• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Тротуарна плитка, поребрик тротуарний ДК 021:2015 код: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Завершена

137 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 685.00 UAH
Період оскарження: 22.05.2024 09:06 - 27.05.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

незаконні дії

Номер: 5783b3b9fbd142b28c92ae7688126b46
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-22-000643-a.c1
Назва: незаконні дії
Вимога:
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, була оголошена закупівля «Тротуарна плитка, поребрик тротуарний ДК 021:2015 код: 44110000-4 — Конструкційні матеріали». Протоколом № 113 від 03 червня 2024, уповноваженою особою БЛИЗНЮКІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК"було дискваліфікавано Фізична особа-підприємець Каніболоцька Ірина Валеріївна по процедурі закупівлі «Тротуарна плитка, поребрик тротуарний ДК 021:2015 код: 44110000-4 — Конструкційні матеріали» Фізична особа-підприємець Каніболоцька Ірина Валеріївна не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами) з наступних підстав: Вважаю дану вимогу виконаною, так як даний документ, а саме "Документ про якість" який був доданий до тендерної пропозиції видається на вибіркові зразки продукції (245шт), загальна партія складає декілька тисяч штук (про що дадаємо сертифікат відповідно. Таким чином, ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна не порушила умови тендерної документації. Однак замоник суперечить своєму рішенню та порушує вимоги ст. 5 ЗУ «Про публічні закупілі» , а саме дискримінує учасника та рівне ставлення до нього, обєктивно та неупереджено визначає переможцем процедури іншого учасника. Однак, рішення мотивовано тим, що тендерну пропозицію ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна неправомірно дискваліфіковано, оскільки у своєму протоколі Замовник в обґрунтування протиправності рішення, посилається на наступні факти та обставини, обґрунтовуючи їх наступним. А на електронному майданчику вказує що учаснико не надано забезпечення тедерної документації. Проте даного забнзпеченняи не було встановлено. Таким чином, Замовником було встановлено пррушення згідно чинного законодавства. Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна з підстав, наведених в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 11 серпня 2023 р., Замовник порушив вимоги постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), та, як наслідок, неправомірно перейшов до розгляду іншого учасника. Тим самим, Замовник, порушив право ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна на об`єктивний та неупереджений розгляд її тендерної пропозиції, що є порушенням вимог ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, на думку ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна, Рішення є законним та обґрунтованим, а підстави для відхилення пропозиції відсутні. Таким чином, рішення Замовника повинно ґрунтуватися на верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення обґрунтованим на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин, підтверджених тими доказами, які були досліджені тендерним комітетом, з наданням оцінки всім аргументам учасника. Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлює Закону України «Про публічні закупівлі» Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Зокрема, відповідно до постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, чим тендерний комітет порушив дану норму. Критеріями оцінки тендерний комітет визначив - ціна. Відповідно до ст.3 Закону № 3659 основним завданням Антимонопольного комітету України є участь у формуванні та реалізації конкурентної політики в частині: 1) здійснення державного контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції на засадах рівності суб`єктів господарювання перед законом та пріоритету прав споживачів, запобігання, виявлення і припинення порушень законодавства про захист економічної конкуренції; 2) контролю за концентрацією, узгодженими діями суб`єктів господарювання та дотриманням вимог законодавства про захист економічної конкуренції під час регулювання цін (тарифів) на товари, що виробляються (реалізуються) суб`єктами природних монополій; 3) сприяння розвитку добросовісної конкуренції; 4) методичного забезпечення застосування законодавства про захист економічної конкуренції; 5) здійснення контролю щодо створення конкурентного середовища та захисту конкуренції у сфері державних закупівель; 6) проведення моніторингу державної допомоги суб`єктам господарювання та здійснення контролю за допустимістю такої допомоги для конкуренції. Антимонопольний комітет України будує свою діяльність на принципах: законності; гласності; захисту конкуренції на засадах рівності фізичних та юридичних осіб перед законом та пріоритету прав споживачів. (стаття 4 Закону № 3659). На підставі вищевикладеного уповноваженою особою Державне підприємство "Східний гірничо-збагачувальний комбінат" розглянув пропозицію ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна з порушенням номр Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), дискримінував учасника та рівне ставлення до нього, тим самим порушив принцип відкритості та прозорості, максимальної економії. Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Розділу X Прикінцевих та Перехідних положень ЗУ Про публічні закупівлі, а також та ст. 164-14 Кодексу про адміністративні правопорушення, невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У разі, не відхилення тендерної пропозиції такого учасника, ми змушені будемо звернутися до Аудиторської служби, з метою перевірки дотримання Вами законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі, з метою перевірки дотримання Вами принципів щодо недискримінація учасників та рівне ставлення до них; щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також запобігання корупційним діям і зловживанням. Ми будемо звертатися до АМКУ, так як обраний Вами переможець ПОВНІСТЮ не відповідає багатьом умовам Вашої тендерної документації. Просимо Вас відмінити рішення про визнання переможця, в іншому випадку ми змушені будемо звернутися до АМКУ за захистом своїх прав та інтересів, в тому числі до аудиторської служби, з метою перевірки дотримання Вами законодавства у сфері публічних закупівель. У разі, не відхилення тендерної пропозиції такого учасника, ми змушені будемо звернутися до Аудиторської служби, з метою перевірки дотримання Вами законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі, з метою перевірки дотримання Вами принципів щодо недискримінація учасників та рівне ставлення до них; щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також запобігання корупційним діям і зловживанням. Ми будемо звертатися до АМКУ, так як обраний Вами переможець ПОВНІСТЮ не відповідає багатьом умовам Вашої тендерної документації. Просимо Вас відмінити рішення про визнання переможця, в іншому випадку ми змушені будемо звернутися до АМКУ за захистом своїх прав та інтересів, в тому числі до аудиторської служби, з метою перевірки дотримання Вами законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до вашої вимоги №1015 від 07.06.2024 року повідомляємо наступне. Замовник проводить процедуру цієї закупівлі №UA-2024-05-22-000643-a з дотриманням усіх принципів здійснення публічних закупівель, які встановлені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: • добросовісної конкуренції серед учасників; • максимальної економії, ефективності та пропорційності; • відкритості та прозорості на всіх етапах закупівлі; • недискримінації учасників та рівного ставлення до них; • об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; • запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасник відкритих торгів з особливостями, ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна (надалі - Учасник), у складі своєї тендерної пропозиції, надала документ вих. № 903 від 29.05.2024, яким погодилась з вимогами Додатку 3 до тендерної документації («Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі») та підставами для відхилення тендерної пропозиції у разі невідповідності запропонованого товару вимогам технічної специфікації. Згідно з підпунктом 1 пункту 1 Розділу III "Інші вимоги" Додатку 3 до Тендерної документації, встановлено наступну вимогу: "Документи про якість/відповідність товару (діючий сертифікат відповідності та/або сертифікат/паспорт якості та/або декларація про відповідність та/або інший відповідний документ), виданий відповідним акредитованим органом сертифікації або виробником товару, що є предметом закупівлі, по кожному заявленому у предметі закупівлі найменуванні товару. На підтвердження якості запропонованого товару учасником у складі тендерної пропозиції було надано лише один документ, а саме документ про якість від виробника ТОВ «РУДІ-БРУК» на продукцію: камені бетонні бортові, БР100.30.15, що вироблені за ДСТУ Б В.2.7-237:2010 «Будівельні матеріали. Камені бетонні і залізобетонні бортові. Технічні умови» з одиницею виміру - штуки та областю застосування: для відділення проїжджої частини внутрішньо квартальних проїздів від тротуарів та газонів. Документ про якість на продукцію відповідає позиції «поребрику тротуарному». Однак, у складі тендерної пропозиції відсутній документ, що підтверджує якість продукції "Тротуарна плитка Шоколадка (або еквівалент)", такий як документ про якість, де одиницею виміру є м2, а область застосування для такого виду товару на підставі пункту 3 розділу 1 ДСТУ Б В.2.7.-145:2008 визначена як для влаштування збірних покриттів тротуарів, пішохідних і садово-паркових доріжок, пішохідних майданчиків та зупинок громадського транспорту або сертифікат відповідності згідно із ДСТУ Б В.2.7-145:2008 або інший документ про якість товару «тротуарна плитка Шоколадка (або еквівалент)». Згідно з вимогами тендерної документації Розділу II "Загальні вимоги" Додатку 3 до Тендерної документації, були також зазначені додаткові вимоги: 1.1. Постачальник гарантує якість товару, що відповідає ДСТУ Б В.2.7-237:2010 «Будівельні матеріали. Камені бетонні і залізобетонні бортові. Технічні умови» та надає відповідний сертифікат. Однак такий сертифікат, на момент подання тендерної пропозиції учасником – відсутній. 1.2. Якість Товару, що пропонується (постачається) повинна відповідати Державним стандартам, технічним та іншим вимогам встановленим чинним законодавством України для товарів даного виду, відповідно до ДСТУ Б В.2.7-145:2008. Якість товару, що пропонується учасником не відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.7-145:2008. 1.7. Учасник надаючи документ вих. № 903 від 29.05.2024, погодилась з вимогами Додатку 3 до тендерної документації,зокрема у разі, якщо товар, який представляється на торги, не відповідає технічним вимогам Замовника, пропозиція такого Учасника буде відхилена. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, оскільки тендерна документація не відповідає умовам технічної специфікації, встановленим у тендерній документації. У зв’язку із вищевикладеним відсутні незаконні дії щодо дискваліфікації Учасника ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна.
Статус вимоги: Відхилено