-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Контейнери для збору сміття
Торги відмінено
360 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
22.05.2024 12:51 - 27.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
67a4aef4f6f943bfa1490dbcadf0dfcb
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-22-006144-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 18 паспорт якості 120 л.pdf 07.06.2024 11:50
- 19 паспорт якості 1100 л.pdf 07.06.2024 11:50
- 20 паспорт 120 літрів.pdf 07.06.2024 11:51
- 21 паспорт 1100 літрів.pdf 07.06.2024 11:51
- Скарга.docx 07.06.2024 11:51
- Скарга.pdf 07.06.2024 11:51
- 8. сертифікат RAL_120л.pdf 07.06.2024 11:51
- 23 декларація відповідності 1100 л.pdf 07.06.2024 11:51
- 17. сертифікат відповідності EN 840-2.pdf 07.06.2024 11:51
- 15. сертифікат відповідності EN 840-1.pdf 07.06.2024 11:51
- 22 декларація відповідності 120 л.pdf 07.06.2024 11:51
- sign.p7s 07.06.2024 11:56
- Додаток 1 - Стандарт_EN_840-2.pdf 18.06.2024 10:13
- доповнення до скарги UA-2024-05-22-006144-a.docx 18.06.2024 10:13
- доповнення до скарги UA-2024-05-22-006144-a.pdf 18.06.2024 10:13
- 61927.pdf 18.06.2024 10:13
- рішення від 11.06.2024 № 10167.pdf 11.06.2024 16:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.06.2024 № 10754.pdf 21.06.2024 13:19
- рішення від 20.06.2024 № 10754.pdf 25.06.2024 11:36
- визнання_EN 840-1.pdf 13.06.2024 10:50
- ДСТУ 8476-2015.pdf 13.06.2024 10:50
- пояснення.pdf 13.06.2024 10:50
- Наказ 517_19-12-2018.pdf 13.06.2024 10:50
- пояснення.docx 13.06.2024 10:50
- протокол 62.pdf 26.06.2024 09:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.06.2024 15:44
Дата розгляду скарги:
20.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.06.2024 16:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.06.2024 11:37
Дата виконання рішення Замовником:
26.06.2024 09:02
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.06.2024 № 10754-р/пк-пз виконано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5920b0234cc540cdad640c2e0dd2afc0
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до протоколу УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ Комунального підприємства Сарненської міської ради «ЕКОСЕРВІС» № 51 від 03.06.2024 року та форми протоколу розкриття тендерних пропозицій від 03.06.2024 року Замовником було відхилено тендерну пропозицію Учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮА ПРО» (далі – ТОВ «ЮА ПРО» або Скаржник) .
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не погоджується із зазначеним Замовником у протоколі УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ Комунального підприємства Сарненської міської ради «ЕКОСЕРВІС» № 51 від 03.06.2024 року в частині невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ЮА ПРО» та вважаєте таке рішення необґрунтованим та таким, що суперечить чинному законодавству України, тендерній документації.
В п. 3 Додатку 2 тендерної документації вказано:
«Якість товару повинна відповідати вимогам діючих державних стандартів та підтверджуватись одним з документів: сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність або інший аналогічний документ. Документи надані у складі пропозиції повинні бути діючими.
Скаржник зауважує, що тендерна документація не містить жодних вимог, що Учасники мають надати документи: сертифікат відповідності виданого САМЕ уповноваженим органом з сертифікації, паспорта або сертифіката якості виданого САМЕ виробником товару, декларація про відповідність САМЕ виробника. В тендерній документації відсутні вимоги до оформлення таких документів. Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника.
На виконання встановлених тендерною документацією вимог, Скаржником в складі тендерної пропозиції надано документи, що підтверджують те, що якість товару відповідають вимогам діючих державних стандартів:
- Паспорт якості на Контейнери для збору сміття 120 л., що підтверджує відповідність про те, що «Якість товару відповідає вимогам діючих державних стандартів»;
- Паспорт якості на Контейнери для збору сміття 1100 л., що підтверджує відповідність про те, що «Якість товару відповідає вимогам діючих державних стандартів»;
- Паспорт на Контейнери для збору сміття 120 л., що підтверджує відповідність ДСТУ 8476:2015 (документ виданий виробником товару);
- Паспорт на Контейнери для збору сміття 1100 л., що підтверджує відповідність ДСТУ 8476:2015 (документ виданий виробником товару);
- Декларація постачальника про відповідність (згідно з ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006) на Контейнери для збору сміття 120 л., що підтверджує відповідність ДСТУ 8476:2015;
- Декларація постачальника про відповідність (згідно з ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006) на Контейнери для збору сміття 1100 л., що підтверджує відповідність ДСТУ 8476:2015.
Додатково Скаржник повідомляє, що ДСТУ 8476:2015 Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги є діючим державним стандартом (https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=64329).
В такому разі, Скаржником виконано вимоги тендерної документації та надано документи, що підтверджують те, що якість товару відповідають вимогам діючих державних стандартів.
Отже, ТОВ «ЮА ПРО» виконало вимоги тендерної документації, а їх тендерна пропозиція відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Замовником було безпідставно, незаконно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЮА ПРО», тим самим Замовник порушив суб’єктивні права та законні інтереси Скаржника. В такому разі, Замовник має скасувати своє рішення щодо відхилення ТОВ «ЮА ПРО».
Скаржник не погоджується із зазначеним Замовником у протоколі УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ Комунального підприємства Сарненської міської ради «ЕКОСЕРВІС» № 51 від 03.06.2024 року в частині невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ЮА ПРО» та вважаєте таке рішення необґрунтованим та таким, що суперечить чинному законодавству України, тендерній документації.
В п. 3 Додатку 2 тендерної документації вказано:
«Якість товару повинна відповідати вимогам діючих державних стандартів та підтверджуватись одним з документів: сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність або інший аналогічний документ. Документи надані у складі пропозиції повинні бути діючими.
Скаржник зауважує, що тендерна документація не містить жодних вимог, що Учасники мають надати документи: сертифікат відповідності виданого САМЕ уповноваженим органом з сертифікації, паспорта або сертифіката якості виданого САМЕ виробником товару, декларація про відповідність САМЕ виробника. В тендерній документації відсутні вимоги до оформлення таких документів. Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника.
На виконання встановлених тендерною документацією вимог, Скаржником в складі тендерної пропозиції надано документи, що підтверджують те, що якість товару відповідають вимогам діючих державних стандартів:
- Паспорт якості на Контейнери для збору сміття 120 л., що підтверджує відповідність про те, що «Якість товару відповідає вимогам діючих державних стандартів»;
- Паспорт якості на Контейнери для збору сміття 1100 л., що підтверджує відповідність про те, що «Якість товару відповідає вимогам діючих державних стандартів»;
- Паспорт на Контейнери для збору сміття 120 л., що підтверджує відповідність ДСТУ 8476:2015 (документ виданий виробником товару);
- Паспорт на Контейнери для збору сміття 1100 л., що підтверджує відповідність ДСТУ 8476:2015 (документ виданий виробником товару);
- Декларація постачальника про відповідність (згідно з ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006) на Контейнери для збору сміття 120 л., що підтверджує відповідність ДСТУ 8476:2015;
- Декларація постачальника про відповідність (згідно з ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006) на Контейнери для збору сміття 1100 л., що підтверджує відповідність ДСТУ 8476:2015.
Додатково Скаржник повідомляє, що ДСТУ 8476:2015 Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги є діючим державним стандартом (https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=64329).
В такому разі, Скаржником виконано вимоги тендерної документації та надано документи, що підтверджують те, що якість товару відповідають вимогам діючих державних стандартів.
Отже, ТОВ «ЮА ПРО» виконало вимоги тендерної документації, а їх тендерна пропозиція відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Замовником було безпідставно, незаконно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЮА ПРО», тим самим Замовник порушив суб’єктивні права та законні інтереси Скаржника. В такому разі, Замовник має скасувати своє рішення щодо відхилення ТОВ «ЮА ПРО».
×
-
Назва доказу:
23 декларація відповідності 1100 л.pdf
-
Повʼязаний документ:
23 декларація відповідності 1100 л.pdf
-
-
Назва доказу:
22 декларація відповідності 120 л.pdf
-
Повʼязаний документ:
22 декларація відповідності 120 л.pdf
-
-
Назва доказу:
21 паспорт 1100 літрів.pdf
-
Повʼязаний документ:
21 паспорт 1100 літрів.pdf
-
-
Назва доказу:
20 паспорт 120 літрів.pdf
-
Повʼязаний документ:
20 паспорт 120 літрів.pdf
-
-
Назва доказу:
19 паспорт якості 1100 л.pdf
-
Повʼязаний документ:
19 паспорт якості 1100 л.pdf
-
-
Назва доказу:
18 паспорт якості 120 л.pdf
-
Повʼязаний документ:
18 паспорт якості 120 л.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
⦁ Прийняти скаргу до розгляду. ⦁ Встановити порушення Замовником процедури закупівлі за номером в ЦБД № UA-2024-05-22-006144-a товару – Контейнери для збору сміття / ДК 021:2015:44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (ідентифікатор закупівлі - UA-2024-05-22-006144-a) в частині прийняття Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮА ПРО». ⦁ Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮА ПРО» у процедурі закупівлі за номером в ЦБД № UA-2024-05-22-006144-a товару – Контейнери для збору сміття / ДК 021:2015:44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (ідентифікатор закупівлі - UA-2024-05-22-006144-a). ⦁ Зобов’язати Замовника визнати тендерну пропозицію ТОВ «ЮА ПРО» такою, що відповідає вимогам тендерної документації та опублікувати відповідне рішення у процедурі закупівлі за номером в ЦБД № UA-2024-05-22-006144-a товару – Контейнери для збору сміття / ДК 021:2015:44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (ідентифікатор закупівлі - UA-2024-05-22-006144-a).
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
875b96c23da048759103808deff6e651
Заголовок пункту скарги:
Згідно протоколу УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ Комунального підприємства Сарненської міської ради «ЕКОСЕРВІС» № 52 від 03.06.2024 року 03 червня 2024 року Замовником було визначено переможцем та направлено повідомлення про намір укласти договір з Учасником - ТОВ "НВП "Укрресурс".
Скаржник не погоджується із рішенням Замовника щодо визначення переможцем Учасника - ТОВ "НВП "Укрресурс".
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Згідно протоколу УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ Комунального підприємства Сарненської міської ради «ЕКОСЕРВІС» № 52 від 03.06.2024 року 03 червня 2024 року Замовником було визначено переможцем та направлено повідомлення про намір укласти договір з Учасником - ТОВ "НВП "Укрресурс".
Скаржник не погоджується із рішенням Замовника щодо визначення переможцем Учасника - ТОВ "НВП "Укрресурс", оскільки подана ними тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, в частині:
В п. 3 Додатку 2 тендерної документації вказано:
«Якість товару повинна відповідати вимогам діючих державних стандартів та підтверджуватись одним з документів: сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність або інший аналогічний документ. Документи надані у складі пропозиції повинні бути діючими.
ТОВ "НВП "Укрресурс" в складі тендерної пропозиції надано технічну специфікацію, що містить текст наступного змісту:
Проте, Скаржник повідомляє, що надані сертифікати відповідності не підтверджують те, що якість товару відповідає вимогам діючих державних стандартів.
Так як, надані ТОВ "НВП "Укрресурс" сертифікат відповідності не містять інформацію про відповідність діючим державним стандартам:
- RAL-GZ 961/1 (файл під назвою «8. сертифікат RAL_120л.pdf»):
- DIN EN 840-1:2021-01 DIN EN 840-5/-6:2020-06(файл під назвою «15. сертифікат відповідності EN 840-1.pdf»):
- DIN EN 840-2/-5/-6:2020-06 (файл під назвою «17. сертифікат відповідності EN 840-2.pdf»):
Скаржник зауважує, що вище зазначені нормативні документи не є державними стандартами.
Державні стандарти України (ДСТУ) — стандарти, розроблені відповідно до чинного законодавства України, що встановлюють для загального і багаторазового застосування правила, загальні принципи або характеристики, які стосуються діяльності чи її результатів, з метою досягнення оптимального ступеня впорядкованості, розроблені на основі консенсусу та затверджені уповноваженим органом. Стандарти ДСТУ існують з 1993 року.
Отже, ТОВ "НВП "Укрресурс" не виконало вимоги тендерної документації та не надалт один з документів: сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність або інший аналогічний документ, що підтверджує те, що якість товару відповідає вимогам діючих державних стандартів.
В такому разі, Замовником було неправомірно винесено рішення в частині визначення переможцем ТОВ "НВП "Укрресурс", оскільки оскільки подана ними тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію ТОВ "НВП "Укрресурс"згідно абз. 1 п.п. 2 п. 44 Особливостей.
Скаржник не погоджується із рішенням Замовника щодо визначення переможцем Учасника - ТОВ "НВП "Укрресурс", оскільки подана ними тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, в частині:
В п. 3 Додатку 2 тендерної документації вказано:
«Якість товару повинна відповідати вимогам діючих державних стандартів та підтверджуватись одним з документів: сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність або інший аналогічний документ. Документи надані у складі пропозиції повинні бути діючими.
ТОВ "НВП "Укрресурс" в складі тендерної пропозиції надано технічну специфікацію, що містить текст наступного змісту:
Проте, Скаржник повідомляє, що надані сертифікати відповідності не підтверджують те, що якість товару відповідає вимогам діючих державних стандартів.
Так як, надані ТОВ "НВП "Укрресурс" сертифікат відповідності не містять інформацію про відповідність діючим державним стандартам:
- RAL-GZ 961/1 (файл під назвою «8. сертифікат RAL_120л.pdf»):
- DIN EN 840-1:2021-01 DIN EN 840-5/-6:2020-06(файл під назвою «15. сертифікат відповідності EN 840-1.pdf»):
- DIN EN 840-2/-5/-6:2020-06 (файл під назвою «17. сертифікат відповідності EN 840-2.pdf»):
Скаржник зауважує, що вище зазначені нормативні документи не є державними стандартами.
Державні стандарти України (ДСТУ) — стандарти, розроблені відповідно до чинного законодавства України, що встановлюють для загального і багаторазового застосування правила, загальні принципи або характеристики, які стосуються діяльності чи її результатів, з метою досягнення оптимального ступеня впорядкованості, розроблені на основі консенсусу та затверджені уповноваженим органом. Стандарти ДСТУ існують з 1993 року.
Отже, ТОВ "НВП "Укрресурс" не виконало вимоги тендерної документації та не надалт один з документів: сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність або інший аналогічний документ, що підтверджує те, що якість товару відповідає вимогам діючих державних стандартів.
В такому разі, Замовником було неправомірно винесено рішення в частині визначення переможцем ТОВ "НВП "Укрресурс", оскільки оскільки подана ними тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію ТОВ "НВП "Укрресурс"згідно абз. 1 п.п. 2 п. 44 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
17. сертифікат відповідності EN 840-2.pdf
-
Повʼязаний документ:
17. сертифікат відповідності EN 840-2.pdf
-
-
Назва доказу:
15. сертифікат відповідності EN 840-1.pdf
-
Повʼязаний документ:
15. сертифікат відповідності EN 840-1.pdf
-
-
Назва доказу:
8. сертифікат RAL_120л.pdf
-
Повʼязаний документ:
8. сертифікат RAL_120л.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
5. Встановити порушення Замовником процедури закупівлі за номером в ЦБД № UA-2024-05-22-006144-a товару – Контейнери для збору сміття / ДК 021:2015:44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (ідентифікатор закупівлі - UA-2024-05-22-006144-a) в частині визначення переможцем Учасника - ТОВ "НВП "Укрресурс". 6. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем Учасника - ТОВ "НВП "Укрресурс" у процедурі закупівлі за номером в ЦБД № UA-2024-05-22-006144-a товару – Контейнери для збору сміття / ДК 021:2015:44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (ідентифікатор закупівлі - UA-2024-05-22-006144-a).
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
359d83ab1bbf435fa58a4a75823c7245
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-22-006144-a.b2
Назва:
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 08.07.2024 №11768.pdf 11.07.2024 16:10
- рішення від 01.07.2024 №11332.pdf 01.07.2024 17:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.07.2024 №11768.pdf 09.07.2024 16:06
- протокол 75.pdf 30.07.2024 12:12
- Пояснення (2).pdf 03.07.2024 16:03
- пояснення.docx 03.07.2024 16:03
- 19 сертифікат EN 840-2 оригінал.pdf 04.07.2024 14:58
- 20-2 EN 840-1,5,6 (2020) -120 л урбан.pdf 04.07.2024 14:58
- 20-3 сертфікат твін_ua.pdf 04.07.2024 14:58
- 20 паспорт 120 літрів.pdf 04.07.2024 14:58
- 18 висновок сес копія.pdf 04.07.2024 14:58
- 19 Копія сертифікату з перекладом.pdf 04.07.2024 14:58
- 20-1 сертифікат EN 840-1.pdf 04.07.2024 14:58
- 18 висновок сес оригінал.pdf 04.07.2024 14:58
- доповнення до скарги відміна торгів.pdf 04.07.2024 14:58
- 20-1 сертифікат EN 840-1 переклад.pdf 04.07.2024 14:58
- доповнення до скарги відміна торгів.docx 04.07.2024 14:58
- 19 переклад сертифікат 840-2.pdf 04.07.2024 14:58
- 20-2 EN 840-1,5,6 (2020) -120 л урбан_ua.pdf 04.07.2024 14:58
- sign.p7s 28.06.2024 11:53
- 21 паспорт 1100 літрів.pdf 04.07.2024 14:58
- 20-3 сертфікат твін.pdf 04.07.2024 14:58
- скарга відміна торгів.pdf 28.06.2024 11:45
- скарга відміна торгів.docx 28.06.2024 11:45
- протокол 63.pdf 28.06.2024 11:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.06.2024 12:31
Дата розгляду скарги:
08.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.07.2024 17:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.07.2024 16:10
Дата виконання рішення Замовником:
30.07.2024 12:12
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконане.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
9f3329e7b7484f10ad625053ae3de85d
Заголовок пункту скарги:
згідно ПРОТОКОЛУ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ Комунального підприємства Сарненської міської ради «ЕКОСЕРВІС»№ 63 від 26.06.2024 року Замовником відмінено процедуру закупівлі на підставі пп. 2 п. 50 Особливостей.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відміну даної процедури закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
згідно ПРОТОКОЛУ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ Комунального підприємства Сарненської міської ради «ЕКОСЕРВІС»№ 63 від 26.06.2024 року Замовником відмінено процедуру закупівлі на підставі пп. 2 п. 50 Особливостей.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відміну даної процедури закупівлі.
Замовником відмінено торги відповідно до підстави зазначеної в п.50 Особливостей, а саме – у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Відповідно до пункту 50 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі Особливості), замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
У протоколі № 63 від 26.06.2024 року Замовник аргументує відміну торгів:
«Під час проведення закупівлі «Контейнери для збору сміття / ДК 021:2015:44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» в електронній системі закупівель було оприлюднено тендерну документацію з технічними та якісними вимогами до предмета закупівлі. Під час розгляду тендерних пропозицій Учасників стало зрозуміло, що не всі Учасники однозначно зрозуміли вимоги щодо надання підтверджуючих документів про якість товару. Задля закупівлі якісних контейнерів для сміття, які протягом всього терміну їх експлуатації не будуть завдавати шкоди життю та здоров’ю населення, потрібно відмінити дані відкриті торги (UA-2024-05-22-006144-a) та розпочати нові торги, де в тендерній документації змінити та деталізувати вимоги щодо підтверджуючих документів про якість запропонованого товару, які дадуть змогу переконатися Замовнику у якості товару, що буде закуплений.
Оскільки на даному етапі закупівлі неможливо внести зміни в тендерну документацію, то відповідно до пп. 2 п. 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень».
Отже, Замовник визнає підставою необхідність внесення змін в тендерну документацію та деталізації вимоги щодо підтверджуючих документів про якість запропонованого товару, які дадуть змогу переконатися Замовнику у якості товару, що буде закуплений, та здійснює відміну торгів у зв'язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Однак, протокол № 63 від 26.06.2024 року про відміну торгів не містить порушень законодавства в сфері публічних закупівель.
В такому разі, зазначене дає можливість встановити відсутність в даній процедурі закупівлі порушень законодавства в сфері публічних закупівель, а отже і підстав для відміни тендеру не вбачається, оскільки відсутні підстави: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Законодавство не визначає можливість відміни торгів з підстав зазначених Замовником у протоколу № 63 від 26.06.2024 року як порушень.
Крім того, ТОВ «ЮА ПРО», пропозиція його є найбільш економічно вигідна, надав всі необхідні документи для підтвердження якості запропонованого товару згідно умов тендерної документації та вимог чинного законодавства. Скаржник зауважує, що рішення Комісії № 10754-р/пк-пз від 20.06.2024 є додатковим підтвердження, що тендерна пропозиція ТОВ «ЮА ПРО» відповідає технічним, якісним, кількісним характеристикам, а тому незрозуміло чому Замовник відміняє дану процедуру закупівлі щоб оголосити новий тендер для деталізації вимоги щодо підтверджуючих документів про якість запропонованого товару, якщо в даній процедурі закупівлі взяв участь учасник (ТОВ «ЮА ПРО»), що правильно зрозумів зміст тендерної документації та виконав вимоги тендерної документації. Адже в даній процедурі ТОВ «ЮА ПРО» виконали вимоги тендерної документації та надали всі необхідні документи. Складається враження, що Замовник відмінив дану закупівлю, бо виграв не «той учасник». В такому разі, відміна даної процедури закупівлі є незаконною та безпідставною.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відміну торгів
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Відмінивши процедуру закупівлі Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Порушення наших прав та інтересів також полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовник повинен був здійснити розгляд тендерної пропозиції Скаржника відповідно до умов Тендерної документації, і, у випадку її відповідності, визнати Скаржника переможцем процедури закупівлі, укласти договір з ним, за результатами якого Скаржник би мав змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", -
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відміну даної процедури закупівлі.
Замовником відмінено торги відповідно до підстави зазначеної в п.50 Особливостей, а саме – у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Відповідно до пункту 50 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі Особливості), замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
У протоколі № 63 від 26.06.2024 року Замовник аргументує відміну торгів:
«Під час проведення закупівлі «Контейнери для збору сміття / ДК 021:2015:44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» в електронній системі закупівель було оприлюднено тендерну документацію з технічними та якісними вимогами до предмета закупівлі. Під час розгляду тендерних пропозицій Учасників стало зрозуміло, що не всі Учасники однозначно зрозуміли вимоги щодо надання підтверджуючих документів про якість товару. Задля закупівлі якісних контейнерів для сміття, які протягом всього терміну їх експлуатації не будуть завдавати шкоди життю та здоров’ю населення, потрібно відмінити дані відкриті торги (UA-2024-05-22-006144-a) та розпочати нові торги, де в тендерній документації змінити та деталізувати вимоги щодо підтверджуючих документів про якість запропонованого товару, які дадуть змогу переконатися Замовнику у якості товару, що буде закуплений.
Оскільки на даному етапі закупівлі неможливо внести зміни в тендерну документацію, то відповідно до пп. 2 п. 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень».
Отже, Замовник визнає підставою необхідність внесення змін в тендерну документацію та деталізації вимоги щодо підтверджуючих документів про якість запропонованого товару, які дадуть змогу переконатися Замовнику у якості товару, що буде закуплений, та здійснює відміну торгів у зв'язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Однак, протокол № 63 від 26.06.2024 року про відміну торгів не містить порушень законодавства в сфері публічних закупівель.
В такому разі, зазначене дає можливість встановити відсутність в даній процедурі закупівлі порушень законодавства в сфері публічних закупівель, а отже і підстав для відміни тендеру не вбачається, оскільки відсутні підстави: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Законодавство не визначає можливість відміни торгів з підстав зазначених Замовником у протоколу № 63 від 26.06.2024 року як порушень.
Крім того, ТОВ «ЮА ПРО», пропозиція його є найбільш економічно вигідна, надав всі необхідні документи для підтвердження якості запропонованого товару згідно умов тендерної документації та вимог чинного законодавства. Скаржник зауважує, що рішення Комісії № 10754-р/пк-пз від 20.06.2024 є додатковим підтвердження, що тендерна пропозиція ТОВ «ЮА ПРО» відповідає технічним, якісним, кількісним характеристикам, а тому незрозуміло чому Замовник відміняє дану процедуру закупівлі щоб оголосити новий тендер для деталізації вимоги щодо підтверджуючих документів про якість запропонованого товару, якщо в даній процедурі закупівлі взяв участь учасник (ТОВ «ЮА ПРО»), що правильно зрозумів зміст тендерної документації та виконав вимоги тендерної документації. Адже в даній процедурі ТОВ «ЮА ПРО» виконали вимоги тендерної документації та надали всі необхідні документи. Складається враження, що Замовник відмінив дану закупівлю, бо виграв не «той учасник». В такому разі, відміна даної процедури закупівлі є незаконною та безпідставною.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відміну торгів
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Відмінивши процедуру закупівлі Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Порушення наших прав та інтересів також полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовник повинен був здійснити розгляд тендерної пропозиції Скаржника відповідно до умов Тендерної документації, і, у випадку її відповідності, визнати Скаржника переможцем процедури закупівлі, укласти договір з ним, за результатами якого Скаржник би мав змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", -
×
-
Назва доказу:
протокол 63.pdf
-
Повʼязаний документ:
протокол 63.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну торгів у процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: Контейнери для збору сміття / ДК 021:2015:44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (ідентифікатор закупівлі - UA-2024-05-22-006144-a).