• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Послуги по технічному обслуговуванню ультразвукових систем: ESAOTE MY LAB 40, GENERAL ELECTRIC LOGIQ BooK XP, PHILIPS HD7 LITE, PHILIPS HD11 XE, TOSHIBA APLIO 400, GENERAL ELECTRIC LOGIQ E)

Завершена

40 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 400.00 UAH
Період оскарження: 24.05.2024 09:49 - 01.06.2024 00:00
Скарга
Скасована
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: e900d5ced2df4d10ba586e49eca64bc9
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-24-001462-a.c2
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 12.06.2024 00:00
Автор: ФОП Ліхненко Тетяна Іллівна, Ліхненко Тетяна Іллівна +380983601133 smedical.service13@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 4bafe07f93d84a509aca09abca3eea81
Заголовок пункту скарги: неправомірне рішення Замовника про визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 24.05.2024 року КНП «ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (далі — Замовник) оголосило процедуру закупівлі за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Послуги по технічному обслуговуванню ультразвукових систем: ESAOTE MY LAB 40, GENERAL ELECTRIC LOGIQ BooK XP, PHILIPS HD7 LITE, PHILIPS HD11 XE, TOSHIBA APLIO 400, GENERAL ELECTRIC LOGIQ E), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-24-001462-a (далі — Процедура закупівлі).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 06.06.2024 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
1. ФОП Онуфрійчук Наталя Василівна;
2. ФОП Ліхненко Тетяна Іллівна.

06.06.2024 року за результатом перевірки тендерної пропозиції ФОП Онуфрійчук Наталя Василівна, Замовником прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з останньою.
В той же час, ФОП Ліхненко Т.І. вважає, що зазначене вище рішення прийнято передчасно, помилково, без належної перевірки поданої ФОП Онуфрійчук Н.В. тендерної пропозиції із долученими до неї документами, з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне.

Відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закону), Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.

Аналогічні до Закону вимоги було зазначено в тендерній документації Замовника. А саме, у Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що Учасник серед числа іншого для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», має надати Замовнику документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним договором/договорами в розумінні цієї закупівлі, є договір на надання послуг з технічному обслуговуванню ультразвукових систем. Термін заключення договору та надання послуг не пізніше 2021року.

Як убачається з тендерної пропозиції ФОП Онуфрійчук Н.В. та долучених до неї документів, розміщених на авторизованому електронному майданчику «Держзакупівлі.онлайн», остання, на підтвердження її відповідності даному кваліфікаційному критерію тендерної документації Замовника, надала договір про надання послуг з обслуговування двох УЗ систем від 30.06.2020р., укладеного між нею та ФОП Володько В.А.
Хочу зазначити, що наданий ФОП Онуфрійчук Н.В. договір містить ознаки фіктивності, виходячи з наступного.
По перше, ФОП Онуфрійчук Н.В. і ФОП Володько В.А., являються працівниками однієї компанії Sono Medical. У обох ФОП основний вид діяльності - Ремонт і технічне обслуговування електронного й оптичного устаткування (Додатки №1-5). Тобто, фактично ФОП Онуфрійчук Н.В. надала послугу з обслуговування двох УЗ систем сама собі, при цьому отримала лист відгук у свого колеги з компанії про кваліфіковане виконання нею технічних робіт!!! Проте, за таких обставин, особисто в мене виникають обґрунтовані сумніви, що така послуга в дійсності не надавалася. А фактом підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, мав бути лише договір укладений між Учасником і Медичним закладом, а не ФОП, з яким Учасник спільно здійснює підприємницьку діяльність!!!
По друге, виникає логічне питання, навіщо ФОП Володько В.А., який відповідно до відкритої інформації інтернет ресурсів, являючись кваліфікованим інженером компанії Sono Medical, звертався до ФОП Онуфрійчук Н.В. з метою отримання послуг з технічного обслуговування УЗ систем, яка до всього особисто не являється інженером (жодних документів про це нею не надано) і не компетентна у фактичному здійсненні технічного обслуговування УЗ систем??? (Додатки №1-5)
По третє, ФОП Онуфрійчук Н.В. на підтвердження кваліфікаційних критеріїв про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, окрім формального гарантійного листа, не надала документи, що підтверджують її компетенцію на здійснення послуг з обслуговування УЗ систем, або її найманих працівників, якщо такі існують. Мова йде про те, що нею не було надано відповідні сертифікати, дипломи, тощо. Що, на моє глибоке переконання, позбавляє можливості Замовника оцінити тендерну пропозицію Учасника тендерної закупівлі, в розрізі вимог Закону.
По четверте, ФОП Онуфрійчук Н.В. надала договір про надання послуг з обслуговування УЗ систем від 30.06.2020р. В той же час, із виписки з ЄДР ФОП Онуфрійчук Н.В. убачається, що остання зареєстрована як ФОП із відповідними видами економічної діяльності лише 13.10.2023року. Будь яких доказів того, що даний Учасник у зазначений в договорі період була зареєстрована як ФОП і здійснювала таку діяльність, маючи відповідну кваліфікацію по наданню даних послуг, надано не було.

Відповідно до ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;

Згідно п.15 статті 29 даного Закону, за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Про дані обставини, мною як Учасником було повідомлено Замовника, щляхом подачі скарги із вимогою відмінити даний тендер (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-24-001462-a) у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
За результатом розгляду моєї скарги, Замовником було надано відповідь, шляхом публікування інформації на авторизованому електронному майданчику «Держзакупівлі.онлайн» про відсутність підстав для задоволення поданої скарги.
Однак вважаю, що Замовником було поверхнево розглянуто мою скаргу і надано відповідь без належної аргументації та оцінки зазначених в ній обставин.
Враховуючи викладене, прийняті Замовником рішення про визначення переможцем ФОП Онуфрійчук Н.В. порушує права ФОП Ліхненко Тетяни Іллівни на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
ФОП Ліхненко Тетяна Іллівна вважає, що мої права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії, а саме: відхилити тендерну пропозицію ФОП Онуфрійчук Наталя Василівна через невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь

про неправомірне визначення переможця

Номер: ae1711fb209f4a12bd1f9de04930dd85
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-24-001462-a.b1
Назва: про неправомірне визначення переможця
Вимога:
Відмінити даний тендер (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-24-001462-a) у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, на підставі ст.32 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день. Шановний учаснику, Уповноваженою особою розглянуто Вашу вимогу. За результатами розгляду повідомляємо про наступне.У зв’язку з відсутністю порушень чинного законодавства в сфері публічних закупівель під час планування, оголошення, проведення даної закупівлі, а також визначення переможця за її результатами з боку Замовника та її учасниками - підстави для задоволення Вашої вимоги та відміни закупівлі відсутні.
Статус вимоги: Відхилено