-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які визначені у відповідному додатку до тендерної документації, розраховані для виконання оперативно-службових завдань Замовника. 2. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося проведенням моніторингу цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель, тощо), а також з урахуванням положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. 3. Кошторисом на 2024 рік передбачені видатки на закупівлю.
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Оскарження умов тендерної документації
- 1. Тендерна документація.docx 24.05.2024 16:07
- 2. Видаткові накладні та підтвердження зміни найменування.pdf 24.05.2024 16:07
- 4.1. Дилерство Гавела 1.pdf 24.05.2024 16:07
- 4.2. Дилерство Гавела 2.7z 24.05.2024 16:07
- 4.3. Дилерство Дн. набережна 1.pdf 24.05.2024 16:07
- 3. Підтвердження оренди.7z 24.05.2024 16:07
- 4.4. Дилерство Дн. набережна 2.pdf 24.05.2024 16:07
- 4.7. Дилерство Дн. набережна 5.rar 24.05.2024 16:07
- 4.5. Дилерство Дн. набережна 3.pdf 24.05.2024 16:07
- 4.6. Дилерство Дн. набережна 4.pdf 24.05.2024 16:07
- 5. Мапа.png 24.05.2024 16:07
- Скарга_Атлант_UA_2024_05_22_002255_a_на_умови.pdf.p7s.zip 24.05.2024 16:07
- Скарга_Атлант_UA_2024_05_22_002255_a_на_умови.docx 24.05.2024 16:07
- 7. Постанова КМУ 1178.pdf 24.05.2024 16:07
- 6. Закон 922.pdf 24.05.2024 16:07
- sign.p7s 24.05.2024 16:07
- Видаткова новий генератор 100 квт КОПІЯ.pdf 04.06.2024 10:55
- Листи відгуки клієнтів.pdf 04.06.2024 10:55
- Заперечення на пояснення по суті скарги UA-2024-05-22-002255-a.docx 04.06.2024 10:55
- Заперечення на пояснення по суті скарги UA-2024-05-22-002255-a.pdf.p7s.zip 04.06.2024 10:55
- Подяки від ЗСУ.pdf 04.06.2024 10:55
- рішення від 28.05.2024 № 9249.pdf 28.05.2024 16:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.06.2024 № 9857.pdf 06.06.2024 14:59
- рішення від 05.06.2024 № 9857.pdf 10.06.2024 14:47
- Протокол 203 від 14.05.2024.pdf 30.05.2024 11:23
- Пояснення по суті скарги.PDF 30.05.2024 11:23
- Пояснення по суті скарги.docx 30.05.2024 11:23
- HUNTER-7472-T.pdf 30.05.2024 11:23
- ТД 04.2024 ТО Авто зі змінами 004.docx 30.05.2024 11:23
Пункт скарги
СТО повинна мати, зокрема:
- кількість постів (підйомників) на СТО повинна бути не менше ніж 7 (семи) при цьому 2 (два) підіймачі повинні мати мінімальну вантажопідйомність 6 (шість) тон кожен та 2 (дві) повноцінні оглядові ями, забезпечувати можливість обслуговування одночасно не менше, ніж 5 (п’яти) автомобілів Замовника.
Замовником може бути здійснено виїзд на СТО Учасника для перевірки забезпечення (дотримання) технічних вимог (а саме, наявності вищенаведеного обладнання) до предмету закупівлі, про що буде складено Акт відповідності.
Повідомляємо Комісію, що скаржник має всю необхідну матеріально-технічну базу, яка передбачена Додатком 2 до тендерної документації, а також у повній мірі відповідає вимогам, викладеним в Додатку 2 до тендерної документації.
Разом з тим, у ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» на СТО відсутні
2 (дві) повноцінні оглядові ями.
Слід зазначити, що скаржник на СТО має в наявності не менше 7 (семи) постів (підйомників), в тому числі 2 (два) підйомника, а саме:
- HUNTER, вантажопідйомність 6000 кг (ножничний);
- Zippo, вантажопідйомність 4000 кг (чотирьохстійковий).
Підтверджуючі документи, які підтверджують право власності, до скарги додаються.
Скаржник звертає увагу. що сучасні концептуальні сервісні центри відійшли від використання ям, оскільки 4-ох стійкові та ножничні підіймачі виконують функцію огляду автомобіля знизу в повному обсязі, а також є більш безпечними та максимально зручними для механіка.
Акцентуємо увагу, що чотирьохстійкові та ножничні підйомники, зокрема Hunter RX 12 XL-IS-P-4E, виконує як універсальні функції оглядової ями, так і застосовуються для виконання більш складних робіт, таких як перевірка розвал-сходження коліс автомобіля.
Звертаємо увагу Комісії, що вихлопні гази осідають донизу, у зв’язку з чим у оглядовій ямі знаходитись більш небезпечно, а також потрібно мати окрему витяжну систему.
Враховуючи наведене, огляд автомобіля знизу доцільно виконувати за допомогою 4-стійкового (чи ножничного) підйомника, що має суттєві переваги з точки зору техніки безпеки.
Додатково акцентуємо увагу Комісії, що за умови використання автомобілів з ГБО -взагалі заборонене використання оглядових ям (канав).
Довідково: відповідно до правил охорони праці на автомобільному транспорті: "На площадках і в приміщеннях зберігання, технічного обслуговування і ремонту, діагностики і регулювальних робіт транспортних засобів, двигуни яких працюють на зрідженому нафтовому газі, забороняється улаштування підземних споруд, підвалів, калориферних камер для відкритих стоянок автомобілів, приямків, оглядових канав, тунелів, колодязів (за винятком приямків на дільницях миття автомобілів)."
Також відповідно до глави 5 розділу ІІІ НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті», які затверджені наказом МНС України від 9 липня 2012 року № 964 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1299-12#Text), існують такі основні вимоги влаштування оглядових канав і естакад:
1). Розташування оглядових канав і естакад на території підприємства або в приміщеннях повинно забезпечувати безпечний заїзд та з’їзд з них транспортних засобів.
2).Розміри оглядових канав і естакад визначаються залежно від типу транспортних засобів, технологічного устаткування, що застосовується.
3).Довжина робочої зони оглядової канави і естакади повинна бути не менше габаритної довжини транспортних засобів.
4).Довжина робочої зони тупикової оглядової канави повинна бути такою, щоб транспортний засіб міг повністю установлюватися на канаву, не закриваючи вхідні сходи і запасний вихід.
5). Ширина оглядової канави і естакади повинна встановлюватися, виходячи із розмірів колії транспортного засобу з урахуванням обладнання зовнішніх або внутрішніх реборд.
6). Глибина оглядових канав і висота естакад повинні забезпечувати вільний доступ до деталей, вузлів і агрегатів, розташованих знизу транспортних засобів.
Звертаємо увагу Комісії, що всі перераховані 6 пунктів в повній мірі виконуються при заміні ям (канав) на 4-ох стоїчні та ножничні підйомники.
Разом з тим, залишення вказаних вище вимог тендерної документації щодо наявності на СТО 2 (двох) повноцінних оглядових ям не дозволяє взяти участь в процедурі закупівлі учасникам, які не мають на СТО 2 (дві) повноцінні оглядові ями оскільки це призведе до:
- або відхилення тендерної пропозиції учасника через невідповідність умовам технічної специфікації, якщо учасник не підтвердить наявність на СТО 2 (двох) повноцінних оглядових ям;
- або відхилення тендерної пропозиції учасника через надання недостовірної інформації, у разі якщо учасник підтвердить у складі тендерної пропозиції наявність на СТО 2 (двох) повноцінних оглядових ям; але замовник виявить відсутність оглядових ям після виїзду на СТО скаржника для перевірки забезпечення (дотримання) технічних вимог (а саме, наявності вищенаведеного обладнання) до предмету закупівлі, про що буде складено Акт відповідності.
За таких умов, Замовник штучно звужує потенційно коло учасників процедури закупівлі, оскільки взяти участь у процедурі закупівлі зможуть тільки ті суб’єкти господарювання, які мають на СТО 2 (дві) повноцінні оглядові ями, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, в тому числі Скаржника.
З огляду на вищевикладене, Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення у тендерній документації вимоги щодо наявності на СТО 2 (двох) повноцінних оглядових ям.
Враховуючи наведене, просимо Комісію зобов’язати Замовника документально підтвердити необхідність наявності на СТО 2 (двох) повноцінних оглядових ям.
Узагальнюючи вищенаведене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, зокрема прибрати вимогу щодо наявності на СТО 2 (двох) повноцінних оглядових ям.
-
Назва доказу:
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF/ed20230520#Text) (файл «7. Постанова КМУ 1178.pdf»).
-
Опис доказу:
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF/ed20230520#Text) (файл «7. Постанова КМУ 1178.pdf»).
-
Повʼязаний документ:
7. Постанова КМУ 1178.pdf
-
-
Назва доказу:
Закон України “Про публічні закупівлі” (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19 (файл «6. Закон 922.pdf»).
-
Опис доказу:
Закон України “Про публічні закупівлі” (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19 (файл «6. Закон 922.pdf»).
-
Повʼязаний документ:
6. Закон 922.pdf
-
-
Назва доказу:
Підтверджуючі документи щодо наявності підйомників (файл «2. Видаткові накладні та підтвердження зміни найменування.pdf»).
-
Опис доказу:
Підтверджуючі документи щодо наявності підйомників (файл «2. Видаткові накладні та підтвердження зміни найменування.pdf»).
-
Повʼязаний документ:
2. Видаткові накладні та підтвердження зміни найменування.pdf
-
-
Назва доказу:
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ, що затверджена уповноваженою особою військової частини К 1410 Віталієм Баліцьким, яка оприлюднена в електронній системі закупівель 22 травня 2024 року (файл «1. Тендерна документація.docx»).
-
Опис доказу:
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ, що затверджена уповноваженою особою військової частини К 1410 Віталієм Баліцьким, яка оприлюднена в електронній системі закупівель 22 травня 2024 року (файл «1. Тендерна документація.docx»).
-
Повʼязаний документ:
1. Тендерна документація.docx
-
ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-05-22-002255-a. 3) Зобов’язати Замовника – ВІЙСЬКОВУ ЧАСТИНУ К 1410 – привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних зміни до тендерної документації. Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Повідомляємо Комісію, що Скаржник має всю необхідну матеріально-технічну базу, яка передбачена Додатком 2 до тендерної документації, а також у повній мірі відповідає вимогам, викладеним в Додатку 2 до тендерної документації.
Крім того, скаржник має в наявності сертифікований дилерський центр автомобілів VOLKSWAGEN (СТО), яке знаходиться в межах території м. Києва та Київської обл., а саме за адресою: м. Київ, вул. Дніпровська набережна, 16.
Підтверджуючі документи додаються.
Разом з тим, місцезнаходження даного СТО знаходиться на відстані більше ніж 20 км по дорогах загального користування від станції Київського метрополітену «Житомирська» (скріншот з мапи додається).
Таким чином, залишення вказаних вище вимог тендерної документації наявності СТО, яке знаходиться в межах території м. Києва та Київської обл. саме на відстані до 20 км по дорогах загального користування від станції Київського метрополітену «Житомирська» не дозволяє взяти участь в процедурі закупівлі учасникам, в яких СТО знаходиться на відстані більше ніж 20 км по дорогах загального користування від станції Київського метрополітену «Житомирська», оскільки це призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника через невідповідність умовам технічної специфікації.
За таких умов, Замовник штучно звужує потенційно коло учасників процедури закупівлі, оскільки взяти участь у процедурі закупівлі зможуть тільки ті суб’єкти господарювання, які мають СТО, яке знаходиться в межах території м. Києва та Київської обл. на відстані до 20 км по дорогах загального користування від станції Київського метрополітену «Житомирська», що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, в тому числі Скаржника.
З огляду на вищевикладене, на думку Скаржника, Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення у тендерній документації вимоги щодо наявності СТО на відстані до 20 км по дорогах загального користування від станції Київського метрополітену «Житомирська».
Враховуючи наведене, просимо Комісію зобов’язати Замовника документально підтвердити необхідність встановлення вищенаведеної вимоги.
Узагальнюючи вищенаведене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, зокрема прибрати вимогу щодо наявності СТО на відстані до 20 км по дорогах загального користування від станції Київського метрополітену «Житомирська».
-
Назва доказу:
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF/ed20230520#Text) (файл «7. Постанова КМУ 1178.pdf»).
-
Опис доказу:
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF/ed20230520#Text) (файл «7. Постанова КМУ 1178.pdf»).
-
Повʼязаний документ:
7. Постанова КМУ 1178.pdf
-
-
Назва доказу:
Закон України “Про публічні закупівлі” (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19 (файл «6. Закон 922.pdf»).
-
Опис доказу:
Закон України “Про публічні закупівлі” (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19 (файл «6. Закон 922.pdf»).
-
Повʼязаний документ:
6. Закон 922.pdf
-
-
Назва доказу:
Скріншот з мапи (файл «5. Мапа.png»).
-
Опис доказу:
Скріншот з мапи (файл «5. Мапа.png»).
-
Повʼязаний документ:
5. Мапа.png
-
-
Назва доказу:
Підтверджуючі документи на дилерство (файли за № «4.1-4.7).»
-
Опис доказу:
Підтверджуючі документи на дилерство (файли за № «4.1-4.7).»
-
Повʼязаний документ:
4.7. Дилерство Дн. набережна 5.rar
-
-
Назва доказу:
Підтверджуючі документи на дилерство (файли за № «4.1-4.7).»
-
Опис доказу:
Підтверджуючі документи на дилерство (файли за № «4.1-4.7).»
-
Повʼязаний документ:
4.6. Дилерство Дн. набережна 4.pdf
-
-
Назва доказу:
Підтверджуючі документи на дилерство (файли за № «4.1-4.7).»
-
Опис доказу:
Підтверджуючі документи на дилерство (файли за № «4.1-4.7).»
-
Повʼязаний документ:
4.5. Дилерство Дн. набережна 3.pdf
-
-
Назва доказу:
Підтверджуючі документи на дилерство (файли за № «4.1-4.7).»
-
Опис доказу:
Підтверджуючі документи на дилерство (файли за № «4.1-4.7).»
-
Повʼязаний документ:
4.4. Дилерство Дн. набережна 2.pdf
-
-
Назва доказу:
Підтверджуючі документи на дилерство (файли за № «4.1-4.7).»
-
Опис доказу:
Підтверджуючі документи на дилерство (файли за № «4.1-4.7).»
-
Повʼязаний документ:
4.3. Дилерство Дн. набережна 1.pdf
-
-
Назва доказу:
Підтверджуючі документи на дилерство (файли за № «4.1-4.7).»
-
Опис доказу:
Підтверджуючі документи на дилерство (файли за № «4.1-4.7).»
-
Повʼязаний документ:
4.2. Дилерство Гавела 2.7z
-
-
Назва доказу:
Підтверджуючі документи на дилерство (файли за № «4.1-4.7).»
-
Опис доказу:
Підтверджуючі документи на дилерство (файли за № «4.1-4.7).»
-
Повʼязаний документ:
4.1. Дилерство Гавела 1.pdf
-
-
Назва доказу:
Підтверджуючі документи оренди (файл «3. Підтвердження оренди.7z»).
-
Опис доказу:
Підтверджуючі документи оренди (файл «3. Підтвердження оренди.7z»).
-
Повʼязаний документ:
3. Підтвердження оренди.7z
-
-
Назва доказу:
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ, що затверджена уповноваженою особою військової частини К 1410 Віталієм Баліцьким, яка оприлюднена в електронній системі закупівель 22 травня 2024 року (файл «1. Тендерна документація.docx»).
-
Опис доказу:
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ, що затверджена уповноваженою особою військової частини К 1410 Віталієм Баліцьким, яка оприлюднена в електронній системі закупівель 22 травня 2024 року (файл «1. Тендерна документація.docx»).
-
Повʼязаний документ:
1. Тендерна документація.docx
-
ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-05-07-007669-a. 3) Зобов’язати Замовника – ВІЙСЬКОВУ ЧАСТИНУ К 1410 – привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних зміни до тендерної документації. Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
− довідку про те, що СТО Учасника має досвід роботи на ринку послуг більше 3(трьох) років.
Повідомляємо Комісію, що Скаржник має всю необхідну матеріально-технічну базу, яка передбачена умовами до тендерної документації, а також у повній мірі відповідає вимогам, викладеним Додатку 2 до тендерної документації.
Разом з тим, СТО Учасника має досвід роботи на ринку послуг з 01.07.2021 року, що підтверджується документами, які додаються.
Таким чином, залишення вказаних вище вимог тендерної документації наявності досвіду роботи на ринку послуг більше 3(трьох) років не дозволяє взяти участь в процедурі закупівлі учасникам, в яких досвід роботи на ринку послуг менше 3(трьох) років, оскільки це призведе:
- або до відхилення тендерної пропозиції учасника через невідповідність умовам технічної специфікації в разі не надання довідки про те, що СТО Учасника має досвід роботи на ринку послуг більше 3(трьох) років;
- або до відхилення тендерної пропозиції учасника через надання недостовірної інформації, у разі якщо замовник перевірить інформацію про те чи має СТО учасника досвід роботи на ринку послуг більше 3(трьох) років.
За таких умов, замовник штучно звужує потенційно коло учасників процедури закупівлі, оскільки взяти участь у процедурі закупівлі зможуть тільки ті суб’єкти господарювання, в яких СТО мають досвід роботи на ринку послуг більше 3(трьох) років, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, в тому числі Скаржника.
З огляду на вищевикладене, на думку Скаржника, Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення у тендерній документації вищенаведеної вимоги.
Враховуючи наведене, просимо Комісію зобов’язати Замовника документально підтвердити необхідність встановлення вищенаведеної вимоги.
Узагальнюючи вищенаведене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, зокрема прибрати вимогу щодо надання довідки про те, що СТО Учасника має досвід роботи на ринку послуг більше 3(трьох) років.
-
Назва доказу:
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF/ed20230520#Text) (файл «4. Постанова КМУ 1178.pdf»).
-
Опис доказу:
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF/ed20230520#Text) (файл «4. Постанова КМУ 1178.pdf»).
-
Повʼязаний документ:
7. Постанова КМУ 1178.pdf
-
-
Назва доказу:
Закон України “Про публічні закупівлі” (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19 (файл «3. Закон 922.pdf»).
-
Опис доказу:
Закон України “Про публічні закупівлі” (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19 (файл «3. Закон 922.pdf»).
-
Повʼязаний документ:
6. Закон 922.pdf
-
-
Назва доказу:
Підтверджуючі документи оренди (файл «3. Підтвердження оренди.7z»).
-
Опис доказу:
Підтверджуючі документи оренди (файл «3. Підтвердження оренди.7z»).
-
Повʼязаний документ:
3. Підтвердження оренди.7z
-
-
Назва доказу:
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ, що затверджена уповноваженою особою військової частини К 1410 Віталієм Баліцьким, яка оприлюднена в електронній системі закупівель 22 травня 2024 року (файл «1. Тендерна документація.docx»).
-
Опис доказу:
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ, що затверджена уповноваженою особою військової частини К 1410 Віталієм Баліцьким, яка оприлюднена в електронній системі закупівель 22 травня 2024 року (файл «1. Тендерна документація.docx»).
-
Повʼязаний документ:
1. Тендерна документація.docx
-
ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-05-22-002255-a. 3) Зобов’язати Замовника – ВІЙСЬКОВУ ЧАСТИНУ К 1410 – привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних зміни до тендерної документації. Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.