарно-епідеміологічної експертизи Проект ТУ У 20.1-39348485-001:2014 «Пасти піментні для колерування» відповідає вимогам діючого санітарного законодавства України і може бути погоджений (затверджений)». Тобто даний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи розповсюджується не на продукцію, яка була запропонована ТОВ "УКРГОСТ ГРУП", а на проєкт технічних умов відповідно до яких вона виготовляється, що не відповідає вимогам Додатку 3 до тендерної документації. На другій сторінці файлу «2. Висновок СЕС та несертифікація Пігменти.pdf» міститься окрема сторінка висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи реквізити якого не можна ідентифікувати, одночасно в ньому зазначене наступне: «За результатами державної санітарно-епідеміологічної експертизи Пасти пігментні для колерування згідно з додатком до Висновку за наданою заявником документацією відповідають вимогам діючого санітарного законодавства України і за умови дотримання вимог цього висновку можуть бути використані в заявленій сфері застосування». Таким чином, у висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Пасти пігментні для колерування, до якого відноситься ця сторінка, ще є додаток, в якому наведений перелік паст, на які він розповсюджується. Тобто, ТОВ "УКРГОСТ ГРУП" у складі тендерної пропозиції не наданий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи саме на запропоновану продукцію «Пасти пігментні для колерування "Кольорова Хата"» у повному обсязі, адже не надано першу його сторінку та додаток до нього. Наголошуємо, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, наданий ТОВ "УКРГОСТ ГРУП" не у повному обсязі, віднесениий Замовником до документів, які надає учасник на підтвердження відповідності запропонованої продукції вимогам щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі. Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція ТОВ "УКРГОСТ ГРУП" не відповідала умовам тендерної документації та підлягала відхиленню на підставі абзацу першого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як така що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, зазначені у невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "УКРГОСТ ГРУП" вимогам тендерної документації, а саме ненадання у повному обсягу висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи саме на запропоновану продукцію «Пасти пігментні для колерування "Кольорова Хата"», не підлягають виправленню відповідно до пункту 43 Особливостей, оскільки стосуються інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Відтак тендерна пропозиція ТОВ "УКРГОСТ ГРУП" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей без надання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Таким чином, не відхиливши пропозицію ТОВ "УКРГОСТ ГРУП" Замовник порушив порядок проведення закупівель, визначений Особливостями та ЗУ «Про публічні закупівлі». Враховуючи зазначене, задля усунення вказаних порушень та приведення процедури закупівлі UA-2024-05-24-003810-a у відповідність до вимог Особливостей, Закону та тендерної документації просимо: 1. Відмінити рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "УКРГОСТ ГРУП". 2. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ "УКРГОСТ ГРУП" на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, а також У разі невиконання вказаних вимог будемо змушені звертатись до АМКУ задля захисту порушених прав Учасника. Сподіваємось на зважене рішення Замовника.
Вирішення: Доброго дня. Відповідно до абзацу 2 пункту 46 Особливостей у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідність кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Отже, учасник, якого не визначено переможцем торгів має право звернутися до замовника з вимогою про надання інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. Своєю чергою замовник зобов’язаний надати відповідь з такою інформацією не пізніше як через чотири дні з дати надходження такого звернення, але до моменту оприлюднення договору. Ви надіслали вимогу, в якій проаналізувавши тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ "УКРГОСТ ГРУП", звертаєте увагу замовника про її невідповідність умовам тендерної документації, у зв’язку з чим просите скасувати рішення уповноваженої особи, яким визнано ТОВ "УКРГОСТ ГРУП" переможцем відкритих торгів. Отже, керуючись абзацом 2 пункту 46 Особливостей замовник повинен надали лише відповідь на звернення. Інших дій замовника, зокрема перегляд тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та його відхилення абзац 2 пункту 46 Особливостей не передбачає (з чим погоджуються всі судові інстанції). Доречі, перегляд тендерної пропозиції переможця у відповідь на звернення такого характеру суди вважають порушенням процедури закупівлі. Проте, зважаючи на допущену замовником помилку у частині невідхилення тендерної пропозиції учасника, яка підлягала відхиленню наявні підстави для відміни відкритих торгів на підставі пп. 2 п. 50 Особливостей, а саме неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Оскільки технічний функціонал майданчика не передбачає можливості відміни процедури закупівлі коли триває період оскарження, відкриті торги будуть відмінені після закінчення періоду оскарження, тобто після 09.06.2024 р.
Статус вимоги: Відхилено