• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Дрон Mavic 3T

Дрон Mavic 3T

Завершена

611 557.50 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 057.79 UAH
Період оскарження: 22.05.2024 14:23 - 28.05.2024 14:00
Вимога
Є відповідь

щодо усунення порушень

Номер: 90f82359f5e64811a3b247f5e56807b3
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-22-008001-a.a4
Назва: щодо усунення порушень
Вимога:
Просимо ознайомитись з інформацією та надати відповідь чому Замовник не діяв у відповідності до Законодавства? https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text 36. Якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#n584 40. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону України «Про оборонні закупівлі» Особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених цієї статтею/ Особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режимувоєнного стану затверджені Постановою КМУ № 1275 від 11.11.2022 року (далі – Особливості). Згідно п. 8 Особливостей державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів: 1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176; 2023 р., № 51, ст. 2834); 2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями; 3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407); 4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей. При проведенні спрощених закупівель замовник повинен врахувати також наступні вимоги п.8 Особливостей. У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Державний замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Державний замовник відхиляє пропозицію учасника спрощеної закупівлі у разі, коли учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Для здійснення закупівлі дронів Замовником було обрано проведення спрощеної закупівлі, порядок проведення якої, зокрема, встановлено ст. 14 Закону Україна «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Ч.13 ст. 14 Закону визначено, що Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Ні стаття 24 Закону, ні Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містять обмежень та вимог щодо неможливості подання учасником конфіденційної інформації. З огляду на вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі та підстави для відхилення пропозиції відповідно до ч. 13 ст. 14 Закону, у Замовника відсутні правові підстави для відхилення пропозиції ТОВ «АМТРІКС».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

На рішення Замовника

Номер: 3f9def5d12f6447ba671840269f6dfc6
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-22-008001-a.b3
Назва: На рішення Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику вимагаємо скасувати Рішення №52 від 31 травня 2024 року щодо намір укласти договір про закупівлю так як пропозиція учасника ТОВ «АМТРІКС» підпадає під підпункт 6 пункту 1 Статті 44 Закону, а саме: «визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;». Учасник визначив конфеденційною інформацію, що згідно Статті 40 не може бути конфеденційною, а саме: «Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей.» Якщо учасник стверджує, що документи які він мав би подати Містить відомості про оборонні закупівлі, то згідно з Законом учасник може закрити ту частину інформації в документі, яка вважається комерційною таємницею або містить інформацію про оборонні закупівлі. ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК. ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ, ЩО ДОКУМЕНТИ ЯКИІ ПЕРЕМОЖЦЕМ ВИЗНАЧЕНО КОНФЕДЕНЦІЙНИМИ ЗАКРИТІ, ЯК ДЛЯ УЧАСНИКА ТАК І ДЛЯ ЗАГАЛЬНОГО ДЛЯ ПЕРЕГЛЯДУ. ДО ЧОГО ТУТ РОЗШИРЕННЯ ФАЙЛУ .p7s ЯКЕ ПЕРЕВІРЯЄТЬСЯ НА ВІДПОВІДНОМУ РЕСУРСІ? ПРОШУ ЗАМОВНИКА БІЛЬШ УВАЖНО ОЗНАЙОМИТИСЬ ІЗ ЗАКОНОМ. МИ ЯК УЧАСНИК НЕ МАЄМО ДОСТУПУ ДО КОНФЕДЕНЦІЙНОЇ ІНФОРМАЦІЇ І ЦЕ СУПЕРЕЧИТЬ НИЗЦІ ЗАКОНІВ
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимоги п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178 (далі - Особливості), не застосовуються при проведенні спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Не правомірне визначення переможця

Номер: 3fc09d07eb8e478da0813d4f40b7637e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-22-008001-a.a2
Назва: Не правомірне визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику вимагаємо скасувати Рішення №52 від 31 травня 2024 року щодо намір укласти договір про закупівлю так як пропозиція учасника ТОВ «АМТРІКС» підпадає під підпункт 6 пункту 1 Статті 44 Закону, а саме: «визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;». Учасник визначив конфеденційною інформацію, що згідно Статті 40 не може бути конфеденційною, а саме: «Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей.» Якщо учасник стверджує, що документи які він мав би подати Містить відомості про оборонні закупівлі, то згідно з Законом учасник може закрити ту частину інформації в документі, яка вважається комерційною таємницею або містить інформацію про оборонні закупівлі. ШАНЛВНИЙ ЗАМОВНИК. ЗВЕРТАЮ ВАШУ УВАГУ, ЩО ДОКУМЕНТИ ЯКИІ ПЕРЕМОЖЦЕМ ВИЗНАЧЕНО КОНФЕДЕНЦІЙНИМИ ЗАКРИТІ ЯК ДЛЯ УЧАСНИКА ТАК І ДЛЯ ЗАГАЛУ ДЛЯ ПЕРЕГЛЯДУ. ДО ЧОГО ТУТ РОЗШИРЕННЯ ФАЙЛУ .p7s? ПРОШУ ЗАМОВНИКА БІЛЬШ УВАЖНО ОЗНАЙОМИТИСЬ ІЗ ЗАКОНОМ. МИ ЯК УЧАСНИК НЕ МАЄМО ДОСТУПУ ДО КОНФЕДЕНЦІЙНОЇ ІНФОРМАЦІЇ І ЦЕ СУПЕРЕЧИТЬ НИЗЦІ ЗАКОНІВ
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: ОРФОГРАФІЧНА ПОМИЛКА
Дата скасування: 03.06.2024 13:34
Вимога
Є відповідь

Не правомірне визначення переможця

Номер: d4880b9f2f8247d8b580a8fbb8f9640c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-22-008001-a.c1
Назва: Не правомірне визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику вимагаємо скасувати Рішення №52 від 31 травня 2024 року щодо намір укласти договір про закупівлю так як пропозиція учасника ТОВ «АМТРІКС» підпадає під підпункт 6 пункту 1 Статті 44 Закону, а саме: «визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;». Учасник визначив конфеденційною інформацію, що згідно Статті 40 не може бути конфеденційною, а саме: «Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей.» Якщо учасник стверджує, що документи які він мав би подати Містить відомості про оборонні закупівлі, то згідно з Законом учасник може закрити ту частину інформації в документі, яка вважається комерційною таємницею або містить інформацію про оборонні закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Надаємо відповідь стосовно Вашої претензіїї скасування Рішення № 52 від 31.05.2024 року щодо наміру укласти договір про закупівлю з учасником ТОВ "АМТРІКС". В своїй претензії Ви зазначили, що Учасник визначив конфіндеційну інформацію, яка згідно Статті 40 не може бути конфіндеційною. В свою чергу, в документах закупівлі нашого оголошення в п.14.2. зазначено: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. ТОВ "АМТРІКС" був перевірений на сайті центрального засвідчувального органу. Також, просимо Вас звернути увагу, що наявність файлу з розширенням .p7s не є підставою для відхилення пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено