• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

КОД ДК 021:2015 44510000-8 – ЗНАРЯДДЯ (ЛОПАТИ)

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника.

Завершена

349 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 749.00 UAH
Період оскарження: 24.05.2024 10:27 - 29.05.2024 00:00
Скарга
Відхилено

щодо рішення замовника

Номер: 9684ecfa0069476e9f342a1606091288
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-24-002474-a.b1
Назва: щодо рішення замовника
Скарга:
Приватне підприємство «РОЯЛ КАРД ДНІПРО» прийняло участь у закупівлі, що оголошена Комунальним підприємством "Дніпроводоканал" Дніпровської міської ради за предметом закупівлі КОД ДК 021:2015 44510000-8 – ЗНАРЯДДЯ (ЛОПАТИ), ідентифікатор: UA-2024-05-24-002474-a (далі - Закупівля). За результатами аукціону у межах проведення Закупівлі тендерна пропозиція Приватного підприємства «РОЯЛ КАРД ДНІПРО» визнана найбільш економічно вигідною. Однак, під час здійснення перевірки Комунальним підприємством "Дніпроводоканал" Дніпровської міської ради (далі - Замовник) тендерної пропозиції Приватного підприємства «РОЯЛ КАРД ДНІПРО» (далі - Скаржник) на предмет відповідності вимогам тендерної документації, уповноваженою особою Замовника, Протокольним рішенням від 05.06.2024, відхилено тендерну пропозицію Скаржника на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника стало наступне: (далі процитовано з Протоколу): «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації, установленим даною тендерною документацією та визначеним у Додатку 4 до Тендерної документації. За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено, що тендерна пропозиція Учасника не містить підтвердження відповідності зазначеним вимогам, запропонованого ним товару, а саме Учасник листом/довідкою Вих. № 1003 від «29» травня 2024 р серед іншого, зазначає наступне: Додаткові умови: Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру Товару та забезпечує його збереження при перевезенні. Товар повинен бути новим, таким, що не був у вживанні (експлуатації), вільним від будь-яких прав на нього третіх осіб. Гарантійний термін на Товар повинен бути: згідно з технічними даними заводу-виробника, але не менше 3-х(трьох) місяців. У разі виявлення недоліків при поставці товару (постачання товару неналежної якості та ін.) Постачальник повинен зобов'язатися усунути їх або замінити Товар на новий протягом 2-х (двох) робочих днів з дати виставлення претензії Замовником. Зазначений опис у наданому Учасником Додатку 4 не підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним та якісним вимогам до предмета закупівлі, а саме учасником не підтверджено інформацію, що: Товар дійсно буде передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру Товару та забезпечує його збереження при перевезенні. Товар дійсно буде бути новим, таким, що не був у вживанні (експлуатації), вільним від будь яких прав на нього третіх осіб. Гарантійний термін на Товар буде: згідно з технічними даними заводу-виробника, але не менше 3-х(трьох) місяців. Постачальник зобов'язується усунути їх або замінити Товар на новий протягом 2-х (двох) робочих днів з дати виставлення претензії Замовником. Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Тому Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника без застосування механізму 24 годин.» Тобто, фактично підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника стало НЕ ВІДМЕНЕННЯ У НАЛЕЖНОМУ ВІДМІНКУ ТА ВІДСУТНІСТЬ У ПОДАНОМУ ДОКУМЕНТІ – ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННІ НА ЗАКУПІВЛЮ СТВЕРДЖУВАЛЬНОЇ ФОРМИ. Із описаними обставинами відхилення Скаржник категорично не погоджується з наступних наведених підстав: Відповідно до підпункту 4 пункту першого Розділу 3 тендерної документації до Закупівлі Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлені у відповідності з вимогами п. 6 розділу 3 тендерної документації та Додатку 4 до Тендерної документації. Пунктом 6 розділу 3 тендерної документації до Закупівлі (сторінка 20-21 тендерної документації), зокрема визначено вимоги до предмета закупівлі (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 4 до Тендерної документації. Учасник повинен забезпечити постачання товару на умовах, визначених Додатком 4 до Тендерної документації. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації, установленим даною тендерною документацією та визначеним у Додатку 4 до Тендерної документації. Усі посилання у Додатку 4 до Тендерної документації на конкретні марку чи виробника, або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент". Також, у разі заміни товару, що наведений в технічному завдані на «еквівалент» під час подання тендерної пропозиції, такий учасник повинен подати порівняльну таблицю технічних характеристик. Тобто, АНІ підпунктом 4 пункту першого Розділу 3 тендерної документації до Закупівлі, АНІ пунктом 6 розділу 3 тендерної документації до Закупівлі Замовником НЕ БУЛО встановлено вимог до учасників ВІДМІНЯТИ ТА/АБО ПОДАВАТИ У СТВЕРДЖУВАЛЬНІЙ ФОРМІ Додаток 4 до тендерної документації, який містив інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, яку повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам на закупівлю товару: Технічне завдання на закупівлю: КОД ДК 021:2015 44510000-8 – ЗНАРЯДДЯ (ЛОПАТИ). Скаржник звертає увагу, що зміст Додатку 4 тендерної документації ТАКОЖ НЕ ВСТАНОВЛЮВАВ ТА НЕ ПЕРЕДБАЧАВ ДЛЯ УЧАСНИКІВ ВІДМІНЯТИ ТА АБО ПОДАВАТИ У СТВЕРДЖУВАЛЬНІЙ ФОРМІ ЙОГО ПОЛОЖЕННЯ. На підставі зазначеного, з метою НЕ ВІДСТУПЛЕННЯ ВІД ФОРМИ ДОДАТКУ 4 Скаржником до складу тендерної пропозиції долучено лист вихідний № 1003 від 29.05.2024, де ВЛАСНИМ ПІДПИСОМ ПІДВТЕРДЖЕНО відповідність та погодження з вимогами Замовника, що визначені у Додатку 4 тендерної документації до закупівлі: Тобто, Скаржник, з огляду на ВІДСУТНІСТЬ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ДОЗВОЛУ ЗМІНЮВАТИ ФОРМУ Додатку 4 – продублював у своїй тендерній пропозиції відповідний Додаток 4 тендерної документації до Закупівлі та підписав його, що свідчить про безумовне погодження із усім, без винятку, його змістом, а також вказує на спроможність виконання Скаржником поставлених у ньому вимог. У даному випадку, Скаржник звертає увагу, що тендерна документація НЕ МІСТИЛА ВИМОГ щодо обов`язкового долучення учасниками до складу власних тендерних пропозицій ПІДПИСАНОГО Додатку 4 тендерної документації до Закупівлі. Так, наступна вимога Замовника у тендерній документації: «Учасник повинен забезпечити постачання товару на умовах, визначених Додатком 4 до Тендерної документації. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації, установленим даною тендерною документацією та визначеним у Додатку 4 до Тендерної документації.» (наявна у пункті 6 розділу 3 тендерної документації до Закупівлі) ПІДТВЕРДЖУЄ ПОЗИЦІЮ СКАРЖНИКА, адже Замовником у змісті тендерної документації не визначалось для учасників ФОРМИ ТА ПОРЯДКУ надання у складі тендерних пропозицій інформації, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації, установленим даною тендерною документацією та визначеним у Додатку 4 до Тендерної документації. На підставі зазначеного, тендерна пропозиція Скаржника була безпідставно відхилена. Описані обставини, які склались у межах Закупівлі, на думку Скаржника, свідчать про надмірний формалізм та упереджене ставлення до учасника процедури Закупівлі, що, у свою чергу не відповідає основним принципам здійснення публічних закупівель, закріплених у статті 5 Закону. Додатково, наголошуємо увагу на тому, що оскаржуване Протокольне рішення, яким оформлено відхилення тендерної пропозиції Скаржника за своєю правовою природою є індивідуальним актом. Так, пунктом 19 частини першої статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України (далі – КАС ) визначено, що індивідуальний акт - акт (рішення) суб’єкта владних повноважень, виданий (прийняте) на виконання владних управлінських функцій або в порядку надання адміністративних послуг, який стосується прав або інтересів визначеної в акті особи або осіб, та дія якого вичерпується його виконанням або має визначений строк. Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як актів правозастосування, є їх обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб`єктом владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Обґрунтованість, в силу статті 2 КАС України, є однією з обов`язкових ознак рішення (дії, бездіяльності) суб`єкта владних повноважень, що підлягає встановленню. Тобто, суб`єкт владних повноважень, яким у даному випадку є Замовник, повинен врахувати усі ці обставини, тобто надати їм правову оцінку: прийняти до уваги або відхилити. У разі відхилення певних обставин висновки повинні бути мотивованими, особливо, коли має місце несприятливе для особи рішення. Враховуючи наведене, підстава прийняття Протокольного рішення уповноваженою особою Замовника носить суто формальний характер, а також не пов`язана із забезпеченням ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, розвитком добросовісної конкуренції тощо. З огляду на зазначене та беручи до уваги абзац третій пункту 43 Особливостей, єдиним можливим способом захисту прав та законних інтересів Приватного підприємства «РОЯЛ КАРД ДНІПРО» є звернення до органу оскарження з цією Скаргою. Враховуючи наведене, Приватне підприємство «РОЯЛ КАРД ДНІПРО» категорично не погоджується із позицією Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції. На виконання вимог ч. 2 та ч. 5 ст. 18 Закону та п. 56 Особливостей № 1178, для підтвердження зазначеного у даній Скарзі надаємо наступні документальні підтвердження/докази: 1. Закон України «Про публічні закупівлі» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#n1250 2. Постанова КМУ № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-п/ed20230919#Text 3. Всі інші файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua. На основі зазначеного, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РОЯЛ КАРД ДНІПРО» ПРОСИТЬ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Встановити факт порушення законодавства з боку Комунального підприємства "Діпроводоканал" Дніпровської міської ради під час здійснення процедури закупівлі за предметом: КОД ДК 021:2015 44510000-8 – ЗНАРЯДДЯ (ЛОПАТИ), ідентифікатор UA-2024-05-24-002474-a 3. Зобов`язати Комунальне підприємство "Діпроводоканал" Дніпровської міської ради скасувати Протокольне рішення уповноваженої особи Комунальне підприємство "Дніпроводоканал" Дніпровської міської ради від 05.06.2024 щодо відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «РОЯЛ КАРД ДНІПРО» .
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 21.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.06.2024 14:31
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 26.06.2024 13:05
Автор: ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО, Бєлан Роман Борисович +380676805256 royalkarddnepr@gmail.com