-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (халат хірургічний, фартух медичний, шапки медичні, бахіли, покриття операційне - вироби медичного призначення різні)
Перелік та кількість предмета закупівлі наведено в Додатку 2 до тендерної документації
Завершена
1 231 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 155.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 155.00 UAH
Період оскарження:
01.06.2018 11:22 - 13.06.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Уточнення інформації щодо наявності дискримінаційних умов
Номер:
8dc5d45532ef484fbd2b40b8534e05bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-01-001004-a.a1
Назва:
Уточнення інформації щодо наявності дискримінаційних умов
Вимога:
Ознайомившись з оголошенням про проведення закупівлі за № UA-2018-06-01-001004-aзгідно ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (халат хірургічний, фартух медичний, шапки медичні, бахіли, покриття операційне - вироби медичного призначення різні) ДК 021:2015: 33190000-8 Различные медицинские приборы и продукты, як потенційний учасник цієї закупівлі, що має намір прийняти в ній участь, вивчивши вимоги до кваліфікації учасників довідались про порушення своїх прав та змушені звернутись до Вас з наступного приводу. Розуміючи вимоги Закону “Про публічні закупівлі”, як вбачається із його преамбули, Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. (ч.3 ст. 5 “Про здійснення державних закупівель”) Відповідно до ст.22 ч.4 ЗУ “Про публічні закупівлі”, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст. 15 ч.2, ч.3 ЗУ “Про захист економічної конкуренції”, Антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються: надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; Вчинення антиконкурентних дій органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-негосподарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом.
Згідно проведеного аналізу ринку медичних виробів, вважаємо, що у Додатку 2 «Медико-технічні вимоги до Закупівлі» до Тендерної документації вимоги до предмету закупівлі прописані під конкретного постачальника, а саме
1. Позиції № 1,2,3,4,5,6 пропонуються на ринку України лише від одного іноземного виробника(країна походження виробів Китай), в той час як інші позиції представлені багатьма вітчизняними виробниками. Таким чином, зважаючи на вимогу Замовника щодо надання гарантійного листа від виробника, у того виробника, що виготовляє вищезазначений товар, складається привілейоване положення, що дає йому змогу впливати на всю закупівлю в цілому і маніпулювати своїм правом на надання гарантійного листа учасникам, в тому числі за попередньою змовою. Тому, дані вимоги Замовника, а саме, одночасне надання гарантійного листа від виробника і існування в межах однієї тендерної пропозиції ексклюзивного товару, та товарів представленими на ринку багатьма виробниками, обмежує наші можливості, як Учасника по тендерній пропозиції вцілому.
2. Позиція № 18 пропонується на ринку України лише від одного виробника(ТОВ «Фірма «Технокомплекс»), в той час як інші позиції представлені багатьма вітчизняними виробниками. Таким чином, зважаючи на вимогу Замовника щодо надання гарантійного листа від виробника, у того виробника, що виготовляє вищезазначений товар, складається привілейоване положення, що дає йому змогу впливати на всю закупівлю в цілому і маніпулювати свої правом на надання гарантійного листа учасникам, в тому числі за попередньою змовою. Тому, дані вимоги Замовника, а саме, одночасне надання гарантійного листа від виробника і існування в межах однієї тендерної пропозиції ексклюзивного товару, та товарів представленими на ринку багатьма виробниками, обмежує наші можливості, як Учасника по тендерній пропозиції вцілому.
Виходячи із вищевикладеного, керуючись ст. ст. 1, 5, 18, 23 ЗУ “Про публічні закупівлі”, ст. 15 ЗУ “Про захист економічної конкуренції”, звертаємось до вас з проханням самостійно усунути в тендерній документації дискримінаційні умови як такі, що призводять до обмеження конкуренції. А саме, пропонуємо привести Додаток 2 «Медико-технічні вимоги до Закупівлі» до Тендерної документації у відповідність із вимогами закону:
1. Шляхом усунення з вимог до позицій №1,2,3,4,5,6 корупційної складової, а саме: замінити
- Матеріал темно-синій SMMMS (спанбонд – мельблаун (3 шари) – спанбонд) 35 г/м2 на Матеріал CММС (спанбонд – мельблаун (2 шари) – спанбонд) 30 г/м2,
- Матеріал темно-синій SMMMS (спанбонд – мельблаун (3 шари) – спанбонд), внутрішнє покриття – поліпропілен + поліетилен (PP + PE) 45 г/м2, на Матеріал Ламінований спанбонд(Спанбонд + внутрішнє покриття - поліетилен (PE) 45 г/м2)
2. Шляхом усунення з вимог до позиції №18 корупційної складової, а саме: замінити
- Простирадло одноразове - Розмір 0,8х100 м, інтервал перфорації 2,0 м, матеріал СММС - 12 г/м2, зеленого кольору, на Простирадло одноразове - Розмір 0,8х100 м, матеріал спанбонд - 20 г/м2.
В іншому випадку, ми вимушені будемо подати скаргу до органу оскарження з метою визнання торгів на закупівлю № UA-2018-06-01-001004-aзгідно ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (халат хірургічний, фартух медичний, шапки медичні, бахіли, покриття операційне - вироби медичного призначення різні) ДК 021:2015: 33190000-8 Различные медицинские приборы и продукты , недійсними та протизаконними, оскільки вони не відповідають законодавству України.
Пов'язані документи:
Замовник
- ПРОТОКОЛ.pdf 06.06.2018 14:18
Дата подачі:
04.06.2018 15:31
Вирішення:
Тендерна документація до закупівлі складена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». В тендерній документації відсутні будь-які посилання на конкретну торговельну марку чи фірму. Тендерний комітет інституту неодноразово отримував скарги від відділень та операційного блоку на якість хірургічних халатів та інших виробів медичного призначення, тому медико-технічні вимоги до закупівлі, а особливо до хірургічних халатів, були розроблені відповідно до заявок співробітників операційного блоку інституту. Тому для забезпечення відділення інституту якісним товаром та для ефективного використання бюджетних коштів були розроблені дані медико-технічні вимоги до закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено