• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами ДК 021:2015: 90520000-8 (Перевезення та видалення 18 01 03* відходів, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій; Перевезення та видалення 20 01 31*)

Закупівля здійснюється у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами. Потреба та вимоги до учасників згідно тендерної документації.

Завершена

272 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 720.00 UAH
Період оскарження: 22.05.2024 14:40 - 27.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення пропозиції скаржника

Номер: 66aa400e8f52406f93cba9d301a86f51
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-22-008454-a.c1
Назва: Скарга на неправомірне відхилення пропозиції скаржника
Скарга:
СКАРГА на рішення замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ( номер закупівлі UA-2024-05-22-008454-a) Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами ДК 021:2015: 90520000-8 (Перевезення та видалення 18 01 03* відходів, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій; Перевезення та видалення 20 01 31*) Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне підприємство КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 0b8e6f941b2841819ffef958e64f99d2 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-22-008454-a) Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами ДК 021:2015: 90520000-8 (Перевезення та видалення 18 01 03* відходів, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій; Перевезення та видалення 20 01 31*). Закупівлю було оголошено: 22.05.2024 р. Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"". 07.06.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 103 було відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ». ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1. Виходячи з протоколу № 103 від 07.06.2024 р., підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була нібито відсутність у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» підтверджуючих документів на пакування. Звертаємо увагу, що згідно п.6 Додатку 1 до тендерної документації Учасник бере на себе зобов’язання забезпечити Замовника первинною та вторинною сертифікованою пакувальною тарою за власний кошт, а саме мішки для небезпечних відходів із відповідним маркуванням та написом згідно вимог Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами, що забезпечує безпечне зберігання та перевезення відходів до місць утилізації. (Надати гарантійний лист у довільній формі, а також фото мішків, накладні на покупку, сертифікат відповідності із протоколом дослідження/випробування, виданий регіональним центром стандартизації та метрології; декларацію про відповідність та сертифікат якості від виробника). На виконання даної вимоги учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у складі пропозиції було надано: - Гарантійний лист за вих. № 01/03-2377/12 від 28.05.2024 р. - Фото мішків; - Видаткова накладна № 1487 від 09.11.2023 - Видаткова накладна № 1487 від 30.11.2023 - Сертифікат відповідності № UA..CRT.00464-23 - Протокол сертифікаційних випробувань № 0408 від 20.12.2023 р. - Декларацію про відповідність продукції від 27.11.2023 р. - Сертифікат якості на пакети Звертаємо увагу, що жодних окремих вимог до підтверджуючих документів Замовник не висував. Також у підставах про відхилення Замовник зазначає нібито відсутність маркування та напису на мiшках для небезпечних медичних вiдходiв згiдно з вимогами наказу МОЗ Украiни вiд 08.06.2015 № 325. Проте, Документація Замовника не містила вимоги щодо необхідності підтвердження наявності маркування та написів відповідно до Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами шляхом надання фото мішків. Аналогічної правової позиції дійшла КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ у рішенні № 9799-р/пк-пз від 04.06.2024 щодо закупівлі UA-2024-05-10-009864-a. З огляду зазначеного, пропозиція учасника повністю відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині, в той час як у Замовника були відсутні будь-які підстави для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції. Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне підприємство КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» пропозиція якого повністю відповідала технічним вимогам тендерної документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-22-008454-a ID у PROZORRO 0b8e6f941b2841819ffef958e64f99d2 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-22-008454-a Комунальне підприємство КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)". Замовник: Комунальне підприємство КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ). 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 21.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.06.2024 14:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.06.2024 12:06
Дата виконання рішення Замовником: 28.06.2024 12:17
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання Рішення АМКУ від 21.06.2024 №10828-р/пк-пз Замовником прийнято рішення щодо повторного розгляду пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ"
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 681b880c8fc44e5eb0c7ef43c5e875ea
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне відхилення пропозиції скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: СКАРГА
на рішення замовника
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
( номер закупівлі UA-2024-05-22-008454-a)
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами ДК 021:2015: 90520000-8 (Перевезення та видалення 18 01 03* відходів, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій; Перевезення та видалення 20 01 31*)

Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне підприємство КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 0b8e6f941b2841819ffef958e64f99d2 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-22-008454-a) Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами ДК 021:2015: 90520000-8 (Перевезення та видалення 18 01 03* відходів, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій; Перевезення та видалення 20 01 31*).
Закупівлю було оголошено: 22.05.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"".
07.06.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 103 було відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Виходячи з протоколу № 103 від 07.06.2024 р., підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була нібито відсутність у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» підтверджуючих документів на пакування.
Звертаємо увагу, що згідно п.6 Додатку 1 до тендерної документації Учасник бере на себе зобов’язання забезпечити Замовника первинною та вторинною сертифікованою пакувальною тарою за власний кошт, а саме мішки для небезпечних відходів із відповідним маркуванням та написом згідно вимог Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами, що забезпечує безпечне зберігання та перевезення відходів до місць утилізації. (Надати гарантійний лист у довільній формі, а також фото мішків, накладні на покупку, сертифікат відповідності із протоколом дослідження/випробування, виданий регіональним центром стандартизації та метрології; декларацію про відповідність та сертифікат якості від виробника).
На виконання даної вимоги учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у складі пропозиції було надано:
- Гарантійний лист за вих. № 01/03-2377/12 від 28.05.2024 р.
- Фото мішків;
- Видаткова накладна № 1487 від 09.11.2023
- Видаткова накладна № 1487 від 30.11.2023
- Сертифікат відповідності № UA..CRT.00464-23
- Протокол сертифікаційних випробувань № 0408 від 20.12.2023 р.
- Декларацію про відповідність продукції від 27.11.2023 р.
- Сертифікат якості на пакети
Звертаємо увагу, що жодних окремих вимог до підтверджуючих документів Замовник не висував.
Також у підставах про відхилення Замовник зазначає нібито відсутність маркування та напису на мiшках для небезпечних медичних вiдходiв згiдно з вимогами наказу МОЗ Украiни вiд 08.06.2015 № 325. Проте, Документація Замовника не містила вимоги щодо необхідності підтвердження наявності маркування та написів відповідно до Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами шляхом надання фото мішків. Аналогічної правової позиції дійшла КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ у рішенні № 9799-р/пк-пз від 04.06.2024 щодо закупівлі UA-2024-05-10-009864-a.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника повністю відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині, в той час як у Замовника були відсутні будь-які підстави для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне підприємство КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» пропозиція якого повністю відповідала технічним вимогам тендерної документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-22-008454-a ID у PROZORRO 0b8e6f941b2841819ffef958e64f99d2 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-22-008454-a Комунальне підприємство КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)". Замовник: Комунальне підприємство КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника