-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Завершена
165 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 825.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 825.00 UAH
Період оскарження:
21.05.2024 12:49 - 26.05.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
1f4bbdc9db7e4895b99fc57ae8db0564
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-21-005974-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO dcf5068cd49947d3a1036fc81e3d89ff (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-21-005974-a) ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Закупівлю було оголошено: 21.05.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
06.06.2024 р. згідно протокольного рішення № 1-06/06/24 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Відповідно до п. 1.5. Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагав Інформація в довільній формі про наявність власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу, який має свідоцтво про допущення до перевезення визначених небезпечних вантажів.
Учасник ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» надано Договір оренди № 110324 від 11.03.2024 р. укладений з ТОВ «АВС-ТРАНС». Натомість, згідно п. 10.08 даного договору зазначено, що кожна сторінка цього Договору підписується уповноваженими представниками сторін. Сторони погоджуються з тим, що сторінка цього Договору, яка не має підписів уповноважених представників Сторін, є недійсною та не може бути підставою для встановлення яких-небудь прав та обов’язків для Сторін по цьому Договору.
Натомість, наданий учасником Договір оренди № 110324 від 11.03.2024 р. на кожній сторінці містить підпис лише зі сторони учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», в той час як підпис зі сторони ТОВ «АВС-ТРАНС» - відсутній. З огляду зазначеного, поданий учасником договір оренди є недійсним. Отже, учасником не підтверджено наявність власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу, який має свідоцтво про допущення до перевезення визначених небезпечних вантажів.
Таким чином, пропозиція учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-21-005974-a ID у PROZORRO dcf5068cd49947d3a1036fc81e3d89ff (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-21-005974-a ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ"
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС».
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол переможця Відходи.docx 11.06.2024 10:44
- Скарга до АМКУ.PDF 11.06.2024 10:44
- Кваліфікаційний_документ_Договір оренди та експедиція з документами.pdf 11.06.2024 10:44
- ТД_Відходи.docx 11.06.2024 10:44
- sign.p7s 11.06.2024 10:45
- рішення від 13.06.2024 № 10300.pdf 13.06.2024 13:50
- інформація про резолютивну частину рішення від 21.06.2024№ 10812.pdf 24.06.2024 14:19
- рішення від 21.06.2024 № 10812.pdf 26.06.2024 12:26
- Відповідь на скаргу ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».pdf 17.06.2024 11:47
- Відповідь на скаргу ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».docx 17.06.2024 11:47
- ТД_Відходи.docx 17.06.2024 11:47
- Протокол переможця Відходи.docx 17.06.2024 11:47
- Кваліфікаційний_документ_Договір оренди та експедиція з документами.pdf 17.06.2024 11:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.06.2024 14:35
Дата розгляду скарги:
21.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.06.2024 13:50
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
26.06.2024 12:26
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5794f6d39b5640b28c82d78a5e23487c
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO dcf5068cd49947d3a1036fc81e3d89ff (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-21-005974-a) ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Закупівлю було оголошено: 21.05.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
06.06.2024 р. згідно протокольного рішення № 1-06/06/24 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Відповідно до п. 1.5. Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагав Інформація в довільній формі про наявність власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу, який має свідоцтво про допущення до перевезення визначених небезпечних вантажів.
Учасник ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» надано Договір оренди № 110324 від 11.03.2024 р. укладений з ТОВ «АВС-ТРАНС». Натомість, згідно п. 10.08 даного договору зазначено, що кожна сторінка цього Договору підписується уповноваженими представниками сторін. Сторони погоджуються з тим, що сторінка цього Договору, яка не має підписів уповноважених представників Сторін, є недійсною та не може бути підставою для встановлення яких-небудь прав та обов’язків для Сторін по цьому Договору.
Натомість, наданий учасником Договір оренди № 110324 від 11.03.2024 р. на кожній сторінці містить підпис лише зі сторони учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», в той час як підпис зі сторони ТОВ «АВС-ТРАНС» - відсутній. З огляду зазначеного, поданий учасником договір оренди є недійсним. Отже, учасником не підтверджено наявність власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу, який має свідоцтво про допущення до перевезення визначених небезпечних вантажів.
Таким чином, пропозиція учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-21-005974-a ID у PROZORRO dcf5068cd49947d3a1036fc81e3d89ff (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-21-005974-a ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ"
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС».
Закупівлю було оголошено: 21.05.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
06.06.2024 р. згідно протокольного рішення № 1-06/06/24 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Відповідно до п. 1.5. Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагав Інформація в довільній формі про наявність власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу, який має свідоцтво про допущення до перевезення визначених небезпечних вантажів.
Учасник ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» надано Договір оренди № 110324 від 11.03.2024 р. укладений з ТОВ «АВС-ТРАНС». Натомість, згідно п. 10.08 даного договору зазначено, що кожна сторінка цього Договору підписується уповноваженими представниками сторін. Сторони погоджуються з тим, що сторінка цього Договору, яка не має підписів уповноважених представників Сторін, є недійсною та не може бути підставою для встановлення яких-небудь прав та обов’язків для Сторін по цьому Договору.
Натомість, наданий учасником Договір оренди № 110324 від 11.03.2024 р. на кожній сторінці містить підпис лише зі сторони учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», в той час як підпис зі сторони ТОВ «АВС-ТРАНС» - відсутній. З огляду зазначеного, поданий учасником договір оренди є недійсним. Отже, учасником не підтверджено наявність власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу, який має свідоцтво про допущення до перевезення визначених небезпечних вантажів.
Таким чином, пропозиція учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-21-005974-a ID у PROZORRO dcf5068cd49947d3a1036fc81e3d89ff (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-21-005974-a ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ"
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС».
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO dcf5068cd49947d3a1036fc81e3d89ff (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-21-005974-a) ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Закупівлю було оголошено: 21.05.2024 р. Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС. 06.06.2024 р. згідно протокольного рішення № 1-06/06/24 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС. ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1. Відповідно до п. 1.5. Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагав Інформація в довільній формі про наявність власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу, який має свідоцтво про допущення до перевезення визначених небезпечних вантажів. Учасник ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» надано Договір оренди № 110324 від 11.03.2024 р. укладений з ТОВ «АВС-ТРАНС». Натомість, згідно п. 10.08 даного договору зазначено, що кожна сторінка цього Договору підписується уповноваженими представниками сторін. Сторони погоджуються з тим, що сторінка цього Договору, яка не має підписів уповноважених представників Сторін, є недійсною та не може бути підставою для встановлення яких-небудь прав та обов’язків для Сторін по цьому Договору. Натомість, наданий учасником Договір оренди № 110324 від 11.03.2024 р. на кожній сторінці містить підпис лише зі сторони учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», в той час як підпис зі сторони ТОВ «АВС-ТРАНС» - відсутній. З огляду зазначеного, поданий учасником договір оренди є недійсним. Отже, учасником не підтверджено наявність власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу, який має свідоцтво про допущення до перевезення визначених небезпечних вантажів. Таким чином, пропозиція учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню. Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-21-005974-a ID у PROZORRO dcf5068cd49947d3a1036fc81e3d89ff (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-21-005974-a ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС».