-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
42990000-2 Машини спеціального призначення різні (Блок дозування рідких реагентів (БДРР))
Торги не відбулися
807 570.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 8 075.70 UAH
мін. крок: 1% або 8 075.70 UAH
Період оскарження:
23.05.2024 16:43 - 04.06.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на Протокольне рішення Публічного акціонерного товариства «УКРНАФТА», (код ЄДРПОУ: 00135390) від 08.07.2024 року № 01/01/13/10-01/01-23-CM/2 про відхилення тендерної пропозиції учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРПРОХІМТЕХ», (код ЄДРПОУ: 41013042)
Номер:
22b77204c67a40cb8bde428f19eaf8a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-23-011505-a.a1
Назва:
Скарга на Протокольне рішення Публічного акціонерного товариства «УКРНАФТА», (код ЄДРПОУ: 00135390) від 08.07.2024 року № 01/01/13/10-01/01-23-CM/2 про відхилення тендерної пропозиції учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРПРОХІМТЕХ», (код ЄДРПОУ: 41013042)
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист щодо відповідність тендерної пропозиції.pdf 13.07.2024 14:21
- Витяг з сайту публічних закупівель (1).pdf 13.07.2024 14:21
- Скарга до АМКУ.pdf 13.07.2024 14:21
- 22. Лист щодо локалізації.PDF 13.07.2024 14:21
- Витяг з сайту публічних закупівель (2).pdf 13.07.2024 14:21
- 4. ДОДАТОК 3 Технічна специфікація (1).PDF 13.07.2024 14:21
- Протокол відхилення ТОВ УКРПРОМХІМТЕХ (1).pdf 13.07.2024 14:21
- Текст «ДСТУ 2611-94 Арматура трубопровідна промислового призначення. Терміни та визначення».pdf 13.07.2024 14:21
- Тендерна документація (1).docx 13.07.2024 14:21
- Зразок паспорту.pdf 13.07.2024 14:21
- Специфікація на основне обладнання та комплектуючі.pdf 13.07.2024 14:21
- ДСТУ.pdf 13.07.2024 14:21
- sign.p7s 13.07.2024 14:31
- Витяг № 2.pdf 26.07.2024 15:58
- Витяг № 1.pdf 26.07.2024 15:58
- Додаткові пояснення 2.pdf 26.07.2024 15:58
- Відповідь АЗ Слуцький 206-03-1575 від 25.07.2024.1.p7s.pdf 26.07.2024 15:58
- Заявка про включення до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації (1).pdf 26.07.2024 17:05
- Витяг щодо локалізації товару.pdf 26.07.2024 17:05
- Рішення від 16.07.2024 №12189.pdf 16.07.2024 16:55
- Рішення про перенесення дати розгляду скарги від 23.07.2024 №1186.pdf 23.07.2024 18:05
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.08.2024 №13150.pdf 02.08.2024 12:31
- рішення від 01.08.2024 №13150.pdf 06.08.2024 14:40
- dsty_gost_2.610-2006.pdf 18.07.2024 13:51
- Пояснення по суті.docx 18.07.2024 13:51
- Пояснення по суті.pdf 18.07.2024 13:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.07.2024 14:36
Дата розгляду скарги:
23.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.07.2024 16:55
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
06.08.2024 14:41
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
83fd817173354a91991b296d1fcf961f
Заголовок пункту скарги:
Щодо зауважень Замовника, які стосуються тари та упаковки.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пп. 2.2. п. 2 Розділу І Додатку № 2 до Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник надає скан-копія паспорту або сертифікату якості або іншого аналогічного документу від фактичного виробника для блоку в цілому.
Відповідний документ вимагається на підтвердження можливості виготовлення блоків дозування реагентів.
Допускається надання зразку або документа виданого на аналогічний раніше виготовлений товар.
Звертаємо увагу, що самим Замовником визначено можливість надання зразку документу або документу на готовий (раніше виготовлений товар). За відсутності словосполучення: «надання зразку на раніше виготовлений товар», вказаний пункт необхідно трактувати як вимогу Замовника щодо надання проекту паспорту або сертифікату, який має підтвердити відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема, відповідність запропонованого ним товару вимогам, що встановлюються Замовником до його характеристик та якості.
Так, дійсно на виконання пп. 2.2. п. 2 Розділу І Додатку № 2 до Тендерної документації, ТОВ «УКРПРОХМІМТЕХ» було надано зразок паспорту Системи подачі хімічних речовин типу FS FSE/K-140/17.2-1.1-E-220-T0-MEx.
У вказаному зразку паспорту було зазначено, що система подається окремими блоками, без упаковки у розібраному стані. Саме з огляду на цю інформацію у зразку паспорту, Замовник вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «УКРПРОМХІМТЕХ» не відповідає вимогам п. 1.6. Додатку № 3 до Тендерної документації у якому зазначено: виріб поставляється у заводській упаковці для забезпечення збереженості товару від будь-яких пошкоджень та корозії при транспортуванні усіма видами транспорту, включаючи перевантаження. Консервація та упаковка повинна забезпечити зберігання Товару у визначених технічною документацією на Товар умовах протягом року без втрати якості Товару. Вартість тари (упаковки) включено в загальну вартість (ціну) товару. Тара (упаковка) – незворотна.
Звертаємо Вашу увагу, що зауваження Замовника не узгоджується з вимогами Тендерної документації з огляду на відсутність пов’язаності між собою п. 1.6. Додатку № 3 до Тендерної документації та пп. 2.2. п. 2 розділу І Додатку № 2 до Тендерної документації.
Встановлені пп. 2.2. п. 2 розділу І Додатку № 2 до Тендерної документації вимоги до надання зразків (проектів) паспортів або сертифікатів на товар мали підтверджувати відповідність ТОВ «УКРПРОМХІМТЕХ» кваліфікаційним критеріям, зокрема, характеристикам та якості товару, у той час, як п. 1.6. Додатку № 3 до Тендерної документації встановлювалися вимоги до постачання товару з упаковкою та консервуванням.
Згідно Тендерної документації Замовник не встановлював вимогу учасникам щодо надання документального підтвердження (паспорту пакування) постачання товару у відповідній тарі (упаковці) або надання зразків цієї упаковки. Тим більше, що тара та упаковка не належить до характеристик та якості товару, які мають підтверджувати зразки паспортів.
Згідно п. 5.1.2. та 5.2.1. ДСТУ ГОСТ 2.601:2006 «Експлуатаційні документи», паспорт – документ, що містить дані, які підтверджують гарантії виробника, значення основних параметрів та характеристик (властивостей) виробу, а також даних про сертифікацію та утилізацію виробу.
Паспорт складається на виріб, для якого об’єм необхідних для експлуатації даних і основних показників незначний і в період експлуатації якого відсутня необхідність вносити відомості про значення або підтвердження цих показників.
Отже, паспорт складається на готовий виріб та має містити дані гарантії виробника щодо основних параметрів, характеристик (властивостей) виробу та якості товару, до яких пакування та консервація взагалі не належить.
Визначені п. 1.6. Додатку № 3 до Тендерної документації вимоги до тари та упаковки знаходяться у розділі І Загальні вимоги поставки.
Тобто, вказаним пунктом передбачено саме умови за якими має бути поставлений товар. Вимога щодо надання додаткових документів на пакування – відсутня.
Звертаємо увагу, що ТОВ «УКРПРОМХІМТЕХ» при поданні тендерної пропозиції було надано підписаний Додаток № 3 «Технічна специфікація» та лист – довідку № 1411-24 від 29.05.2024 pоку, якими фактично підтвердили відповідність тендерної пропозиції встановленим Замовником вимогам, зокрема, вимогам щодо пакування та консервування товару.
У свою чергу, зразок паспорту ТОВ «УКРПРОМХІМТЕХ» не є належним документом на підтвердження пакування та консервування, адже не обумовлює встановлені у Тендерній документації та у майбутньому договорі умови поставки, які ТОВ «УКРПРОМХІМТЕХ» може повністю виконати належним чином.
Отже, за відсутності у Тендерній документації вимог надання будь-яких документів для підтвердження пакування та консервування товару, а також відмінність пунктів 1.6. Додатку № 3 та пп. 2.2. п. 2 Розділу І Додатку № 2 до Тендерної документації щодо взаємопов’язаності вимог та їх регулювання, вважаємо, що відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРПРОМХІМТЕХ» у цій частині є необґрунтоване та протиправне.
Відповідно до пп. 2.2. п. 2 Розділу І Додатку № 2 до Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник надає скан-копія паспорту або сертифікату якості або іншого аналогічного документу від фактичного виробника для блоку в цілому.
Відповідний документ вимагається на підтвердження можливості виготовлення блоків дозування реагентів.
Допускається надання зразку або документа виданого на аналогічний раніше виготовлений товар.
Звертаємо увагу, що самим Замовником визначено можливість надання зразку документу або документу на готовий (раніше виготовлений товар). За відсутності словосполучення: «надання зразку на раніше виготовлений товар», вказаний пункт необхідно трактувати як вимогу Замовника щодо надання проекту паспорту або сертифікату, який має підтвердити відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема, відповідність запропонованого ним товару вимогам, що встановлюються Замовником до його характеристик та якості.
Так, дійсно на виконання пп. 2.2. п. 2 Розділу І Додатку № 2 до Тендерної документації, ТОВ «УКРПРОХМІМТЕХ» було надано зразок паспорту Системи подачі хімічних речовин типу FS FSE/K-140/17.2-1.1-E-220-T0-MEx.
У вказаному зразку паспорту було зазначено, що система подається окремими блоками, без упаковки у розібраному стані. Саме з огляду на цю інформацію у зразку паспорту, Замовник вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «УКРПРОМХІМТЕХ» не відповідає вимогам п. 1.6. Додатку № 3 до Тендерної документації у якому зазначено: виріб поставляється у заводській упаковці для забезпечення збереженості товару від будь-яких пошкоджень та корозії при транспортуванні усіма видами транспорту, включаючи перевантаження. Консервація та упаковка повинна забезпечити зберігання Товару у визначених технічною документацією на Товар умовах протягом року без втрати якості Товару. Вартість тари (упаковки) включено в загальну вартість (ціну) товару. Тара (упаковка) – незворотна.
Звертаємо Вашу увагу, що зауваження Замовника не узгоджується з вимогами Тендерної документації з огляду на відсутність пов’язаності між собою п. 1.6. Додатку № 3 до Тендерної документації та пп. 2.2. п. 2 розділу І Додатку № 2 до Тендерної документації.
Встановлені пп. 2.2. п. 2 розділу І Додатку № 2 до Тендерної документації вимоги до надання зразків (проектів) паспортів або сертифікатів на товар мали підтверджувати відповідність ТОВ «УКРПРОМХІМТЕХ» кваліфікаційним критеріям, зокрема, характеристикам та якості товару, у той час, як п. 1.6. Додатку № 3 до Тендерної документації встановлювалися вимоги до постачання товару з упаковкою та консервуванням.
Згідно Тендерної документації Замовник не встановлював вимогу учасникам щодо надання документального підтвердження (паспорту пакування) постачання товару у відповідній тарі (упаковці) або надання зразків цієї упаковки. Тим більше, що тара та упаковка не належить до характеристик та якості товару, які мають підтверджувати зразки паспортів.
Згідно п. 5.1.2. та 5.2.1. ДСТУ ГОСТ 2.601:2006 «Експлуатаційні документи», паспорт – документ, що містить дані, які підтверджують гарантії виробника, значення основних параметрів та характеристик (властивостей) виробу, а також даних про сертифікацію та утилізацію виробу.
Паспорт складається на виріб, для якого об’єм необхідних для експлуатації даних і основних показників незначний і в період експлуатації якого відсутня необхідність вносити відомості про значення або підтвердження цих показників.
Отже, паспорт складається на готовий виріб та має містити дані гарантії виробника щодо основних параметрів, характеристик (властивостей) виробу та якості товару, до яких пакування та консервація взагалі не належить.
Визначені п. 1.6. Додатку № 3 до Тендерної документації вимоги до тари та упаковки знаходяться у розділі І Загальні вимоги поставки.
Тобто, вказаним пунктом передбачено саме умови за якими має бути поставлений товар. Вимога щодо надання додаткових документів на пакування – відсутня.
Звертаємо увагу, що ТОВ «УКРПРОМХІМТЕХ» при поданні тендерної пропозиції було надано підписаний Додаток № 3 «Технічна специфікація» та лист – довідку № 1411-24 від 29.05.2024 pоку, якими фактично підтвердили відповідність тендерної пропозиції встановленим Замовником вимогам, зокрема, вимогам щодо пакування та консервування товару.
У свою чергу, зразок паспорту ТОВ «УКРПРОМХІМТЕХ» не є належним документом на підтвердження пакування та консервування, адже не обумовлює встановлені у Тендерній документації та у майбутньому договорі умови поставки, які ТОВ «УКРПРОМХІМТЕХ» може повністю виконати належним чином.
Отже, за відсутності у Тендерній документації вимог надання будь-яких документів для підтвердження пакування та консервування товару, а також відмінність пунктів 1.6. Додатку № 3 та пп. 2.2. п. 2 Розділу І Додатку № 2 до Тендерної документації щодо взаємопов’язаності вимог та їх регулювання, вважаємо, що відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРПРОМХІМТЕХ» у цій частині є необґрунтоване та протиправне.
×
-
Назва доказу:
Зразок паспорту
-
Повʼязаний документ:
Зразок паспорту.pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист щодо відповідності тендерної пропозицію
-
Повʼязаний документ:
Лист щодо відповідність тендерної пропозиції.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток № 3
-
Повʼязаний документ:
4. ДОДАТОК 3 Технічна специфікація (1).PDF
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника – Публічне акціонерне товариство «УКРНАФТА» (код ЄДРПОУ: 00135390) скасувати Протокольне рішення від 08.07.2024 року № 01/01/13/10-01/01-23-CM/2 про відхилення тендерної пропозиції учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРПРОХІМТЕХ», (код ЄДРПОУ: 41013042) у публічній закупівлі: «42990000-2 Машини спеціального призначення різні (Блок дозування рідких реагентів (БДРР))» з очікуваною вартістю: 807 570, 00 грн. з ПДВ, ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-23-011505-a, ID: ed459d50c32540c699b2733e22d8f3e1.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
607c604aadf74f2fa5f8fd657c640ad6
Заголовок пункту скарги:
Щодо відсутності зазначення моделі трубних фітингів.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Згідно пп. 3.5. п. 3 Розділу 1 Додатку № 2 до Тендерної документації, учасник надає у складі тендерної пропозиції специфікацію на основне обладнання (дозуючий насос, ємність, трубопровідна арматура, прилади КВПіА, контролер) з вказанням виробника та моделі.
Так, у складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРПРОМХІМТЕХ» надано Специфікацію на основне обладнання та комплектуючі для НГВУ «Надвірнанафтогаз» (1 комплект) у змісті якої зазначено, що до складу трубопровідної арматури входять, зокрема, трубопровідні фітинги високонапірних трубопроводів обтискні та різьбові 1 – комплект, країна походження – Індія.
При цьому, у зв’язку з відсутністю вказівки виробника трубопровідного фітингу у Специфікацію на основне обладнання та комплектуючі для НГВУ «Надвірнанафтогаз» Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «УКРПРОМХІМТЕХ».
Однак, ТОВ «УКРПРОМХІМТЕХ» не може погодитися з позицією Замовника, адже як цілком вірно віз зазначив у Протокольну рішенні, що згідно пп. 3.5. п. 3 Розділу 1 Додатку № 2 до Тендерної документації має бути зазначено марку та виробника саме на основне обладнання (дозуючий насос, ємність, трубопровідна арматура, прилади КВПіА, контролер), а не на їх комплектуючі. Тим більше, що у зазначених дужках слово «фітинги» було відсутнє.
Взагалі, Замовник не встановлював будь-яких конкретних вимог до специфікації, зокрема, конкретного переліку основного обладнання та його комплектуючих, тому згідно вимог Тендерної документації специфікація готувалася учасниками на власний розсуд у довільній формі. У зв’язку з цим, ТОВ «УКРПРОМХІМТЕХ» надало у переліку Специфікації на основне обладнання та комплектуючі для НГВУ «Надвірнанафтогаз» (1 комплект) комплектуюче обладнання – трубні фітинги для додаткової інформативності за яку Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «УКРПРОМХІМТЕХ».
Банально, якщо б ТОВ «УКРПРОМХІМТЕХ» взагалі не вказало трубні фітинги у Специфікації на основне обладнання та комплектуючі для НГВУ «Надвірнанафтогаз» (1 комплект), підстава для відхилення тендерної пропозиції була б відсутня.
Згідно з п. 5.1. та п. 5.2. наданого ТОВ «УКРПРОМХІМТЕХ» зразку паспорту Системи подачі хімічних речовин типу FS FSE/K-140/1 7.2-1.1-E-220-T0-MEx, система (Система подачі хімічних речовин типу FS) складається з таких основних частин:
- установки, яка здійснює безпосередньо технологічний процес подачі рідких хімічних реагентів в свердловину;
- програми керування контролером, що являє собою розроблене програмне забезпечення для виконання цього технологічного процесу, а саме забезпечення енергією, керуванням та подачею хімічних реагентів з діапазоном регулювання витрати від 10% до 100% в добу з кроком регулювання подачі 1 літр. - доступ до аккаунтів на онлайн ресурсі https://ukrpromhimteh.com «Система моніторингу Укрпромхімтех» для віддаленого онлайн моніторингу та управління роботою (за необхідністю).
В склад установки входять наступні деталі та вузли:
- насос електричний для роботи під тиском з хімічно активними рідинами;
- ємність для хімічного реагенту, для запасу рідких хімічних реагентів яка обладнана дихальним клапаном;
- піддон для можливих витоків хімічного реагенту; - маніфольд та необхідна обв’язка.
В цей комплект входять відводи, трійники, фітинги, крани шарові, труби з нержавіючої сталі AISI 316.
Аналізуючи зміст вимоги Тендерної документації та наданих ТОВ «УКРПРОМХІМТЕХ» документів, трубопровідні фітинги високонапірних трубопроводів обтискні та різьбові не можуть вважатися основним обладнанням.
У зазначеному Замовником переліку у пп. 3.5. п. 3 розділу 1 Додатку № 2 до Тендерної документації визначено розшифрування значенню – основне обладнання (дозуючий насос, ємність, трубопровідна арматура, прилади КВПіА, контролер). Тобто, Замовник визначив основне обладнання, як самостійний функціональний виріб.
У свою чергу, фітинги є лише комплектуючим обладнанням (додатковим), яке спрямоване для функціонування основного, адже основним його призначенням (як невеликої деталі – з’єднувального елементу) є з’єднання трубопроводів.
Згідно пп. 1 п. 3.1. розділу 3 «Терміни та визначення» ДСТУ 2611-94 «Арматура трубопровідна загальнопромислового значення», арматура (трубопровідна загальнопромислового призначення) – це сукупність пристроїв та приладів, установлених на трубопроводах та місткостях, які забезпечують керування потоком робочого середовища, шляхом змінювання прохідного перетину.
Тобто, з усієї Специфікації на основне обладнання та комплектуючі для НГВУ «Надвірнанафтогаз» (1 комплект), Замовник взяв до уваги відсутність вказівки на модель трубних фітингів, які не є основним обладнанням, що згідно вимог Тендерної документації не є обов’язковим з огляду на його функціональне призначення.
Така позиція є цілком логічною, адже виробники та постачальники товару загалом зазначають марку та виробника комплектного товару, зокрема, крану, насосу, двигуна і тд. При цьому, марка гвіздка, гайки та шурупу ніколи не конкретизується, тим більше, якщо цього не вимагає клієнт (замовник).
Окрім того, зазначаючи у пп. 3.5. п. 3 Розділу 1 Додатку 2 до Тендерної документації перелік основного обладнання з необхідністю вказівки його виробника та моделі, Замовник не встановлював обов’язкової вимоги для учасників щодо вказівки виробника та моделі компонентів основного обладнання.
Отже, з урахуванням того, що трубні фітинги не можуть належати до основного обладнання з огляду на відсутність будь-якого згадування про них у Тендерній документації, їх значення та встановлене ДСТУ 2611-94 «Арматура трубопровідна загальнопромислового значення» визначення терміну трубопровідної арматури, яка по своїй суті є сукупністю пристроїв та приладів, слід вважати, що Протокольне рішення Замовника у цій частині протиправне та необґрунтоване.
Так, у складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРПРОМХІМТЕХ» надано Специфікацію на основне обладнання та комплектуючі для НГВУ «Надвірнанафтогаз» (1 комплект) у змісті якої зазначено, що до складу трубопровідної арматури входять, зокрема, трубопровідні фітинги високонапірних трубопроводів обтискні та різьбові 1 – комплект, країна походження – Індія.
При цьому, у зв’язку з відсутністю вказівки виробника трубопровідного фітингу у Специфікацію на основне обладнання та комплектуючі для НГВУ «Надвірнанафтогаз» Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «УКРПРОМХІМТЕХ».
Однак, ТОВ «УКРПРОМХІМТЕХ» не може погодитися з позицією Замовника, адже як цілком вірно віз зазначив у Протокольну рішенні, що згідно пп. 3.5. п. 3 Розділу 1 Додатку № 2 до Тендерної документації має бути зазначено марку та виробника саме на основне обладнання (дозуючий насос, ємність, трубопровідна арматура, прилади КВПіА, контролер), а не на їх комплектуючі. Тим більше, що у зазначених дужках слово «фітинги» було відсутнє.
Взагалі, Замовник не встановлював будь-яких конкретних вимог до специфікації, зокрема, конкретного переліку основного обладнання та його комплектуючих, тому згідно вимог Тендерної документації специфікація готувалася учасниками на власний розсуд у довільній формі. У зв’язку з цим, ТОВ «УКРПРОМХІМТЕХ» надало у переліку Специфікації на основне обладнання та комплектуючі для НГВУ «Надвірнанафтогаз» (1 комплект) комплектуюче обладнання – трубні фітинги для додаткової інформативності за яку Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «УКРПРОМХІМТЕХ».
Банально, якщо б ТОВ «УКРПРОМХІМТЕХ» взагалі не вказало трубні фітинги у Специфікації на основне обладнання та комплектуючі для НГВУ «Надвірнанафтогаз» (1 комплект), підстава для відхилення тендерної пропозиції була б відсутня.
Згідно з п. 5.1. та п. 5.2. наданого ТОВ «УКРПРОМХІМТЕХ» зразку паспорту Системи подачі хімічних речовин типу FS FSE/K-140/1 7.2-1.1-E-220-T0-MEx, система (Система подачі хімічних речовин типу FS) складається з таких основних частин:
- установки, яка здійснює безпосередньо технологічний процес подачі рідких хімічних реагентів в свердловину;
- програми керування контролером, що являє собою розроблене програмне забезпечення для виконання цього технологічного процесу, а саме забезпечення енергією, керуванням та подачею хімічних реагентів з діапазоном регулювання витрати від 10% до 100% в добу з кроком регулювання подачі 1 літр. - доступ до аккаунтів на онлайн ресурсі https://ukrpromhimteh.com «Система моніторингу Укрпромхімтех» для віддаленого онлайн моніторингу та управління роботою (за необхідністю).
В склад установки входять наступні деталі та вузли:
- насос електричний для роботи під тиском з хімічно активними рідинами;
- ємність для хімічного реагенту, для запасу рідких хімічних реагентів яка обладнана дихальним клапаном;
- піддон для можливих витоків хімічного реагенту; - маніфольд та необхідна обв’язка.
В цей комплект входять відводи, трійники, фітинги, крани шарові, труби з нержавіючої сталі AISI 316.
Аналізуючи зміст вимоги Тендерної документації та наданих ТОВ «УКРПРОМХІМТЕХ» документів, трубопровідні фітинги високонапірних трубопроводів обтискні та різьбові не можуть вважатися основним обладнанням.
У зазначеному Замовником переліку у пп. 3.5. п. 3 розділу 1 Додатку № 2 до Тендерної документації визначено розшифрування значенню – основне обладнання (дозуючий насос, ємність, трубопровідна арматура, прилади КВПіА, контролер). Тобто, Замовник визначив основне обладнання, як самостійний функціональний виріб.
У свою чергу, фітинги є лише комплектуючим обладнанням (додатковим), яке спрямоване для функціонування основного, адже основним його призначенням (як невеликої деталі – з’єднувального елементу) є з’єднання трубопроводів.
Згідно пп. 1 п. 3.1. розділу 3 «Терміни та визначення» ДСТУ 2611-94 «Арматура трубопровідна загальнопромислового значення», арматура (трубопровідна загальнопромислового призначення) – це сукупність пристроїв та приладів, установлених на трубопроводах та місткостях, які забезпечують керування потоком робочого середовища, шляхом змінювання прохідного перетину.
Тобто, з усієї Специфікації на основне обладнання та комплектуючі для НГВУ «Надвірнанафтогаз» (1 комплект), Замовник взяв до уваги відсутність вказівки на модель трубних фітингів, які не є основним обладнанням, що згідно вимог Тендерної документації не є обов’язковим з огляду на його функціональне призначення.
Така позиція є цілком логічною, адже виробники та постачальники товару загалом зазначають марку та виробника комплектного товару, зокрема, крану, насосу, двигуна і тд. При цьому, марка гвіздка, гайки та шурупу ніколи не конкретизується, тим більше, якщо цього не вимагає клієнт (замовник).
Окрім того, зазначаючи у пп. 3.5. п. 3 Розділу 1 Додатку 2 до Тендерної документації перелік основного обладнання з необхідністю вказівки його виробника та моделі, Замовник не встановлював обов’язкової вимоги для учасників щодо вказівки виробника та моделі компонентів основного обладнання.
Отже, з урахуванням того, що трубні фітинги не можуть належати до основного обладнання з огляду на відсутність будь-якого згадування про них у Тендерній документації, їх значення та встановлене ДСТУ 2611-94 «Арматура трубопровідна загальнопромислового значення» визначення терміну трубопровідної арматури, яка по своїй суті є сукупністю пристроїв та приладів, слід вважати, що Протокольне рішення Замовника у цій частині протиправне та необґрунтоване.
×
-
Назва доказу:
Специфікація на основне обладнання та комплектуючі
-
Повʼязаний документ:
Специфікація на основне обладнання та комплектуючі.pdf
-
-
Назва доказу:
Зразок паспорту на предмет закупівлі
-
Повʼязаний документ:
Зразок паспорту.pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ 2611-94
-
Повʼязаний документ:
Текст «ДСТУ 2611-94 Арматура трубопровідна промислового призначення. Терміни та визначення».pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника – Публічне акціонерне товариство «УКРНАФТА» (код ЄДРПОУ: 00135390) скасувати Протокольне рішення від 08.07.2024 року № 01/01/13/10-01/01-23-CM/2 про відхилення тендерної пропозиції учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРПРОХІМТЕХ», (код ЄДРПОУ: 41013042) у публічній закупівлі: «42990000-2 Машини спеціального призначення різні (Блок дозування рідких реагентів (БДРР))» з очікуваною вартістю: 807 570, 00 грн. з ПДВ, ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-23-011505-a, ID: ed459d50c32540c699b2733e22d8f3e1.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
5ff4ce0f76ac44d8b04abc2f98fe2db6
Заголовок пункту скарги:
Щодо ненадання строку на подання документів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Припускаючи той факт, що ТОВ «УКРПРОМХІМТЕХ» міг не вказати моделі основного обладнання, Замовник не мав права одразу відхиляти тендерну пропозицію, а був зобов’язаний направити повідомлення з вимогою про усунення не відповідностей через електронну систему закупівель.
Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Звертаємо увагу, що вказівка на модель трубного фітингу (неповноцінної деталі) не належить до інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, адже не підтверджує строк його експлуатації, функціонування, допустимість навантаження, тощо.
У свою чергу, пп. 3.5. п. 3 Розділу 1 Додатку 2 до Тендерної документації належить до кваліфікаційних критеріїв, як це визначив сам Замовник, а не до критеріїв про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що загалом свідчить про те, що Замовник передчасно прийняв Протокольне рішення та у супереч п. 43 Особливостей не надав ТОВ «УКРПРОМХІМТЕХ» усунути невідповідності тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Звертаємо увагу, що вказівка на модель трубного фітингу (неповноцінної деталі) не належить до інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, адже не підтверджує строк його експлуатації, функціонування, допустимість навантаження, тощо.
У свою чергу, пп. 3.5. п. 3 Розділу 1 Додатку 2 до Тендерної документації належить до кваліфікаційних критеріїв, як це визначив сам Замовник, а не до критеріїв про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що загалом свідчить про те, що Замовник передчасно прийняв Протокольне рішення та у супереч п. 43 Особливостей не надав ТОВ «УКРПРОМХІМТЕХ» усунути невідповідності тендерної пропозиції.
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація (1).docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника – Публічне акціонерне товариство «УКРНАФТА» (код ЄДРПОУ: 00135390) скасувати Протокольне рішення від 08.07.2024 року № 01/01/13/10-01/01-23-CM/2 про відхилення тендерної пропозиції учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРПРОХІМТЕХ», (код ЄДРПОУ: 41013042) у публічній закупівлі: «42990000-2 Машини спеціального призначення різні (Блок дозування рідких реагентів (БДРР))» з очікуваною вартістю: 807 570, 00 грн. з ПДВ, ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-23-011505-a, ID: ed459d50c32540c699b2733e22d8f3e1.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
3294a91f050f4343bd451bccae1abf57
Заголовок пункту скарги:
Щодо відсутності локалізації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
У Протокольному рішення Замовник зазначив, що ТОВ «УКРПРОМХІМТЕХ» допустив помилку при подачі заявки про включення товару до переліку товарів із підтвердженням ступеня локалізації та Калькуляції собівартості продукції із зазначенням митної вартості імпортованих компонентів (імпортованих виробником та / або придбаних у постачальників, які резидентами України).
Так, ТОВ «УКПРОМХІМТЕХ» на сайті публічних закупівель: https://my.zakupivli.pro/cabinet/purchases/localized_vendors/view_product/665819605955529b57187732 розмістило інформацію щодо ступеня локалізації предмету закупівлі, внаслідок чого було сформовано інформацію про товар: «Система подачі хімічних речовин типу FS FSE/K-140/17.2-1.1-E-220-T0-MEx», вид товару: «Система подачі хімічних речовин типу FS», марка товару: FSE/K-140/17.2-1.1-E-220-T0-MEx, назва товару, що буде опублікований: Система подачі хімічних речовин типу FS FSE/K-140/17.2-1.1-E-220-T0-MEx.
Варто зауважити, що система публічних закупівель вимагає вказання типу товару, що спонукало ТОВ «УКРПРОХМІТЕХ» зазначити інформацію про те, що предмет закупівлі має тип – FS, у той час, як Тендерна документація Замовника не вимагала вказівки такої інформації.
У свою чергу, назва предмету закупівлі - FS FSE/K-140/17.2-1.1-E-220-T0-MEx» відповідає інформації щодо його локалізації на сайті публічних закупівель та наданій ТОВ «УКРПРОМХІМТЕХ» тендерній пропозиції.
Звертаємо увагу, що інформація зразку паспорту «Системи подачі хімічних речовин типу FS FSE/K-140/17.2-1.1-E-220-T0-MEx» також відповідає тій, що стосується ступеня локалізації предмету закупівлі, яка розміщена на вищевказаному сайті.
Для підтвердження відповідності поданої тендерної пропозиції ТОВ «УКРПРОМХІМТЕХ» також надавало лист «Щодо ступеня локалізації» № 1405-24 від 29.05.2024 року, який містив посилання на ID.
Назва предмету товару – «Система подачі хімічних речовин» жодним чином не суперечить вимогам Тендерної документації та поданої ТОВ «УКРПРОМХІМТЕХ» тендерної пропозиції, а навпаки, більш широко окреслює сам предмет закупівлі та узгоджується з вимогами Замовника.
Так, пп. 1.1. п. 1 розділу 1 додатку № 2 Тендерної документації передбачено, що під визначенням «аналогічний договір» мається на увазі будь-який договір Учасника, яким передбачалося поставка системи подачі/блоку дозування реагентів.
Тобто, у Тендерній документації Замовник самостійно визначив, що система подачі та блок дозування є тотожними, що у цілому свідчить про безпідставність тверджень самого Замовника та необґрунтованість та протиправність Протокольного рішення у цій частині.
Отже, враховуючи те, що у наданій ТОВ «УКРПРОМХІМТЕХ» тендерній пропозиції відсутні будь-які невідповідності вимогам Тендерної документації, які б дозволяли дискваліфікувати нас, як учасника, вважаємо, що Замовника необхідно зобов’язати скасувати Протокольне рішення.
Так, ТОВ «УКПРОМХІМТЕХ» на сайті публічних закупівель: https://my.zakupivli.pro/cabinet/purchases/localized_vendors/view_product/665819605955529b57187732 розмістило інформацію щодо ступеня локалізації предмету закупівлі, внаслідок чого було сформовано інформацію про товар: «Система подачі хімічних речовин типу FS FSE/K-140/17.2-1.1-E-220-T0-MEx», вид товару: «Система подачі хімічних речовин типу FS», марка товару: FSE/K-140/17.2-1.1-E-220-T0-MEx, назва товару, що буде опублікований: Система подачі хімічних речовин типу FS FSE/K-140/17.2-1.1-E-220-T0-MEx.
Варто зауважити, що система публічних закупівель вимагає вказання типу товару, що спонукало ТОВ «УКРПРОХМІТЕХ» зазначити інформацію про те, що предмет закупівлі має тип – FS, у той час, як Тендерна документація Замовника не вимагала вказівки такої інформації.
У свою чергу, назва предмету закупівлі - FS FSE/K-140/17.2-1.1-E-220-T0-MEx» відповідає інформації щодо його локалізації на сайті публічних закупівель та наданій ТОВ «УКРПРОМХІМТЕХ» тендерній пропозиції.
Звертаємо увагу, що інформація зразку паспорту «Системи подачі хімічних речовин типу FS FSE/K-140/17.2-1.1-E-220-T0-MEx» також відповідає тій, що стосується ступеня локалізації предмету закупівлі, яка розміщена на вищевказаному сайті.
Для підтвердження відповідності поданої тендерної пропозиції ТОВ «УКРПРОМХІМТЕХ» також надавало лист «Щодо ступеня локалізації» № 1405-24 від 29.05.2024 року, який містив посилання на ID.
Назва предмету товару – «Система подачі хімічних речовин» жодним чином не суперечить вимогам Тендерної документації та поданої ТОВ «УКРПРОМХІМТЕХ» тендерної пропозиції, а навпаки, більш широко окреслює сам предмет закупівлі та узгоджується з вимогами Замовника.
Так, пп. 1.1. п. 1 розділу 1 додатку № 2 Тендерної документації передбачено, що під визначенням «аналогічний договір» мається на увазі будь-який договір Учасника, яким передбачалося поставка системи подачі/блоку дозування реагентів.
Тобто, у Тендерній документації Замовник самостійно визначив, що система подачі та блок дозування є тотожними, що у цілому свідчить про безпідставність тверджень самого Замовника та необґрунтованість та протиправність Протокольного рішення у цій частині.
Отже, враховуючи те, що у наданій ТОВ «УКРПРОМХІМТЕХ» тендерній пропозиції відсутні будь-які невідповідності вимогам Тендерної документації, які б дозволяли дискваліфікувати нас, як учасника, вважаємо, що Замовника необхідно зобов’язати скасувати Протокольне рішення.
×
-
Назва доказу:
Зразок паспорту
-
Повʼязаний документ:
Зразок паспорту.pdf
-
-
Назва доказу:
Витяг з сайту публічних закупівель - 2
-
Повʼязаний документ:
Витяг з сайту публічних закупівель (2).pdf
-
-
Назва доказу:
Витяг з сайту публічних закупівель - 1
-
Повʼязаний документ:
Витяг з сайту публічних закупівель (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Лист щодо локалізації
-
Повʼязаний документ:
22. Лист щодо локалізації.PDF
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника – Публічне акціонерне товариство «УКРНАФТА» (код ЄДРПОУ: 00135390) скасувати Протокольне рішення від 08.07.2024 року № 01/01/13/10-01/01-23-CM/2 про відхилення тендерної пропозиції учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРПРОХІМТЕХ», (код ЄДРПОУ: 41013042) у публічній закупівлі: «42990000-2 Машини спеціального призначення різні (Блок дозування рідких реагентів (БДРР))» з очікуваною вартістю: 807 570, 00 грн. з ПДВ, ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-23-011505-a, ID: ed459d50c32540c699b2733e22d8f3e1.