• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуга поточного ремонту приміщень із створенням доступного простору для маломобільних груп населення Комунального некомерційного підприємства "Львівське територіальне медичне об'єднання " Клінічна лікарня планового лікування, реабілітації та паліативної допомоги" Відокремлений підрозділ «Лікарні Князя Лева» за адресою м.Львів, вул. Хімічна 7а

Завершена

1 379 157.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 895.79 UAH
Період оскарження: 21.05.2024 15:25 - 26.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення замовника

Номер: 7e7cfa113f654046ae870c28b4b639e2
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-21-009693-a.b1
Назва: Скарга на рішення замовника
Скарга:
СКАРГА щодо прийнятих рішень замовником Замовником – Комунальне некомерційне підприємство "Львівське територіальне медичне об'єднання "Клінічна лікарня планового лікування, реабілітації та паліативної допомоги" (надалі – Замовник) проводяться відкриті торги з особливостями № UA-2024-05-21-009693-a на закупівлю: «Послуга поточного ремонту приміщень із створенням доступного простору для маломобільних груп населення Комунального некомерційного підприємства "Львівське територіальне медичне об'єднання " Клінічна лікарня планового лікування, реабілітації та паліативної допомоги" Відокремлений підрозділ «Лікарні Князя Лева» за адресою м.Львів, вул. Хімічна 7а (ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)». 30 травня 2024 року відбулось розкриття тендерних пропозицій. Участь у процедурі закупівлі взяли 2 учасники. Дата і час розкриття: 30 травня 2024 13:06 Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція ФОП "ІВАСЕЧКО ІВАН БОГДАНОВИЧ" 1 280 600,00 UAH з ПДВ 1 280 600,00 UAH з ПДВ ТОВ "БК Герц" 1 346 084,00 UAH з ПДВ 1 346 084,00 UAH з ПДВ 05 червня 2024 р. Замовник своїм рішенням відхилив пропозицію ФОП "ІВАСЕЧКО ІВАН БОГДАНОВИЧ" (протокол уповноваженої особи від 05.06.2024 р. №б/н). Таким чином наша пропозиція надійшла на кваліфікую. 11 червня 2024 року о14:47 год. Замовником надав нашому товариству вимогу про усунення невідповідностей, які ми зобов’язані усунути впродовж 24 годин. Замовник у своїй вимозі про усунення невідповідностей, надав вичерпний перелік інформації та документів, які наше товариство повинно було усунути, а саме зазначив, що: «2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - 2.1. Відповідно до пп. 3.3.5 п. 3.3 Розділу 3 Тендерної документації банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. Привести у відповідність та надати належно оформлену банківську гарантію - 2.2. Привести у відповідність та відповідно до пп. 3.3.6 п. 3.3 Розділу 3 Тендерної документації надати належно оформлену довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії. - 2.3. Привести у відповідність та відповідно до п. 1 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації, надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за встановленою формою. Учасник не повинен відступати від даної форми. - 2.4. Привести у відповідність та відповідно до п. 1.1 Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації, на підтвердження інформації, зазначеної в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази надати належно оформлені документи: - Якщо транспортні засоби, машини та механізми, тощо не підлягають державній реєстрації - інший документ, що підтверджує право власності (обліку). - У разі, якщо техніка не є власністю учасника, а залучена за договором оренди/лізингу/надання послуг, тощо, то учасники в складі тендерної пропозиції додатково надають сканкопії договорів (з усіма додатками) оренди/лізингу/ надання послуг тощо, на кожну одиницю техніки, вказану учасником у довідці. - 2.5. Відповідно до п. 4 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації надати довідку про обсяг річного доходу (виручки) за 2023 рік.» 07 червня 2024 року 10:49 год. на виконання наведеної вище вимоги про невідповідності, ТОВ «БК Герц» виправило дані невідповідності шляхом завантаження оновлених документів. 11 червня 2024 року Замовник своїм рішенням відхиляє пропозицію ТОВ «БК Герц», аргументуючи тим, що у складі пропозиції наявний договір між ТОВ «CERRAD» і ТОВ «КЕРАМІК ПЛЮС» який втратив свою чинність ще 31.01.2024 року. Вважаємо рішення замовника про відхилення пропозиції ТОВ «БК Герц» незаконним та такими, що порушують наші права. Одним із основних принципів публічних закупівель, які визначені у статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» є об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами. Готуючи пропозицію, ми витратили час та кошти на підготовку пропозиції, на отримання інформації необхідної для підготовки пропозицій, на підготовку даної скарги і розраховували на одержання прибутку від укладання договору. 1. Замовник у своєму рішенні про відхилення пропозиції ТОВ «БК Герц» зазначає: Витяг з тексту рішення замовника: «…. Відповідно до п. 3.7 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 Тендерної документації для вчасного, якісного та ефективного надання послуг передбачених тендерною документацією, учаснику потрібно надати y складі пропозиції гарантійний лист від товаровиробника/представника товаровирбника/дилера щодо підтвердження можливості поставки учаснику торгів в кількості та терміни які передбачені даною закупівлею (із зазначенням найменування Замовника, назви предмету закупівлі) плитки керамічної для підлоги. Якщо гарантійний лист видається не виробником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника заявника чи дилера. У складі пропозиції учасник надає гарантійний лист від дилера виробника керамічної плитки для підлоги фабрики Церрад ТОВ «КЕРАМІК ПЛЮС» (файл «15. Лист від диллера плитки.jpg»). На підтвердження повноважень дилера подається договір між TOB «CERRAD» і ТОВ «КЕРАМІК ПЛЮС» (файл «15. Повноваження дилера.pdf»). Однак згідно з п. 6 §10 Загальні положення вказаного договору він є дійсним до 31 січня 2024 року. Будь-які документальні підтвердження (додаткова угода тощо) щодо чинності цього договору, а відповідно і повноважень дилера, на момент подання тендерної пропозиції відсутні. У зв'язку з цим наданими документами учасник не підтвердив повноваження дилера виробника кермічної плитки для підлоги. Слід зазначити, що передбачена п. 3.7 Розділу 3 Тендерної документації вимога Замовника міститься в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.» Звертаю увагу комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що Замовник у своєму протокольному рішенні посилається на одну частину п. 43 Особливостей, а не на весь текст!!! Отже, відповідно до п. 43 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Також звертаю увагу комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що договір між TOB «CERRAD» і ТОВ «КЕРАМІК ПЛЮС» (файл «15. Повноваження дилера.pdf») не містить жодної інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Таким чином ми вважаємо, що Замовник повинен був надати ТОВ «БК Герц» на усунення невідповідностей договір між TOB «CERRAD» і ТОВ «КЕРАМІК ПЛЮС» разом із іншими невідповідностями, які Замовник надав у вимозі про невідповідності. Водночас хочемо наголосити, що коли замовник виявив невідповідності в тендерній пропозиції учасника, але поряд із тим є й інші підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника – не завантажено забезпечення тендерної пропозиції, відсутній документ стосовно технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, замовник відхиляє таку пропозицію без надання 24 годин. Водночас у протоколі зазначаються лише безумовні підстави для відхилення пропозиції, що не підлягають виправленню. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши наведені невідповідності та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону. Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлює Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII. Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України Про публічні закупівлі, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджено затверджено особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України Про публічні закупівлі, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі по тексту Особливості). Ці Особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України Про публічні закупівлі (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Частиною дев`ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» обумовлено, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей. Схожа позиція викладена у РІШЕННІ Постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2063 -р/пк-пз від 22.02.2023 року, яке закріплено у рішенні КИЇВСЬКОГО ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ від 19 жовтня 2023 року № справи 320/12814/23. Враховуючи викладене, Пропозиція ТОВ «БК Герц» повністю відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Неправомірно відхиливши ТОВ «БК Герц», Замовник грубо порушив наші законні права та охоронювані законом інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постановою КМУ №1178, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення, оформлене Протоколом від 11.06.2024 р. Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Комунального некомерційного підприємства "Львівське територіальне медичне об'єднання "Клінічна лікарня планового лікування, реабілітації та паліативної допомоги" (далі - Уповноважена особа) щодо розгляду, відхилення тендерних пропозицій на закупівлю «Послуга поточного ремонту приміщень із створенням доступного простору для маломобільних груп населення Комунального некомерційного підприємства "Львівське територіальне медичне об'єднання " Клінічна лікарня планового лікування, реабілітації та паліативної допомоги" Відокремлений підрозділ «Лікарні Князя Лева» за адресою м.Львів, вул. Хімічна 7а (ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК Герц». Директора Сендецький Юрій Лікандрович
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 27.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.06.2024 14:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.07.2024 12:07
Дата виконання рішення Замовником: 03.07.2024 16:21
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано рішення АМКУ та скасовано рішення про відхилення пропозиції учасника
Автор: ТОВ "БК Герц", Сендецький Юрій Лікандрович +380638442761 bk.hertz.lv@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 1d5e15ea7fab4ea1a7582a08803bc554
Заголовок пункту скарги: Скарга на рішення замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА
щодо прийнятих рішень замовником

Замовником – Комунальне некомерційне підприємство "Львівське територіальне медичне об'єднання "Клінічна лікарня планового лікування, реабілітації та паліативної допомоги" (надалі – Замовник) проводяться відкриті торги з особливостями № UA-2024-05-21-009693-a на закупівлю: «Послуга поточного ремонту приміщень із створенням доступного простору для маломобільних груп населення Комунального некомерційного підприємства "Львівське територіальне медичне об'єднання " Клінічна лікарня планового лікування, реабілітації та паліативної допомоги" Відокремлений підрозділ «Лікарні Князя Лева» за адресою м.Львів, вул. Хімічна 7а (ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)».

30 травня 2024 року відбулось розкриття тендерних пропозицій.
Участь у процедурі закупівлі взяли 2 учасники.

Дата і час розкриття: 30 травня 2024 13:06
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ФОП "ІВАСЕЧКО ІВАН БОГДАНОВИЧ" 1 280 600,00
UAH з ПДВ 1 280 600,00
UAH з ПДВ
ТОВ "БК Герц" 1 346 084,00
UAH з ПДВ 1 346 084,00
UAH з ПДВ

05 червня 2024 р. Замовник своїм рішенням відхилив пропозицію ФОП "ІВАСЕЧКО ІВАН БОГДАНОВИЧ" (протокол уповноваженої особи від 05.06.2024 р. №б/н).
Таким чином наша пропозиція надійшла на кваліфікую.
11 червня 2024 року о14:47 год. Замовником надав нашому товариству вимогу про усунення невідповідностей, які ми зобов’язані усунути впродовж 24 годин.
Замовник у своїй вимозі про усунення невідповідностей, надав вичерпний перелік інформації та документів, які наше товариство повинно було усунути, а саме зазначив, що:
«2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
- 2.1. Відповідно до пп. 3.3.5 п. 3.3 Розділу 3 Тендерної документації банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. Привести у відповідність та надати належно оформлену банківську гарантію
- 2.2. Привести у відповідність та відповідно до пп. 3.3.6 п. 3.3 Розділу 3 Тендерної документації надати належно оформлену довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії.
- 2.3. Привести у відповідність та відповідно до п. 1 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації, надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за встановленою формою. Учасник не повинен відступати від даної форми.
- 2.4. Привести у відповідність та відповідно до п. 1.1 Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації, на підтвердження інформації, зазначеної в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази надати належно оформлені документи: - Якщо транспортні засоби, машини та механізми, тощо не підлягають державній реєстрації - інший документ, що підтверджує право власності (обліку). - У разі, якщо техніка не є власністю учасника, а залучена за договором оренди/лізингу/надання послуг, тощо, то учасники в складі тендерної пропозиції додатково надають сканкопії договорів (з усіма додатками) оренди/лізингу/ надання послуг тощо, на кожну одиницю техніки, вказану учасником у довідці.
- 2.5. Відповідно до п. 4 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації надати довідку про обсяг річного доходу (виручки) за 2023 рік.»
07 червня 2024 року 10:49 год. на виконання наведеної вище вимоги про невідповідності, ТОВ «БК Герц» виправило дані невідповідності шляхом завантаження оновлених документів.
11 червня 2024 року Замовник своїм рішенням відхиляє пропозицію ТОВ «БК Герц», аргументуючи тим, що у складі пропозиції наявний договір між ТОВ «CERRAD» і ТОВ «КЕРАМІК ПЛЮС» який втратив свою чинність ще 31.01.2024 року.

Вважаємо рішення замовника про відхилення пропозиції ТОВ «БК Герц» незаконним та такими, що порушують наші права.
Одним із основних принципів публічних закупівель, які визначені у статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» є об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами.
Готуючи пропозицію, ми витратили час та кошти на підготовку пропозиції, на отримання інформації необхідної для підготовки пропозицій, на підготовку даної скарги і розраховували на одержання прибутку від укладання договору.

1. Замовник у своєму рішенні про відхилення пропозиції ТОВ «БК Герц» зазначає:
Витяг з тексту рішення замовника: «…. Відповідно до п. 3.7 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 Тендерної документації для вчасного, якісного та ефективного надання послуг передбачених тендерною документацією, учаснику потрібно надати y складі пропозиції гарантійний лист від товаровиробника/представника товаровирбника/дилера щодо підтвердження можливості поставки учаснику торгів в кількості та терміни які передбачені даною закупівлею (із зазначенням найменування Замовника, назви предмету закупівлі) плитки керамічної для підлоги. Якщо гарантійний лист видається не виробником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника заявника чи дилера.
У складі пропозиції учасник надає гарантійний лист від дилера виробника керамічної плитки для підлоги фабрики Церрад ТОВ «КЕРАМІК ПЛЮС» (файл «15. Лист від диллера плитки.jpg»). На підтвердження повноважень дилера подається договір між TOB «CERRAD» і ТОВ «КЕРАМІК ПЛЮС» (файл «15. Повноваження дилера.pdf»). Однак згідно з п. 6 §10 Загальні положення вказаного договору він є дійсним до 31 січня 2024 року.
Будь-які документальні підтвердження (додаткова угода тощо) щодо чинності цього договору, а відповідно і повноважень дилера, на момент подання тендерної пропозиції відсутні. У зв'язку з цим наданими документами учасник не підтвердив повноваження дилера виробника кермічної плитки для підлоги. Слід зазначити, що передбачена п. 3.7 Розділу 3 Тендерної документації вимога Замовника міститься в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.»

Звертаю увагу комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що Замовник у своєму протокольному рішенні посилається на одну частину п. 43 Особливостей, а не на весь текст!!!

Отже, відповідно до п. 43 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.

Також звертаю увагу комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що договір між TOB «CERRAD» і ТОВ «КЕРАМІК ПЛЮС» (файл «15. Повноваження дилера.pdf») не містить жодної інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Таким чином ми вважаємо, що Замовник повинен був надати ТОВ «БК Герц» на усунення невідповідностей договір між TOB «CERRAD» і ТОВ «КЕРАМІК ПЛЮС» разом із іншими невідповідностями, які Замовник надав у вимозі про невідповідності.
Водночас хочемо наголосити, що коли замовник виявив невідповідності в тендерній пропозиції учасника, але поряд із тим є й інші підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника – не завантажено забезпечення тендерної пропозиції, відсутній документ стосовно технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, замовник відхиляє таку пропозицію без надання 24 годин. Водночас у протоколі зазначаються лише безумовні підстави для відхилення пропозиції, що не підлягають виправленню.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши наведені невідповідності та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлює Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII.
Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України Про публічні закупівлі, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджено затверджено особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України Про публічні закупівлі, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі по тексту Особливості).
Ці Особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України Про публічні закупівлі (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Частиною дев`ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» обумовлено, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Схожа позиція викладена у РІШЕННІ Постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2063 -р/пк-пз від 22.02.2023 року, яке закріплено у рішенні КИЇВСЬКОГО ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ від 19 жовтня 2023 року № справи 320/12814/23.
Враховуючи викладене, Пропозиція ТОВ «БК Герц» повністю відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Неправомірно відхиливши ТОВ «БК Герц», Замовник грубо порушив наші законні права та охоронювані законом інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.

Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постановою КМУ №1178,

ПРОСИМО:

1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення, оформлене Протоколом від 11.06.2024 р. Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Комунального некомерційного підприємства "Львівське територіальне медичне об'єднання "Клінічна лікарня планового лікування, реабілітації та паліативної допомоги" (далі - Уповноважена особа) щодо розгляду, відхилення тендерних пропозицій на закупівлю «Послуга поточного ремонту приміщень із створенням доступного простору для маломобільних груп населення Комунального некомерційного підприємства "Львівське територіальне медичне об'єднання " Клінічна лікарня планового лікування, реабілітації та паліативної допомоги" Відокремлений підрозділ «Лікарні Князя Лева» за адресою м.Львів, вул. Хімічна 7а (ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК Герц».



Директора Сендецький Юрій Лікандрович

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника