• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт з заміни ліфтів у лікувальному корпусі КНП "МКЛ №4" Дніпровської міської ради за адресою: вул. Ближня, 31 м. Дніпро (лікарняний №5)», (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою

Торги не відбулися

3 982 033.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 39 820.33 UAH
Період оскарження: 23.05.2024 14:53 - 04.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів

Номер: 77d84308b3f7430b8a30805cebfd6ed8
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-23-008360-a.b1
Назва: Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 28.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.06.2024 16:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.07.2024 14:00
Дата виконання рішення Замовником: 04.07.2024 13:14
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЛІФТОВИК-ДНІПРО" переможцем процедури закупівлі «Капітальний ремонт з заміни ліфтів у лікувальному корпусі КНП "МКЛ №4" Дніпровської міської ради за адресою: вул. Ближня, 31 м. Дніпро (лікарняний №5)», (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Автор: ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", Давид Іванов +380662562366 interbudltd@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 05c55af2f382426dbdd765cd830bc0eb
Заголовок пункту скарги: Оскаржуємо дію замовника щодо неправомірного визначення переможцем учасника, відповідно до Протоколу уповноваженої особи № 1 від 17.06.2024 року
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 1. Замовник торгів встановив вимогу, щодо надання договірної ціни у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а саме:

«Порядок визначення договірної ціни проводиться згідно положень Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281 (зі змінами)».
Так, відповідно до п. 3.2 Додатку 3 до тендерної документації, порядок визначення договірної ціни проводиться згідно положень Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281 (зі змінами).
У складі Пропозиції Переможця міститься, зокрема, договірна ціна на будівництво Капітальний ремонт з заміни ліфтів у лікувальному корпусі КНП «МКЛ №4» дніпровської міської ради за адресою: вул. Ближня, 31 м. Дніпро (лікарняний №5), що здійснюється в 2024 році (файл «7. Кошторис.pdf»), відповідно до якої, зокрема:
«Замовник: Комунальне підприємство «Жилсервіс-5» Дніпровської міської ради (назва організації)
Підрядник: ТОВ «Ліфтовик-Дніпро» (назва організації)
Вид договірної ціни: тверда
Визначена згідно з настановою з визначення вартості будівництва»
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» затвердити кошторисні норми України у будівництві, що додаються.
Кошторисні норми України у будівництві:
1. Настанова з визначення вартості будівництва;
2. Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Відповідно до пункту 5.2 Настанови з визначення вартості будівництва договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості з укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
Додатком 30 до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни:
«Замовник________ (назва організації)
Підрядник_________(назва організації)
на будівництво _____________
Вид договірної ціни ________
Визначена згідно з
Складена в поточних цінах станом на « » 20 р».
В наданій у складі Пропозиції Переможця договірній ціні відсутня заповнена інформація «Складена в поточній цінах станом на « » 20 р»., у звʼязку з чим Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.
Також в підсумковій відомості ресурсів відсутня інформація на яку дату було прийнято поточні ціни матеріальних ресурсів.
Враховуючи вищевикладене, відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 п. 44 Особливостей замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовами технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Закон України "Про публічні закупівлі" вимагає, аби учасники тендеру дотримувалися зазначених вимог тендерної документації. Невиконання чи неповне виконання цих вимог є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Вищезазначені дії замовника свідчить про узгодженість поведінки під час підготовки публічної закупівлі, з метою усунення інших учасників закупівлі.

2. Замовник торгів встановив вимогу, щодо надання договірної ціни у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а саме:

«Порядок визначення договірної ціни проводиться згідно положень Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281 (зі змінами)».
Переможець подав файл «7. Кошторис.pdf» (сторінки 3, 4, 5, 6, 7), в якому включено: Пояснювальна записка, Розрахунок №9. Розрахунок прибутку, тис.грн., Розрахунок № 10. Кошти на покриття адміністративних витрат, тис.грн.
Проте, у цих розрахунках були включені витрати, які не відповідають вимогам Настанови та іншим вимогам, зокрема:


По-перше,

Згідно з інформації учасника, викладеної в таблиці п. 2 Розрахунку №9. Розрахунок прибутку, показник для визначення розміру кошторисного прибутку складає 18,11 грн./люд.год., що відповідно до розміру кошторисного прибутку визначеного на підставі показників, наведених у додатку 25 Настанови (додається), відноситься до обʼєктів, що за класом наслідків належать до обʼєктів з середнім класом наслідків (СС2).

Але, інформація щодо класу наслідків в Технічному завданні (додаток 2 до тендерної документації) відсутня.

В той же час, згідно з додатком 25 Настанови, показник для визначення розміру кошторисного прибутку, визначений на підставі:

- виду робіт: ремонт житла, обʼєктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою та реставраційно-відновлювальні роботи на пам’ятках архітектури та містобудування, вартість яких визначається за збірниками КНУ РЕКНрв №№4,6,7,10,11,16,19,21

становить 7,65 грн/люд.год

Відповідно до предмету закупівлі, капітальний ремонт здійснюється на обʼєкті комунального призначення, тому учасник повинен був застосувати показник для розрахунку кошторисного прибутку 7,65 грн/люд.год.

Таким чином, виходячи з вищевикладеного, учасником не правильно був визначений показник для розрахунку розміру кошторисного прибутку.
Отже, пропозиція учасника не відповідає технічній специфікації в цій частині.

По-друге,

Згідно з інформації учасника, викладеної в таблиці п. 2 Розрахунку №10. Кошти на покриття адміністративних витрат, показник для визначення розміру адмінвитрат складає 5,06 грн/люд.год., що відповідно до розміру кошторисного прибутку визначеного на підставі показників, наведених у додатку 27 Настанови (додається), відноситься до обʼєктів, що за класом наслідків належать до обʼєктів з середнім класом наслідків (СС2).

Але, інформація щодо класу наслідків в Технічному завданні (додаток 2 до тендерної документації) відсутня.

В той же час, згідно з додатком 27 Настанови, показник для визначення розміру адміністративних витрат, визначений на підставі:

- виду робіт: ремонт житла, обʼєктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою та реставраційно-відновлювальні роботи на пам’ятках архітектури та містобудування

становить 3,89 грн/люд.год

Відповідно до предмету закупівлі, капітальний ремонт здійснюється на обʼєкті комунального призначення, тому учасник повинен був застосувати показник для розрахунку адміністративних витрат 3,89 грн/люд.год.

Таким чином, виходячи з вищевикладеного, учасником не правильно був визначений показник для розрахунку розміру адміністративних витрат.
Отже, пропозиція учасника не відповідає технічній специфікації в цій частині.

Враховуючи вищевикладене, відповідно до вимог абз. 2 пп. 2 п. 44 «особливостей» Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовами технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Закон України "Про публічні закупівлі" вимагає, аби учасники тендеру дотримувалися зазначених вимог тендерної документації. Невиконання чи неповне виконання цих вимог є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Вищезазначені дії замовника свідчить про узгодженість поведінки під час підготовки публічної закупівлі, з метою усунення інших учасників закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Відхилено
КЕП

С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів

Номер: 021fa121eeb84546b873203e63d3c2f9
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-23-008360-a.c2
Назва: С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
Пов'язані документи: Орган оскарження Учасник Замовник
Дата розгляду скарги: 22.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.07.2024 19:25
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 24.07.2024 17:52
Автор: ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", Давид Іванов +380662562366 interbudltd@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: eb7adfae8d5048379416b37e10a02003
Заголовок пункту скарги: Оскаржуємо дію замовника щодо неправомірної відміни процедури відкритих торгів, відповідно до Протоколу уповноваженої особи № 1 від 04.07.2024 року
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Замовник відміняє процедуру відкритих торгів з особливостями, а саме:

«на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей, у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг».

У Замовника відсутні законні підстави для відміни тендеру, а його дії свідчать про порушення основних принципів здійснення публічних закупівель, виходячи з наступного:
По-перше,

17.06.2024 року, згідно з Протоколом № 1 (додається) неправомірним рішенням уповноваженої особи був визначений переможець закупівлі – ТОВ «ЛІФТОВИК-ДНІПРО».

Скаржник оскаржив неправомірні дії замовника щодо визначення переможця, що підтверджується рішенням КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) від 28.06.2024 року Вих.№ 11277-р/пк-пз (надалі Рішення Комісії - додається).

Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов'язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.

Замовник проігнорував Рішення Комісії, не прийняв та не оприлюднив рішення про скасування рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛІФТОВИК-ДНІПРО" переможцем процедури закупівлі.

По-друге,
Замість виконання Рішення Комісії № 11277-р/пк-пз, Замовник приймає безпідставне рішення про відміну торгів (Протокол № 1 від 04.07.2024 року (додається), надалі по тексту – Протокол) посилаючись на підпункт 3 пункту 50 Особливостей: у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг».
Замовник зазначає про те, що під час проведення Закупівлі Рішенням міської ради №2/52 від 19.06.2024 року «Про внесення змін до рішення міської ради від 06.12.2023 №4/44 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2024 рік» (додається), Наказом Департаменту житлового господарства господарства Дніпровської міської ради № 42 від 27.06.2024 року «Про затвердження, внесених змін до паспортів бюджетних програм та втрату чинності паспорта бюджетної програми на 2024 рік» (додається) було внесено зміни до кошторису та плану асигнувань на 2024 рік, за якими скорочено видатки на закупівлі, зокрема Закупівлю.
Слід зазначити, що інформація, викладена у рішенні Дніпровської міської ради від 06.12.2023 р. №4/44 (сторінка 28) та наказу Департаменту житлового господарства Дніпровської міської ради від 27.06.2024 р. №42, затверджує лише внесення змін до паспортів бюджетних програм на 2024 рік та жодним чином не свідчить про скороченні видатків. Окрім того, відсутня будь яке підтвердження скорочення обсягу видатків Замовнику на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг за Процедурою закупівлі.
Замовник не довів та документально не підтвердив скорочення видатків на роботи, саме за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт з заміни ліфтів у лікувальному корпусі КНП "МКЛ №4" Дніпровської міської ради за адресою: вул. Ближня, 31 м. Дніпро (лікарняний №5)» ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).

Окрім того, у відповідності до п.1 ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі – річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Так, згідно офіційно опублікованого річного плану закупівель Замовника - Комунальне підприємство «ЖИЛСЕРВІС-5» Дніпровської міської ради за посиланням https://zakupivli.pro/gov/plans/UA-P-2024-05-23-010680-a
до річного плану закупівлі Замовника включена закупівля - «Капітальний ремонт з заміни ліфтів у лікувальному корпусі КНП "МКЛ №4" Дніпровської міської ради за адресою: вул. Ближня, 31 м. Дніпро (лікарняний №5)», (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
на очікувану вартість 3 982 033,00 грн з ПДВ.
До теперішнього часу жодних змін до цього розділу плану закупівель Замовника не внесено, що підтверджує необхідність у придбанні цих робіт (товару) у повному обсязі та відсутність скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Вищезазначені дії замовника свідчить про узгодженість поведінки під час підготовки публічної закупівлі, проведення кваліфікації та визначення переможця, з метою усунення інших учасників, який не вигідний для нього.

Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)