• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Придбання сучасного технічного обладнання для КЗ ЛОР «Історико-краєзнавчий музей»

Завершена

2 525 160.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 625.80 UAH
Період оскарження: 23.05.2024 16:06 - 28.05.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 083e93246aa048558d056799a317c902
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-23-010550-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога у вкладенні
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: Згідно п. 41 Постанови №1178 розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Так, в ч. 1 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. В ч. 9 цієї ж статті зазначено: Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відтак, враховуючи зазначене, Замовник торгів здійснює кваліфікацію тендерної пропозиції Учасника лише щодо відповідності його документів вимогам, які встановлені в тендерній документації, та не зобов’язаний перевіряти документи, що подані Учасником додатково за власним бажанням, та які не вимагалися тендерної документацією. Також Замовник торгів не зобов’язаний здійснювати перевірку документів Учасника чи інформації на сайтах виробників товарів, оскільки це виходить за межі повноважень самої Уповноваженої особи. Окрім цього, Замовник торгів не може відповідати і за достовірність інформації, яка там міститься, оскільки відомості на них можуть не оновлюватися, а також невідомо хто і коли відображав там дані. Також варто зауважити, що на підставі п. 42 Постанови №1178 Замовнику визначено єдиний можливий спосіб підтвердження інформації, наданої учасником у тендерній пропозиції – звернення за підтвердженням інформації до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Інформація з будь-яких інших відкритих джерел (інтернет-сайти, ЗМІ тощо) не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції. Висновки про достовірність/недостовірність поданої учасником у складі тендерної інформації Замовник робить лише на підставі отриманої від відповідних органів державної влади, підприємств, установ, організацій в межах їх компетенції інформації, а не на власному формальному (суб’єктивному) підході. Направлення запитів до третіх осіб (у межах їх компетенції) є виключно правом Замовника, а не обов’язком. Проте, враховуючи те, що Учасник-переможець у своїй тендерній пропозиції надав товар тих самих марок та моделей, які вимагав Замовник, в Уповноваженої особи були відсутні підстави вважати подану інформацію недостовірною та звертатися до третіх осіб для її підтвердження. Згідно п. 6 Додатку №2 до тендерної документації порівняльна характеристика у вигляді таблиці запропонованого Учасником товару та товару, що визначений в даному Додатку з відомостями, щодо відповідності вимогам Замовника з обов’язковим зазначенням моделі, виробника та країни походження товару, надається лише в разі подання еквіваленту товару, що запропонований Замовником в технічній специфікації. Проте, згідно поданих в складі тендерної пропозиції Учасником-переможцем документів, ПП "ПКС" не пропонує еквівалент товару. Натомість, в складі тендерної пропозиції містяться такі документи як «3.1_Технічні характеристики Додаток 2.pdf», «3.7_Гарантійний лист про відповідність технічним характеристикам.pdf», згідно яких Учасник процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПКС» гарантує, що товар який пропонуються відповідає усім заявленим Замовником відповідним технічним характеристикам. Враховуючи вищевикладене, в Замовника торгів були відсутні законні підстави для відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції Учасника ПП "ПКС". Законодавство та зокрема Замовник не може обмежувати випадки, у яких учасник має право подати скаргу в АМКУ, але якщо обґрунтувань чи підстав для наявності порушення недостатньо, скарга не буде задоволена. При визначенні переможця Замовник керувався частиною 5 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримувався об'єктивності і неупередженість ухвалення рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено