-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ОД-24Т_410_ВО: Миючі засоби Код ДК 021:2015 - 39830000-9 Продукція для чищення
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Торги не відбулися
585 482.50
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 927.41 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 927.41 UAH
Період оскарження:
21.05.2024 16:47 - 21.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «СТФ СТІЛ-ТРЕЙД»
Номер:
bfe5c9414ac24bb6841d1213c9f435dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-21-011986-a.a2
Назва:
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «СТФ СТІЛ-ТРЕЙД»
Скарга:
14.08.2024 Замовник протоколом № 634 від 14.08.2023 опублікував рішення щодо визначення переможцем іншого учасника, ТОВ «СТФ СТІЛ-ТРЕЙД», з чим я не погоджуюсь з огляду на невідповідність тендерної пропозиції цього учасника вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- ФОП Дишко Скарга на Переможця (Одеська залізниця).pdf 19.08.2024 22:13
- sign.p7s 19.08.2024 22:18
- рішення від 21.08.2024 № 14111.pdf 21.08.2024 16:06
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.08.2024 № 14565.pdf 30.08.2024 15:53
- рішення від 29.08.2024 № 14565.pdf 03.09.2024 15:20
- заперечення__ на скаргу ФОП Дишко.doc 23.08.2024 10:53
- заперечення.pdf 23.08.2024 10:53
- 11 Пр-л скасув. ріш. згідно АМКУ_(1).docx 26.09.2024 10:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.08.2024 22:20
Дата розгляду скарги:
29.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.08.2024 16:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.09.2024 15:20
Дата виконання рішення Замовником:
26.09.2024 10:02
Коментар замовника щодо усунення порушень:
скасувати протокольне рішення від 14.08.2024 № 634 щодо визначення учасника ТОВ "СТФ СТІЛ-ТРЕЙД» переможцем процедури закупівлі ОД – 24Т_024_ВО: Фрези кільцеві (корончате свердло), пластини твердосплавні та свердла вкорочені підвищеної жорсткості ДК 021:2015 (42670000-3 Частини та приладдя до верстатів).
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
14edf8143ae94b29b4680df95aff12cf
Заголовок пункту скарги:
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «СТФ СТІЛ-ТРЕЙД»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА
Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" (надалі – Замовник) у відповідності до вимог закону України “Про публічні закупівлі” (надалі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) оголосила про проведення процедури закупівлі № UA-2024-05-21-011986-a.
14.08.2024 Замовник протоколом № 634 від 14.08.2023 опублікував рішення щодо визначення переможцем іншого учасника, ТОВ «СТФ СТІЛ-ТРЕЙД», з чим я не погоджуюсь з огляду на невідповідність тендерної пропозиції цього учасника вимогам тендерної документації (надалі – ТД).
1. У п.п. 2.1 Додатку 1 до ТД встановлено вимогу:
«Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції.
Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником»..
За позицією 1 учасником ТОВ «СТФ СТІЛ-ТРЕЙД» не надано повну скановану копію ТУ, а надано лише титульний аркуш ТУ У 16466048.015-98 та зміну №7 до ТУ У 16466048.015-98 (файли «1. ТУ змт укр.pdf» та «1. ТУ змт.pdf»):
2. В розділі «Інструкція (роз’яснення) щодо заповнення окремих колонок цінової пропозиції» Додатку 5 до ТД встановлено вимогу:
«У разі якщо технічними вимогами не визначено гарантійних строків на товар, який за своїм призначенням відноситься до категорії одноразового використання (зварювальні електроди, цемент, паливо, миючі засоби, тощо), для якого гарантійні строки експлуатації не передбачаються:
у колонці 8 гарантійний строк експлуатації рекомендовано заповнювати «х» або «-»;
у колонці 9 вказується гарантійний строк зберігання товару не менше 1 року з дня її отримання кінцевим споживачем до моменту введення в експлуатацію (ч. 3 ст. 269 Господарського кодексу України).
Гарантійні строки зберігання товару не повинні бути меншими, ніж передбачено стандартами, технічними умовами, іншою нормативно-технічною документацією, за якою виготовляється товар.
У разі якщо стандартами, технічними умовами, іншою технічною документацією, за якою виготовляється товар, або виробником не передбачено гарантійних строків на товар, учасник повинен вказати:
у колонці 8 гарантійні строки експлуатації рекомендовано заповнювати «х» або «-»;
у колонці 9 вказується гарантійний строк зберігання не менше 1 року з дня отримання товару кінцевим споживачем до моменту його введення в експлуатацію (ч. 3 ст. 269 Господарського кодексу України)».
Разом з тим, у наданій учасником ТОВ «СТФ СТІЛ-ТРЕЙД» ціновій пропозиції (як до усунення невідповідностей в порядку п. 43 Особливостей, так і після) за позицією №2 зазначено:
«Гарантійний строк зберігання або гарантійний строк придатності, (місяці/дні)
6 місяців з дати виготовлення»,
що не відповідає вимозі Додатку №5 до ТД.
3. У п.п. 1.2 Додатку 1 до ТД встановлено вимогу:
«Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України».
У Додатку А до ТД за позиціями №5, № 6 та № 7 встановлено вимогу:
«1. Продукція, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності».
На засоби за позиціями №5 та №7 декларація про відповідність, складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 не надана.
А за позицією №6 у наданій декларації (файл «6. декларація про відповідність.jpg») відсутнє посилання на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України.
4. У Додатку А до ТД за позицією №5 «Засіб миючий для скла» встановлено вимогу:
«2. Технічні вимоги:
виготовлена відповідно ДСТУ 2665:2012, ДСТУ EN 1262:2007».
Учасником ТОВ «СТФ СТІЛ-ТРЕЙД» у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог п.п. 1 та 2.3 Додатку 1 до ТД надано за позицією №5
Декларацію про відповідність Технічному регламенту мийних засобів (від 02.01.2024, файл «5. Декларація ВТР скло.pdf»),
Паспорт якості (вих. № 1 від 10.06.2024, файл «5. Паспорт якості скло.pdf»),
якими не підтверджено виготовлення засобу відповідно ДСТУ 2665:2012, ДСТУ EN 1262:2007, а зазначено про виготовлення за ТУ У 20.4-2930219055.001:2015 зі зміною №1.
Також пунктом 5.1 Додатку 1 до ТД вимагається:
«Якщо продукція виготовляється за нормативно-технічною документацією, яка відрізняється від зазначеної у вимогах до тендерної документації, учасник повинен надати порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик згідно Додатку А».
Учасником ТОВ «СТФ СТІЛ-ТРЕЙД» у складі тендерної пропозиції надано порівняльну таблицю (вих. №3 від 23.06.2024, файл «порівняльна таблиця.pdf»), якою не надано порівняння усіх технічних та якісних характеристик згідно Додатку А:
Позиція № 5: Засіб миючий для скла:
Продукція має відповідати вимогам:
Учасник повинен надати підтвердження відповідно Додатку 1 до тендерної документації щодо відповідності, а саме:
1. Продукція, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності
2. Технічні вимоги:
виготовлена відповідно ДСТУ 2665:2012, ДСТУ EN 1262:2007
Тип засобу: безфосфатний
Форма випуску: спрей Об'єм: від 0,5 л. до 1л. включно.
Гарантійні зобов’язання: Гарантійний термін зберігання не менше 12 місяців. з дня виготовлення
Умови зберігання: Відповідно до нормативного документу виробника
Умови транспортування: Відповідно до нормативного документу виробника
Умови пакування, маркування: Відповідно до нормативного документу виробника.
Таким чином, зокрема, не надано порівняння характеристик Додатку А до ТД за характеристиками:
Продукція, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності
виготовлена відповідно ДСТУ 2665:2012, ДСТУ EN 1262:2007
Гарантійні зобов’язання: Гарантійний термін зберігання не менше 12 місяців. з дня виготовлення
Умови зберігання: Відповідно до нормативного документу виробника
Умови транспортування: Відповідно до нормативного документу виробника
Умови пакування, маркування: Відповідно до нормативного документу виробника.
Також нічого не зазначено про відповідність/еквівалентність ДСТУ 2665:2012, ДСТУ EN 1262:2007 та ТУ У 20.4-2930219055.001:2015 зі зміною №1.
Разом з тим, Замовником 08.08.2024 було опубліковано Вимогу про усунення невідповідностей в порядку п. 43 Особливостей, зокрема, щодо внесення правок до Порівняльної таблиці:
«4) у наданій учасником порівняльній таблиці технічних та якісних характеристик (Таблиця №3 від 23.06.2024 ): - по позиції №1 надано не у повному обсязі інформацію щодо технічних вимог відповідно до Додатку А до Тендерної документації - по позиції №5 не зазначено документацію,відповідно до якої виготовляється продукція»,
в той час як у випадку відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції такі невідповідності не підлягають усуненню в порядку п. 43 Особливостей.
5. Зазначеною Вимогою про усунення невідповідностей від 08.08.2024 Замовник також вимагав в порядку п. 43 Особливостей внесення правок до Порівняльної таблиці й за позицією №1:
«4) у наданій учасником порівняльній таблиці технічних та якісних характеристик (Таблиця №3 від 23.06.2024 ): - по позиції №1 надано не у повному обсязі інформацію щодо технічних вимог відповідно до Додатку А до Тендерної документації - по позиції №5 не зазначено документацію,відповідно до якої виготовляється продукція»,
в той час як у випадку відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції такі невідповідності не підлягають усуненню в порядку п. 43 Особливостей.
Отже учасником не надано відповідне підтвердження, що вимагалося ТД, з огляду на відсутність порівняння усіх технічних та якісних характеристик згідно Додатку А:
Позиція № 1: Засіб миючий технічний Лабомід-203
Продукція має відповідати вимогам:
Учасник повинен надати підтвердження відповідно Додатку 1 до тендерної документації щодо відповідності, а саме:
1.Вимогам технічних регламентів:
Технічний регламент мийних засобів
2. Технічні вимоги:
Застосовується лабомід у вигляді водного розчину з концентрацією 2,0-4,0% для ванн занурювального миття.
Має економічну витрату 20-40 г на 1 л води.
Для ефективного очищення температура робочого розчину має бути 80-100°С.
Час обробки може залежати від виду забруднень і становить, як правило, від 5 до 20 хвилин.
Матеріал оброблюваних деталей та виробів – всі види чавунів, сталей, алюміній та його сплави.
Назва показника Норма згідно НТД
1.Зовнішній вигляд порошок
2. Колір від білого до світло-жовтого
3.Показник концентрації водневих іонів (pH) 3% водного розч., у межах 10,5-12,2
4. Лужність 3% розчину в умовних од (точках), не менше 30,0
Гарантійні зобов’язання: відповідно до нормативного документу виробника
Умови зберігання: відповідно до нормативного документу виробника
Умови транспортування: відповідно до нормативного документу виробника
Умови пакування, маркування: відповідно до нормативного документу виробника
Таким чином, зокрема, не надано порівняння характеристик Додатку А до ТД щодо відповідності за характеристиками:
1.Вимогам технічних регламентів:
Технічний регламент мийних засобів
Назва показника Норма згідно НТД
1.Зовнішній вигляд порошок
2. Колір від білого до світло-жовтого
3.Показник концентрації водневих іонів (pH) 3% водного розч., у межах 10,5-12,2
4. Лужність 3% розчину в умовних од (точках), не менше 30,0
Гарантійні зобов’язання: відповідно до нормативного документу виробника
Умови зберігання: відповідно до нормативного документу виробника
Умови транспортування: відповідно до нормативного документу виробника
Умови пакування, маркування: відповідно до нормативного документу виробника
6. Не зважаючи на надану можливість виправлення невідповідностей учасником зазначено у Порівняльній таблиці навіть після виправлення (файл «порівняльна таблиця.doc») за позицією №1 колір запропонованого засобу «біло-сіруватий», який не відповідає вимозі Додатку А до ТД «від білого до світло-жовтого»:
Оскільки жовтий колір і сірий колір відрізняються, то пропозиція такого засобу не відповідає вимогам ТД.
Також сірий відтінок замість світло-жовтого підтверджено і наданим учасником на вимогу п.п. 2.3 Додатку 1 до ТД сертифікатом якості (на партію № 05/24 від 05.2024, файл «1. сертифікат якості.pdf»):
Отже запропонований учасником за позицією №1 засіб не відповідає вимогам Замовника, не зважаючи на надану безпідставно можливість учаснику виправити невідповідності, які стосувалися непідтвердження інформації про технічні характеристики.
7. П.п. 2.3 додатку 1 до ТД вимагається, зокрема,
«На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо).
Форма документів та інформація, що міститься в таких документах встановлюється виробником.
Не вимагається зазначення всіх характеристик продукції в документах виробника, проте перелік показників, які фактично зазначені в таких документах, не повинен відрізнятись від показників, зазначених у Додатку А до Тендерної документації».
Таким чином, учасник повинен був надати, зокрема, за позицією №1 документ виробника, в якому мав бути зазначений, відповідно до переліку у Додатку А до ТД за позицією №1 «Показник концентрації водневих іонів (pH) 3% водного розч., у межах 10,5-12,2».
Разом з тим, наданим учасником на вимогу п.п. 2.3 Додатку 1 до ТД сертифікатом якості (на партію № 05/24 від 05.2024, файл «1. сертифікат якості.pdf») не підтверджено відповідність за показником «Показник концентрації водневих іонів (pH) 3% водного розч., у межах 10,5-12,2», наявний інший показник, який стосується не 3%-го, а 1%-го розчину і не містить зазначення, що розчин саме водний:
8. П.п. 2.3 додатку 1 до ТД вимагається, зокрема,
«На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо).
Форма документів та інформація, що міститься в таких документах встановлюється виробником.
Не вимагається зазначення всіх характеристик продукції в документах виробника, проте перелік показників, які фактично зазначені в таких документах, не повинен відрізнятись від показників, зазначених у Додатку А до Тендерної документації».
Наданими учасником документами виробників не підтверджено:
- за позицією №2 (файд «2. Паспорт якості Білизна.pdf») – щодо відповідності:
1. Вимогам технічних регламентів:
Технічний регламент мийних засобів
Гарантійний термін зберігання: згідно нормативним документам виробника
- за позицією №3 (файд «3. паспорт якості посуд.pdf») – щодо відповідності:
1. Вимогам технічних регламентів:
Технічний регламент мийних засобів
- за позицією №4 (файд «4. паспорт якості.pdf») – щодо відповідності:
1. Вимогам технічних регламентів:
Технічний регламент мийних засобів
- за позицією №5 (файд «5. Паспорт якості скло.pdf») – щодо відповідності:
1. Продукція, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності
2. Технічні вимоги:
виготовлена відповідно ДСТУ 2665:2012, ДСТУ EN 1262:2007
- за позицією №6 (файд «6. паспорт якості.pdf») – щодо відповідності:
1. Продукція, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності
1.1. Документи щодо підтвердження виконання вимог «Положення про державну реєстрацію дезінфекційних засобів» затвердженого постановою КМУ від 15 серпня 2023 № 863
Розфасовка в пластикових пляшках.
Гарантійні зобов’язання : Відповідно до нормативного документу виробника.
- за позицією №7 (файд «7. паспорт якості кріт.pdf») – щодо відповідності:
1. Продукція, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності
Гарантійні зобов’язання : Гарантійний термін – не менше 12 місяців з дати виробництва.
Таким чином, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «СТФ СТІЛ-ТРЕЙД» на підставі невиконання вимоги Додатку 1 та додатку А до ТД.
Не відхиливши тендерну пропозицію учасника ТОВ «СТФ СТІЛ-ТРЕЙД», Замовник порушив мої права та законні інтереси як учасника даної закупівлі. У зв’язку із цим, на виконання статей 3, 5, 11, 18, 31 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктами 44, 55-67 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”,
Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" (надалі – Замовник) у відповідності до вимог закону України “Про публічні закупівлі” (надалі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) оголосила про проведення процедури закупівлі № UA-2024-05-21-011986-a.
14.08.2024 Замовник протоколом № 634 від 14.08.2023 опублікував рішення щодо визначення переможцем іншого учасника, ТОВ «СТФ СТІЛ-ТРЕЙД», з чим я не погоджуюсь з огляду на невідповідність тендерної пропозиції цього учасника вимогам тендерної документації (надалі – ТД).
1. У п.п. 2.1 Додатку 1 до ТД встановлено вимогу:
«Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції.
Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником»..
За позицією 1 учасником ТОВ «СТФ СТІЛ-ТРЕЙД» не надано повну скановану копію ТУ, а надано лише титульний аркуш ТУ У 16466048.015-98 та зміну №7 до ТУ У 16466048.015-98 (файли «1. ТУ змт укр.pdf» та «1. ТУ змт.pdf»):
2. В розділі «Інструкція (роз’яснення) щодо заповнення окремих колонок цінової пропозиції» Додатку 5 до ТД встановлено вимогу:
«У разі якщо технічними вимогами не визначено гарантійних строків на товар, який за своїм призначенням відноситься до категорії одноразового використання (зварювальні електроди, цемент, паливо, миючі засоби, тощо), для якого гарантійні строки експлуатації не передбачаються:
у колонці 8 гарантійний строк експлуатації рекомендовано заповнювати «х» або «-»;
у колонці 9 вказується гарантійний строк зберігання товару не менше 1 року з дня її отримання кінцевим споживачем до моменту введення в експлуатацію (ч. 3 ст. 269 Господарського кодексу України).
Гарантійні строки зберігання товару не повинні бути меншими, ніж передбачено стандартами, технічними умовами, іншою нормативно-технічною документацією, за якою виготовляється товар.
У разі якщо стандартами, технічними умовами, іншою технічною документацією, за якою виготовляється товар, або виробником не передбачено гарантійних строків на товар, учасник повинен вказати:
у колонці 8 гарантійні строки експлуатації рекомендовано заповнювати «х» або «-»;
у колонці 9 вказується гарантійний строк зберігання не менше 1 року з дня отримання товару кінцевим споживачем до моменту його введення в експлуатацію (ч. 3 ст. 269 Господарського кодексу України)».
Разом з тим, у наданій учасником ТОВ «СТФ СТІЛ-ТРЕЙД» ціновій пропозиції (як до усунення невідповідностей в порядку п. 43 Особливостей, так і після) за позицією №2 зазначено:
«Гарантійний строк зберігання або гарантійний строк придатності, (місяці/дні)
6 місяців з дати виготовлення»,
що не відповідає вимозі Додатку №5 до ТД.
3. У п.п. 1.2 Додатку 1 до ТД встановлено вимогу:
«Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України».
У Додатку А до ТД за позиціями №5, № 6 та № 7 встановлено вимогу:
«1. Продукція, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності».
На засоби за позиціями №5 та №7 декларація про відповідність, складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 не надана.
А за позицією №6 у наданій декларації (файл «6. декларація про відповідність.jpg») відсутнє посилання на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України.
4. У Додатку А до ТД за позицією №5 «Засіб миючий для скла» встановлено вимогу:
«2. Технічні вимоги:
виготовлена відповідно ДСТУ 2665:2012, ДСТУ EN 1262:2007».
Учасником ТОВ «СТФ СТІЛ-ТРЕЙД» у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог п.п. 1 та 2.3 Додатку 1 до ТД надано за позицією №5
Декларацію про відповідність Технічному регламенту мийних засобів (від 02.01.2024, файл «5. Декларація ВТР скло.pdf»),
Паспорт якості (вих. № 1 від 10.06.2024, файл «5. Паспорт якості скло.pdf»),
якими не підтверджено виготовлення засобу відповідно ДСТУ 2665:2012, ДСТУ EN 1262:2007, а зазначено про виготовлення за ТУ У 20.4-2930219055.001:2015 зі зміною №1.
Також пунктом 5.1 Додатку 1 до ТД вимагається:
«Якщо продукція виготовляється за нормативно-технічною документацією, яка відрізняється від зазначеної у вимогах до тендерної документації, учасник повинен надати порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик згідно Додатку А».
Учасником ТОВ «СТФ СТІЛ-ТРЕЙД» у складі тендерної пропозиції надано порівняльну таблицю (вих. №3 від 23.06.2024, файл «порівняльна таблиця.pdf»), якою не надано порівняння усіх технічних та якісних характеристик згідно Додатку А:
Позиція № 5: Засіб миючий для скла:
Продукція має відповідати вимогам:
Учасник повинен надати підтвердження відповідно Додатку 1 до тендерної документації щодо відповідності, а саме:
1. Продукція, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності
2. Технічні вимоги:
виготовлена відповідно ДСТУ 2665:2012, ДСТУ EN 1262:2007
Тип засобу: безфосфатний
Форма випуску: спрей Об'єм: від 0,5 л. до 1л. включно.
Гарантійні зобов’язання: Гарантійний термін зберігання не менше 12 місяців. з дня виготовлення
Умови зберігання: Відповідно до нормативного документу виробника
Умови транспортування: Відповідно до нормативного документу виробника
Умови пакування, маркування: Відповідно до нормативного документу виробника.
Таким чином, зокрема, не надано порівняння характеристик Додатку А до ТД за характеристиками:
Продукція, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності
виготовлена відповідно ДСТУ 2665:2012, ДСТУ EN 1262:2007
Гарантійні зобов’язання: Гарантійний термін зберігання не менше 12 місяців. з дня виготовлення
Умови зберігання: Відповідно до нормативного документу виробника
Умови транспортування: Відповідно до нормативного документу виробника
Умови пакування, маркування: Відповідно до нормативного документу виробника.
Також нічого не зазначено про відповідність/еквівалентність ДСТУ 2665:2012, ДСТУ EN 1262:2007 та ТУ У 20.4-2930219055.001:2015 зі зміною №1.
Разом з тим, Замовником 08.08.2024 було опубліковано Вимогу про усунення невідповідностей в порядку п. 43 Особливостей, зокрема, щодо внесення правок до Порівняльної таблиці:
«4) у наданій учасником порівняльній таблиці технічних та якісних характеристик (Таблиця №3 від 23.06.2024 ): - по позиції №1 надано не у повному обсязі інформацію щодо технічних вимог відповідно до Додатку А до Тендерної документації - по позиції №5 не зазначено документацію,відповідно до якої виготовляється продукція»,
в той час як у випадку відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції такі невідповідності не підлягають усуненню в порядку п. 43 Особливостей.
5. Зазначеною Вимогою про усунення невідповідностей від 08.08.2024 Замовник також вимагав в порядку п. 43 Особливостей внесення правок до Порівняльної таблиці й за позицією №1:
«4) у наданій учасником порівняльній таблиці технічних та якісних характеристик (Таблиця №3 від 23.06.2024 ): - по позиції №1 надано не у повному обсязі інформацію щодо технічних вимог відповідно до Додатку А до Тендерної документації - по позиції №5 не зазначено документацію,відповідно до якої виготовляється продукція»,
в той час як у випадку відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції такі невідповідності не підлягають усуненню в порядку п. 43 Особливостей.
Отже учасником не надано відповідне підтвердження, що вимагалося ТД, з огляду на відсутність порівняння усіх технічних та якісних характеристик згідно Додатку А:
Позиція № 1: Засіб миючий технічний Лабомід-203
Продукція має відповідати вимогам:
Учасник повинен надати підтвердження відповідно Додатку 1 до тендерної документації щодо відповідності, а саме:
1.Вимогам технічних регламентів:
Технічний регламент мийних засобів
2. Технічні вимоги:
Застосовується лабомід у вигляді водного розчину з концентрацією 2,0-4,0% для ванн занурювального миття.
Має економічну витрату 20-40 г на 1 л води.
Для ефективного очищення температура робочого розчину має бути 80-100°С.
Час обробки може залежати від виду забруднень і становить, як правило, від 5 до 20 хвилин.
Матеріал оброблюваних деталей та виробів – всі види чавунів, сталей, алюміній та його сплави.
Назва показника Норма згідно НТД
1.Зовнішній вигляд порошок
2. Колір від білого до світло-жовтого
3.Показник концентрації водневих іонів (pH) 3% водного розч., у межах 10,5-12,2
4. Лужність 3% розчину в умовних од (точках), не менше 30,0
Гарантійні зобов’язання: відповідно до нормативного документу виробника
Умови зберігання: відповідно до нормативного документу виробника
Умови транспортування: відповідно до нормативного документу виробника
Умови пакування, маркування: відповідно до нормативного документу виробника
Таким чином, зокрема, не надано порівняння характеристик Додатку А до ТД щодо відповідності за характеристиками:
1.Вимогам технічних регламентів:
Технічний регламент мийних засобів
Назва показника Норма згідно НТД
1.Зовнішній вигляд порошок
2. Колір від білого до світло-жовтого
3.Показник концентрації водневих іонів (pH) 3% водного розч., у межах 10,5-12,2
4. Лужність 3% розчину в умовних од (точках), не менше 30,0
Гарантійні зобов’язання: відповідно до нормативного документу виробника
Умови зберігання: відповідно до нормативного документу виробника
Умови транспортування: відповідно до нормативного документу виробника
Умови пакування, маркування: відповідно до нормативного документу виробника
6. Не зважаючи на надану можливість виправлення невідповідностей учасником зазначено у Порівняльній таблиці навіть після виправлення (файл «порівняльна таблиця.doc») за позицією №1 колір запропонованого засобу «біло-сіруватий», який не відповідає вимозі Додатку А до ТД «від білого до світло-жовтого»:
Оскільки жовтий колір і сірий колір відрізняються, то пропозиція такого засобу не відповідає вимогам ТД.
Також сірий відтінок замість світло-жовтого підтверджено і наданим учасником на вимогу п.п. 2.3 Додатку 1 до ТД сертифікатом якості (на партію № 05/24 від 05.2024, файл «1. сертифікат якості.pdf»):
Отже запропонований учасником за позицією №1 засіб не відповідає вимогам Замовника, не зважаючи на надану безпідставно можливість учаснику виправити невідповідності, які стосувалися непідтвердження інформації про технічні характеристики.
7. П.п. 2.3 додатку 1 до ТД вимагається, зокрема,
«На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо).
Форма документів та інформація, що міститься в таких документах встановлюється виробником.
Не вимагається зазначення всіх характеристик продукції в документах виробника, проте перелік показників, які фактично зазначені в таких документах, не повинен відрізнятись від показників, зазначених у Додатку А до Тендерної документації».
Таким чином, учасник повинен був надати, зокрема, за позицією №1 документ виробника, в якому мав бути зазначений, відповідно до переліку у Додатку А до ТД за позицією №1 «Показник концентрації водневих іонів (pH) 3% водного розч., у межах 10,5-12,2».
Разом з тим, наданим учасником на вимогу п.п. 2.3 Додатку 1 до ТД сертифікатом якості (на партію № 05/24 від 05.2024, файл «1. сертифікат якості.pdf») не підтверджено відповідність за показником «Показник концентрації водневих іонів (pH) 3% водного розч., у межах 10,5-12,2», наявний інший показник, який стосується не 3%-го, а 1%-го розчину і не містить зазначення, що розчин саме водний:
8. П.п. 2.3 додатку 1 до ТД вимагається, зокрема,
«На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо).
Форма документів та інформація, що міститься в таких документах встановлюється виробником.
Не вимагається зазначення всіх характеристик продукції в документах виробника, проте перелік показників, які фактично зазначені в таких документах, не повинен відрізнятись від показників, зазначених у Додатку А до Тендерної документації».
Наданими учасником документами виробників не підтверджено:
- за позицією №2 (файд «2. Паспорт якості Білизна.pdf») – щодо відповідності:
1. Вимогам технічних регламентів:
Технічний регламент мийних засобів
Гарантійний термін зберігання: згідно нормативним документам виробника
- за позицією №3 (файд «3. паспорт якості посуд.pdf») – щодо відповідності:
1. Вимогам технічних регламентів:
Технічний регламент мийних засобів
- за позицією №4 (файд «4. паспорт якості.pdf») – щодо відповідності:
1. Вимогам технічних регламентів:
Технічний регламент мийних засобів
- за позицією №5 (файд «5. Паспорт якості скло.pdf») – щодо відповідності:
1. Продукція, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності
2. Технічні вимоги:
виготовлена відповідно ДСТУ 2665:2012, ДСТУ EN 1262:2007
- за позицією №6 (файд «6. паспорт якості.pdf») – щодо відповідності:
1. Продукція, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності
1.1. Документи щодо підтвердження виконання вимог «Положення про державну реєстрацію дезінфекційних засобів» затвердженого постановою КМУ від 15 серпня 2023 № 863
Розфасовка в пластикових пляшках.
Гарантійні зобов’язання : Відповідно до нормативного документу виробника.
- за позицією №7 (файд «7. паспорт якості кріт.pdf») – щодо відповідності:
1. Продукція, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності
Гарантійні зобов’язання : Гарантійний термін – не менше 12 місяців з дати виробництва.
Таким чином, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «СТФ СТІЛ-ТРЕЙД» на підставі невиконання вимоги Додатку 1 та додатку А до ТД.
Не відхиливши тендерну пропозицію учасника ТОВ «СТФ СТІЛ-ТРЕЙД», Замовник порушив мої права та законні інтереси як учасника даної закупівлі. У зв’язку із цим, на виконання статей 3, 5, 11, 18, 31 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктами 44, 55-67 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”,
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
зобов'язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «СТФ СТІЛ-ТРЕЙД»
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ФОП Дишко Олексій Миколайович
Номер:
4256e49d11434eadabbc4538cd31d830
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-21-011986-a.b1
Назва:
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ФОП Дишко Олексій Миколайович
Скарга:
15.07.2024 Замовник протоколом № 420 від 15.07.2023 опублікував рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Дишко Олексій Миколайович із зазначенням низки невідповідностей, які, на думку Замовника стали підставою такого відхилення, з чим я не погоджуюсь.
Пов'язані документи:
Учасник
- ФОП Дишко Скарга на Відхилення.pdf 20.07.2024 10:12
- sign.p7s 20.07.2024 10:16
- рішення від 23.07.2024 № 12540.pdf 23.07.2024 16:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.07.2024 № 13026.pdf 31.07.2024 13:22
- рішення від 30.07.2024 № 13026.pdf 02.08.2024 15:12
- Заперечення на скаргу.pdf 25.07.2024 15:30
- заперечення__ на скаргу.doc 25.07.2024 15:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.07.2024 10:18
Дата розгляду скарги:
30.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.07.2024 16:58
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
02.08.2024 15:12
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
9fed458b75494a77a48524783e508998
Заголовок пункту скарги:
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ФОП Дишко Олексій Миколайович
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА
Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" (надалі – Замовник) у відповідності до вимог закону України “Про публічні закупівлі” (надалі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) оголосила про проведення процедури закупівлі № UA-2024-05-21-011986-a.
15.07.2024 Замовник протоколом № 420 від 15.07.2023 опублікував рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Дишко Олексій Миколайович із зазначенням низки невідповідностей, які, на думку Замовника стали підставою такого відхилення, з чим я не погоджуюсь.
1. Замовник зазначає, що підставою відхилення моєї тендерної пропозиції стало те, що за позиціями 1-5 та 7 мною не надано ТУ У 30576937.002-2001, а надано відповідні ТЗ до ТУ У 30576937.002-2001 на виготовлення кожного запропонованого засобу.
Разом з тим, тендерною документацією до даної закупівлі (надалі – ТД) пунктом 2.1 Додатку 1 до ТД вимагається: «Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції».
Оскільки ТД передбачено можливість надання або ТУ, або ТЗ, а запропоновані засоби виготовлені за ТЗ на виробництво кожного засобу, розробленими до ТУ 30576937.002-2001, то мною було надано, у повній відповідності до вимоги пункту 2.1 Додатку 1 до ТД, за кожною позицією саме ТЗ (файл «тз на виготовлення.pdf»).
Тому зазначена Замовником підстава не може спричинити відхилення моєї тендерної пропозиції.
2. Замовник також зазначає, що за позицією 6 мною не надано ТЗ до ТУ У 20.2- 36196836-03:2017.
Разом з тим, зазначене ТЗ також наявне у файлі «тз на виготовлення.pdf» (сторінки 16-18).
Отже вимогу пункту 2.1 Додатку 1 до ТД за позицією 6 мною також дотримано.
Тому зазначена Замовником підстава не може спричинити відхилення моєї тендерної пропозиції.
3. Замовник, крім того, зазначає, що за позицією 5 мною не надано ДСТУ 2665:2012, ДСТУ EN 1262:2007 на вимогу пункту 2.2 Додатку 1 до ТД.
Разом з тим, скановані та завірені мною копії ДСТУ 2665:2012, ДСТУ EN 1262:2007 було мною надано у файлі «завірені копії.pdf» (сторінки 15-39).
Тому зазначена Замовником підстава не може спричинити відхилення моєї тендерної пропозиції.
Таким чином, в Замовника відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Дишко Олексій Миколайович.
Відхилення Замовником моєї тендерної пропозиції порушило мої права та законні інтереси як учасника даної закупівлі. У зв’язку із цим, на виконання статей 3, 5, 11, 18, 29, 31 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктів 44, 55-67 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”,
Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" (надалі – Замовник) у відповідності до вимог закону України “Про публічні закупівлі” (надалі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) оголосила про проведення процедури закупівлі № UA-2024-05-21-011986-a.
15.07.2024 Замовник протоколом № 420 від 15.07.2023 опублікував рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Дишко Олексій Миколайович із зазначенням низки невідповідностей, які, на думку Замовника стали підставою такого відхилення, з чим я не погоджуюсь.
1. Замовник зазначає, що підставою відхилення моєї тендерної пропозиції стало те, що за позиціями 1-5 та 7 мною не надано ТУ У 30576937.002-2001, а надано відповідні ТЗ до ТУ У 30576937.002-2001 на виготовлення кожного запропонованого засобу.
Разом з тим, тендерною документацією до даної закупівлі (надалі – ТД) пунктом 2.1 Додатку 1 до ТД вимагається: «Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції».
Оскільки ТД передбачено можливість надання або ТУ, або ТЗ, а запропоновані засоби виготовлені за ТЗ на виробництво кожного засобу, розробленими до ТУ 30576937.002-2001, то мною було надано, у повній відповідності до вимоги пункту 2.1 Додатку 1 до ТД, за кожною позицією саме ТЗ (файл «тз на виготовлення.pdf»).
Тому зазначена Замовником підстава не може спричинити відхилення моєї тендерної пропозиції.
2. Замовник також зазначає, що за позицією 6 мною не надано ТЗ до ТУ У 20.2- 36196836-03:2017.
Разом з тим, зазначене ТЗ також наявне у файлі «тз на виготовлення.pdf» (сторінки 16-18).
Отже вимогу пункту 2.1 Додатку 1 до ТД за позицією 6 мною також дотримано.
Тому зазначена Замовником підстава не може спричинити відхилення моєї тендерної пропозиції.
3. Замовник, крім того, зазначає, що за позицією 5 мною не надано ДСТУ 2665:2012, ДСТУ EN 1262:2007 на вимогу пункту 2.2 Додатку 1 до ТД.
Разом з тим, скановані та завірені мною копії ДСТУ 2665:2012, ДСТУ EN 1262:2007 було мною надано у файлі «завірені копії.pdf» (сторінки 15-39).
Тому зазначена Замовником підстава не може спричинити відхилення моєї тендерної пропозиції.
Таким чином, в Замовника відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Дишко Олексій Миколайович.
Відхилення Замовником моєї тендерної пропозиції порушило мої права та законні інтереси як учасника даної закупівлі. У зв’язку із цим, на виконання статей 3, 5, 11, 18, 29, 31 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктів 44, 55-67 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”,
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Дишко Олексій Миколайович