-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Послуги з управління небезпечними медичними відходами » ( код ДК 021:2015: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)
Категорія Замовника: Відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178. Місцезнаходження замовника: 23100, м. Жмеринка, вул. Київська, 288. Єдиним критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – 100 %). Термін надання послуг до 31.12.2024 ,кількість - 8000 кг , місце надання послуг- КНП " Жмеринська ЦРЛ", вул. КИЇВСЬКА, 288, Україна, Вінницька обл., м. Жмеринка, 23100. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація-утилізація відходів ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. До розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Найменування та інформація про необхідні технічні вимоги до предмету закупівлі зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ) та по тексту оголошення
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
Скарга на неправомірне визначнення переможця
- Протокол-переможець- 21.06.2024.pdf 25.06.2024 12:15
- Тендерна документація -утилізація відходів-нова редакція-2.docx 25.06.2024 12:15
- Скарга до АМКУ (3).PDF 25.06.2024 12:15
- sign.p7s 25.06.2024 12:15
- рішення від 27.06.2024 № 11194.pdf 27.06.2024 18:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.07.2024 № 11550.pdf 04.07.2024 14:09
- рішення від 03.07.2024 № 11550.pdf 08.07.2024 17:28
- Пояснення по скарзі 01.07.2024.pdf 01.07.2024 15:56
- Пояснення.doc 01.07.2024 15:56
Пункт скарги
на рішення замовника
Комунальне некомерційне підприємство "Жмеринська центральна районна лікарня" Жмеринської міської ради ( номер закупівлі UA-2024-05-23-008500-a)
ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство "Жмеринська центральна районна лікарня" Жмеринської міської ради було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 14f3856b3d194e76ba1b1b09ae7e3630 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-23-008500-a) ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Закупівлю було оголошено: 23.05.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
21.06.2024 р. згідно протокольного рішення від 21.06.2024 р. було визначено переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Відповідно до пункту 2.2 розділу 2 замовник вимагав надати у складі пропозиції:
- сканована копія сертифікату «Професійна підготовка щодо управління небезпечними відходами» (не менше двох фахівців)
- копія наказу про призначення фахівців у сфері управління відходами на відповідну посаду або копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до виконання договору та мають необхідний досвід і кваліфікацію.
Проте, у складі пропозиції ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» відсутні такі документи, як сертифікат «Професійна підготовка щодо управління небезпечними відходами» (не менше двох фахівців), а також
копія наказу про призначення фахівців саме у сфері управління відходами.
Таким чином, пропозиція учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Жмеринська центральна районна лікарня" Жмеринської міської ради у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-23-008500-a ID у PROZORRO 14f3856b3d194e76ba1b1b09ae7e3630 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-23-008500-a ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Жмеринська центральна районна лікарня" Жмеринської міської ради.
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС».
-
СКАРГА на рішення замовника Комунальне некомерційне підприємство "Жмеринська центральна районна лікарня" Жмеринської міської ради ( номер закупівлі UA-2024-05-23-008500-a) ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство "Жмеринська центральна районна лікарня" Жмеринської міської ради було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 14f3856b3d194e76ba1b1b09ae7e3630 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-23-008500-a) ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Закупівлю було оголошено: 23.05.2024 р. Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС. 21.06.2024 р. згідно протокольного рішення від 21.06.2024 р. було визначено переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС. ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1. Відповідно до пункту 2.2 розділу 2 замовник вимагав надати у складі пропозиції: - сканована копія сертифікату «Професійна підготовка щодо управління небезпечними відходами» (не менше двох фахівців) - копія наказу про призначення фахівців у сфері управління відходами на відповідну посаду або копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до виконання договору та мають необхідний досвід і кваліфікацію. Проте, у складі пропозиції ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» відсутні такі документи, як сертифікат «Професійна підготовка щодо управління небезпечними відходами» (не менше двох фахівців), а також копія наказу про призначення фахівців саме у сфері управління відходами. Таким чином, пропозиція учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню. Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Жмеринська центральна районна лікарня" Жмеринської міської ради у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-23-008500-a ID у PROZORRO 14f3856b3d194e76ba1b1b09ae7e3630 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-23-008500-a ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Жмеринська центральна районна лікарня" Жмеринської міської ради. 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС».
Скарга
- Докази.pdf 28.05.2024 21:39
- Тендерна документація -утилізація відходів (2).docx 28.05.2024 21:39
- Скарга текст.docx 28.05.2024 21:39
- Скарга.pdf 28.05.2024 21:39
- Скарга.pdf.p7s 28.05.2024 21:39
- sign.p7s 28.05.2024 21:41
- Рішення від 30.05.2024 №9475.pdf 30.05.2024 16:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.06.2024 №10033.pdf 07.06.2024 18:23
- Рішення від 07.06.2024 №10033.pdf 12.06.2024 12:11
- Пояснення.doc.pdf 03.06.2024 10:59
- Пояснення.doc 03.06.2024 10:59
Пункт скарги
В умовах тендерної документації по Процедурі закупівлі, затвердженої Рішенням уповноваженої особи від «23» травня 2024 року, наявні дискримінаційні, необґрунтовані та незаконні вимоги.
У відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Аналогічна норма містить п. 56 Особливостей, а саме скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Умови тендерної документації на закупівлю по предмету «Послуги з управління небезпечними медичними відходами » ( код ДК 021:2015: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)» за процедурою ВІДКРИТИХ ТОРГІВ з особливостями, ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-23-008500-a, є дискримінаційними, обмежують участь Скаржника та інших потенційних учасників.
Скаржник бажає скористатись вказаним правом з огляду на встановлення в тендерній документації дискримінаційних умов.
пп Посилання на вимогу тендерної документації Зміст вимоги яка встановлена Замовником в тендерній документації Опис порушення процедури закупівлі та дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію та участь Скаржника в процедурі закупівлі
1. п.8 переліку документів, які необхідно надати учаснику у складі тендерної пропозиції які вказані в Додатку 1 до тендерної документації
(технічна специфікація) 8. Учасник повинен мати право на провадження діяльності у сфері перевезення небезпечних відходів, а саме надати у складі тендерної пропозиції копію чинного на весь період надання послуг дозвільного документу на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, виданого Державною службою України з безпеки на транспорті. Скаржник не має можливості надати копію чинного на весь період надання послуг дозвільного документу на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, виданого Державною службою України з безпеки на транспорті.
Оскільки для перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, Скаржник користується послугами перевізників.
Для надання послуг передбачених Предметом закупівлі Скаржник планує залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі менше ніж 20 % від вартості договору про закупівлю, а саме ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКОГАРАНТ», яке має право на провадження діяльності у сфері перевезення небезпечних відходів та чинну на весь період надання послуг копію дозвільного документу на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, виданого Державною службою України з безпеки на транспорті.
Наявна редакція зазначеної вимоги тендерної документації, в цій частині, обмежує в можливості прийняти участь Скаржнику в Процедурі закупівлі та дискримінує Скаржника, як потенційного учасника.
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії копію чинного на весь період надання послуг дозвільного документу на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, виданого Державною службою України з безпеки на транспорті субпідрядника/співвиконавця ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКОГАРАНТ».
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації а саме що зазначений дозвільний документ має бути в Учасника та з відповідним правом.
Скаржник вважає, що в цій частині вимоги тендерної документації мають бути зазначені наступним чином:
8. Учасник або субпідрядник/співвиконавець учасника повинен мати право на провадження діяльності у сфері перевезення небезпечних відходів, а саме надати у складі тендерної пропозиції копію чинного на весь період надання послуг дозвільного документу на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, виданого Державною службою України з безпеки на транспорті
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
Враховуючи наведене, законні права та інтереси Скаржника можуть бути захищені лише шляхом зобов’язання Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та прибрати із тендерної документації вказані дискримінаційні вимоги. Разом із скаргою Скаржник надає документальне підтвердження/докази.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
-
Назва доказу:
Доказ
-
Опис доказу:
Витяг та договір
-
Повʼязаний документ:
Докази.pdf
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації