• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Заявка на приобретение крепежей

Затискач анкерний Z-202-4x(16-25) - 50 шт., Затискач анкерний Z-201-2x(16-25) - 100 шт., Затискач відгалужувальний ZP-3 - 50 шт., Затискач проколюючий абонентський EP-95-13 - 100 шт., Гак бандажний S-0659 - 10 шт., Затискач підтримуючий Z-2041 - 50 шт.

Завершена

14 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.7% або 250.00 UAH
Період оскарження: 13.09.2016 14:08 - 15.09.2016 16:00
Вимога
Залишено без розгляду

Про обмеження у праві вибору інших типів затискачів та гаків (інших виробників), що заявлені у технічної специфікації

Номер: 8cea9a4391a54a8d87387dc6bfe3e138
Ідентифікатор запиту: UA-2016-09-13-000394-a.c1
Назва: Про обмеження у праві вибору інших типів затискачів та гаків (інших виробників), що заявлені у технічної специфікації
Вимога:
визначені в таблиці назви затискачів (цифрова та числова абревіатура) є назвами для подібної продукції конкретних виробників: ALPAR, TAREL, TYCO ELECTRONICS (RAYCHEM) . У інших виробників подібна (еквівалентна) продукція має інші назви. Крім того, в таблиці немає слів «або еквівалент». Таким чином, Товариство вважає, що Замовник навмисно зазначив назви продукції конкретних виробників, для того, щоб звузити коло учасників допорогових закупівель. Представник Товариства поставив Замовнику запитання в Системі електронних торгів: «Чи можливо пропонувати інші типи затискачів та гаків (інших виробників), що заявлені в технічній специфікації?». На що отримало відповідь: «нет». Товариство вважає, що зазначення в документації конкурсних торгів торгової марки (конкретної абревіатури назви продукції), певного виробника на певну продукцію суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі». Так, у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» (ст.22): Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Крім того, в законі визначено, що «у разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим» Товариство звертає увагу на те, що зазначення абревіатури назви продукції певного виробника без зазначення слів «або еквівалент» є порушенням, яке тягне за собою відміну торгів, у разі звернення до органу оскарження. Технічна специфікація може містити посилання на загальновідомі технічні стандарти українські або іноземні, за якими будь-який учасник зміг би обрати продукцію яка б відповідала характеристикам необхідним Замовнику. ВИМАГАЄМО: внести зміни до Документації для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів, продовживши строк подання, з викладенням умов, що не будуть суперечити законодавству України та не містити дискримінаційні або обмежуючих будь-яких прав учасників технічних вимог до продукції.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: При формуванні скарги Скаржник посилається на ЗУ «Про публічні закупівлі», хоча у ст. 2 цього Закону чітко зазначено, що цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Рішення Антимонопольного комітету, на які посилається Скаржник, також стосуються тендерних, тобто надпорогових, закупівель. Оскільки дана закупівля на затискачі є допороговою, вона регулюється положеннями Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35. Пунктом 6.4 даного Наказу зазначено, що "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників". Отже, нормативно-правовими актами, що регулюють допорогові закупівлі передбачена можливість ("...Замовник МОЖЕ вказати..."), а не обов'язок вказати можливість зазначення еквівалентів у пропозиціях Учасників. Таким чином, зазначення абревіатури назви продукції певного виробника без зазначення слів «або еквівалент» НЕ Є порушенням і НЕ ТЯГНЕ за собою відміну торгів, у разі звернення до органу оскарження Даним Наказом не передбачена відміна торгів, у разі звернення до органу оскарження. Більше того, згідно п.14.3. "Рішення Комісії має рекомендаційний характер. Замовник на підставі такого рішення може залишити попереднє рішення без змін, переглянути рішення або скасувати Закупівлю" та п.14.4 "Розгляд Вимоги та Звернення не зупиняє процесу проведення Закупівлі". Враховуючи вказане вище та виробничу необхідність, підприємство не бачить законних або нормативних підстав (що стосуються даної конкретної закупівлі) для задоволення вимоги Скаржника та не має можливості вносити зміни у документацію закупівель на затискачі.
Статус вимоги: Не задоволено