-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Медичні вироби (Аспіраційні катетери, Катетери сечові, Сечоприймачі, Леза, Приладдя для венепункції та забору крові, Катетери внутрішньовенні та приладдя до катетерів, Зонди шлункові, Системи для інфузій та трансфузій, Дренажні трубки, Рукавички хірургічні.)
Завершена
3 468 771.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 8.87 UAH
мін. крок: 0% або 8.87 UAH
Період оскарження:
05.06.2018 17:11 - 17.06.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
3e9558e244014ff5a1c61576078265a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-05-003085-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №2548351 номер тендеру у ЦБД UA-2018-06-05-002063-a шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- 2548351.pdf 07.06.2018 10:06
- Протокол розгляду вимоги.pdf 11.06.2018 14:38
Дата подачі:
07.06.2018 10:06
Вирішення:
Доброго дня, шановні учасники торгів.
Інститутом не оголошувались торги за процедурою закупівлі №2548351, номер тендеру у ЦБД UA-2018-06-05-002063-a. Можливо питання стосується оголошення UA-2018-06-05-003085-a. Під час здійснення закупівлі виробів медичного призначення предмет закупівлі визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі.
При визначенні предмета закупівлі в цілому чи за окремими частинами, Замовник керується, перш за все виконанням своїх функціональних обов’язків, якими передбачено забезпечення лікування невідкладних станів пацієнтів відповідно до затверджених галузевих стандартів МОЗ одномоментно цілісною номенклатурою. Поділ предмета закупівлі на лоти надасть можливість Учаснику вибрати лише ті позиції, які для нього є фінансово привабливі, мають великі об’єми. При цьому лікувальний заклад ризикує залишитись недоукомплектованим переліком необхідних виробів медичного призначення, які Учасників не цікавлять, бо є для них не рентабельними. Замовник в своїй закупівлі жодним чином не обмежує коло потенційних учасників, зазначивши лише найменування виробу медичного призначення. При цьому, нема жодного посилання на торгову марку, конкретного виробника, тощо, що надає можливість усім потенційним учасникам прийняти участь у закупівлі. Таким чином, Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство, а тендерна документація не містить дискримінаційних умов. Враховуючи вищевикладене прийнято ріщення вимогу/скаргу, подану Публічне акціонерне товариство «Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів «Гемопласт» відхилити.
З повагою, тендерний комітет.
Статус вимоги:
Відхилено