-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Проведення технічного обстеження стану багатоквартирних житлових будинків (ДК 021:2015 код 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)
Вид закупівлі - процедура закупівлі. З урахуванням положень постанови КМУ від 12.10. 2022 № 1178.
Завершена
410 524.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 052.63 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 052.63 UAH
Період оскарження:
23.05.2024 16:53 - 01.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення Замовника закупівлі UA-2024-05-23-011709-a про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Архбудзем», протокол від 18.06.2024 № 6
Номер:
eb34465edc054571af89d94d881f8577
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-23-011709-a.a1
Назва:
Скарга на рішення Замовника закупівлі UA-2024-05-23-011709-a про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Архбудзем», протокол від 18.06.2024 № 6
Скарга:
Товариством з обмеженою відповідальністю «Архбудзем» прийнято участь у публічній закупівлі № UA-2024-05-23-011709-a. За результатами аукціону та кваліфікації попередніх Учасників, нашим підприємством надано найбільш вигідну цінову пропозицію, яка в подальшому автоматизованою системою визначена як така, що найбільш економічно вигідна.
Згодом, через автоматизовану систему ProZorro 18.06.2024 Замовником зареєстровано протокольне рішення № 6, згідно якого тендерну пропозицію ТОВ «Архбудзем» відхилено відповідно до абзацу 2 пп. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) – вважаючи, що начебто тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Підставою для такого відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Архбудзем» Замовник вважає, що начебто наданий у складі тендерної пропозиції договір із фізичною особою Сьомкою Андрієм Олександровичем являється не чим іншим як договором субпідряду, що в свою чергу не відповідає твердженням Учасника про не залучання до надання послуг, передбачених предметом закупівлі, субпідрядника та/або співвиконавця.
Статтею 319 Господарського кодексу України встановлено, що підрядник має право за згодою замовника залучати до виконання договору як третіх осіб субпідрядників, на умовах укладених з ними субпідрядних договорів, відповідаючи перед замовником за результати їх роботи. У цьому випадку підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядниками - як замовник. Такі ж само положення містить у собі стаття 838 Цивільного кодексу України. Тобто, як вбачається зі змісту вказаних норм права, договір субпідряду обов’язково має містити у собі інформацію про основного замовника, генерального підрядника та субпідрядника. Також, за характером відносин, замовник – генеральний підрядник – субпідрядник здійснюють господарські відносини, що виникають у процесі організації та здійснення господарської діяльності між суб'єктами господарювання, а також між цими суб'єктами та іншими учасниками відносин у сфері господарювання, що в свою чергу вказує на те, що Сьомка Андрій Олександрович мав би бути зареєстрованим суб’єктом господарювання – фізичною особою-підприємцем.
В свою чергу, укладена в порядку статей 846, 905 Цивільного кодексу України цивільно-правова угода, в тому числі із фізичною особою без реєстрації суб’єкта господарювання та без укладання трудового договору, є достатніми для підтвердження Учасником своє відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки дані умови чітко визначені самим Замовником у п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації, а саме – «До даної довідки додати копії документів……скан-копії оригіналів договорів (угод) цивільно-правового характеру (у разі використання)).
Окрім того, слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції Замовнику надалась «Довідка кваліфікація.pdf», яка містить у собі інформацію про те, що окрім Сьомки А.О. на підставі цивільно-правових угод до виконання робіт в ТОВ «Архбудзем» також залучаються Брезвен Я.Б. та Машковський С.Й., на підтвердження чого завантажено скан-копії укладених із ними оригіналів договорів (угод) цивільно-правового характеру – «ЦПУ Брезвен.pdf» та «ЦПУ Машковський.pdf». Але за невідомих та необґрунтованих причин Замовник визначив, що саме договір цивільно-правового характеру укладений із Сьомкою А.О є порушенням, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визначивши що саме із цією фізичною особою мав би бути укладений трудовий договір у порядку ст. 24 КЗпП України, а наданий у складі тендерної пропозиції договір є нічим іншим як договором субпідряду.
Незважаючи на вказані вище обставини, без належного обґрунтування та доказів, Замовником – ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, посилаючись на абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, 18.06.2024 до автоматизованої системи закупівель завантажено протокольне рішення № 6 від 18.06.2024, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Архбудзем», яке являється предметом оскарження відповідно до даної скарги.
Отже, згідно зазначених вище норм та обставин, протокольне рішення Замовника від 18.06.2024 № 6 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Архбудзем» з підстав, що начебто тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей – є надуманим, дискримінуючим, необґрунтованим та таким, що не відповідає чинним нормативно-правовим актам України. Оскаржуване рішення порушує права та охоронювані законом інтереси Учасника, що лягли в основу принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- SCAN0000 (31).PDF 20.06.2024 01:27
- Довідка кваліфікація.pdf 20.06.2024 01:27
- Договір Сьомка.pdf 20.06.2024 01:27
- Скарга UA-2024-05-23-011709-a.pdf 20.06.2024 01:27
- Додаток №1 (6).docx 20.06.2024 01:27
- ЦПУ Машковський.pdf 20.06.2024 01:27
- ЦПУ Брезвен.pdf 20.06.2024 01:27
- sign.p7s 20.06.2024 01:28
- рішення від 24.06.2024 № 10899.pdf 24.06.2024 16:08
- інформація про резолютивну частину рішення від 01.07.2024 № 11379.pdf 02.07.2024 13:55
- рішення від 01.07.2024 № 11379.pdf 03.07.2024 17:32
- відповідь.docx 26.06.2024 15:24
- Довідка про незалучення субпідрядника.pdf 26.06.2024 15:24
- Довідка кваліфікація.pdf 26.06.2024 15:24
- SCAN0001.PDF 26.06.2024 15:24
- Договір Сьомка.pdf 26.06.2024 15:24
- SCAN0000.PDF 24.07.2024 14:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.06.2024 11:00
Дата розгляду скарги:
01.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.06.2024 16:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.07.2024 17:34
Дата виконання рішення Замовником:
24.07.2024 14:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №11379-р/пк-пз від 01.07.2024, зобов'язано Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "АРХБУДЗЕМ" за процедурою закупівлі — "Проведення технічного обстеження стану багатоквартирних житлових будинків (ДК 021:2015 код 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-23-011709-a. Замовником скасоване протокольне рішення Уповноваженої особи № 6 від 18.06.2024 року про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "АРХБУДЗЕМ" за процедурою закупівлі — "Проведення технічного обстеження стану багатоквартирних житлових будинків (ДК 021:2015 код 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-23-011709-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
fc0a39ec49a9452186ac034092e92652
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне, надумане та необгрунтоване відхилення тендерної пропозиції Учасника-Переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Товариством з обмеженою відповідальністю «Архбудзем» прийнято участь у публічній закупівлі № UA-2024-05-23-011709-a. За результатами аукціону та кваліфікації попередніх Учасників, нашим підприємством надано найбільш вигідну цінову пропозицію, яка в подальшому автоматизованою системою визначена як така, що найбільш економічно вигідна.
Згодом, через автоматизовану систему ProZorro 18.06.2024 Замовником зареєстровано протокольне рішення № 6, згідно якого тендерну пропозицію ТОВ «Архбудзем» відхилено відповідно до абзацу 2 пп. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) – вважаючи, що начебто тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Підставою для такого відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Архбудзем» Замовник вважає, що начебто наданий у складі тендерної пропозиції договір із фізичною особою Сьомкою Андрієм Олександровичем являється не чим іншим як договором субпідряду, що в свою чергу не відповідає твердженням Учасника про не залучання до надання послуг, передбачених предметом закупівлі, субпідрядника та/або співвиконавця.
Статтею 319 Господарського кодексу України встановлено, що підрядник має право за згодою замовника залучати до виконання договору як третіх осіб субпідрядників, на умовах укладених з ними субпідрядних договорів, відповідаючи перед замовником за результати їх роботи. У цьому випадку підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядниками - як замовник. Такі ж само положення містить у собі стаття 838 Цивільного кодексу України. Тобто, як вбачається зі змісту вказаних норм права, договір субпідряду обов’язково має містити у собі інформацію про основного замовника, генерального підрядника та субпідрядника. Також, за характером відносин, замовник – генеральний підрядник – субпідрядник здійснюють господарські відносини, що виникають у процесі організації та здійснення господарської діяльності між суб'єктами господарювання, а також між цими суб'єктами та іншими учасниками відносин у сфері господарювання, що в свою чергу вказує на те, що Сьомка Андрій Олександрович мав би бути зареєстрованим суб’єктом господарювання – фізичною особою-підприємцем.
В свою чергу, укладена в порядку статей 846, 905 Цивільного кодексу України цивільно-правова угода, в тому числі із фізичною особою без реєстрації суб’єкта господарювання та без укладання трудового договору, є достатніми для підтвердження Учасником своє відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки дані умови чітко визначені самим Замовником у п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації, а саме – «До даної довідки додати копії документів……скан-копії оригіналів договорів (угод) цивільно-правового характеру (у разі використання)).
Окрім того, слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції Замовнику надалась «Довідка кваліфікація.pdf», яка містить у собі інформацію про те, що окрім Сьомки А.О. на підставі цивільно-правових угод до виконання робіт в ТОВ «Архбудзем» також залучаються Брезвен Я.Б. та Машковський С.Й., на підтвердження чого завантажено скан-копії укладених із ними оригіналів договорів (угод) цивільно-правового характеру – «ЦПУ Брезвен.pdf» та «ЦПУ Машковський.pdf». Але за невідомих та необґрунтованих причин Замовник визначив, що саме договір цивільно-правового характеру укладений із Сьомкою А.О є порушенням, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визначивши що саме із цією фізичною особою мав би бути укладений трудовий договір у порядку ст. 24 КЗпП України, а наданий у складі тендерної пропозиції договір є нічим іншим як договором субпідряду.
Незважаючи на вказані вище обставини, без належного обґрунтування та доказів, Замовником – ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, посилаючись на абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, 18.06.2024 до автоматизованої системи закупівель завантажено протокольне рішення № 6 від 18.06.2024, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Архбудзем», яке являється предметом оскарження відповідно до даної скарги.
Отже, згідно зазначених вище норм та обставин, протокольне рішення Замовника від 18.06.2024 № 6 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Архбудзем» з підстав, що начебто тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей – є надуманим, дискримінуючим, необґрунтованим та таким, що не відповідає чинним нормативно-правовим актам України. Оскаржуване рішення порушує права та охоронювані законом інтереси Учасника, що лягли в основу принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згодом, через автоматизовану систему ProZorro 18.06.2024 Замовником зареєстровано протокольне рішення № 6, згідно якого тендерну пропозицію ТОВ «Архбудзем» відхилено відповідно до абзацу 2 пп. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) – вважаючи, що начебто тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Підставою для такого відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Архбудзем» Замовник вважає, що начебто наданий у складі тендерної пропозиції договір із фізичною особою Сьомкою Андрієм Олександровичем являється не чим іншим як договором субпідряду, що в свою чергу не відповідає твердженням Учасника про не залучання до надання послуг, передбачених предметом закупівлі, субпідрядника та/або співвиконавця.
Статтею 319 Господарського кодексу України встановлено, що підрядник має право за згодою замовника залучати до виконання договору як третіх осіб субпідрядників, на умовах укладених з ними субпідрядних договорів, відповідаючи перед замовником за результати їх роботи. У цьому випадку підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядниками - як замовник. Такі ж само положення містить у собі стаття 838 Цивільного кодексу України. Тобто, як вбачається зі змісту вказаних норм права, договір субпідряду обов’язково має містити у собі інформацію про основного замовника, генерального підрядника та субпідрядника. Також, за характером відносин, замовник – генеральний підрядник – субпідрядник здійснюють господарські відносини, що виникають у процесі організації та здійснення господарської діяльності між суб'єктами господарювання, а також між цими суб'єктами та іншими учасниками відносин у сфері господарювання, що в свою чергу вказує на те, що Сьомка Андрій Олександрович мав би бути зареєстрованим суб’єктом господарювання – фізичною особою-підприємцем.
В свою чергу, укладена в порядку статей 846, 905 Цивільного кодексу України цивільно-правова угода, в тому числі із фізичною особою без реєстрації суб’єкта господарювання та без укладання трудового договору, є достатніми для підтвердження Учасником своє відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки дані умови чітко визначені самим Замовником у п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації, а саме – «До даної довідки додати копії документів……скан-копії оригіналів договорів (угод) цивільно-правового характеру (у разі використання)).
Окрім того, слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції Замовнику надалась «Довідка кваліфікація.pdf», яка містить у собі інформацію про те, що окрім Сьомки А.О. на підставі цивільно-правових угод до виконання робіт в ТОВ «Архбудзем» також залучаються Брезвен Я.Б. та Машковський С.Й., на підтвердження чого завантажено скан-копії укладених із ними оригіналів договорів (угод) цивільно-правового характеру – «ЦПУ Брезвен.pdf» та «ЦПУ Машковський.pdf». Але за невідомих та необґрунтованих причин Замовник визначив, що саме договір цивільно-правового характеру укладений із Сьомкою А.О є порушенням, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визначивши що саме із цією фізичною особою мав би бути укладений трудовий договір у порядку ст. 24 КЗпП України, а наданий у складі тендерної пропозиції договір є нічим іншим як договором субпідряду.
Незважаючи на вказані вище обставини, без належного обґрунтування та доказів, Замовником – ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, посилаючись на абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, 18.06.2024 до автоматизованої системи закупівель завантажено протокольне рішення № 6 від 18.06.2024, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Архбудзем», яке являється предметом оскарження відповідно до даної скарги.
Отже, згідно зазначених вище норм та обставин, протокольне рішення Замовника від 18.06.2024 № 6 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Архбудзем» з підстав, що начебто тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей – є надуманим, дискримінуючим, необґрунтованим та таким, що не відповідає чинним нормативно-правовим актам України. Оскаржуване рішення порушує права та охоронювані законом інтереси Учасника, що лягли в основу принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти та розглянути дану скаргу. 2. Встановити, що Замовником закупівлі № UA-2024-05-23-011709-a порушено процедуру закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника повністю скасувати своє рішення від 18.06.2024 № 6 про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Архбудзем».