-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 –45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщень (аварійний) в школі І-ІІІ ступенів №245 Оболонського району м. Києва, вул. Північна, 26)
Торги відмінено
1 964 468.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 822.34 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 822.34 UAH
Період оскарження:
22.05.2024 15:06 - 03.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції та рішення про визначення переможця процедури закупівлі
Номер:
f20c56fc53e94bada659d13eaa2f4532
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-22-009199-a.a1
Назва:
Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції
та рішення про визначення переможця процедури закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол 79 2.pdf 17.06.2024 10:22
- 19 фінансова звітність за останній звітний період.pdf 17.06.2024 10:22
- 19 фінансова звітність за останній звітний період.pdf.p7s 17.06.2024 10:22
- скарга UA-2024-05-22-009199-a.docx 17.06.2024 10:22
- ДЦ ТОВ ЄВРОБУД ОДИН.pdf 17.06.2024 10:22
- ПРотокол 79 1.pdf 17.06.2024 10:22
- скарга UA-2024-05-22-009199-a.docx.p7s 17.06.2024 10:22
- sign.p7s 17.06.2024 10:23
- рішення від 19.06.2024 № 10589.pdf 19.06.2024 16:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.06.2024 № 11108.pdf 27.06.2024 15:32
- рішення від 26.06.2024 № 11108.pdf 01.07.2024 11:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.06.2024 13:45
Дата розгляду скарги:
26.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.06.2024 16:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.07.2024 11:48
Дата виконання рішення Замовником:
03.07.2024 15:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником повернуто на кваліфікації всіх Учасників закупівлі
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ad76cbd03c0145b6a0762f7f46966056
Заголовок пункту скарги:
Заперечення на відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та про визначення переможця прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є таким, що підлягає скасуванню
Підстави відхилення Тендерної пропозиції Скаржника (витяг з протоколу №79/1 від 12.06.2024 р.)
1. Згідно пункту 1.8 Таблиці 2 Додатку 1 Учасник повинен надати: Копія балансу підприємства та копія звіту про фінансові результати з відміткою про прийняття відповідного органу за останній звітний період. Виявлені невідповідності: У складі тендерної пропозиції учасника надана копія балансу підприємства та копія звіту про фінансові результати без відмітки (ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО) про прийняття відповідного органу за останній звітний період та без накладання ЕЦП. Відповідно до аб.2 п. 4 «ПОРЯДКУ подання фінансової звітності»: «Датою подання фінансової звітності в єдиному електронному форматі вважається дата одержання електронного повідомлення про одержання центром збору фінансової звітності такої фінансової звітності». Електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом здійснюється відповідно до Податкового кодексу України (далі - ПКУ), Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону №2155 без укладення відповідного договору. Відповідно до абзаців першого та другого п. 2 розд. II Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Мінфіну від 06.06.2017 р. №557 (далі - Порядок №557) платник створює електронні документи у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронному та паперовому вигляді, із зазначенням всіх обов’язкових реквізитів та з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП) чи печатки, керуючись Порядком №557. Створення електронного документа завершується накладанням на нього КЕП підписувача (підписувачів) та печатки (за наявності). Достатнім підтвердженням справжності документа податкової звітності є наявність оригіналу підпису уповноваженої особи на документі у паперовій формі або наявність накладеного на електронний документ КЕП чи печатки платника податку (абзац другий пп. 48.5.1 ПКУ). 6) Абзацом другим п. 9 розд. II Порядку №557, зокрема, визначено, що друга квитанція є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа.
Оскільки Учасником не надано належним чином оформлених документів згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Враховуючи вище викладене у Замовника наявні підстави для відхилення пропозиції Учасника ТОВ " ТЕП-КЕПІТАЛ."
ВИРІШИЛА:
1. Відхилити пропозицію ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ."
Заперечення на відхилення Тендерної пропозиції
Умови Тендерної документації
Відповідно до пункту 1.8. Таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен надати копію балансу підприємства та копія звіту про фінансові результати з відміткою про прийняття відповідного органу за останній звітний період.
Заперечення на відхилення
В складі Тендерної пропозиції Скаржника було надано файл «19 фінансова звітність за останній звітній період.pdf».
Зазначений файл містить квитанцію № 2, яка містить наступну інформацію:
• Отримано: 25.02.2024 19:13 •
Одержувач: 44668048
Квитанція №2
Підприємство: 44668048 ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.»
Звіт: 1-м, 2-м. Фінансова звітність малого підприємства За період: Рік,2023 р.
Звiт доставлено до Системи електронного звітування органів державної статистики України 25.02.2024 у 18:55:35
Реєстраційний номер звіту: 9003525197 (800020044668048S011001310000018122023.XML)
Звіт відповідає формату, визначеному Держстатом України.
Кваліфіковані електронні підписи перевірено.
Звіт прийнято для подальшої обробки. У випадку виявлення помилок при здійсненні обробки даних звіту в органах державної статистики та(або) необхідності надання уточнень Вам буде повідомлено додатково.
Відправник: Система електронного звітування органів державної статистики України \\Показати_документ
• Підписи: Печатка 43005393 Державна податкова служба України. "ОТРИМАНО"
"Шлюз захисту" 37507880 Шлюз Держстат
• Ім'я файла: 800020044668048S011001310000018122023.XML
• Спосіб прийому: З використанням прямого з'єднання
Ця квитанція № 2 і її текст засвідчують про подачу і прийняття уповноваженими органами (державна податкова служба України та державної статистики України) фінансової звітності Скаржника за 2023 рік. .
Також в складі файлу надано фінансову звітність малого підприємства в складі балансу та звіту про фінансові результати за 2023 рік станом на 31.12.2023 р.
В складі тендерної пропозиції також надано файл «19 фінансова звітність за останній звітній період.pdf.p7s». Перевірка зазначеного фалу дає можливість встановити, що файл містить електронний підпис підписанта фінансової звітності:
Файл з підписом
19 фінансова звітність за останній звітний період.pdf.p7s
Наданими документами спростовується висновок Замовника про не надання в складі пропозиції відсутня копія балансу підприємства та копія звіту про фінансові результати з відміткою про прийняття відповідного органу за останній звітний період.
Необхідно відмітити, що Замовником не встановлено яким способом чи в якому місці повинна бути поставлена відмітка про прийняття відповідного органу так само як і не було встановлено спосіб відображення електронного цифрового підпису на документ.
Разом з тим Замовником не враховано наступне.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Таким чином, у випадку встановлення невідповідностей, Замовник повинен був надати 24 години на виправлення невідповідностей в частині надання копії балансу підприємства та копії звіту про фінансові результати з відміткою про прийняття відповідного органу за останній звітний період, чого ним не було здійснено.
Підстави відхилення Тендерної пропозиції Скаржника (витяг з протоколу №79/1 від 12.06.2024 р.)
1. Згідно пункту 1.8 Таблиці 2 Додатку 1 Учасник повинен надати: Копія балансу підприємства та копія звіту про фінансові результати з відміткою про прийняття відповідного органу за останній звітний період. Виявлені невідповідності: У складі тендерної пропозиції учасника надана копія балансу підприємства та копія звіту про фінансові результати без відмітки (ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО) про прийняття відповідного органу за останній звітний період та без накладання ЕЦП. Відповідно до аб.2 п. 4 «ПОРЯДКУ подання фінансової звітності»: «Датою подання фінансової звітності в єдиному електронному форматі вважається дата одержання електронного повідомлення про одержання центром збору фінансової звітності такої фінансової звітності». Електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом здійснюється відповідно до Податкового кодексу України (далі - ПКУ), Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону №2155 без укладення відповідного договору. Відповідно до абзаців першого та другого п. 2 розд. II Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Мінфіну від 06.06.2017 р. №557 (далі - Порядок №557) платник створює електронні документи у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронному та паперовому вигляді, із зазначенням всіх обов’язкових реквізитів та з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП) чи печатки, керуючись Порядком №557. Створення електронного документа завершується накладанням на нього КЕП підписувача (підписувачів) та печатки (за наявності). Достатнім підтвердженням справжності документа податкової звітності є наявність оригіналу підпису уповноваженої особи на документі у паперовій формі або наявність накладеного на електронний документ КЕП чи печатки платника податку (абзац другий пп. 48.5.1 ПКУ). 6) Абзацом другим п. 9 розд. II Порядку №557, зокрема, визначено, що друга квитанція є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа.
Оскільки Учасником не надано належним чином оформлених документів згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Враховуючи вище викладене у Замовника наявні підстави для відхилення пропозиції Учасника ТОВ " ТЕП-КЕПІТАЛ."
ВИРІШИЛА:
1. Відхилити пропозицію ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ."
Заперечення на відхилення Тендерної пропозиції
Умови Тендерної документації
Відповідно до пункту 1.8. Таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен надати копію балансу підприємства та копія звіту про фінансові результати з відміткою про прийняття відповідного органу за останній звітний період.
Заперечення на відхилення
В складі Тендерної пропозиції Скаржника було надано файл «19 фінансова звітність за останній звітній період.pdf».
Зазначений файл містить квитанцію № 2, яка містить наступну інформацію:
• Отримано: 25.02.2024 19:13 •
Одержувач: 44668048
Квитанція №2
Підприємство: 44668048 ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.»
Звіт: 1-м, 2-м. Фінансова звітність малого підприємства За період: Рік,2023 р.
Звiт доставлено до Системи електронного звітування органів державної статистики України 25.02.2024 у 18:55:35
Реєстраційний номер звіту: 9003525197 (800020044668048S011001310000018122023.XML)
Звіт відповідає формату, визначеному Держстатом України.
Кваліфіковані електронні підписи перевірено.
Звіт прийнято для подальшої обробки. У випадку виявлення помилок при здійсненні обробки даних звіту в органах державної статистики та(або) необхідності надання уточнень Вам буде повідомлено додатково.
Відправник: Система електронного звітування органів державної статистики України \\Показати_документ
• Підписи: Печатка 43005393 Державна податкова служба України. "ОТРИМАНО"
"Шлюз захисту" 37507880 Шлюз Держстат
• Ім'я файла: 800020044668048S011001310000018122023.XML
• Спосіб прийому: З використанням прямого з'єднання
Ця квитанція № 2 і її текст засвідчують про подачу і прийняття уповноваженими органами (державна податкова служба України та державної статистики України) фінансової звітності Скаржника за 2023 рік. .
Також в складі файлу надано фінансову звітність малого підприємства в складі балансу та звіту про фінансові результати за 2023 рік станом на 31.12.2023 р.
В складі тендерної пропозиції також надано файл «19 фінансова звітність за останній звітній період.pdf.p7s». Перевірка зазначеного фалу дає можливість встановити, що файл містить електронний підпис підписанта фінансової звітності:
Файл з підписом
19 фінансова звітність за останній звітний період.pdf.p7s
Наданими документами спростовується висновок Замовника про не надання в складі пропозиції відсутня копія балансу підприємства та копія звіту про фінансові результати з відміткою про прийняття відповідного органу за останній звітний період.
Необхідно відмітити, що Замовником не встановлено яким способом чи в якому місці повинна бути поставлена відмітка про прийняття відповідного органу так само як і не було встановлено спосіб відображення електронного цифрового підпису на документ.
Разом з тим Замовником не враховано наступне.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Таким чином, у випадку встановлення невідповідностей, Замовник повинен був надати 24 години на виправлення невідповідностей в частині надання копії балансу підприємства та копії звіту про фінансові результати з відміткою про прийняття відповідного органу за останній звітний період, чого ним не було здійснено.
×
-
Назва доказу:
файл містить електронний підпис підписанта фінансової звітності
-
Повʼязаний документ:
19 фінансова звітність за останній звітний період.pdf.p7s
-
-
Назва доказу:
Фінансова звітність з квитанцією. Ця квитанція № 2 і її текст засвідчують про подачу і прийняття уповноваженими органами (державна податкова служба України та державної статистики України) фінансової звітності Скаржника за 2023 рік. .
-
Повʼязаний документ:
19 фінансова звітність за останній звітний період.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону. Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника .Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника. Порушення наших прав та інтересів також полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовник повинен був здійснити розгляд тендерної пропозиції Скаржника відповідно до умов Тендерної документації, і, у випадку її відповідності, визнати Скаржника переможцем процедури закупівлі, укласти договір з ним, за результатами якого Скаржник би мав змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором. Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", - ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Зобов’язати Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника у процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: ДК 021:2015 –45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщень (аварійний) в школі І-ІІІ ступенів №245 Оболонського району м. Києва, вул. Північна, 26), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-22-009199-a. Всі необхідні документи для розгляду скарги наявні в електронній системі закупівель по цій процедурі.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
8cb7d8276fa5499ba0decccf55d631ba
Заголовок пункту скарги:
Наявні невідповідності в складі пропозиції Переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Аналіз наданої договірної ціни свідчить, що вона складена не у відповідності до вимог кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 затвердити кошторисні норми України у будівництві, що додаються. Кошторисні норми України у будівництві:
1. Настанова з визначення вартості будівництва;
1. Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни
Замовник _______________
Підрядник________________
Вид договірної ціни тверда
Визначена згідно з.
Надана у складі Пропозиції Переможця договірна ціна містить інформації про:
- Визначено згідно з __________________
Таким чином надана у складі кошторисна документація складена без урахування вимог законодавства, зокрема, кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281.
Таким чином Пропозиція Переможця не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 затвердити кошторисні норми України у будівництві, що додаються. Кошторисні норми України у будівництві:
1. Настанова з визначення вартості будівництва;
1. Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни
Замовник _______________
Підрядник________________
Вид договірної ціни тверда
Визначена згідно з.
Надана у складі Пропозиції Переможця договірна ціна містить інформації про:
- Визначено згідно з __________________
Таким чином надана у складі кошторисна документація складена без урахування вимог законодавства, зокрема, кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281.
Таким чином Пропозиція Переможця не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
×
-
Назва доказу:
надана у складі кошторисна документація складена без урахування вимог законодавства, зокрема, кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281.
-
Повʼязаний документ:
ДЦ ТОВ ЄВРОБУД ОДИН.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Зобов’язати Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення про визначення ТОВ «Євробуд один» переможцем у процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: ДК 021:2015 –45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщень (аварійний) в школі І-ІІІ ступенів №245 Оболонського району м. Києва, вул. Північна, 26), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-22-009199-a. Всі необхідні документи для розгляду скарги наявні в електронній системі закупівель по цій процедурі.