• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ноутбук в комплекті з маніпулятором «миша» та сумкою під ноутбук

Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) Код ДК що найбільше відповідає номенклатурній назві предмета закупівлі 30213300-8

Завершена

493 659.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 468.30 UAH
Період оскарження: 21.05.2024 14:32 - 27.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 41866f95ddfc4a74a9e2e4ea52532051
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-21-008084-a.c1
Назва: Скарга
Скарга:
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Дата розгляду скарги: 19.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.06.2024 16:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.06.2024 11:48
Дата виконання рішення Замовником: 24.06.2024 18:04
Коментар замовника щодо усунення порушень: скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "САНТАРЕКС" за процедурою закупівлі — "Ноутбук в комплекті з маніпулятором "миша" та сумкою під ноутбук", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-21-008084-a.
Автор: ТОВ "САНТАРЕКС", Копотієнко Олег Федорович +380512451945 santarex_tender@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: f1216a906bb14cffbee884acf11c5d48
Заголовок пункту скарги: Пункт 9 Додаток № 3
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: ДО: ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45

СКАРЖНИК: ТОВ "САНТАРЕКС"
код ЄДРПОУ: 30126040
адреса: 54009, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Потьомкінська, 131Б
тел.: +380512451945

ЗАМОВНИК ТОРГІВ: Військова частина 2161



Вихідний №: 07-06/36/17-10-0500
Дата: від 07.06.2024 року




С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів


Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:

№ у ЦБД: UA-2024-05-21-008084-a
№ ЛОТу (назва): ---

Найменування Замовника: Військова частина 2161 (далі по тексту - Замовник)

Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями»

Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)

Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:

НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ

ТОВ "САНТАРЕКС" (далі по тексту – Скаржник)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку пропозиції Скаржника на предмет відповідності її умовам тендерної документації. Як свідчить Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений Замовником:

НАЗВА ФАЙЛУ ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ

06-06-2024 ВІДХИЛЕННЯ ноути Сантарекс.docx 04.06.2024 13:35
Тендерна пропозиція Скаржника відхилена Замовником внаслідок нібито невідповідності її умовам тендерної документації, Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зважаючи, зокрема, на наступне:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА

1. Пункт 9 Додаток № 3
Замовник торгів встановив вимогу щодо надання іншоїх інформації для підтвердження кваліфікаційного критерію, а саме:


«9. Учасник процедури повинен надати довідку в довільній формі з переліком всіх серійних номерів пропонованих до постачання ноутбуків* АБО авторизаційний лист від виробника (дистриб’ютора, постачальника) оригінальної продукції»(цитата).
Як ми бачимо, замовник торгів надав можливість учасникам закупівлі на власний вибір вирішувати, який саме документ має бути наданий для підтвердження відповідності пункту 9 Додатку № 3. Це забезпечує учасникам гнучкість у підготовці документів і дозволяє їм обрати найзручніший спосіб підтвердження відповідності вимогам тендерної документації.
Скаржник скористався цією можливістю і вибрав другий варіант, надавши лист від постачальника у файлі «автор лист_2.pdf». У цьому листі зазначено, що скаржник є постачальником даної продукції. Це прямо вказано в авторизаційному листі, що підтверджує право скаржника на постачання товару, який є предметом закупівлі.



Важливо зазначити, що лист від постачальника був дозволений самою тендерною документацією. Це означає, що скаржник діяв у повній відповідності до вимог тендеру, надаючи документ, який підтверджує його здатність постачати продукцію відповідно до встановлених умов. Вибір саме цього документу був зумовлений тим, що він найкраще відповідає вимогам тендерної документації і чітко підтверджує відповідність скаржника критеріям, зазначеним у пункті 9 Додатку № 3.
Таким чином, скаржник виконав усі вимоги замовника, надавши необхідний документ для підтвердження відповідності. Це підтверджує, що його пропозиція відповідає умовам тендерної документації, і не може бути підставою для відхилення на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей № 1178. Забезпечення можливості учасникам вибирати відповідні документи сприяє прозорості та справедливості у процесі закупівель, дозволяючи врахувати різні обставини та можливості кожного учасника.
Отже, Учасником виконана вимога Замовника, що відповідає умовам тендерної документації Замовника і не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей № 1178.
В той же час даний лист не відноситься до підтвердження технічних якісних характеристик запропонованого товару тому замовник якщо й мав якісь зауваження то мав надати 24 години на виправлення помилки.
Відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, у разі виявлення невідповідностей у документації учасника, Замовник зобов'язаний повідомити учасника про необхідність усунення цих недоліків у встановлений термін. Якщо таке повідомлення не було надіслано, це може свідчити про відсутність підстав для відхилення пропозиції учасника.
Таким чином, відсутність вимоги від Замовника щодо усунення невідповідностей у документах є додатковим аргументом на користь того, що учасником були виконані всі вимоги тендерної документації, і відхилення його пропозиції було неправомірним.

Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації.

Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Скаржника всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Відповідно до ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Вважаємо, що Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, майновий інтерес у вигляді винагороди за результатами виконання договору про закупівлю.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:

- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.

Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.



ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:



1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
3. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам, встановленим тендерною документацією.
4. Зобов’язати уповноважену особу Замовника повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції Скаржника на предмет відповідності умовам тендерної документації після усунення порушень процедури закупівлі.


ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):


1. --- (відсутні)




З ПОВАГОЮ,
ДИРЕКТОР КЕП
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)