• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

(ПК-24Т_0199_ВО) Бланки

ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-05-21-003707-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_0199_ВО) ДК 021:2015 22820000-4 Бланки (Бланки). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 22820000-4 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 696 395,00 грн без ПДВ (три мільйони шістсот дев’яносто шість тисяч триста дев’яносто п’ять гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29.05.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 110 891,85 грн (сто десять тисяч вісімсот дев’яносто одна гривня 85 копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №6 ТД 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ

Завершена

3 696 395.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 36 963.95 UAH
Період оскарження: 21.05.2024 16:01 - 08.06.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга щодо порушення процедури закупівлі

Номер: e2c67e1593464d158d9b2885820e8037
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-21-006321-a.c1
Назва: Скарга щодо порушення процедури закупівлі
Скарга:
21 травня 2024 року ФІЛІЯ «ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» (надалі – Замовник) було оголошено відкриті торги щодо предмету закупівлі – Бланки, код за ДК 021:2015 – 22820000-4 Бланки. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДРУКАРСЬКИЙ ДІМ «САМ» (надалі – Скаржник) взяв участь у Процедурі закупівлі. 13 червня 2024 року відбулося розкриття тендерних пропозицій (аукціон). Уповноваженою особою Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» (далі – Уповноважена особа), було розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МІСТО-НВ», що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, вартість якої після аукціону становить 2 399 990,00 грн без ПДВ на її відповідність вимогам тендерної документації щодо цієї процедури закупівлі та виявлено невідповідність вимогам тендерної документації, в результаті чого, Замовником було направлено Учаснику ТОВ «МІСТО-НВ» вимогу про усунення невідповідностей в наданій пропозиції. 28.06.2024 року Учасником ТОВ «МІСТО-НВ» було направлено документи на виконання вимоги Замовника. Так, відповідно до протокольного рішення Замовника № 1 - 11/07-24 від 11.07.2024 року, пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МІСТО-НВ», за результатами розгляду пропозиції підстав для відхилення Замовником не було встановлено, визнано пропозицію такою, що повністю відповідає вимогам тендерної документації та предмету закупівлі. Таким чином, відповідно до рішення Замовника № 1-11/07-24 від 11.07.2024 року (надалі - Оскаржуване рішення) учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МІСТО-НВ» (надалі – Переможець) було визначено переможцем та відповідно направлено повідомлення про намір укладення договору закупівлі. Суб`єкт оскарження не погоджується з Оскаржуваним рішенням Замовника про визначення переможця та направленням повідомлення про намір укласти договір закупівлі. Суб`єкт оскарження вважає Оскаржуване рішення безпідставним, протиправним, прийнятим із порушенням принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та всупереч статтям 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Оскаржуване рішення порушує права та законні інтереси Суб’єкта оскарження наступним чином. Суб’єкт оскарження є учасником ринку послуг, що є предметом закупівлі, та взяв участь у Процедурі закупівлі. Суб’єкт оскарження є суб’єктом господарювання та зацікавлений у провадженні законної господарської діяльності шляхом укладення договорів про надання послуг із метою задоволення потреб замовників та отримання прибутку. Безпідставне визначення переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, позбавляє Суб’єкта оскарження можливості укладення договору про закупівлю, перешкоджає його законній господарській діяльності. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. На підставі викладеного, керуючись статтями 5, 18, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушення Замовником ФІЛІЯ «ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» в процедурі закупівлі за предметом закупівлі Бланки, код за ДК 021:2015 – 22820000-4 Бланки, номер у ProzorroUA-2024-05-21-006321-a, затвердженої рішенням уповноваженої особи філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» від «06» червня 2024 №1-06/06/24 в частині прийняття рішення про визначення переможця торгів та направлення повідомлення про намір укладення договору закупівлі з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МІСТО-НВ» оформленого протоколом № 1 - 11/07-24 від 11.07.2024 року. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення Замовника ФІЛІЯ «ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» в процедурі закупівлі за предметом закупівлі Бланки, код за ДК 021:2015 – 22820000-4 Бланки, номер у ProzorroUA-2024-05-21-006321-a, затвердженої рішенням уповноваженої особи філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» від «06» червня 2024 №1-06/06/24 в частині прийняття рішення про визначення переможця торгів та направлення повідомлення про намір укладення договору закупівлі з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МІСТО-НВ» оформленого протоколом № 1 - 11/07-24 від 11.07.2024 року.
Дата розгляду скарги: 25.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.07.2024 17:36
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 30.07.2024 11:09
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРУКАРСЬКИЙ ДІМ "САМ", Владислав Бродецький 380442230301 tender@samprint.biz

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 5aacde9a3f9345b39844a0bae3fc638f
Заголовок пункту скарги: Щодо невідповідності пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МІСТО-НВ» вимогам тендерної документації Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Розділу ІІ Тендерної документації Замовника визначено Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. У Розділ ІІ Тендерної документації Замовник визначає спосіб документального підтвердження вимог до предмету закупівлі, зокрема, у Додатку 1 до Тендерної документації відкритих торгів на закупівлю за предметом: Бланки, код за ДК 021:2015 – 22820000-4 Бланки, номер у ProzorroUA-2024-05-21-006321-a, затвердженої рішенням уповноваженої особи філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» від «06» червня 2024 №1-06/06/24, передбачалось надання учасниками закупівлі документів щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію. Зокрема, в складі своєї пропозиції учасник закупівлі повинен був, згідно з п.п. 1.1 Розділу ІІ: на кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо).
Зокрема, відповідно до Додаток 5 до Тендерної документації (Форма «Цінова пропозиція») колонка 10 визначено Замовником, - Документи, що підтверджують якість та відповідність товару. Відповідно до роз’яснень Замовника, наведених у Додатку 5 (Інструкція (роз’яснення) щодо заповнення окремих колонок цінової пропозиції), у колонці 10 вказуються найменування всіх супровідних документів, що підтверджують якість та відповідність продукції (виробника та інших органів) та що надаються при поставці товару. Перелічені документи повинні відповідати документам, що вимагаються Додатком 1 до Тендерної документації.
Проте, в порушення вимог Тендерної документації Замовника, в документах пропозиції Учасника закупівлі ТОВ «МІСТО-НВ» (ЄДРПОУ 30106695), якого визнано переможцем закупівлі відповідно до оскаржуваного рішення Замовника, скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження кожного виду продукції, запропонованої учасником до постачання, а саме зазначені Замовником в Тендерній документації паспорт та (або) сертифікат якості, відсутні.
В колонці 10 форми «Цінова пропозиція» учасник ТОВ «МІСТО-НВ» зазначає Декларацію постачальника як супровідний документ, що підтверджує якість та відповідність запропонованої ним продукції. Проте, розглянувши додану Учасником «Декларацію постачальника» (документ в складі тендерної пропозиції «3.Декларація постачальника про відповідність»), що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника.
Варто звернути увагу, що «Декларація постачальника про відповідність» (далі − Декларація) − це документально оформлена в установленому порядку заява виробника, де надається гарантія відповідності продукції вимогам, встановленим законодавством. Тобто Декларація є документом, що видається першою особою (постачальник, виробник або уповноважена ним особа) та засвідчує, що продукція (послуга) відповідає певним вимогам.
Загальні вимоги до декларації постачальника про відповідність встановлено Державним стандартом України ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 Оцінка відповідності. Декларація постачальника про відповідність. Частина 1. Загальні вимоги (ISO/IEC 17050-1:2004, IDT), дата прийняття: 27.12.2006р.; затверджуючий документ: Наказ від 27.12.2006 № 375 «Про затвердження національних стандартів України та скасування нормативних документів».
Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог чинного законодавства у сфері оцінки відповідності у визначеному ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 форматі (зразок надається) із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України, та бути чинною на весь термін постачання продукції.
Однак, наданий учасником ТОВ «МІСТО-НВ» документ під назвою «Декларація постачальника про відповідність», не відповідає вказаним вище критеріям, а саме:
1) складений в довільній формі;
2) не містить інформації, яка підтверджувала б якість та відповідність запропонованої учасником продукції, а також її походження;
3) не містить даних про об’єкти Декларації, документи, яким відповідають об’єкти Декларації, місце видання Декларації та термін її дії тощо;
4) не може замінити документи, які вимагаються підпунктом 1.1 Розділу ІІ (скановані зразки документів виробника на кожен вид продукції, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання, а саме паспорт та/або сертифікат якості).
Щодо відповідності запропонованої Переможцем торгів продукції (товару), то Учасник зазначає в Декларації, що «товар буде відповідати вимогам наведеним в тендерній документації», але при цьому не приводить жодних параметрів, технічних, якісних характеристик кожного виду продукції тощо, а також не конкретизує вимоги, яким буде відповідати товар відповідно до наведеного учасником переліку.
Щодо якості запропонованої учасником продукції (товару), то учасник зазначає, що «весь товар виготовляється відповідно до вимог нормативних документів з якісних матеріалів українського походження».
Переможець торгів у тексті своєї Декларації посилається на те, що виготовлення поліграфічної продукції здійснюється ним згідно з Національних стандартів, а саме: СОУ 18.1-02477019-12:2015 «Бланки облікової та звітної документації. Технічні умови»; СОУ 18.1-02477019-08:2017 «ВИРОБИ ДРУКОВАНІ КАНЦЕЛЯРСЬКІ ПАПЕРОВІ ЧИ КАРТОННІ», але з цього твердження незрозуміло, чи вся продукція (21 найменування), запропонована учасником до постачання в рамках цієї закупівлі, виготовляється згідно з обома зазначеними стандартами, чи є якийсь розподіл. Також в Декларації немає інформації про чинність вказаних стандартів, як того вимагає встановлена ДСТУ форма.
Що стосується виготовлення продукції з «якісних матеріалів українського походження», то в контексті наданих учасником документів, а саме «Сертифікати висновки відповідності», незрозуміло, які саме матеріали українського походження учасник має на увазі відносно виготовлення та постачання запропонованої ним продукції, оскільки переважна більшість представлених учасником висновків санітарно-епідеміологічної експертизи та сертифікатів якості стосується матеріалів виключно іноземного виробництва (Китай, Республіка Австрія, Німеччина, Нідерланди, Фінляндія, Великобританія, Індія тощо).
Виходячи з зазначеного, з аналізу тендерної пропозиції та способу підтвердження відповідності предмету закупівлі вимогам Тендерної документації Замовника, встановити можливість поставки товару Переможцем торгів у відповідності до вимог за предметом закупівлі неможливо.
Також звертаємо увагу, що документи стосовно якості матеріалів не вимагалися тендерною документацією та не є правовою підставою для підтвердження якості продукції, запропонованої учасником до постачання в рамках цієї закупівлі.
Крім того, значна частина наданих сертифікатів та висновків на момент їх подання учасником відповідно до дат їх випуску та зазначених термінів дії втратила чинність, що суперечить принципам підготовки та подання тендерних пропозицій.
Відповідно до підпункту 3.1 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)) Розділу 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 до тендерної документації.
З огляду на зазначене, очевидно, що тендерна пропозиція ТОВ «МІСТО-НВ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме:
- учасником не підтверджено відповідність запропонованої до постачання продукції вимогам тендерної документації. Зокрема, не надані документи які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (документи, які вимагаються тендерною документацією замовника та повинні підтверджувати якість та походження кожного виду запропонованої продукції), що не відповідає вимогам Додатку 1 тендерної документації, а документи, які надано в складі тендерної пропозиції в рамках відповідності зазначеним вимогам, не відповідають вимогам чинного законодавства та вимогам тендерної документації цієї закупівлі, а також частково є недійсними.

Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією, крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Оскільки за результатами аналізу тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІСТО-НВ» можна констатувати відсутність підтверджуючих документів (паспорт та/або сертифікат якості) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, та у зв’язку з неможливістю завантаження повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель через відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, виникає підстава для відхилення тендерної пропозиції учасника згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відтак, на підставі викладеного, керуючись абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей, тендерна пропозиція учасника ТОВ «МІСТО-НВ» підлягає відхиленню.
Отже, вважаємо, що Замовником неналежним чином було розглянуто пропозицію Переможця та порушення вимог Тендерної документації, Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 року № 1178 обрано переможцем торгів того учасника, що не підтвердив можливість виконання договору за предметом закупівлі.
Відповідно до п. 5.3. Розділу ІV Тендерної документації, - У випадку неврахування учасником під час подання тендерної пропозиції, зокрема невідповідність учасника чи товару зазначеним нормативно-правовим актам, учасник вважатиметься таким, що не відповідає встановленим вимогам, а його тендерна пропозиція підлягатиме відхиленню.
Частиною 5.5. Розділу V Тендерної документації Замовника передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно до пунктів 44-47 Особливостей.
Вважаємо Оскаржуване рішення безпідставним, незаконним та необґрунтованим з наступних підстав.
Таким чином, прийняттям Оскаржуваного рішення Замовником порушено ряд принципів публічних закупівель, в тому числі положення щодо недискримінації учасників та рівності їх прав під час участі в процедурі закупівлі.
Відтак, Суб`єкт оскарження не погоджується з Оскаржуваним рішенням Замовника про визначення переможця та направленням повідомлення про намір укласти договір закупівлі. Суб`єкт оскарження вважає Оскаржуване рішення безпідставним, протиправним, прийнятим із порушенням принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та всупереч статтям 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з пунктом 3 частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами, зокрема, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Отже, тендерна пропозиція Переможця торгів має бути відхилена Замовником з підстав зазначених вище.
Зокрема, відповідно ч. 2 п. 44 Особливостей – Замовник зобовʼязаний відхилити тендерну пропозицію учасника, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Оскаржуване рішення порушує права та законні інтереси Суб’єкта оскарження наступним чином.
Суб’єкт оскарження є учасником ринку послуг, що є предметом закупівлі, та взяв участь у Процедурі закупівлі. Суб’єкт оскарження є суб’єктом господарювання та зацікавлений у провадженні законної господарської діяльності шляхом укладення договорів про надання послуг із метою задоволення потреб замовників та отримання прибутку. Безпідставне визначення переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, позбавляє Суб’єкта оскарження можливості укладення договору про закупівлю, перешкоджає його законній господарській діяльності.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір