-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Паливо дизельне
Торги не відбулися
1 628 430.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 284.30 UAH
мін. крок: 1% або 16 284.30 UAH
Період оскарження:
21.05.2024 17:51 - 26.05.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА на протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» № 20/5 від 31 травня 2024 року
Номер:
47715a78b8ef4184b0f4e961098c7e08
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-21-012638-a.a1
Назва:
СКАРГА
на протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради»
№ 20/5 від 31 травня 2024 року
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга у текстовому форматі.docx 04.06.2024 13:48
- Скарга.pdf 04.06.2024 13:48
- Скарга.pdf.p7s 04.06.2024 13:48
- Скарга.zip 04.06.2024 13:48
- Додаток 1.pdf.p7s 04.06.2024 13:48
- Додаток 1.pdf 04.06.2024 13:48
- sign.p7s 04.06.2024 13:48
- рішення від 06.06.2024 № 9925.pdf 06.06.2024 16:37
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 18.06.2024 № 949.pdf 18.06.2024 18:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.06.2024 № 10951.pdf 25.06.2024 15:03
- рішення від 24.06.2024 № 10951.pdf 27.06.2024 12:14
- Пояснення_по_скарзі_на_скаргу_АМКУ_ОІЛ_КАРТ_СЕРВІС_10_06_2023.docx 10.06.2024 18:15
- Протокол відхилення.pdf 10.06.2024 18:15
- Протокол відхилення 2-го.docx 10.06.2024 18:15
- Пояснення по скарзі.pdf 10.06.2024 18:15
- 2. Додаток 2_Кваліфікаційні критерії зміни.docx 10.06.2024 18:18
- 3. Додаток 3_Форма_Заявка Учасника.docx 10.06.2024 18:18
- 6. Додаток 6_Форма цінової пропозиції.docx 10.06.2024 18:18
- 1. Додаток 1_Тех специфікація.docx 10.06.2024 18:18
- 4. Додаток 4_п.47 ОНОВЛЕНИЙ.docx 10.06.2024 18:18
- 7. Додаток 7_Проект договору.docx 10.06.2024 18:18
- ТД_ДТ 25 лікарня.docx 10.06.2024 18:18
- 5. Додаток 5_Перелік документів.docx 10.06.2024 18:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.06.2024 14:23
Дата розгляду скарги:
18.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.06.2024 16:38
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
27.06.2024 12:14
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8c4d57643039f81813d8b4feabdd6c01
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА
на протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради»
№ 20/5 від 31 травня 2024 року
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовником, який проводить закупівлю – Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» для Замовника-ініціатора - Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка № 25» Харківської міської ради було оголошено відкриті торги з особливостями UA-2024-05-21-012638-a на закупівлю товару Паливо дизельне. Код ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти».
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ"
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС»
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К"
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР"
Замовник Рішенням (Протоколом № 20/4 від 31.05.2024 р відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»). Наступною найбільш вигідною пропозицією була пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС», яку також було відхилено Протоколом № 20/5 від 31.05.2024 р.
Вважаємо рішення Замовника про відхилення учасника торгів № UA-2024-05-21-012638-a ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС»
не законним, таким що порушує його права і інтереси виходячи з наступного.
Згідно з п. 56 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відхиляючи тендерну пропозицію Замовник зазначив, що учасник у складі тендерної пропозиції не надав:
- банківську гарантію;
- документи про відповідність на паливо дизельне ДП-З- Євро5-В0 та копію зразка документу про якість (паспорт якості) палива дизельного ДП-З-Євро5-В0.
Вважаємо відхилення тендерної пропозиції ТОВ « ОІЛ КАРТ СЕРВІС» безпідставним та таким, що порушує права та інтереси учасника.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» була надана банківська гарантія та документи про відповідність на паливо дизельне ДП-З- Євро5-В0 та копія зразка документу про якість (паспорт якості) палива дизельного ДП-З-Євро5-В0, але при завантаженні документів через технічні збої майданчику Української Універсальної Біржі(УУБ) файли з розширенням .zip було пошкоджено не з вини учасника, про що стало відомо лише після розкриття тендерних пропозицій. Слід зазначити, що електронна банківська гарантія отримується від банку, в архівах .zip, які не можна передавати в іншому форматі, так як на них накладно КЕП уповноваженої особи банку і цей файл було направлено Учасником без змін. Зазначаємо, що дані документи завантажені 28 травня 2024 року. Скріншоти наданих документів у складі пропозиції учасника надаємо у Додатку 1.
Тобто всі необхідні документи були надані учасником у повному обсязі.
Замовник під час розгляду пропозиції ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» порушив вимоги п. 43 Особливостей, відповідно до якого якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Технічні збої, через які Замовник відхилив Пропозицію ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» є такими, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно п. 9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель є обов’язком Замовника, який ним не виконано.
Дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» порушують його права, законні інтереси та принципи закупівель такі як недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. ст. 5, 18, 26, 29,31 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 43, 44 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму
воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178,
Прошу:
- встановити порушення Процедури закупівлі UA-2024-05-21-012638-a Замовником, який проводить закупівлю – Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» для Замовника-ініціатора - Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка № 25» Харківської міської ради
- зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ«ОІЛ КАРТ СЕРВІС» та надати 24 години на перезавантаження пошкоджених файлів, що наведені у Додатку 1.
Додатки:
Додаток 1 – Скріншоти наданих документів.
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ"
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС»
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К"
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР"
Замовник Рішенням (Протоколом № 20/4 від 31.05.2024 р відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»). Наступною найбільш вигідною пропозицією була пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС», яку також було відхилено Протоколом № 20/5 від 31.05.2024 р.
Вважаємо рішення Замовника про відхилення учасника торгів № UA-2024-05-21-012638-a ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС»
не законним, таким що порушує його права і інтереси виходячи з наступного.
Згідно з п. 56 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відхиляючи тендерну пропозицію Замовник зазначив, що учасник у складі тендерної пропозиції не надав:
- банківську гарантію;
- документи про відповідність на паливо дизельне ДП-З- Євро5-В0 та копію зразка документу про якість (паспорт якості) палива дизельного ДП-З-Євро5-В0.
Вважаємо відхилення тендерної пропозиції ТОВ « ОІЛ КАРТ СЕРВІС» безпідставним та таким, що порушує права та інтереси учасника.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» була надана банківська гарантія та документи про відповідність на паливо дизельне ДП-З- Євро5-В0 та копія зразка документу про якість (паспорт якості) палива дизельного ДП-З-Євро5-В0, але при завантаженні документів через технічні збої майданчику Української Універсальної Біржі(УУБ) файли з розширенням .zip було пошкоджено не з вини учасника, про що стало відомо лише після розкриття тендерних пропозицій. Слід зазначити, що електронна банківська гарантія отримується від банку, в архівах .zip, які не можна передавати в іншому форматі, так як на них накладно КЕП уповноваженої особи банку і цей файл було направлено Учасником без змін. Зазначаємо, що дані документи завантажені 28 травня 2024 року. Скріншоти наданих документів у складі пропозиції учасника надаємо у Додатку 1.
Тобто всі необхідні документи були надані учасником у повному обсязі.
Замовник під час розгляду пропозиції ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» порушив вимоги п. 43 Особливостей, відповідно до якого якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Технічні збої, через які Замовник відхилив Пропозицію ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» є такими, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно п. 9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель є обов’язком Замовника, який ним не виконано.
Дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» порушують його права, законні інтереси та принципи закупівель такі як недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. ст. 5, 18, 26, 29,31 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 43, 44 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму
воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178,
Прошу:
- встановити порушення Процедури закупівлі UA-2024-05-21-012638-a Замовником, який проводить закупівлю – Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» для Замовника-ініціатора - Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка № 25» Харківської міської ради
- зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ«ОІЛ КАРТ СЕРВІС» та надати 24 години на перезавантаження пошкоджених файлів, що наведені у Додатку 1.
Додатки:
Додаток 1 – Скріншоти наданих документів.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Прошу: - встановити порушення Процедури закупівлі UA-2024-05-21-012638-a Замовником, який проводить закупівлю – Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» для Замовника-ініціатора - Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка № 25» Харківської міської ради - зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ«ОІЛ КАРТ СЕРВІС» та надати 24 години на перезавантаження пошкоджених файлів, що наведені у Додатку 1.