• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з технічного огляду та випробовувань

Торги відмінено

375 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 750.00 UAH
Період оскарження: 22.05.2024 15:48 - 27.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (неправомірне визначення Замовником Переможця закупівлі)

Номер: 9020324ea61d483d9d39b911f489c804
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-22-010374-a.a3
Назва: Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (неправомірне визначення Замовником Переможця закупівлі)
Скарга:
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (неправомірне визначення Замовником Переможця закупівлі) Комунальним некомерційним підприємством «Київська міська клінічна лікарня №5» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (надалі – Замовник) 22.05.2024 року оголошено процедуру закупівлі Послуги з технічного огляду та випробовувань (код згідно ДК 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробувань (послуги з повірки (калібрування) засобів вимірювальної техніки) (номер процедури закупівлі в системі закупівель «Prozorro» UA-2024-05-22-010374-a). 31.05.2024 року відбулося розкриття тендерних пропозицій. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ» (ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ») (далі – Скаржник). Товариство з обмеженою відповідальністю «РІВНЕСТАНДАРТ» (далі – ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ», Переможець). 04.06.2024 року Протоколом Уповноваженої особи №82 пропозицію ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» було відхилено з наступних причин: ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» не може виконати повірку законодавчо регульованих ЗВТ, а саме: денситометр (п.22 в Додатку №3 до ТД), офтальмометр (п.17 в Додатку 3 до ТД) та ультразвукові діагностичні апарати (з датчиками лінійних вимірів) (п.6 в Додатку №3 до ТД) відсутні у наданих галузях уповноваження до Свідоцтва про уповноваження на проведення повірки ЗВТ, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології. 20.06.2024 року Рішенням Комісії АМКУ №10760-р/пк-пз, відхилення пропозиції ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» визнано неправомірним і Замовника було зобов’язано скасувати Протокольне рішення Уповноваженої особи №82 від 04.06.2024р. 01.07.2024 року ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» було повторно повернуто на кваліфікацію та виставлено повідомлення з вимогою про усунення невідповідності. 09.07.2024 року Протоколом Уповноваженої особи №91, прийнято Рішення, пропозицію ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» визнано такою що відповідає вимогам в оголошенні та визнано переможцем. З рішенням Замовника Скаржник не погоджується та аргументує це наступним. В Рішенні Комісії АМКУ №10760-р/пк-пз від 20.06.2024 року (сторінки 4-8, додається) міститься інформація: «Замовник зазначає щодо: повірки офтальмометра (№17 таблиці, яка відображена у Додатку №3 до Тендерної документації) … Відповідно до наданих Свідоцтв про уповноваження (№ П-106-2022 від 05.12.2022; № П-65-2020 від 29.12.2020; № П-862021 від 22.10.2021; № П-98-2022 від 18.07.2022 та № П-3-2018 від 23.03.2018) ТОВ «РIВНЕСТАНДАРТ» не уповноважений на проведення повірки офтальмометрів категорії 60 «Рефрактометри, офтальмометри». Враховуючи зазначене, у ТОВ «РIВНЕСТАНДАРТ» відсутні повноваження (не має права) на проведення повірки офтальмометрів (код ЗВТ: 11052, 619 «Офтальмометри» Наказу 1719); повірки денситометра (№22 таблиці, яка відображена у Додатку №3 до Тендерної документації) … Відповідно до наданих Свідоцтв про уповноваження (№ П-106-2022 від 05.12.2022; № П-65-2020 від 29.12.2020; № П-862021 від 22.10.2021; № П-98-2022 від 18.07.2022 та № П-3-2018 від 23.03.2018) ТОВ «РIВНЕСТАНДАРТ» не уповноважений на проведення повірки денситометрів категорії 5 «Аналізатори рідин турбідиметричні та нефелометричні для здійснення контролю вод». Враховуючи зазначене, у ТОВ «РIВНЕСТАНДАРТ» відсутні повноваження (не має права) на проведення повірки денситометра (код ЗВТ: 11093, 47 «Аналізатори рідини турбідиметричні та нефелометричні» Наказу 1719); повірки ультразвукових діагностичних апаратів (з датчиками лінійних вимірів) (№6 таблиці, яка відображена у Додатку №3 до Тендерної документації) … Відповідно до наданого Свідоцтва про уповноваження № П-98-2022 від 18.07.2022, ТОВ «РIВНЕСТАНДАРТ» уповноважений на проведення повірки ультразвукових доплерівських діагностичних апаратів (п. 716 Наказу 1719), які використовуються для вимірювання швидкості потоку крові. Відповідно до Свідоцтва про уповноваження № П-106-2022 від 05.12.2022, ТОВ «РIВНЕСТАНДАРТ» уповноважений на проведення повірки моніторів фетальних тієї ж категорії 76 «Ультразвукові діагностичні прилади», конкретно п. 717 Наказу 1719, що говорить про уточнення Міністерством економіки України у Галузях уповноваження (додатки до свідоцтва про уповноваження) ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» загальної категорії 76. Враховуючи зазначене, у ТОВ «РIВНЕСТАНДАРТ» відсутні повноваження (не має права) на проведення повірки ультразвукових діагностичних апаратів (код ЗВТ: 01221, 307 «Ультразвукові діагностичні апарати» Наказу 1719) в частині вимірюванні лінійних розмірів з використанням ДСТУ 9161:2021 «Метрологія. Прилади діагностичні ультразвукові. Методика повірки. Послуги що надаються повинні бути з гарантією якості виконання цієї послуги та обов’язково весь перелік має входити до Галузі уповноваження на проведення повірки ЗВТ, відповідаючи діапазонам технічної документації на ЗВТ. Послуги з проведення робіт повинні надаватися відповідно до Закону України « Про метрологію та метрологічну діяльність», постанови Кабінету Міністрів України від 13.01.2016 №46 «Про затвердження Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки», наказів Мінекономрозвитку від 08.02.2016 №193 «Про затвердження Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24.02.2016 за №278/28408, від 30.06.2020 №1242 «Деякі питання щодо видачі свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08.09.2020 № 862/35145, ДСТУ ISO/IEC 17025 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібровочних лабораторій», а також вимог діючих ДСТУ та міжнародних стандартів. Враховуючи наведене, у вище зазначених сферах уповноваження відсутня інформація, зокрема про найменування категорій (груп) таких засобів вимірювальної техніки, як ультразвукові діагностичні апарати саме (з датчиками лінійних вимірів), офтальмометр, денситометр. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.» Виконуючи рішення Комісії АМКУ Замовник 01.07.2024 р. розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідності, а саме про те, що: «Під час розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕСТАНДАРТ" (38888641) було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: В наданих сферах уповноваження відсутня інформація, зокрема, про найменування категорій (груп) таких засобів вимірювальної техніки, як ультразвукові діагностичні апарати (з датчиками лінійних вимірів), офтальмометр, денситометр. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог Додатку 3 тендерної документації Учасник повинен надати інформацію (документи) про субпідрядника на повірку денситометра, офтальмометра та ультразвукових діагностичних апаратів, а саме: - договір, свідоцтво про уповноваження, лист-згоду щодо надання послуг та довідку щодо наявності кваліфікованого персоналу та матеріально-технічної бази. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - договір, свідоцтво про уповноваження, лист-згоду щодо надання послуг та довідку щодо наявності кваліфікованого персоналу та матеріально-технічної бази.» Проте, ТОВ «РIВНЕСТАНДАРТ» виявлену невідповідність не виправив не надавши документів від субпідрядника на повірку денситометра, офтальмометра та ультразвукових діагностичних апаратів. Натомість надав Лист-пояснення №1797Т від 02.07.2024р. (додається) де зазначено: «ТОВ «РIВНЕСТАНДАРТ» у повній мірі виконано вимоги, встановлені додатком 3 до тендерної документації, зокрема Учасником у складі тендерної пропозиції надано копії свідоцтв про уповноваження на проведені повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології. Сфера уповноважень та Галузь уповноваження (додатки до свідоцтва про уповноваження) відповідають діапазонам технічної документації ЗВТ. У свідоцтвах про уповноваження зазначені категорії засобів вимірбвальної техніки, повірку яких має право проводити уповноважена організація». Цим листом-поясненням ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» повністю проігнорував інформацію, викладену на сторінці 8 Рішення Комісії АМКУ №10760-р/пк-пз від 20.06.2024 року. У Додатку №3 до Тендерної документації Замовником чітко було зазначено, що послуги, що надаються повинні бути з гарантією якості виконання цієї послуги та обов’язково весь перелік має входити до Галузі уповноваження на проведення повірки ЗВТ, відповідаючи діапазонам технічної документації на ЗВТ. Відповідно до частини 7 статті 18 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» у свідоцтві про уповноваження зазначаються категорії засобів вимірювальної техніки, повірку яких мають право проводити уповноважені організації. Форму свідоцтва про уповноваження регламентовано наказом Мінекономрозвитку від 30.06.2020 № 1242 «Деякі питання щодо видачі свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології». Відповідно до вищезазначеного наказу Сфера уповноваження (Галузь уповноваження або додатки до свідоцтва про уповноваження) є невід’ємною частиною Свідоцтва про уповноваження. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вище викладене, лист-пояснення від 02.07.2024 №1797Т ТОВ «РIВНЕСТАНДАРТ» є необґрунтованим та таким що не відповідає виставленим вимогам в повідомлені Замовника від 01.07.2024р. тому не гарантує якісного виконання робіт і не гарантує виконання повірки всього переліка засобів вимірювальної техніки (ЗВТ), який має входити до Галузі уповноваження на проведення повірки ЗВТ, відповідаючи діапазонам технічної документації на ЗВТ. Також Переможець (ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ») не може виконати повірку законодавчо регульованих ЗВТ, а саме: денситометр (п.22 в Додатку №3 до ТД), офтальмометр (п.17 в Додатку 3 до ТД) та ультразвукові діагностичні апарати (з датчиками лінійних вимірів) (п.6 в Додатку №3 до ТД) так як відсутні у наданих галузях уповноваження до Свідоцтва про уповноваження на проведення повірки ЗВТ, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології. Отже, лист-пояснення ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» від 02.07.2024 №1797Т не відповідає умовам тендерної документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, та повинен був бути відхилений відповідно до вимог абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. З огляду на вказане, Скаржник не погоджується з прийнятим рішення уповноваженої особи, протокол №91 від 09.07.2024р. та вважає дії Замовника такими, що порушують права та інтереси Скаржника, порушують права на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель визначені ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», у тому числі й об’єктивного та неупередженого визначення переможця. Керуючись ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення прийняте Протоколом Уповноваженої особи №91 від 09.07.2024р. про визначення ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» переможцем та рішення про намір укласти договір. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником. Додатки: 1.Протокол №91 від 09.07.2024 року. 2.Лист-пояснення №1797Т від 02.07.2024 року. 3. Рішенні Комісії АМКУ №10760-р/пк-пз від 20.06.2024 року.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 24.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.07.2024 17:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.07.2024 16:30
Дата виконання рішення Замовником: 15.08.2024 14:56
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі код ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань - ТОВ "РІВНЕСТАНДАРТ" на закупівлю: № UA-2024-05-22-010374-a.
Автор: ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ", Володимир 5263689 terminal@ukrcsm.kiev.ua http://www.ukrcsm.kiev.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 32267bcb172b4fc38206de161e578963
Заголовок пункту скарги: Скарга на рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ»,
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Документи, які надаються переможцем
Тип порушення: Документи, які надаються переможцем
Опис суті пункту скарги: Скаржник не погоджується з прийнятим рішення уповноваженої особи, протокол №91 від 09.07.2024р. та вважає дії Замовника такими, що порушують права та інтереси Скаржника, порушують права на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель визначені ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», у тому числі й об’єктивного та неупередженого визначення переможця.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Скасована
КЕП

Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (неправомірне визначення Замовником Переможця закупівлі)

Номер: ea4286b6d2da40d2a6aba3fea0b36562
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-22-010374-a.c2
Назва: Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (неправомірне визначення Замовником Переможця закупівлі)
Скарга:
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (неправомірне визначення Замовником Переможця закупівлі) Комунальним некомерційним підприємством «Київська міська клінічна лікарня №5» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (надалі – Замовник) 22.05.2024 року оголошено процедуру закупівлі Послуги з технічного огляду та випробовувань (код згідно ДК 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробувань (послуги з повірки (калібрування) засобів вимірювальної техніки) (номер процедури закупівлі в системі закупівель «Prozorro» UA-2024-05-22-010374-a). 31.05.2024 року відбулося розкриття тендерних пропозицій. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ» (ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ») (далі – Скаржник). Товариство з обмеженою відповідальністю «РІВНЕСТАНДАРТ» (далі – ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ», Переможець). 04.06.2024 року Протоколом Уповноваженої особи №82 пропозицію ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» було відхилено з наступних причин: ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» не може виконати повірку законодавчо регульованих ЗВТ, а саме: денситометр (п.22 в Додатку №3 до ТД), офтальмометр (п.17 в Додатку 3 до ТД) та ультразвукові діагностичні апарати (з датчиками лінійних вимірів) (п.6 в Додатку №3 до ТД) відсутні у наданих галузях уповноваження до Свідоцтва про уповноваження на проведення повірки ЗВТ, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології. 20.06.2024 року Рішенням Комісії АМКУ №10760-р/пк-пз, відхилення пропозиції ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» визнано неправомірним і Замовника було зобов’язано скасувати Протокольне рішення Уповноваженої особи №82 від 04.06.2024р. 01.07.2024 року ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» було повторно повернуто на кваліфікацію та виставлено повідомлення з вимогою про усунення невідповідності. 09.07.2024 року Протоколом Уповноваженої особи №91, прийнято Рішення, пропозицію ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» визнано такою що відповідає вимогам в оголошенні та визнано переможцем. З рішенням Замовника Скаржник не погоджується та аргументує це наступним. В Рішенні Комісії АМКУ №10760-р/пк-пз від 20.06.2024 року (сторінки 4-8, додається) міститься інформація: «Замовник зазначає щодо: повірки офтальмометра (№17 таблиці, яка відображена у Додатку №3 до Тендерної документації) … Відповідно до наданих Свідоцтв про уповноваження (№ П-106-2022 від 05.12.2022; № П-65-2020 від 29.12.2020; № П-862021 від 22.10.2021; № П-98-2022 від 18.07.2022 та № П-3-2018 від 23.03.2018) ТОВ «РIВНЕСТАНДАРТ» не уповноважений на проведення повірки офтальмометрів категорії 60 «Рефрактометри, офтальмометри». Враховуючи зазначене, у ТОВ «РIВНЕСТАНДАРТ» відсутні повноваження (не має права) на проведення повірки офтальмометрів (код ЗВТ: 11052, 619 «Офтальмометри» Наказу 1719); повірки денситометра (№22 таблиці, яка відображена у Додатку №3 до Тендерної документації) … Відповідно до наданих Свідоцтв про уповноваження (№ П-106-2022 від 05.12.2022; № П-65-2020 від 29.12.2020; № П-862021 від 22.10.2021; № П-98-2022 від 18.07.2022 та № П-3-2018 від 23.03.2018) ТОВ «РIВНЕСТАНДАРТ» не уповноважений на проведення повірки денситометрів категорії 5 «Аналізатори рідин турбідиметричні та нефелометричні для здійснення контролю вод». Враховуючи зазначене, у ТОВ «РIВНЕСТАНДАРТ» відсутні повноваження (не має права) на проведення повірки денситометра (код ЗВТ: 11093, 47 «Аналізатори рідини турбідиметричні та нефелометричні» Наказу 1719); повірки ультразвукових діагностичних апаратів (з датчиками лінійних вимірів) (№6 таблиці, яка відображена у Додатку №3 до Тендерної документації) … Відповідно до наданого Свідоцтва про уповноваження № П-98-2022 від 18.07.2022, ТОВ «РIВНЕСТАНДАРТ» уповноважений на проведення повірки ультразвукових доплерівських діагностичних апаратів (п. 716 Наказу 1719), які використовуються для вимірювання швидкості потоку крові. Відповідно до Свідоцтва про уповноваження № П-106-2022 від 05.12.2022, ТОВ «РIВНЕСТАНДАРТ» уповноважений на проведення повірки моніторів фетальних тієї ж категорії 76 «Ультразвукові діагностичні прилади», конкретно п. 717 Наказу 1719, що говорить про уточнення Міністерством економіки України у Галузях уповноваження (додатки до свідоцтва про уповноваження) ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» загальної категорії 76. Враховуючи зазначене, у ТОВ «РIВНЕСТАНДАРТ» відсутні повноваження (не має права) на проведення повірки ультразвукових діагностичних апаратів (код ЗВТ: 01221, 307 «Ультразвукові діагностичні апарати» Наказу 1719) в частині вимірюванні лінійних розмірів з використанням ДСТУ 9161:2021 «Метрологія. Прилади діагностичні ультразвукові. Методика повірки. Послуги що надаються повинні бути з гарантією якості виконання цієї послуги та обов’язково весь перелік має входити до Галузі уповноваження на проведення повірки ЗВТ, відповідаючи діапазонам технічної документації на ЗВТ. Послуги з проведення робіт повинні надаватися відповідно до Закону України « Про метрологію та метрологічну діяльність», постанови Кабінету Міністрів України від 13.01.2016 №46 «Про затвердження Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки», наказів Мінекономрозвитку від 08.02.2016 №193 «Про затвердження Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24.02.2016 за №278/28408, від 30.06.2020 №1242 «Деякі питання щодо видачі свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08.09.2020 № 862/35145, ДСТУ ISO/IEC 17025 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібровочних лабораторій», а також вимог діючих ДСТУ та міжнародних стандартів. Враховуючи наведене, у вище зазначених сферах уповноваження відсутня інформація, зокрема про найменування категорій (груп) таких засобів вимірювальної техніки, як ультразвукові діагностичні апарати саме (з датчиками лінійних вимірів), офтальмометр, денситометр. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.» Виконуючи рішення Комісії АМКУ Замовник 01.07.2024 р. розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідності, а саме про те, що: «Під час розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕСТАНДАРТ" (38888641) було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: В наданих сферах уповноваження відсутня інформація, зокрема, про найменування категорій (груп) таких засобів вимірювальної техніки, як ультразвукові діагностичні апарати (з датчиками лінійних вимірів), офтальмометр, денситометр. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог Додатку 3 тендерної документації Учасник повинен надати інформацію (документи) про субпідрядника на повірку денситометра, офтальмометра та ультразвукових діагностичних апаратів, а саме: - договір, свідоцтво про уповноваження, лист-згоду щодо надання послуг та довідку щодо наявності кваліфікованого персоналу та матеріально-технічної бази. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - договір, свідоцтво про уповноваження, лист-згоду щодо надання послуг та довідку щодо наявності кваліфікованого персоналу та матеріально-технічної бази.» Проте, ТОВ «РIВНЕСТАНДАРТ» виявлену невідповідність не виправив не надавши документів від субпідрядника на повірку денситометра, офтальмометра та ультразвукових діагностичних апаратів. Натомість надав Лист-пояснення №1797Т від 02.07.2024р. (додається) де зазначено: «ТОВ «РIВНЕСТАНДАРТ» у повній мірі виконано вимоги, встановлені додатком 3 до тендерної документації, зокрема Учасником у складі тендерної пропозиції надано копії свідоцтв про уповноваження на проведені повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології. Сфера уповноважень та Галузь уповноваження (додатки до свідоцтва про уповноваження) відповідають діапазонам технічної документації ЗВТ. У свідоцтвах про уповноваження зазначені категорії засобів вимірбвальної техніки, повірку яких має право проводити уповноважена організація». Цим листом-поясненням ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» повністю проігнорував інформацію, викладену на сторінці 8 Рішення Комісії АМКУ №10760-р/пк-пз від 20.06.2024 року. У Додатку №3 до Тендерної документації Замовником чітко було зазначено, що послуги, що надаються повинні бути з гарантією якості виконання цієї послуги та обов’язково весь перелік має входити до Галузі уповноваження на проведення повірки ЗВТ, відповідаючи діапазонам технічної документації на ЗВТ. Відповідно до частини 7 статті 18 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» у свідоцтві про уповноваження зазначаються категорії засобів вимірювальної техніки, повірку яких мають право проводити уповноважені організації. Форму свідоцтва про уповноваження регламентовано наказом Мінекономрозвитку від 30.06.2020 № 1242 «Деякі питання щодо видачі свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології». Відповідно до вищезазначеного наказу Сфера уповноваження (Галузь уповноваження або додатки до свідоцтва про уповноваження) є невід’ємною частиною Свідоцтва про уповноваження. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вище викладене, лист-пояснення від 02.07.2024 №1797Т ТОВ «РIВНЕСТАНДАРТ» є необґрунтованим та таким що не відповідає виставленим вимогам в повідомлені Замовника від 01.07.2024р. тому не гарантує якісного виконання робіт і не гарантує виконання повірки всього переліка засобів вимірювальної техніки (ЗВТ), який має входити до Галузі уповноваження на проведення повірки ЗВТ, відповідаючи діапазонам технічної документації на ЗВТ. Також Переможець (ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ») не може виконати повірку законодавчо регульованих ЗВТ, а саме: денситометр (п.22 в Додатку №3 до ТД), офтальмометр (п.17 в Додатку 3 до ТД) та ультразвукові діагностичні апарати (з датчиками лінійних вимірів) (п.6 в Додатку №3 до ТД) так як відсутні у наданих галузях уповноваження до Свідоцтва про уповноваження на проведення повірки ЗВТ, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології. Отже, лист-пояснення ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» від 02.07.2024 №1797Т не відповідає умовам тендерної документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, та повинен був бути відхилений відповідно до вимог абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. З огляду на вказане, Скаржник не погоджується з прийнятим рішення уповноваженої особи, протокол №91 від 09.07.2024р. та вважає дії Замовника такими, що порушують права та інтереси Скаржника, порушують права на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель визначені ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», у тому числі й об’єктивного та неупередженого визначення переможця. Керуючись ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення прийняте Протоколом Уповноваженої особи №91 від 09.07.2024р. про визначення ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» переможцем та рішення про намір укласти договір. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником. Додатки: 1.Протокол №91 від 09.07.2024 року. 2.Лист-пояснення №1797Т від 02.07.2024 року. 3. Рішенні Комісії АМКУ №10760-р/пк-пз від 20.06.2024 року.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 12.07.2024 12:51
Автор: ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ", Володимир 5263689 terminal@ukrcsm.kiev.ua http://www.ukrcsm.kiev.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 295e3e81fe4b4214ba0ad55ad4bfb415
Заголовок пункту скарги: Скарга на рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ»,
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Документи, які надаються переможцем
Тип порушення: Документи, які надаються переможцем
Опис суті пункту скарги: Скаржник не погоджується з прийнятим рішення уповноваженої особи, протокол №91 від 09.07.2024р. та вважає дії Замовника такими, що порушують права та інтереси Скаржника, порушують права на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель визначені ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», у тому числі й об’єктивного та неупередженого визначення переможця.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ»

Номер: 26c62e2ae03840f3ae613b59eed786f5
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-22-010374-a.b1
Назва: Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ»
Скарга:
Дата розгляду скарги: 20.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.06.2024 16:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.06.2024 12:25
Дата виконання рішення Замовником: 01.07.2024 14:42
Коментар замовника щодо усунення порушень: 8 червня 2024р. в електронній системі закупівель оприлюднено скаргу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕСТАНДАРТ" (номер скарги UA-2024-05-22-010374-a.b1) про відхилення тендерної пропозиції скаржника: ДК 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань. За результатами розгляду скарги, встановлено наявність підстав для задоволення вимог цієї скарги замовником. Підпунктом 3 пункту 63 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) визначено, що: “Орган оскарження залишає скаргу без розгляду в разі, коли: замовником відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей усунуто порушення, зазначені в скарзі”. Пунктом 64 Особливостей визначено, що: “Орган оскарження приймає рішення про припинення розгляду скарги в разі, коли обставини, зазначені в підпунктах 1-4 пункту 63 цих особливостей, установлені органом оскарження після прийняття скарги до розгляду”. Відповідно до рішення від Рішення від № 10180-р/пк-пз від 11.06.2024 Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель постановила: 1. Скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "РІВНЕСТАНДАРТ" від 8 червня 2024 № UA-2024-05-22-010374-a.b1 прийняти до розгляду. 2. Замовнику протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні пояснення, інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в "pdf" форматі (а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту) на веб-портал Уповноваженого органу. Враховуючи вище викладене, та, наявність підстав для задоволення замовником вимог скарги UA-2024-05-22-010374-a.b1 про відхилення тендерної пропозиції скаржника: ДК 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань. ВИРІШИЛА: 1. Задовільнити скаргу частково ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІВНЕСТАНДАРТ» (номер скарги UA-2024-05-22-010374-a.b1 про відхилення тендерної пропозиції скаржника: ДК 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "РІВНЕСТАНДАРТ" за процедурою закупівлі. 2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "РІВНЕСТАНДАРТ" на закупівлю: ДК 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань.
Автор: ТОВ "РІВНЕСТАНДАРТ", Тетяна Савчук +380362460340 tender.rivnestandart@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 99663326b3664dd4b80ac7e6c88a080f
Заголовок пункту скарги: Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ», оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №82 від 04.06.2024р
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №82 від 04.06.2024р. прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» з наступної підстави: не може виконати повірку законодавчо регульованих ЗВТ (денситометр (п.22 в Додатку №3 до ТД), офтальмометр (п.17 в Додатку 3 до ТД) та ультразвукові діагностичні апарати (з датчиками лінійних вимірів) (п.6 в Додатку №3 до Д).

Проте, відповідно до додатку 3 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати, зокрема, копію свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології. Сфера уповноваження та Галузь уповноваження (додатки до свідоцтва про уповноваження) повинні відповідати діапазонам технічної документації на ЗВТ. У свідоцтві про уповноваження мають бути зазначені категорії засобів вимірювальної техніки, повірку яких мають право проводити уповноважені організації.
При цьому, тендерна документації не містить окремих вимог щодо надання учасником Свідоцтва про уповноваження на підтвердження спроможності учасника виконати весь обсяг технічного завдання на закупівлю згідно з додатком 3 до тендерної документації. Не встановлено і вимоги наявності інформації в галузях уповноваження учасника щодо повірки денситометра, офтальмометра та ультразвукових діагностичних апаратів (з датчиками лінійних вимірів).
Додатком 3 до тендерної документації встановлено, що «послуги, що надаються повинні бути з гарантією якості виконання цієї послуги та обов’язково весь перелік має входити до Галузі уповноваження на проведення повірки ЗВТ, відповідаючи діапазонам технічної документації на ЗВТ». Така вимога не може стосуватись учасника, оскільки послуги можуть надаватись виключно виконавцем після укладення договору.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника