-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021-2015 (CPV) – 44810000-1 Фарби (емалі, фарби, водно-дисперсійні пігментні концентрати)
Місцезнаходження Замовника: 19640, Черкаська область, Черкаський район, село Леськи, вул. Центральна, 53. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. тип закупівлі: відкриті торги відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
СКАРГА на рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» та визначення переможцем ФОП МОРЄНКОВА ОЛЕКСАНДРА ЄВГЕНІЙОВИЧА
- Витяг з ЄДРПОУ 11.08.2023.pdf 05.06.2024 21:47
- Додаток 2 Запит до ХІМОЛІМП від Полісан з додатками.pdf 05.06.2024 21:48
- Повноваження Коваленко директор.pdf 05.06.2024 21:48
- Статут 2023.pdf 05.06.2024 21:48
- Додаток 3 Відповідь Хімолімп на запит.pdf 05.06.2024 21:48
- Додаток 1 Рахунок на оплату _ 737 від 28.05.2024.jpg 05.06.2024 21:48
- Скарга ВК ЛЕСЬКІВСЬКОЇ СР до подачі.docx.asice.zip 05.06.2024 21:48
- sign.p7s 05.06.2024 21:49
- Відповідь на заперечення Замовника для публікації.docx.asice.zip 18.06.2024 16:06
- sign.p7s 18.06.2024 16:07
- рішення від 07.06.2024 № 9993.pdf 07.06.2024 15:46
- інформація про перенесення розгляду скарги від 19.06.2024 № 954.pdf 19.06.2024 17:23
- інформація про резолютивну частину рішення від 25.06.2024 № 11021.pdf 26.06.2024 14:10
- рішення від 25.06.2024 № 11021.pdf 27.06.2024 18:53
- Відповідь АМКУ.pdf 11.06.2024 10:38
- Відповідь АМКУ.doc 11.06.2024 10:38
- Лист-відповідь на запит.pdf 11.06.2024 10:38
- Запит на підтвердження інформації.pdf 11.06.2024 10:38
- Сертифікати.pdf 11.06.2024 10:38
- Протокол №674.pdf 28.06.2024 13:42
Пункт скарги
− інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги згідно вимог цієї тендерної документації);
− іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Підпунктом 6.1 пункту 6 розділу 3 тендерної документації передбачено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам згідно Додатку 1 до та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
В свою чергу Додатком 1 до тендерної документації був визначений наступний перелік документів, які повинен надати учасник на підтвердження відповідності запропонованої продукції вимогам щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі:
1. Паспорти або сертифікати якості на кожну групу товарів згідно Додатку 1 до тендерної документації.
Отже Учасник у складі тендерної пропозиції мав надати виключно паспорти або сертифікати якості на кожну групу товарів згідно Додатку 1 до тендерної документації
Наголошуємо, тендерна документація не містила вимог, що Учасник має пропонувати виключно продукцію власного виробництва чи що учасник має отримувати документи, що підтверджують якість, виключно у виробника або здійснювати закупівлю запропонованого товару виключно у виробника чи іншої аналогічної вимоги, адже така вимога була би завідомо дискримінаційною та надмірною, про що Замовник напевно обізнаний. Не містила тендерна документація й вимог про інформування та (або) підтвердження джерела походження документів, що підтверджують якість.
Відповідно до Інформації про технічні, функціональні та якісні характеристики предмета закупівлі: ДК 021:2015 (CPV): 44810000-1 – Фарби від 28.05.2024 №5000-Т (файл «8 Інформація про характеристики товару-1.pdf») та Пропозиції від 28.05.2024 №5005-Т (файл «ПРОПОЗИЦІЯ.pdf») ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» для участі у процедурі закупівлі було запропоновано, зокрема, наступну продукцію:
25 Грунт Емаль 3 в 1 антикорозійна червоно-коричнева ( банка2,5кг)
26 Супер Емаль-133 біла (банка2,5кг)
27 Нітроемаль Експрес-132 S жовта (банка 2кг)
28 Емаль швидкосохнуча DSE-137 cіра (банка 2кг)
На виконання вимог Додатку 1 до тендерної документації ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» у складі тендерної пропозиції були подані:
1. Сертифікат якості ТОВ НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ» на Грунт Емаль 3в1 антикорозійна ТУ У 20.3-2628800418-002:2017. Колір: червоно-коричнева (файл «Грунт-емаль 3в1.pdf» архіву «ДОКУМЕНТИ ЯКОСТІ.rar»);
2. Сертифікат якості ТОВ НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ» на DSE-SpecEnamel-137 ТУ У 20.3-2628800418-002:2017. Колір: сіра (файл «Емаль 137.pdf» архіву «ДОКУМЕНТИ ЯКОСТІ.rar»);
3. Сертифікат якості ТОВ НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ» на Нітроемаль «Експрес»-132 ТУ У 20.3-2628800418-002:2017. Колір: жовта (файл «Нітроемаль 132.pdf» архіву «ДОКУМЕНТИ ЯКОСТІ.rar»);
4. Сертифікат якості ТОВ НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ» на Супер Емаль-133 ТУ У 20.3-2628800418-002:2017. Колір: біла (файл «Супер емаль 133.pdf» архіву «ДОКУМЕНТИ ЯКОСТІ.rar»).
У додаток до Протоколу Замовником в електронну систему закупівель був завантажений лист Щодо підтвердження достовірності інформації (надання сертифікатів) від 30.05.2024 №805/04-24 адресований ТОВ НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ» (файл «Запит на підтвердження інформації.pdf») наступного змісту:
«В зв’язку з розглядом та оцінкою тендерної пропозиції ТОВ «Виробниче підприємство «ПОЛІСАН» під час проведення відкритих торгів по закупівлі Код ДК 021-2015 (СРУ) - 44810000-1 Фарби (емалі, фарби, водно- дисперсійні пігментні концентрати) згідно ідентифікатору закупівлі UA-2024-05-21-008205-а, а також відповідно до пункту 42 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, yа період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, прошу повідомити:
- чи надавалися ТОВ НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ» сертифікати якості на Грунт -емаль 3 в 1 антикорозійна, DSE-SpecEnamel-137, Нітроемаль Експрес-132 та Супер Емаль -133».
Тобто виходячи з відповіді ТОВ НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ» та подальших рішень Замовника предметом запиту Замовника до ТОВ НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ» було чи надавались ним саме ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» сертифікати якості, що були подані Товариством у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Проте, ні в одному з документів тендерної пропозиції ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» не зазначало, що перелічені вище сертифікати якості Товариством були отримані від ТОВ НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ».
Таким чином, запит Замовника щодо підтвердження достовірності інформації (надання сертифікатів) від 30.05.2024 №805/04-24 адресований ТОВ НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ» не стосується змісту тендерної пропозиції Скаржника та інформації, яка подавалась ним у складі тендерної пропозиції, а отже не відповідає вимогам пункту 42 Особливостей.
У додаток до Протоколу Замовником в електронну систему закупівель також був завантажений Лист-відповідь ТОВ НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ» вих. 30/05/24 від 30 травня 2024 р. (файл «Лист-відповідь на запит.pdf») наступного змісту:
«Ваш запит №805/04-24 від 30.05.2024р. щодо підтвердження достовірності надання сертифікатів якості ТОВ НВП «Дніпроспецемаль» Офіційного запиту на надання будь-яких сертифікатів якості від учасника закупівлі UA-2024-05-21-008205-а.
ТОВ Виробниче підприємство «Полісан», нам, як власнику цих торгових марок, не надходило. Вказані вище сертифікати також не надавались під вищевказану закупівлю і ТОВ «Хімолімп», віза якого присутня на сертифікатах.
ТОВ «ПОЛІСАН» не має права на використання та розповсюдження продукції ТОВ НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ» так як не є офіційним дилером. ТОВ ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ просить виключити їх пропозицію з даної закупівлі, так як ТОВ «ПОЛІСАН» не має повноважень на реалізацію даної продукції. Дані сертифікати не є дійсними. При офіційному запиті документи, які надаються ВТК ТОВ НВП «Дніпро-спецемаль», оформлюються лише сканкопії з мокрою печаткою і оригінальним підписом відповідальної особи-технолога підприємства.
Просимо дискваліфікувати ТОВ «ПОЛІСАН», так як ці сертифікати не надавались для участі у закупівлі UA-2024-05-21-008205-а».
Таким чином, ТОВ НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ» у листі-відповіді вих. 30/05/24 від 30 травня 2024 р. зазначає тільки наступні обставини:
1. ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» не зверталось до ТОВ НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ» для отримання будь-яких сертифікатів якості.
2. Сертифікати якості не надавались «під вищевказану закупівлю» ТОВ «Хімолімп», віза якого присутня на сертифікатах.
Проте повторно наголошуємо, що інформація, яку наводить Замовник у своєму запиті та ТОВ НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ» у своїй відповіді не зазначалась та не надавалась у складі тендерної пропозиції ТОВ «ВП «ПОЛІСАН».
Відтак Скаржник зовсім не розуміє, яку інформацію надану ним в межах власної тендерної пропозиції Замовник вважає недостовірною.
Також і Замовник не зазначив у Протоколі в якому саме документі тендерної пропозиції ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» зазначив недостовірну, на його думку, інформацію, а саме, що Товариство зверталось до безпосередньо чи через ТОВ «Хімолімп» (віза якого присутня на наданих сертифікатах якості) до ТОВ НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ» задля отримання сертифікатів якості під дану закупівлю.
Окремо зазначаємо, що відповідно до власного статуту ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» створене на основі повного господарського розрахунку, самофінансування та самоокупності з метою здійснення підприємницької діяльності та отримання прибутку шляхом здійснення виробничої, торговельної діяльності, науково-дослідницької та посередницької діяльності, виконання робіт та надання послуг, здійснення зовнішньоекономічної діяльності.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про підприємництво» підприємництво - це безпосередня самостійна, систематична, на власний ризик діяльність по виробництву продукції, виконанню робіт, наданню послуг з метою отримання прибутку, яка здійснюється фізичними та юридичними особами, зареєстрованими як суб'єкти підприємницької діяльності у порядку, встановленому законодавством.
Відповідно до статті 3 вказаного Закону підприємці мають право без обмежень приймати рішення і здійснювати самостійно будь-яку діяльність, що не суперечить чинному законодавству.
Статтею 5 Закону України «Про підприємництво» визначено, що підприємництво здійснюється на основі, зокрема, таких принципів:
вільний вибір видів діяльності;
самостійне формування програми діяльності та вибір постачальників і споживачів вироблюваної продукції, встановлення цін відповідно до законодавства.
Таким чином, ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» вільне у виборі постачальників, а Замовник, чи будь-хто інший, не може впливати на цей вибір, та тим паче зобов’язувати Товариство, до прикладу, придбавати продукцію для участі у даній закупівлі, саме у її виробника.
Відповідно до частини першої статті 15 ЗУ «Про захист економічної конкуренції» антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування (до яких відноситься Замовник), органів адміністративно-господарського управління та контролю є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), які призвели або можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції.
Частиною другою статті 15 ЗУ «Про захист економічної конкуренції» визначено, що антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю визнаються, зокрема:
дія, якою встановлюються не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, ціноутворення, формування програм діяльності та розвитку, розпорядження прибутком.
Вказане додатково підтверджує, що ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» вільне у виборі власних постачальників та будь-які наміри Замовника вплинути на це вважатимуться протиправними діями та порушуватимуть, зокрема, конкуренційне законодавство.
Враховуючи зазначене та можливість вільно обирати постачальників Скаржник в період підбору продукції та підготовки тендерної пропозиції (зокрема цінової) для участі в публічній закупівлі UA-2024-05-21-008205-a, що проводиться Замовником звернувся до ТОВ "ХІМОЛІМП" (код за ЄДРПОУ 42627188, м. Київ, вул. Шахтарська, 9) задля отримання ознайомчого рахунку, а також зразків паспортів або сертифікатів якості на наступну продукцію:
- Емаль швидкосохнуча DSE-137 cіра (банка 2 кг)
- Нітроемаль Експрес-132 S жовта (банка 2 кг)
- Супер Емаль-133 біла (банка 2,5кг)
- Грунт Емаль 3 в 1 антикорозійна червоно-коричнева (банка 2,5 кг).
ТОВ "ХІМОЛІМП" у відповідь на запит надало ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» рахунок на оплату № 737 від 28 травня 2024 р. (Додаток 1 до скарги, цінові показники заретушовані оскільки є комерційною таємницею), а отже підтвердило свою можливість відвантажити Скаржнику відповідну продукцію.
Також ТОВ "ХІМОЛІМП" були надані ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» сертифікати якості на продукцію, які в подальшому були надані Товариством в межах власної тендерної пропозиції.
На підтвердження зазначеного, в додаток до скарги (Додаток 2), Скаржник надає власний запит від 05.06.2024 № 5663-Т до ТОВ "ХІМОЛІМП" надісланий після відхилення пропозиції Товариства Замовником за, на його думку, надання недостовірної інформації, зазначеної в Протоколі. Метою даного запиту було підтвердити факт звернення ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» та послідуючого надання ТОВ "ХІМОЛІМП" рахунку та сертифікатів якості, які потім були надані Скаржником у складі тендерної пропозиції.
На даний запит ТОВ "ХІМОЛІМП" листом від 05.06.2024 б/н (Додаток 3 до скарги) підтвердило надання вищевказаних документів ТОВ «ВП «ПОЛІСАН», а також зазначило, що сертифікати якості ним було отримано безпосередньо від ТОВ НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ».
Окрім того повідомило, що є офіційним представником ТОВ НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ» в частині реалізації лакофарбової продукції, яка ним виготовляється.
Зазначене підтверджується також й інформацією, що розміщена на офіційному сайті ТОВ НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ» https://specemal.com/ в розділі «Контакти», де «ХімОлімп» наведений як представник.
Наводимо скрін даної сторінки:
Отже підсумовуючи:
1. ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» не зверталось до ТОВ НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ» задля отримання сертифікатів якості для участі у даній закупівлі та не зобов’язано було звертатися
2. ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» не зазначало в тендерній пропозиції, що зверталось до ТОВ НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ» задля отримання сертифікатів якості для участі у даній закупівлі.
Тобто, відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» саме через надання недостовірної інформації через встановлення факту, що сертифікати якості, надані ним у складі тендерної пропозиції отримані не від ТОВ НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ», є безпідставним, ба більше, навіть безглуздим, адже Товариство такої інформації у пропозиції не зазначало.
3. Надані у складі ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» сертифікати якості отримані ним у офіційним представником ТОВ НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ» - ТОВ "ХІМОЛІМП", що підтверджується його листом від 05.06.2024 б/н (Додаток 3 до скарги) та інформацією, розміщеною на офіційному сайті ТОВ НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ».
Враховуючи все вищезазначене в сукупності тендерна пропозиція ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» не містила жодної недостовірної інформації, повністю відповідала умовам тендерної документації та була неправомірно відхилена Замовником на підставі абзацу другого підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Отже рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» підлягає скасуванню
Окремої уваги заслуговують також наступні обставини:
1. Стосовно зазначеної у листі-відповіді ТОВ НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ» вих. 30/05/24 від 30 травня 2024 р. (файл «Лист-відповідь на запит.pdf») фрази «дані сертифікати (тобто ті, що надані Скаржником у складі пропозиції) не є дійсними»
Відповідно листа ТОВ "ХІМОЛІМП" від 05.06.2024 б/н (Додаток 3 до скарги) надані Скаржнику сертифікати якості були ним отримані раніше від ТОВ НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ».
Наголошуємо, що ТОВ "ХІМОЛІМП", відповідно до його листа, здійснює реалізацію лакофарбової продукції, яка виготовляється ТОВ НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ», а отже спочатку її придбає, а потім реалізовує.
Відповідно частини 2 статті 6 Закону України «Про захист прав споживачів» продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов'язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції.
В даному конкретному випадку документом, який підтверджує належну якість продукції є сертифікат якості, виданий ТОВ НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ» на вже виготовлену раніше продукцію. При цьому, вказані сертифікати якості не містять інформацію стосовно строку їх дії.
Отже, твердження ТОВ НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ», стосовно того, що «дані сертифікати (тобто ті, що надані Скаржником у складі пропозиції) не є дійсними» не відповідають дійсності.
Окрім того, наголошуємо, що у листі-відповіді вих. 30/05/24 від 30 травня 2024 р. (файл «Лист-відповідь на запит.pdf») ТОВ НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ» не зазначило:
- що самі сертифікати якості, які надані Скаржником у складі його тендерної пропозиції або показники, які містяться в них є недостовірними;
чи
- що воно не видавало цих сертифікатів якості;
чи
- що не надавало їх ТОВ "ХІМОЛІМП" взагалі.
Вказаний лист-відповідь містить тільки твердження, що вказані сертифікати якості не надавались ним під процедуру UA-2024-05-21-008205-a ні ТОВ "ХІМОЛІМП", ні ТОВ «ВП «ПОЛІСАН».
Та і достовірність наданих у складі тендерної пропозиції Скаржника сертифікатів якості не може бути поставлена під сумнів ні ТОВ НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ», ні Замовником оскільки інформація, що в них міститься повністю збігається з інформацією, що міститься в сертифікатах якості на аналогічну продукцію, наданими переможцем даної закупівлі ФОП МОРЄНКОВИМ ОЛЕКСАНДРОМ ЄВГЕНІЙОВИЧЕМ.
Так, відповідно до документів тендерної пропозиції Переможця даної закупівлі ФОП МОРЄНКОВА ОЛЕКСАНДРА ЄВГЕНІЙОВИЧА, зокрема Інформації про необхідні технічні, функціональні та якісні характеристики предмета закупівлі №15 від 27.05.2024 (файл «21 тех завдання.pdf») для участі у закупівлі ним запропонована по даним позиціям та ж продукція, що й ТОВ «ВП «ПОЛІСАН», а саме:
25 Грунт Емаль 3 в 1 антикорозійна червоно-коричнева (банка 2,5кг)
26 Супер Емаль-133 біла (банка 2,5 кг)
27 Нітроемаль «Експрес»-132 жовта (банка 2 кг)
28 Емаль DSE-SpecEnamel-137 cіра (банка 2 кг)
При цьому Переможцем ФОП МОРЄНКОВИМ ОЛЕКСАНДРОМ ЄВГЕНІЙОВИЧЕМ у складі тендерної пропозиції були надані сертифікати якості видані ТОВ НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ», зміст яких повністю збігається з сертифікатами якості, поданими ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» у складі власної тендерної пропозиції.
Сертифікати якості мають невеликі відмінності виключно стилістичного характеру, що може пояснюватись різним часом їх видачі.
Як вбачається за результатами порівняльного аналізу сертифікатів якості наданих Переможцем закупівлі ФОП МОРЄНКОВИМ ОЛЕКСАНДРОМ ЄВГЕНІЙОВИЧЕМ та ТОВ «ВП «ПОЛІСАН», пропозиція якого була відхилена встановлено, що:
- сертифікати якості на Грунт Емаль 3 в 1 антикорозійну червоно-коричневу, Нітроемаль «Експрес»-132 жовту, Емаль DSE-SpecEnamel-137 cіру повністю збігаються як за нормативними так і за фактичними показниками;
- сертифікати якості на Супер Емаль-133 білу за нормативними показниками повністю збігається, за фактичними показниками відрізняється за двома показниками, які при цьому знаходяться в межах нормативних та це може пояснюватись тим, що сертифікати відносяться до різних партій продукції.
Отже, якщо б Замовником піддавалась сумніву щодо достовірності саме інформація, яка міститься в сертифікатах якості, наданих ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» в межах власної тендерної пропозиції, то і пропозиція Переможця закупівлі ФОП МОРЄНКОВА ОЛЕКСАНДРА ЄВГЕНІЙОВИЧА мала би бути відхилена оскільки містить ідентичні сертифікати якості.
На підтвердження зазначеного наводимо порівняння сертифікатів якості:
Сертифікат якості на «Грунт Емаль 3 в 1 антикорозійна червоно-коричнева», наданий ФОП МОРЄНКОВИМ ОЛЕКСАНДРОМ ЄВГЕНІЙОВИЧЕМ (файл «30 Актуальное 3в1 Грунт-емаль _ червоно-коричнева.pdf») Сертифікат якості на «Грунт Емаль 3 в 1 антикорозійна червоно-коричнева», наданий ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» (файл «Грунт-емаль 3в1.pdf» архіву «ДОКУМЕНТИ ЯКОСТІ.rar»)
Сертифікат якості на «Супер Емаль-133», наданий ФОП МОРЄНКОВИМ ОЛЕКСАНДРОМ ЄВГЕНІЙОВИЧЕМ (файл «31 Супер Эмаль-133_біла.pdf») Сертифікат якості на Супер Емаль-133, наданий ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» (файл «Супер емаль 133.pdf» архіву «ДОКУМЕНТИ ЯКОСТІ.rar»).
Сертифікат якості на «Нітроемаль «Експрес»-132», наданий ФОП МОРЄНКОВИМ ОЛЕКСАНДРОМ ЄВГЕНІЙОВИЧЕМ (файл «32 актуальный сертификат Нітроемаль експрес - 132 жовта.pdf») Сертифікат якості на Нітроемаль «Експрес»-132, наданий ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» (файл «Нітроемаль 132.pdf» архіву «ДОКУМЕНТИ ЯКОСТІ.rar»).
Сертифікат якості на «Нітроемаль «Експрес»-132», наданий ФОП МОРЄНКОВИМ ОЛЕКСАНДРОМ ЄВГЕНІЙОВИЧЕМ (файл «33 Сертефикат_DSE-137 сіра.pdf») Сертифікат якості на DSE-SpecEnamel-137, наданий ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» (файл «Емаль 137.pdf» архіву «ДОКУМЕНТИ ЯКОСТІ.rar»)
2. Стосовно незрозумілої для Скаржника пильної уваги до його пропозиції у порівнянні з Переможцем закупівлі
ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» для участі у закупівлі запропоновано продукцію власного виробництва, а також виробництва ТОВ НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ».
Продукцію аналогічних виробників запропоновано також й Переможцем ФОП МОРЄНКОВИМ ОЛЕКСАНДРОМ ЄВГЕНІЙОВИЧЕМ, адже у складі тендерної пропозиції він надав:
- паспорти якості на продукцію, що виготовляється ТОВ «ВП «ПОЛІСАН», а саме Емаль алкідна ПФ-115П ТМ "Farbex" (файл «27 ПФ-115.pdf»), Емаль алкідна ПФ-266 ТМ "Farbex" (файл «28 ПФ-266.pdf»), Емаль декоративна акрилова ТМ "Maxima" (файл «29 Акрил бронза.pdf»), Водно-дисперсійний пігментний концентрат "Farbex Color" - 100 мл (файл «26 Колоранти.pdf»);
- сертифікати якості, видані ТОВ НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ».
Аукціон та розкриття пропозицій учасників 29.05.2024 з 11:10 до 11:33.
При цьому вже 30.05.2024 (тобто на наступний день після розкриття тендерних пропозицій учасників) Замовник звертається із запитом №805/04-24 до ТОВ НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ» щодо підтвердження достовірності інформації (надання сертифікатів), наданих ТОВ «ВП «ПОЛІСАН».
В цей же день (30.05.2024) отримує відповідь від ТОВ НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ», а вже 31.05.2024 відхиляє пропозицію Скаржника, за начебто зазначення ним у тендерній пропозиції недостовірної інформації, яку він взагалі не надавав у її складі.
В цей же день (31.05.2024) Замовник акцептував пропозицію ФОП МОРЄНКОВА ОЛЕКСАНДРА ЄВГЕНІЙОВИЧА.
Проте, попри свою пильність, Замовник чомусь не звертався до ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» задля підтвердження достовірності паспортів якості ним виданих та наданих ФОП МОРЄНКОВИМ ОЛЕКСАНДРОМ ЄВГЕНІЙОВИЧЕМ у складі його тендерної пропозиції задля підтвердження їх достовірності інформації.
Тобто Замовником застосовано дискримінаційний підхід при розгляді тендерних пропозицій Учасників, що є грубим порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» є виробником лакофарбової продукції який діє на ринку вже більше 20 років та має бездоганну репутацію, яку вибудовувало роками кропіткою працею злагодженого колективу співробітників, які горять своєю працею.
Товариство завжди відстоює принципи законності, добросовісної конкуренції, добропорядності, розумності, справедливості та вважає неприпустимим надання недостовірної інформації, як в межах діяльності на ринку так і в межах участі у публічних закупівлях.
Безпідставні звинувачення в наданні ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» недостовірної інформації є неприпустимими, та такими, що шкодять діловій репутації Товариства. Отже Товариство не вбачає можливим залишити поза увагою такі факти та безпідставні звинувачення Замовника без спростування.
Кожен з учасників вправі розраховувати на однаковий, неупереджений та об’єктивний підхід до оцінки як його пропозиції, так і пропозиції іншого учасника. Зазначене гарантується ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка зобов’язує здійснювати закупівлі, зокрема, з дотриманням принципів:
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
Крім того, відповідно до ч. 10 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» Уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Проте, відхилення пропозиції Скаржника, що повністю відповідає вимогам тендерної документації та законодавству призводить до порушення принципів проведення закупівель; порушує право учасника ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та неупереджений вибір переможця.
До того ж, порушено майнові права суб’єкта оскарження адже позбавлено ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» права на отримання доходу.
-
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», пунктами 55-67 Особливостей, іншим законодавством України ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-21-008205-a), що полягає у безпідставному відхиленні пропозиції ТОВ «ВП «ПОЛІСАН». 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі UA-2024-05-21-008205-a ФОП МОРЄНКОВА ОЛЕКСАНДРА ЄВГЕНІЙОВИЧА. 4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» у процедурі закупівлі UA-2024-05-21-008205-a та привести у відповідність законодавству процедуру закупівлі UA-2024-05-21-008205-a.