• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Послуги з комплексного утримання пункту пропуску через державний кордон «Солотвино - Сігету Мармацієй»

Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178"

Завершена

2 122 539.79 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 63 676.19 UAH
Період оскарження: 24.05.2024 09:56 - 31.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС"

Номер: d527ed6805ca421dbb3c66652abced41
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-24-001586-a.a1
Назва: Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС"
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 03.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.06.2024 17:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.07.2024 16:53
Дата виконання рішення Замовником: 09.07.2024 15:06
Коментар замовника щодо усунення порушень: Згідно рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №11539-р/пк-пз від 03.07.2024 року
Автор: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС", Геннадій Молодий +380975166425 bf.budinvest21@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 68f8e40d9aa24438924a011de3a77977
Заголовок пункту скарги: І. Щодо копії звіту (чи іншого документу) про проходження наглядових аудитів
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: У вимозі про усунення невідповідностей Замовник вказав, що учасником не надано копій звітів (чи іншого документу) про проходження наглядових аудитів стосовно наданих сертифікатів на систему управління якістю за стандартами ISO 9001:2015.
На виконання вимоги Замовника Учасником надано копію звіту про проходження наглядових аудитів стосовно наданих сертифікатів на систему управління якістю за стандартами ISO 9001:2015. Відповідно до звіту наглядового аудиту №l в п. 1 Загальні відомості про організацію-заявника, вказано що Юридична адреса: 42730, Сумська обл., Охтирський р-н, с. Мала Павлівка, вул. Центральна, 11. Адреса провадження діяльності: 42730, Сумська обл., Охтирський р-н, с. Мала Павлівка, вул. Центральна, 11.
Відповідно до наданих Учасником Сертифікатів ISO 9001:2015 зазначено, що Юридична/Фактична адреса:33027, м. Рівне, вул. Данила Галицького, буд. 19, оф.525.
При оформленні звіту наглядового аудиту №1 (за ДСТУ ISO 37001:2018, ДСТУ ISO 28000:2008) та розширення сфери сертифiкацiї за ДСТУ ISO 9001:2015 допущено технічну помилку, у зв’язку з чим невірно вказано адресу організації-заявника – ТОВ «Будівельна фірма Будінвестальянс».
18.06.2024 р. ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» надіслано Скаржнику лист №232 щодо замiни звiту, у якому повідомляється про описану помилку, та додано відкоригований Звіт наглядового аудиту № 1 (за ДСТУ ISO 37001:2018, ДСТУ ISO 28000:2008) та розширення сфери сертифiкацiї за ДСТУ ISO 9001:2015.
Невірно зазначена адреса у відомостях про заявника в Звіті наглядового аудиту не може бути визначальною при прийняті рішення про відхилення тендерної пропозиції. Крім того, у п. 6 на сторінці 3 Звіту, мiсце проведення аудиту збігається з адресою, вказаною Сертифікаті ISO 9001:2015: м. Рівне, вул. Данила Галицького, буд. 19, оф.525.
Відтак, Скаржником підтверджено проходження наглядових аудитів стосовно наданих сертифікатів на систему управління якістю за стандартами ISO 9001:2015, однак з причин, що не залежали від його волі у Звіті наявна помилка щодо юридичної адреси та адреси провадження діяльності, яку згодом виправлено ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 8c898c57853e48ccaeae21e4839945f0
Заголовок пункту скарги: ІІ. Щодо підтвердження наявності машини поливально-мийної
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: При повторному розгляді тендерні пропозиції з урахуванням виправлення Замовником встановлено, що у Додатку 1 викладеному у нових редакціях до Договору №ЗА23-14 про надання послуг транспортом та механізмами від 04.04.2023 р. у п.2 наявний транспорт та/або механізм Спец.вант. ЗІЛ 130, що є вантажним автомобілем, та не може бути підтвердженням поливально-мийної машини ЗІЛ 130 спец.КО-002, адже це два різних технічних засоби з різним функціональним призначенням, а отже учасником не підтверджено наявність Машини поливально-мийної.
Твердження Замовника не відповідають дійсності, у Додатку 1 до Договору №323-14 про надання послуг транспортом та механізмами від 04.04.2023 р. визначено перелік транспорту та/або механізмів у п. 2 якого зазначено транспортний засіб Спец.вант. ЗІЛ-130.
Додатковою угодою №4 до Договору про надання послуг транспортом та механізмами від 04 квітня 2023 року п. 2 Додатку 1 викладено в наступній редакції:
2 Спеціальний вантажний -С ЗИЛ 130 (спец.КО-002) Стрельніков І.С.
У пункті 2.1. Розділ V. Тендерної документації передбачено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що затверджені Наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 року за №710 (далі – Перелік).
Згідно п. 2 Переліку формальною є помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Залучений транспортний засіб є поливально-мийною машиною. При введенні в пошукову систему Google «ЗИЛ 130 спец.КО-002» вибиває лише поливально - мийні машини. Додатково надаємо лист-підтвердження власника транспортного засобу – Комунального Рівненського Шляхово-експлуатаційного управлінням автомобільних доріг №356 від 19.06.2024 р., що транспортний засіб ЗИЛ 130, спец.КО-002, Спеціальний вантажний -С, свідоцтво про реєстрацію серії РВС №210226 є поливально-мийною машиною, з долученими фото.
Отже, у Додатку 1 до Договору №323-14 про надання послуг транспортом та механізмами від 04.04.2023 р. наявний технічний засіб із найменуванням ЗИЛ 130 спец.КО-002, та учасником підтверджено наявність Машини поливально-мийної.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: f420ec965a664d10bdb3594154db341b
Заголовок пункту скарги: ІІІ. Щодо підтвердження наявності Автопідйомника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Згідно вимог додатку 1 тендерної документації наявність автопідйомника у кількості 1 шт. є однією з мінімально необхідної кількості техніки, яку повинен підтвердити учасник у складі своєї тендерної пропозиції.
На виконання вказаної вимоги Учасником зазначено про наявність Двостійкового автопідйомника ShiningBerg T64.
У вимозі про виправлення невідповідностей Замовник зазначив, що двостійковий автопідйомник ShiningBerg T64 використовується для підіймання автотранспортних засобів (для підіймання автомобілів та їх ремонту). Для надання послуг за даним предметом закупівлі потрібно автопідйомник для піднімання людей для роботи на висоті.
Звертаємо увагу, що у тендерній документації встановлено лише вимогу щодо наявності автопідйомника, про те, що такий автопідйомник буде використовуватись з метою піднімання людей для роботи на висоті стало зрозуміло, лише коли Замовник вказав про це у вимозі про виправлення невідповідностей.
У Довідці №15/06-1 від 15.06.2024 р. Скаржник зазначив про наявність Автопідйомника, ТК, IV-AGP21.
На підтвердження чого завантажено Договір надання послуг №15/1 від 15.06.2024 року, Договір оренди техніки № 26/1 від 26.10.2021 р. та надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХС412523, засвідчене власником.
У Протоколі №108 від 18.06.2024 р. Замовник зазначає, що дане свідоцтво не засвідчене учасником, відповідно до вимог тендерної документації.
Згідно п. 4 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації, у тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити:
- належним чином посвідчену власником (з дотриманням вимог законодавства України щодо порядку посвідчення підпису фізичних осіб) копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку;
- копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт (надання послуг) на весь строк за предметом закупівлі;
- копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
Отже, Учасником надано належним чином посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на Автопідйомник, ТК, IV-AGP21, відповідно до вимог тендерної документації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 9245ccf71c064e279536e0d6227bf2d7
Заголовок пункту скарги: ІV. Щодо підтвердження можливості надання послуг з вивезення твердих побутових відходів та здійснення асинізації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Згідно вимог Додатку 1 Тендерної документації, Учасник повинен надати підтвердження можливості надання послуг з вивезення твердих побутових відходів та здійснення асинізації шляхом надання наступними документами:
Довідка у довільній формі із заначенням про можливість надання послуг з вивезення твердих побутових відходів та здійснення асинізації.
Для підтвердження наявності власної машини для вивезення твердих побутових відходів та асинізації Учасник у складі тендерної пропозиції надає:
копії свідоцтв про їх реєстрацію (технічні паспорти);
Якщо Учасник не має у власності машини для вивезення твердих побутових відходів та асинізації, то такий Учасник надає:
копії договору(ів), укладених з компанією(ями), яка(і) буде(уть) надавати послуги з асенізації та вивезення твердих побутових відходів дісний(і) протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі;
Додатково учасник надає:
Рішення уповноваженого органу Закарпатської області про встановлення(коригування) тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами.
У вимозі про про усунення невідповідностей Замовник вказав, що Учасником надано довідку № 31/05-4 від 31.05.2024р. у якій вказано, що здійснення асенізації та вивезення твердих побутових відходів буде здійснюватися Комунальним Рівненським шляхово-експлуатаційним управлінням автомобільних доріг відповідно до договору №ЗА23-14 від 31.05.2024. Відповідно до Рішення уповноваженого органу Закарпатської області про встановлення (коригування) тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами видається уповноваженим органом на підприємство яке займається вивезенням твердих побутових відходів, без нього підприємство не може займатися вивезенням ТПВ. Отже Учасником не підтверджено можливість надання послуг з вивезення ТПВ.
Учасником, на виконання вимоги про усунення невідповідностей, завантажено Договір №14/1 про надання послуг з поводження з твердими побутовими відходами від 14.06.2024 р., а також Договір №33/06-УЖ про надання послуг із збирання та вивезення рідких побутових відходів від 14.06.2024 року.
При розгляді поданої тендерної пропозиції Учасника з урахуванням виправлення встановлено, що Учасником надано довідку №31/05-4 від 31.05.2024р. у якій вказано, що здійснення асенізації та вивезення твердих побутових відходів буде здійснюватися Комунальним Рівненським шляхово-експлуатаційним управлінням автомобільних доріг відповідно до договору №3А23-14 від 31.05.2024. Разом із цим Учасником надано вище наведені договори із ТОВ «ЕКОБАТ ШУРАВІ», та ТОВ «Уж-строй» відповідно, а тому інформація вказана в Довідці №31/05-4 від 31.05.2024р. не відповідає інформації, що завантажена Учасником на вимогу про виправлення Учасником виявлених невідповідностей, та як того вимагає Тендерна документація.
З даного приводу хочемо звернути увагу, що в тендерній документації відсутня вимога щодо зазначення в довідці інформації про договори на підставі яких будуть надаватися послуги з асенізації та вивезення твердих побутових відходів. Скаржником дотримано вимог тендерної документації та надано довідку у довільній формі із заначенням про можливість надання послуг з вивезення твердих побутових відходів та здійснення асинізації, копії договорів, укладених з компаніями, які будуть надавати послуги з асенізації та вивезення твердих побутових відходів дійсні протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі. Тому надані Учасником документи повністю підтверджують відповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника