• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту в адмінбудівлі Кропивницької філії Кіровоградського обласного центру зайнятості за адресою: Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Євгена Маланюка, 15

Послуги з поточного ремонту в адмінбудівлі Кропивницької філії Кіровоградського обласного центру зайнятості за адресою: Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Євгена Маланюка, 15

Торги не відбулися

294 974.78 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 474.87 UAH
Період оскарження: 23.05.2024 10:25 - 28.05.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення тендерної пропозиції

Номер: 1eeb7f4aa4da410caf71842f53e508ab
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-23-002228-a.b1
Назва: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Вимога на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ РБП «ІЛЬМ» 23 травня 2024 року Кіровоградським центром зайнятості (далі – Замовник) було оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Послуги з поточного ремонту в адмінбудівлі Кропивницької філії Кіровоградського обласного центру зайнятості за адресою: Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Євгена Маланюка, 15». 31 травня 2024 року відбулося розкриття тендерних пропозицій, за результатом якого пропозицію нашого підприємства було визначено найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду тендреної пропозиції, наше підприємство згідно протоколу № 101 від 31.05.2024р (далі – Протокол), було відхилено з підстав визначених абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Виходячи з інформації зазначеної у Протоколі, підставою для відхилення встановлено наступне: у складі тендерної пропозиції відсутній «Розрахунок адміністративних витрат» зазначений у пункті 4 Додатку 2 до тенедрної документації. Відповідно до частини 6 Розділу ІІІ тендерної документації встановлено: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у додатку 2 до цієї тендерної документації згідно з вимогами пункту третього частини другої статті 22 Закону.» Відповідно до умов Додатку 2 до тендерної документації зазначено та встановлено наступну інформацію та вимоги: 1. Обсяги виконання робіт (які відображені у таблиці) 2. Умови надання послуг (встановлено вимоги щодо місця надання послуг та час доступу на об’єкт) 3. Вартість послуг та порядок розрахунків (загальна вартість послуг визначається на підставі договірної ціни, а також визначені умови оплати). 4 Перелік документів кошторисної документації яку подає учасник до складу пропозиції. 5. Кошторисна документація повинна бути розроблена у програмному комплексі АВК-5 або в аналогічному програмному комплексі останньої версії. Інших вимог щодо предмету закупівлі, документів що підтверджують відповідність вимогам технічної специфікації, Замовником не в становлено. Нашим підприємством у складі тендерної пропозиції надано наступні документи : підписаний Додаток 2 до тендерної документації, пояснювальна записка, договірна ціна, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок кошторисного прибутку, але не надано «Розрахунок адміністративних витрат», як зазначено Замовником у Протоколі. Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до абз. 2 пункту 43 встановлено наступне: «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тобто зазначеним абзацом чітко визначено випадки відповідно до яких Замовником не надається повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: - відсутність забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником - відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури закупівлі в його тендерні пропозиції. З одного боку, виходячи зі змісту вищезазначених випадків, у разі саме відсутності у складі тендерної пропозиції інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, пропозиція відхиляється замовником, але нашим підприємством надано документи зазначені у Додатку 2 до тендерної документації, що не свідчить про їх відсутність. З іншого боку, Замовником у Додатку 2 до тенедрної документації та у частині 6 Розділу ІІІ тендерної документації не встановлено вимог щодо документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Додатком 2 до тендерної документації пунктом 4 зазначено: «До складу пропозиції Учасник подає наступну кошторисну документацію: - Пояснювальна записка ; - Договірна ціна; - Локальний кошторис; - Підсумкова відомість ресурсів; - Розрахунок загальновиробничих витрат; - Розрахунок кошторисного прибутку; - Розрахунок адміністративних витрат. Тобто Замовником чітко визначено що документи кошторисної документації надаються до складу тендерної документації, але ні у Додатку 2 до тендерної документації, ні у частині 6 Розділу ІІІ тендерної документації не зазначено, що саме ці документи (кошторисна документація) підтверджують відповідність пропозиції вимогам Технічної специфікації. Стосовно відсутності документу «Розрахунок адміністративних витрат», повідомляємо, що абз 2. п. 43 Особливостей зазначено наступне: Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією. Відповідно до умов тендерної документації Замовником вимагалося надання у складі тендерної пропозиції документу «Розрахунок адміністративних витрат», але Замовником у відповідності до абз.1 пункут 43 Особливостей не було розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Додатково звертаємо увагу Замовника на те, що у разі надання Замовником повідомлення про усунення виявлених невідповідностей, а саме надання нашому підприємству виправити виявлену невідповідність шляхом завантаження документу «Розрахунок адміністративних витрат», дане виправлення жодним чином не призвело б до зміни предмета закупівлі запропонованого нашим підприємством у складі тенедерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи зазначене, а також з урахування положень абз.1 пункут 43, надання учаснику можливості на усунення невідповідностей є обов’язком, а не правом Замовника Таким чином, оскільки Замовником у тендерній документації не встановлено інших вимог щодо предмету закупівлі та документів що підтверджують відповідність вимогам технічної специфікації, Замовником необгрунтовано відхилено тендерну пропозицію нашого підприємства з підстав визначених абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а також не надано можливості на виправлення невідповідностей. Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції нашого підприємства порушує наші права учасника закупівлі на участь у торгах, зокрема чесних і прозорих, здійснених за принципами закупівель, на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції нашого підприємства та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, а також наші майнові права на визначення нас переможцем закупівлі та укладення договору за результатами процедури закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями ВИМАГАЄМО: 1. Надати обгрунтоване роз’яснення та додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ РБП «ІЛЬМ» умовам тендерної документації, з урахуванням аргументів зазначених вище. 2. Скасувати рішення уповоноваженої особи, оформлене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 101 від 31 травня 2024 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ РБП «ІЛЬМ». 3. Повторно здійснити неупереджений та об’єктивний аналіз тендерної пропозиції учасника ТОВ РБП «ІЛЬМ». 4. Здійснити дії задля забезпечення реалізації принципів здійснення публічних закупівель, прозорому використанню бюджетних коштів та благочесної репутації Замовника.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно з абзацом 2 підпункту 1.1. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій зазначено, що тендерна пропозиція повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно додатку 2 до тендерної документації), а саме в пункті 4 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що до складу пропозиції Учасник подає наступну кошторисну документацію: пояснювальну записку; договірну ціну; локальний кошторис; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат; розрахунок кошторисного прибутку; розрахунок адміністративних витрат. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено відсутність у складі тендерної пропозиції згідно пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації «Розрахунок адміністративних витрат», керуючись пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі – Особливості), у Замовника були відсутні підстави для розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, у зв'язку з відсутністю інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, вказаних в пункті 4 Додатку 2 до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, Замовник керувався абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей та дотримувався принципів здійснення публічних закупівель визначених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (у редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 №114-IX) (зі змінами), підстави для задоволення вимоги ТОВ РБП «Ільм» відсутні.
Статус вимоги: Відхилено