-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
DIA-HBsAg; DIA-HBcore; DIA-HCV-III; DIA-SYPH; Експрес-тест на мультіінфекції (5): ВІЛ ½, гепатит В HBsAg, гепатит В HBсAb, гепатит С, сіфіліс; Паратіреодний гормон
Протокол № 175 від 15.06.2018
Завершена
46 776.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 234.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 234.00 UAH
Період оскарження:
15.06.2018 12:25 - 20.06.2018 12:30
Вимога
Відхилено
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Номер:
b1a59ba0dd214eccb16822b8a3e789e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-15-001207-a.a1
Назва:
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Вимога:
27 червня 2018 року Замовник опублікував Протокол № 187 від 27.06.2018 року у якому закріплено рішення про дискваліфікацію пропозиції учасника ФОП "БОНДАРЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ", в якому Замовник повідомляє «Згідно статті 16 ЗУ про «Публічні закупівлі» замовником було визначено одним з критеріїв наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Під аналогічним договором згідно способу визначення предмету закупівлі встановленого Законом визначено, що предмет закупівлі аналогічного договору за класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» має співпадати з предметом закупівлі Замовника за 4 знаком. Учасником ФОП БОНДАРЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ надано копію договору та відгук від щодо його виконання з поставки товарів. Виходячи з вищевикладеного Замовник не може розцінювати такий договір як аналогічний. А отже згідно п.1 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляю тендерну пропозицію.».
Це рішення є незаконним, безпідставним та порушує права учасника закупівлі ФОП "БОНДАРЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ" виходячи з наступного:
Згідно ЗУ від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 статті 2 Закону , замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Відповідно до Наказу ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 затверджено Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок).
Відповідно до п. 6.2. Порядку під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п. 6.3. Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі.
Згідно до п.6 Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель зазначені Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Згідно до п.6.12 Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель зазначено з переліку всіх вимог наявна наступна вимога щодо надання учасником в складі своєї пропозиції «довідка в довільній формі про наявність досвіду з виконання аналогічних договорів із доданням до неї оригіналу або копії належним чином оформленого відгуків замовників (не менше 1-го відгуку), які можуть підтвердити факт належного та своєчасного виконання Учасником свої обов’язків за аналогічним договором».
У складі пропозиції на вимогу Замовника надано довідку, копію аналогічного виконаного договору на постачання аналогічного товару із додаванням до нього оригіналу відгуку замовника, який може підтвердити факт належного та своєчасного виконання Учасником свої обов’язків за аналогічним договором.
Відповідно до ч.2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Отже в Законі відсутня норма, що предмет закупівлі аналогічного договору за класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» має співпадати з предметом закупівлі Замовника за 4 знаком.
ФОП "БОНДАРЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ" наголошує, що Замовником не встановлено жодних вимог у Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель щодо того, що предмет закупівлі аналогічного договору за класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» має співпадати з предметом закупівлі Замовника за 4 знаком.
Виходячи з наведеного вище та на підставі норма та положень Порядку та Закону ФОП "БОНДАРЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ" вимагає скасувати рішення про визначення переможця ПрАТ «Реагент», скасувати рішення про дискваліфікацію учасника ФОП "БОНДАРЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ" та усунути порушення, що були допущені Замовником на етапі розгляду пропозиції ФОП "БОНДАРЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.06.2018 14:44
Вирішення:
Розглянувши вимогу від 27.06.2018р. ФО-П Бондаренко Юрій Павлович про скасування рішення Тендерного комітету ДЗ СМСЧ №1 МОЗ України (далі Замовник) від 27.06.2018р. Протокол №187 про дискваліфікацію учасника ФО-П Бондаренко Юрій Павлович (далі Учасник), повідомляє, що Учасником при оформлені вимоги було порушено норми п.14.1 Порядоку здійснення допорогових закупівель Затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" 13.04.2016 N 35, а саме:
1. Вимога повинна містити таку інформацію:
2. - найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога;
3. - номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога;
4. - підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати;
5. - зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування;
6. - дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - П. І. Б., ідентифікаційний номер / реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Для забезпечення рівних умов для всіх Учасників зазначені дані до моменту розкриття пропозицій недоступні Замовнику, і відображаються після розкриття пропозицій.
7. У вищезазначеній Вимозі ані Найменування Замовника ані даних, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для фізичних осіб - П. І. Б., ідентифікаційний номер / реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи) вказано не було.
Але дотримуючись норм п.6.2 Порядоку здійснення допорогових закупівель Затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" 13.04.2016 N 35, а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
Головою тендерного комітету було дано завдання відповідальній особі, за закупівлю (головній медсестрі), більш детально вивчити надані Учасником документи з залученням осіб, що безпосередньо працюють з матеріалами, що закуповуються.
При більш детальному розгляді пропозиції Учасника ФО-П Бондаренка Ю.П. було виявлено наступна невідповідність вимогам допорогової закупівлі товару Код ДК 021:2015 - 33120000-7- Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Діагностичні системи (DIA-HBsAg; DIA-HBcore; DIA-HCV-III; DIA-SYPH; Експрес-тест на мультіінфекції (5): ВІЛ ½, гепатит В HBsAg, гепатит В HBсAb, гепатит С, сіфіліс; Паратіреодний гормон)).
Згідно пп. 10 п. 6 Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель учасник має надати довідка у довільній формі про наявність матеріально-технічної бази, обладнання, достатніх для поставки товару Замовнику на умовах, визначених проектом Договору та даною Документацією;
Враховуючи те, що Предмет закупівлі має транспортуватися та зберігатися у відповідних температурних умовах, то у Учасника мають бути у власності на правах користування відповідний транспорт та устаткування, що дадуть змогу забезпечувати належне зберігання Товару. Також у Учасника мають бути відповідні працівники, що мають відповідну освіту, або укладені договори з відповідними фахівцями про надання послуг. Вивчивши документи надані Учасником у складі своєї пропозиції, а саме довідку про матеріально технічну Базу та наявність працівників, виходячи зі змісту цих документів: ФО-П не має найманих працівників, а інформація стосовно наявності відповідного устаткування та транспорту, що дасть змогу в повній мірі та без порушень виконати умови договору, викладено лише загальними фразами без контрактних визначень, що дає Замовнику підстави для сумніву в їх наявності.
У довідці про відсутність підстав відхилення тендерної пропозиції Учасника визначених ч.1 та ч.2 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник у п. 8 зазначає, що у єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань зазначена інформація передбачена п.9 ч. 2 ст. 9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» а саме «інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності.
У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається». Оскільки зазначена інформація стосується лише юридичних осіб та така інформація фактично відсутня в єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань згідно витягу, наданого у своїй пропозиції Учасником, то можна вважати, що Учасник надавав завідомо неправдиві дані у своїй пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник керуючись п. 14.2 Порядоку здійснення допорогових закупівель Затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" залишає вимогу Учасника ФО-П Бондаренко Юрій Павлович без задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Номер:
30d383a57c324fe4a0b2f30bfb97aa70
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-15-001207-a.a2
Назва:
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Вимога:
27 червня 2018 року Замовник опублікував Протокол № 187 від 27.06.2018 року у якому закріплено рішення про дискваліфікацію пропозиції учасника ФОП "БОНДАРЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ", в якому Замовник повідомляє «Згідно статті 16 ЗУ про «Публічні закупівлі» замовником було визначено одним з критеріїв наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Під аналогічним договором згідно способу визначення предмету закупівлі встановленого Законом визначено, що предмет закупівлі аналогічного договору за класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» має співпадати з предметом закупівлі Замовника за 4 знаком. Учасником ФОП БОНДАРЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ надано копію договору та відгук від щодо його виконання з поставки товарів. Виходячи з вищевикладеного Замовник не може розцінювати такий договір як аналогічний. А отже згідно п.1 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляю тендерну пропозицію.».
Це рішення є незаконним, безпідставним та порушує права учасника закупівлі ФОП "БОНДАРЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ" виходячи з наступного:
Згідно ЗУ від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 статті 2 Закону , замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Відповідно до Наказу ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 затверджено Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок).
Відповідно до п. 6.2. Порядку під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п. 6.3. Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі.
Згідно до п.6 Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель зазначені Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Згідно до п.6.12 Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель зазначено з переліку всіх вимог наявна наступна вимога щодо надання учасником в складі своєї пропозиції «довідка в довільній формі про наявність досвіду з виконання аналогічних договорів із доданням до неї оригіналу або копії належним чином оформленого відгуків замовників (не менше 1-го відгуку), які можуть підтвердити факт належного та своєчасного виконання Учасником свої обов’язків за аналогічним договором».
У складі пропозиції на вимогу Замовника надано довідку, копію аналогічного виконаного договору на постачання аналогічного товару із додаванням до нього оригіналу відгуку замовника, який може підтвердити факт належного та своєчасного виконання Учасником свої обов’язків за аналогічним договором.
Відповідно до ч.2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Отже в Законі відсутня норма, що предмет закупівлі аналогічного договору за класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» має співпадати з предметом закупівлі Замовника за 4 знаком.
ФОП "БОНДАРЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ" наголошує, що Замовником не встановлено жодних вимог у Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель щодо того, що предмет закупівлі аналогічного договору за класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» має співпадати з предметом закупівлі Замовника за 4 знаком.
Виходячи з наведеного вище та на підставі норма та положень Порядку та Закону ФОП "БОНДАРЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ" вимагає скасувати рішення про визначення переможця ПрАТ «Реагент», скасувати рішення про дискваліфікацію учасника ФОП "БОНДАРЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ" та усунути порушення, що були допущені Замовником на етапі розгляду пропозиції ФОП "БОНДАРЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.06.2018 14:46
Вирішення:
Розглянувши вимогу від 27.06.2018р. ФО-П Бондаренко Юрій Павлович про скасування рішення Тендерного комітету ДЗ СМСЧ №1 МОЗ України (далі Замовник) від 27.06.2018р. Протокол №187 про дискваліфікацію учасника ФО-П Бондаренко Юрій Павлович (далі Учасник), повідомляє, що Учасником при оформлені вимоги було порушено норми п.14.1 Порядоку здійснення допорогових закупівель Затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" 13.04.2016 N 35, а саме:
1. Вимога повинна містити таку інформацію:
2. - найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога;
3. - номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога;
4. - підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати;
5. - зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування;
6. - дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - П. І. Б., ідентифікаційний номер / реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Для забезпечення рівних умов для всіх Учасників зазначені дані до моменту розкриття пропозицій недоступні Замовнику, і відображаються після розкриття пропозицій.
7. У вищезазначеній Вимозі ані Найменування Замовника ані даних, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для фізичних осіб - П. І. Б., ідентифікаційний номер / реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи) вказано не було.
Але дотримуючись норм п.6.2 Порядоку здійснення допорогових закупівель Затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" 13.04.2016 N 35, а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
Головою тендерного комітету було дано завдання відповідальній особі, за закупівлю (головній медсестрі), більш детально вивчити надані Учасником документи з залученням осіб, що безпосередньо працюють з матеріалами, що закуповуються.
При більш детальному розгляді пропозиції Учасника ФО-П Бондаренка Ю.П. було виявлено наступна невідповідність вимогам допорогової закупівлі товару Код ДК 021:2015 - 33120000-7- Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Діагностичні системи (DIA-HBsAg; DIA-HBcore; DIA-HCV-III; DIA-SYPH; Експрес-тест на мультіінфекції (5): ВІЛ ½, гепатит В HBsAg, гепатит В HBсAb, гепатит С, сіфіліс; Паратіреодний гормон)).
Згідно пп. 10 п. 6 Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель учасник має надати довідка у довільній формі про наявність матеріально-технічної бази, обладнання, достатніх для поставки товару Замовнику на умовах, визначених проектом Договору та даною Документацією;
Враховуючи те, що Предмет закупівлі має транспортуватися та зберігатися у відповідних температурних умовах, то у Учасника мають бути у власності на правах користування відповідний транспорт та устаткування, що дадуть змогу забезпечувати належне зберігання Товару. Також у Учасника мають бути відповідні працівники, що мають відповідну освіту, або укладені договори з відповідними фахівцями про надання послуг. Вивчивши документи надані Учасником у складі своєї пропозиції, а саме довідку про матеріально технічну Базу та наявність працівників, виходячи зі змісту цих документів: ФО-П не має найманих працівників, а інформація стосовно наявності відповідного устаткування та транспорту, що дасть змогу в повній мірі та без порушень виконати умови договору, викладено лише загальними фразами без контрактних визначень, що дає Замовнику підстави для сумніву в їх наявності.
У довідці про відсутність підстав відхилення тендерної пропозиції Учасника визначених ч.1 та ч.2 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник у п. 8 зазначає, що у єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань зазначена інформація передбачена п.9 ч. 2 ст. 9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» а саме «інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності.
У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається». Оскільки зазначена інформація стосується лише юридичних осіб та така інформація фактично відсутня в єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань згідно витягу, наданого у своїй пропозиції Учасником, то можна вважати, що Учасник надавав завідомо неправдиві дані у своїй пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник керуючись п. 14.2 Порядоку здійснення допорогових закупівель Затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" залишає вимогу Учасника ФО-П Бондаренко Юрій Павлович без задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено