• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

пристрої теплового контролю буксових вузлів

пристрої теплового контролю буксових вузлів

Завершена

33 848 148.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 5 663.64 UAH
Період оскарження: 28.03.2018 14:34 - 17.05.2018 00:00
Вимога
Вирішена

Надати розяснення лот 2.

Номер: d6279422d07740b489a4e9889742d9b4
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-28-001052-a.b6
Назва: Надати розяснення лот 2.
Вимога:
Чи не суперечить «Вимогам до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» (Продукція не підлягає інспекторському контролю), якщо у складі тендерної пропозиції буде надано наступне: - Підтвердження відповідності – Сертифікат відповідності – отримано після 01.01.2018 р. - Сертифікат на систему менеджменту якості ISO 9001:2008 (ДСТУ ISO 9001:2009) отримано до 01.01.2018 р., який дійсний на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Наявність у складі тендерної пропозиції учасника торгів зазначених у запиті документів, а саме: сертифікату відповідності, що отриманий після 01.01.18 (п.3.2.2 ТД) та сертифікату на систему менеджменту якості (ISO 9001:2008 (ДСТУ ISO 9001:2009), що отриманий до 01.01.18 (п.3.2.1 ТД), які дійсні на кінцеву дату подання пропозицій учасником, не суперечить розділу «Вимоги до технічних, якісних характеристик предмету закупівлі» тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога внести зміни лот №2 позиція 1

Номер: 012e09ffc021459b8272b69e577a0d30
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-28-001052-a.b5
Назва: Вимога внести зміни лот №2 позиція 1
Вимога:
Просимо Внести зміни до умов ТД лот №2 позиція 1 (Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик), зазначити наступне: Гарантійний строк експлуатування - 24 місяці з дати першого введення в експлуатування при умові попереднього зберігання не більше ніж 6 місяців від дати відвантаження споживачу. Гарантійний срок зберігання становить 6 місяців від дати відвантаження споживачу. Просимо привести до однозначного рішення гарантійни терміни зазначені в порівняльний таблиці та в додатку №4 графи заповнення 9 та 10 експлуатації та зберігання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Збільшення очікуваної вартості

Номер: adb9f262aecd478ab0507fa21e96f0f2
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-28-001052-a.b4
Назва: Збільшення очікуваної вартості
Вимога:
Вимога до лоту №1
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовником внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Збільшення очікуваної вартості

Номер: 5452929a1c1d484b8e50f37392024fa5
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-28-001052-a.b3
Назва: Збільшення очікуваної вартості
Вимога:
Вимога до лоту №1
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовником внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога по ЛОТУ 2

Номер: a342713decd240ec99b27a35422561d2
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-28-001052-a.c2
Назва: Вимога по ЛОТУ 2
Вимога:
Вдруге: Проналізувавши очікувану вартість закупівлі по даних торгах, доводимо до Вашого відома, що в порівнянні з минулим роком собівартість комплектуючих значно підвищилась. Це обумовлено інфляцією (офіційний індекс інфляція за рік склав 113,4%), зростанням мінімальної заробітної плати, девальвацією гривні, підвищенням цін на електроенергію (тільки з січня 2018 року – на 9,5%, а з квітня 2018 року планується підвищення ще на 6,1%, тобто лише за 4 місяці електроенергія зросте на 15,6%), здороженням палива: (у період з грудня 2017 по квітень 2018 орієнтовно на 13%), що призвело до збільшення транспортних витрат. Значно зросли витрати на утримання та обслуговування обладнання, податки та збори за оренду землі, що збільшило загальновиробничі накладні витрати. З метою постачання якісної продукції, просимо Вас, переглянути очікувану вартість, враховуючи реальну ситуацію на ринку. Сподіваємось на розуміння.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога по ЛОТУ 2

Номер: 547d97621ecd48338272d6de115798fd
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-28-001052-a.c1
Назва: Вимога по ЛОТУ 2
Вимога:
Проаналізувавши очікувану вартість закупівлі по даних торгах, доводимо до Вашого відома, що в порівнянні з минулим роком собівартість комплектуючих значно підвищилась. Це обумовлено інфляцією (офіційний індекс інфляція за рік склав 113,4%), зростанням мінімальної заробітної плати, девальвацією гривні, підвищенням цін на електроенергію (тільки з січня 2018 року – на 9,5%, а з квітня 2018 року планується підвищення ще на 6,1%, тобто лише за 4 місяці електроенергія зросте на 15,6%), здороженням палива: (у період з грудня 2017 по квітень 2018 орієнтовно на 13%), що призвело до збільшення транспортних витрат. Значно зросли витрати на утримання та обслуговування обладнання, податки та збори за оренду землі, що збільшило загальновиробничі накладні витрати. З метою постачання якісної продукції, просимо Вас, переглянути очікувану вартість, враховуючи реальну ситуацію на ринку. Сподіваємось на розуміння.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено