• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 –45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт (аварійний) спортивної зали в Навчально-виховному комплексі «Спеціалізована школа І ступеня-гімназія» №143 Оболонського району м. Києва, вул. Богатирська, 2Б)

Торги відмінено

2 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 24.05.2024 10:47 - 29.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції та рішення про визначення переможця процедури закупівлі

Номер: 3c2b64d30b804f869dcbb323cd76be11
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-24-003015-a.a1
Назва: Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції та рішення про визначення переможця процедури закупівлі
Скарга:
Дата розгляду скарги: 27.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.06.2024 18:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.07.2024 12:41
Дата виконання рішення Замовником: 03.07.2024 15:34
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником повернуто всіх Учасників закупівлі на кваліфікацію
Автор: ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ.", Володимир Лихіцький +380937281882 tender.tepkepital@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 4c2abaa147044f4b8593b438af9504bb
Заголовок пункту скарги: Заперечення на відхилення Тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 10 червня 2024 року 2024 року Замовником було відхилено тендерну пропозицію Скаржника а 11 червня 2024 року визначено Переможцем процедури закупівлі ТОВ «Євробуд один».
Вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та про визначення переможця прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є таким, що підлягає скасуванню.
Підстави відхилення Тендерної пропозиції Скаржника (витяг з протоколу №85/1 від 10.06.2024 р.)
1. Згідно пункту 1.8 Таблиці 2 Додатку 1 Учасник повинен надати: Копія балансу підприємства та копія звіту про фінансові результати з відміткою про прийняття відповідного органу за останній звітний період. Виявлені невідповідності: У складі тендерної пропозиції учасника надана копія балансу підприємства та копія звіту про фінансові результати без відмітки (ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО) про прийняття відповідного органу за останній звітний період та без накладання ЕЦП. Відповідно до аб.2 п. 4 «ПОРЯДКУ подання фінансової звітності» : «Датою подання фінансової звітності в єдиному електронному форматі вважається дата одержання електронного повідомлення про одержання центром збору фінансової звітності такої фінансової звітності». Електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом здійснюється відповідно до Податкового кодексу України (далі - ПКУ), Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону №2155 без укладення відповідного договору. Відповідно до абзаців першого та другого п. 2 розд. II Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Мінфіну від 06.06.2017 р. №557 (далі - Порядок №557) платник створює електронні документи у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронному та паперовому вигляді, із зазначенням всіх обов’язкових реквізитів та з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП) чи печатки, керуючись Порядком №557. Створення електронного документа завершується накладанням на нього КЕП підписувана (підписувачів) та печатки (за наявності). Достатнім підтвердженням справжності документа податкової звітності є наявність оригіналу підпису уповноваженої особи на документі у паперовій формі або наявність накладеного на електронний документ КЕП чи печатки платника податку (абзац другий пп. 48.5.1 ПКУ). 6) Абзацом другим п. 9 розд. II Порядку №557, зокрема, визначено, що друга квитанція є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа.
Оскільки Учасником не надано належним чином оформлених документів згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Враховуючи вище викладене у Замовника наявні підстави для відхилення пропозиції Учасника ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ."
ВИРІШИЛА:
1. Відхилити пропозицію ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ."
Заперечення на відхилення Тендерної пропозиції
Умови Тендерної документації
Відповідно до пункту 1.8. Таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен надати копію балансу підприємства та копія звіту про фінансові результати з відміткою про прийняття відповідного органу за останній звітний період.
Заперечення на відхилення
В складі Тендерної пропозиції Скаржника було надано файл «19фінансова звітність за останній звітній період.pdf».
Зазначений файл містить квитанцію № 2, яка містить наступну інформацію:
• Отримано: 25.02.2024 19:13 •
Одержувач: 44668048
Квитанція №2
Підприємство: 44668048 ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.»
Звіт: 1-м, 2-м. Фінансова звітність малого підприємства За період: Рік,2023 р.
Звiт доставлено до Системи електронного звітування органів державної статистики України 25.02.2024 у 18:55:35
Реєстраційний номер звіту: 9003525197 (800020044668048S011001310000018122023.XML)
Звіт відповідає формату, визначеному Держстатом України.
Кваліфіковані електронні підписи перевірено.
Звіт прийнято для подальшої обробки. У випадку виявлення помилок при здійсненні обробки даних звіту в органах державної статистики та(або) необхідності надання уточнень Вам буде повідомлено додатково.
Відправник: Система електронного звітування органів державної статистики України \\Показати_документ
• Підписи: Печатка 43005393 Державна податкова служба України. "ОТРИМАНО"
"Шлюз захисту" 37507880 Шлюз Держстат
• Ім'я файла: 800020044668048S011001310000018122023.XML
• Спосіб прийому: З використанням прямого з'єднання
Ця квитанція № 2 і її текст засвідчують про подачу і прийняття уповноваженими органами (державна податкова служба України та державної статистики України) фінансової звітності Скаржника за 2023 рік. .
Також в складі файлу надано фінансову звітність малого підприємства в складі балансу та звіту про фінансові результати за 2023 рік станом на 31.12.2023 р.
В складі тендерної пропозиції також надано файл «19 фінансова звітність за останній звітній період.pdf.p7s». Перевірка зазначеного фалу дає можливість встановити, що файл містить електронний підпис підписанта фінансової звітності:
Файл з підписом
19 фінансова звітність за останній звітний період.pdf.p7s

Наданими документами спростовується висновок Замовника про не надання в складі пропозиції відсутня копія балансу підприємства та копія звіту про фінансові результати з відміткою про прийняття відповідного органу за останній звітний період.
Необхідно відмітити, що Замовником не встановлено яким способом чи в якому місці повинна бути поставлена відмітка про прийняття відповідного органу так само як і не було встановлено спосіб відображення електронного цифрового підпису на документ.
Разом з тим Замовником не враховано наступне.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Таким чином, у випадку встановлення невідповідностей, Замовник повинен був надати 24 години на виправлення невідповідностей в частині надання копії балансу підприємства та копії звіту про фінансові результати з відміткою про прийняття відповідного органу за останній звітний період, чого ним не було здійснено.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 184e6df58495436db1b857495674e284
Заголовок пункту скарги: Наявні невідповідності в складі пропозиції Переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Аналіз наданої договірної ціни свідчить, що вона складена не у відповідності до вимог кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 затвердити кошторисні норми України у будівництві, що додаються. Кошторисні норми України у будівництві:
1. Настанова з визначення вартості будівництва;
1. Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни
Замовник _______________
Підрядник________________
Вид договірної ціни тверда
Визначена згідно з.
Надана у складі Пропозиції Переможця договірна ціна містить інформації про:
- Визначено згідно з дефектним актом
Таким чином надана у складі кошторисна документація складена без урахування вимог законодавства, зокрема, кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281.
Також слід зазначити, що відповідно до п.57 дефектного акту, передбачено Установлення розподільних коробок 100х100 - 8 шт. Разом з тим кошторис Переможця не містить виконання зазначених робіт, хоча самі розподільчі коробки кошторисом передбачено (без установлення).
Таким чином Пропозиція Переможця не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір