• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Механічні запасні частини для транспортних засобів

ДК 021:2015: 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (Механічні запасні частини для транспортних засобів). Код 34326100-9 Муфти зчеплення та супутні деталі (Диск зчеплення натискний на МАЗ, Муфта зчеплення на МАЗ в зборі, Диск зчеплення на МАЗ); 34322000-0 Гальма та частини гальм (Барабан гальмівний задній на МАЗ); 34322400-4 Гальмові колодки (дискові), 34322500-5 Гальмові колодки (барабанні) (Колодки гальмівні задні на МАЗ (права), Колодки гальмівні задні на МАЗ (ліва); 34322100-1 Гальмівне обладнання (Важіль регулювальний кривий правий на МАЗ, Важіль регулювальний кривий лівий на МАЗ), відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами). З урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 02.03.2022 №178 «Деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану».

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 338 робочих днів

48 967.67 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 244.84 UAH
Період оскарження: 23.05.2024 16:14 - 28.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

На тендерну документацію

Номер: dd40a780d5ae446995f69e0290056157
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-23-010766-a.a1
Назва: На тендерну документацію
Скарга:
Дата розгляду скарги: 21.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.06.2024 14:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.06.2024 11:52
Дата виконання рішення Замовником: 09.07.2024 15:02
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення виконано.
Автор: ФОП ГАПОНОВА АНАСТАСІЯ ПАВЛІВНА, Гапонова Анастасія 380984760954 avto10002@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: e0f872519a5b438bb7201f76bff77468
Заголовок пункту скарги: На тендерну документацію
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Вважаю, що Замовником неправомірно відхилена моя пропозиція, з наступних підстав:
Виправлення вказаних Замовником недоліків не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовником порушено п.43 Особливостей та не надано можливості виправити невідповідності.
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином Замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей щодо розміщення вимоги про усунення невідповідностей та порушено право Скаржника виправити невідповідності у своїй тендерні документації шляхом завантаження відповідних документів.
Скаржник зазначає, що Замовник реально не розуміє чинного законодавства України та навмисно шукає підставу відхилення, порушуючи законодавчі норми, спотворює інформацію та права надані йому Законом України «Про публічні закупівлі», для незаконного відхилення пропозиції Скаржника, на думку Учасника – Скаржника підстава відхилення Учасника-Скаржника, це тільки привід відхилити пропозицію учасника, а не реальне порушення умов документації.
Крім того Замовником було опубліковано вимогу про усунення невідповідностей до 04 червня 2024 16:49:
За результатами розгляду кваліфікаційної частини ФОП ГАПОНОВА АНАСТАСІЯ ПАВЛІВНА встановлено наступне: Згідно пп. 1 п. 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатку 1 до тендерної документації Замовником зазначена вимога про те, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). У складі своєї пропозиції Учасник ФОП ГАПОНОВА АНАСТАСІЯ ПАВЛІВНА, всупереч вимозі Замовника не надав довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Згідно пп. 5, п. 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації Замовником зазначена вимога про те що учасник повинен надати тендерну пропозицію, за формою наведеною у додатку 1. У складі своєї пропозиції Учасник ФОП ГАПОНОВА АНАСТАСІЯ ПАВЛІВНА надав Тендерну пропозицію за формою, наведеною у додатку 1 до тендерної документації, однак, під час заповнення форми Тендерної пропозиції, Учасник не зазначив повну назву Замовника, найменування предмету закупівлі згідно тендерної документації та залишив не заповненими п. 1, п.2, п.3, п.4, п.5, п.6, п.7, п.8, п.9, та п.12 форми Тендерної пропозиції. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Учасник процедури закупівлі повинен надати: - довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). - заповнену в повному обсязі Тендерну пропозицію, за формою, наведеною у додатку 1, враховуючи зазначені невідповідності. Відповідно п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
У вказаних Замовником невідповідностях не зазначено невідповідність стосовно підписання пропозиції КЕП.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником в ПРОТОКОЛІ № 4 – від 05.06.2024р. підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП

Скарга незаконна відміна торгів

Номер: 1f7bee771e53481dbe569185a8d4eeed
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-23-010766-a.c2
Назва: Скарга незаконна відміна торгів
Скарга:
Дата розгляду скарги: 30.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.07.2024 17:57
Дата прийняття рішення по скарзі: 02.08.2024 14:51
Автор: ФОП ГАПОНОВА АНАСТАСІЯ ПАВЛІВНА, Гапонова Анастасія 380984760954 avto10002@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: c2d07bca16aa4a1786dfaa2607e424b5
Заголовок пункту скарги: Скарга незаконна відміна торгів
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Скаржник зазначає:

Замовник порушив пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону, Замовник в протоколі Протокол № 7 від 09.07.2024р ) про (відміну відкритих торгів) НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ які порушують законодавства у сфері публічних закупівель, ЯКІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ, ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону ( цитую Закон - 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, детальніше нижче:

Скаржник на підставі наведеного у протоколі Протокол № 7 від 09.07.2024р про (відміну відкритих торгів) зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі, Замовник навіть логічно не зміг пояснити, зазначити, ЯКІ САМЕ вимоги Закону потрібно виправляти, та яким чином зазначене Замовником у протоколі Протокол № 7 від 09.07.2024р порушує законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема цієї закупівлі, НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ, ЯНІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ - ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону.

Органи контролю визначені ч. 3 ст.7 Закону. Зокрема, визначено, що Рахункова палата, АМКУ, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Скаржник наголошує, що жодним із органів контролю, регламентованих ч. 3 ст. 7 Закону, не виявлено порушень при проведенні вказаних торгів.

Скаржник зазначає, що уповноважена особа Замовника – безпідставно відмінив процедуру закупівлі, оскільки уповноваженими суб’єктами порушень встановлено не було, а опис підстав такої відміни не відповідає критерію «порушення у сфері публічних закупівель».

Скаржник зазначає, що Замовник не зазначив, у чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надав опис таких порушень, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи це, замовник неправомірно відмінив тендер на підставі пункту 50 підпункту 2 Особливостей Закону.

Скаржник зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив наявність порушення законодавства у сфері публічних закупівель!

Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині.

Дії тендерного комітету є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси скаржника керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».

Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника на розгляд його пропозиції - , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)