-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
пластикові касети
Товарна номенклатура: 1) касети, тип 1 за ДК за ДК 021-2015: 19520000-7 пластмасові вироби; 2) касети, тип 2 за ДК за ДК 021-2015: 19520000-7 пластмасові вироби.
Завершена
29 540 267.43
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 147 701.33 UAH
мін. крок: 0.5% або 147 701.33 UAH
Період оскарження:
20.05.2024 16:29 - 29.05.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА на протокольне рішення уповноваженої особи (ПРОТОКОЛ № 368) ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛІСИ УКРАЇНИ» від 05 червня 2024 року
Номер:
04ee61ed63fc4aeca2eec467dba03f2c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-20-010581-a.b2
Назва:
СКАРГА на протокольне рішення уповноваженої особи (ПРОТОКОЛ № 368) ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛІСИ УКРАЇНИ» від 05 червня 2024 року
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ПРОТОКОЛ № 368 (розгляд і відхилення касети ТОВ Поділля Трейдком) (1).docx 10.06.2024 18:27
- 67-СЕРТИФІКАТ ЕКОЛОГІЯ ISO 14031 ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ.pdf 10.06.2024 18:27
- Скарга UA-2024-05-20-010581-a_ЛІСИ_пластикові касети.docx 10.06.2024 18:27
- 68-ТУ У 001_2024 Касети полімерні.pdf 10.06.2024 18:27
- Скарга UA-2024-05-20-010581-a_ЛІСИ_пластикові касети.docx.p7s.zip 10.06.2024 18:27
- 65-СЕРТИФІКАТ ДСТУ EN ISO 9001_2018.pdf 10.06.2024 18:27
- 69-ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАНЬ.pdf 10.06.2024 18:27
- sign.p7s 10.06.2024 18:28
- рішення від 12.06.2024 № 10250.pdf 12.06.2024 14:05
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.06.2024 № 10848.pdf 24.06.2024 14:09
- рішення від 21.06.2024 № 10848.pdf 26.06.2024 13:31
- Пояснення_касети.docx 20.06.2024 15:14
- 07-ДОВІДКА ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ Х-КИ ІЗ ПОРІВНЯЛЬНОЮ ТАБЛИЦЕЮ.docx 20.06.2024 15:14
- рішення від 01.06.2023 № 7892.pdf 20.06.2024 15:14
- Пояснення касети.pdf 20.06.2024 15:14
- 69-ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАНЬ.pdf 20.06.2024 15:14
- ПРОТОКОЛ № 368 (розгляд і відхилення касети ТОВ Поділля Трейдком).docx 20.06.2024 15:14
- Рішення від 10.08.2023 № 12529.pdf 20.06.2024 15:14
- рішення від 10.04.2024 № 6405.pdf 20.06.2024 15:14
- рішення від 06.05.2024 №8016.pdf 20.06.2024 15:14
- Рішення від 13.10.2023 № 16412.pdf 20.06.2024 15:14
- рішення від 14.02.2024 № 2824.pdf 20.06.2024 15:14
- рішення від 07.05.2024 № 8124.pdf 20.06.2024 15:14
- рішення від 15.04.2024 № 6631.pdf 20.06.2024 15:14
- рішення від 15.05.2024 № 8612.pdf 20.06.2024 15:14
- рішення від 14.02.2024 № 2832.pdf 20.06.2024 15:14
- рішення від 27.05.2024 № 9224.pdf 20.06.2024 15:14
- Рішення від 24.11.2023 № 18939.pdf 20.06.2024 15:14
- рішення від 22.12.2022 № 7658.pdf 20.06.2024 15:14
- Рішення від 27.05.2024 №9203.pdf 20.06.2024 15:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.06.2024 18:38
Дата розгляду скарги:
21.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.06.2024 14:05
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
26.06.2024 13:31
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ae0c65def41c43b3992c3d3ba929581d
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА
на протокольне рішення уповноваженої особи (ПРОТОКОЛ № 368) ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА
«ЛІСИ УКРАЇНИ» від 05 червня 2024 року
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛІСИ УКРАЇНИ» скасувати рішення уповноваженої особи (ПРОТОКОЛ № 368 від 05.06.2024 року) щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ» по закупівлі за ДК 021:2015:19520000-7: пластмасових виробів (пластикових касет), оголошення про проведення якої оприлюднене в електронній системі закупівель за № UA-2024-05-20-010581-a.
3. Повідомити сторін про дату, час та місце розгляду скарги.
2. Зобов’язати ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛІСИ УКРАЇНИ» скасувати рішення уповноваженої особи (ПРОТОКОЛ № 368 від 05.06.2024 року) щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ» по закупівлі за ДК 021:2015:19520000-7: пластмасових виробів (пластикових касет), оголошення про проведення якої оприлюднене в електронній системі закупівель за № UA-2024-05-20-010581-a.
3. Повідомити сторін про дату, час та місце розгляду скарги.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛІСИ УКРАЇНИ» (далі – Замовник) оприлюднено оголошення в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2024-05-20-010581-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «код за ДК 021-2015: 19520000-7 пластмасових виробів (пластикових касет). 03.06.2024 відбулось розкриття тендерних пропозицій стосовно закупівлі код за ДК 021-2015: 19520000-7 пластмасових виробів (пластикових касет) (номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-05-20-010581-a). До участі у відкритих торгах з особливостями на закупівлю подано 2 (дві) тендерні пропозиції: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕМКОМПЛЕКТБУД». 2. ТОВ «ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ» (далі – Учасник, Скаржник). Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій від 03.06.2024 року стосовно закупівлі за ДК 021:2015:19520000-7: пластмасових виробів (пластикових касет) та за результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель, найбільш економічно вигідною була тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ» (надалі – ТОВ ««ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ»). За результатами розгляду уповноваженою особою Замовника розглянуто тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ». Проте, рішенням уповноваженої особи № 368 від 05.06.2024 року тендерну пропозицію ТОВ «ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ» стосовно закупівлі за ДК 021:2015:19520000-7: пластмасових виробів (пластикових касет) було відхиллено тендерну пропозицію, так як на думку Замовника підстави відхилення пропозиції відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Однак, ми не погоджуємось із прийнятим рішенням та вважаємо дане рішення незаконним і таким, що порушує наші права, законні інтереси та завдає економічної шкоди, оскільки останнє прийняте в порушення вимог тендерної документації, з порушенням вимог діючого законодавства, а отже є таким, що підлягає скасуванню з наступних причин: 1.ЩОДО НЕ ВІДПОВІДПОВІДНОСТІ УМОВАМ ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЩОДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, КРІМ НЕВІДПОВІДНОСТІ У ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ, ЩО МОЖЕ БУТИ УСУНЕНА УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ВІДПОВІДНО ДО ПУНКТУ 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ. ПІДСТАВА ВІДХИЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ СКАРЖНИКА: На виконання вимог пункту 3.1.5. Розділу ІV Додатку 2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасником надано Протокол випробувань №2024053004 від 30.05.2024 (файл «69-ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАНЬ»), в якому відсутні результати випробувань за такими технічними характеристиками, зазначеними учасником у порівняльній таблиці (файл «07-ДОВІДКА ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ Х-КИ ІЗ ПОРІВНЯЛЬНОЮ ТАБЛИЦЕЮ»), яку надано у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог пункту 3.1.1. Розділу ІІІ цього Додатку, а саме: Відповідно до товару «Пластикові касети, тип 1»: - матеріал касети: 100% полістирен. - спосіб виготовлення касет: термоформування. - колір касет: чорний. - висота касети: 150 мм. - ширина касети: 300 мм. - довжина касети: 500 мм. - висота бортику касети: 30 мм. - маса касети: 535 г ±5%. - кількість комірок в касеті: не менше 40. - кількість комірок на м2: не менше 267. - об’єм комірки: не менше 270 мл. - конусність комірки: не більше 5°. - розміри верхньої основи комірки: 55х53 мм ±5%. - розміри нижньої основи комірки: 30х28 мм ±5%. - бокові стінки комірок: суцільні (без бокових щілин). - кількість напрямних ребер у комірці для запобігання закручуванню кореня: 8. - вміст небезпечних речовин: полібромовані біфеніли (PBB), полібромовані дифенілові ефіри (PBDE), біс(2-етилгексил) фталат (DEHP), бутил бензил фталат (BBP), диізобутил: відсутні. Відповідно до товару «Пластикові касети, тип 2»: - матеріал касети: 100% полістирен. - спосіб виготовлення касет: термоформування. - колір касет: чорний. - висота касети: 120 мм. - ширина касети: 310 мм. - довжина касети: 530 мм. - висота бортику касети: 20 мм. - маса касети: 585 г ±5%. - кількість комірок в касеті: не менше 60. - кількість комірок на м2: не менше 365. - об’єм комірки: не менше 170 мл. - конусність комірки: не більше 5°. - розміри верхньої основи комірки: 46х46 мм ±5%. - розміри нижньої основи комірки: 28х26 мм ±5%. - бокові стінки комірок: суцільні (без бокових щілин). - кількість напрямних ребер у комірці для запобігання закручуванню кореня: 4. - вміст небезпечних речовин: полібромовані біфеніли (PBB), полібромовані дифенілові ефіри (PBDE), біс(2-етилгексил) фталат (DEHP), бутил бензил фталат (BBP), диізобутил: відсутні. Виходячи з наведеного, наданий учасником протокол випробувань №2024053004 від 30.05.2024 (файл «69-ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАНЬ»), не підтверджує відповідності запропонованого товару технічним характеристикам предмета закупівлі, що є порушенням вимог пункту 3.1.5. Розділу ІV Додатку 2 до тендерної документації. ОБГРУНТУВАННЯ СПРОСТУВАННЯ ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ СКАРЖНИКА: ДЕРЖАВНИМ СПЕЦІАЛІЗОВАНИМ ГОСПОДАРСЬКИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЛІСИ УКРАЇНИ» (надалі - Замовником) по закупівлі № UA-2024-05-20-010581-a, за предметом: код за ДК 021-2015: 19520000-7 пластмасових виробів (пластикових касет), відповідно до пункту 3.1.5. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації була встановлена наступна вимога ВИМОГА: 3.1. На підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в складі своєї пропозиції учасник повинен надати: 3.1.5. Копію(ї) протоколу(ів) випробувань щодо відповідності продукції, що пропонується учасником до постачання, вимогам до технічних характеристик предмета закупівлі. При цьому, фактично отримані результати випробувань мають відповідати технічним характеристикам, зазначеним учасником у порівняльній таблиці, яку надано у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог пункту 3.1.1. Розділу ІІІ цього Додатку. Протокол(и) випробувань повинен бути виданий на ім'я учасника акредитованою/атестованою лабораторією (службою), до сфери акредитації/атестації якої входять випробування виробів з полімерних матеріалів, не раніше 2023 року. ПРОТЕ, ДЕРЖАВНИМ СПЕЦІАЛІЗОВАНИМ ГОСПОДАРСЬКИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЛІСИ УКРАЇНИ» на вимоги потенційних учасників в електронній системі закупівель було надано наступні роз’яснення на запитання до процедури закупівлі щодо надання протоколу випробувань потенційними учасниками, з якими можна ознайомитися за наступним посиланням (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-20-010581-a ): ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА №1 до процедури закупівлі: «у разі якщо учасником було отримано протокол випробувань щодо відповідності продукції, що пропонується учасником до постачання, вимогам до технічних характеристик предмета закупівлі, яким встановлено відсутність вмісту небезпечних речовин: свинець, ртуть, кадмій, шестивалентний хром, такий протокол випробувань повністю відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації в цій частині». ЗАПИТАННЯ №2 до процедури закупівлі: Шановний замовнику! У підпункті 3.1.5. пункту 3.1 Розділу ІІІ додатку 2 до тендерної документації вимагається надати в складі тендерної пропозиції копію(ї) протоколу(ів) випробувань щодо відповідності продукції, що пропонується учасником до постачання, вимогам до технічних характеристик предмета закупівлі, при чому протокол(и) випробувань повинен бути виданий на ім'я учасника акредитованою/атестованою лабораторією (службою), до сфери акредитації/атестації якої входять випробування виробів з полімерних матеріалів, не раніше 2023 року. В той же час слід наголосити, що акредитовані / атестовані лабораторії (служби) проводять випробування будь-яких виробів, базуючись на стандартах, де прописані крім безпосередньо процедури (протоколу) випробування, також процедури (протоколи) відбирання зразків, поводження зі зразками, інтерпретації результатів та забезпечення їх достовірності тощо. На сьогодні в Україні не існує стандарту для випробування предмету закупівлі (пластикових касет). Як наслідок, слід констатувати невизначеність (через складну форму касети), як саме треба вимірювати такі специфічні характеристики пластикових касет як, наприклад, об‘єм комірки, конусність комірки, розміри верхньої основи комірки, розміри нижньої основи комірки тощо. Водночас для касети зазначені характеристики є визначальними. Тож ми просимо видалити підпункт 3.1.5. пункту 3.1 Розділу ІІІ додатку 2 до тендерної документації, базуючись на відсутності нормативної бази (стандартів) для подібних випробувань. ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА №2 до процедури закупівлі: Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 у редакції що діяла на момент проведення зазначеної закупівлі (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону до тендерної документації повинна бути включена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. Згідно з частиною 5 Статті 23 Закону, замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Враховуючи викладене, виходячи з специфічності товару, що є предметом закупівлі, та необхідності забезпечення відповідності товару вимогам до технічних та якісних характеристик, визначених тендерною документацією, для можливості використання його в наявних у замовника посівних лініях, пунктом 3.1.5. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції копії(й) протоколу(ів) випробувань щодо відповідності продукції, що пропонується учасником до постачання, вимогам до технічних характеристик предмета закупівлі. Водночас, замовником з метою розширення кола потенційних рішень учасників не обмежено методологію проведення випробувань, за якою акредитована/атестована лабораторія (служба) повинна проводити дослідження. Зазначені у зверненні технічні характеристики предмету закупівлі є лінійно вимірюваними фізико-механічними величинами, які можуть бути визначеними стандартним інструментарієм та методиками відповідних акредитованих/атестованих лабораторій (служб). Виходячи з наведеного, замовником встановлено вимогу пункту 3.1.5. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та тендерна документація не потребує змін у цій частині. На сьогодні в Україні не існує стандарту для випробування предмету закупівлі (пластикових касет). Як наслідок, слід констатувати невизначеність (через складну форму касети), як саме треба вимірювати такі специфічні характеристики пластикових касет як, наприклад, об‘єм комірки, конусність комірки, розміри верхньої основи комірки, розміри нижньої основи комірки тощо. Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 у редакції що діяла на момент проведення зазначеної закупівлі (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону до тендерної документації повинна бути включена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. Згідно з частиною 5 Статті 23 Закону, замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Для виконання вказаних вимог у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ» надано підтверджуючі документи: ТЕХНІЧНІ УМОВИ ТУ У 22.2-44832979-001:2024 КАСЕТИ ПОЛІМЕРНІ, затверджені 29 травня 2024 року, файл під назвою «68-ТУ У 001_2024 Касети полімерні.pdf»; ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАНЬ № 2024053004 від 30.05.2024 року, файл під назвою «69-ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАНЬ.pdf»; ДОВІДКУ відповідність запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі із порівняльною таблицею за вих.№05-31/07 від 31.05.2024 року, - файл під назвою «07-ДОВІДКА ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ Х-КИ ІЗ ПОРІВНЯЛЬНОЮ ТАБЛИЦЕЮ.pdf»; СЕРТИФІКАТ НА СИСТЕМУ ЕКОЛОГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «СИСТЕМИ ЕКОЛОГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ. ВИМОГИ ТА НАСТАНОВИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ» з урахуванням вимог ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013, IDT) «ЕКОЛОГІЧНЕ УПРАВЛІНННЯ. ОЦІНЮВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ ДІЄВОСТІ. НАСТАНОВИ» стосовно виробництва пластмасових виробів за кодом ДКПП 22.29, - файл під назвою «67-СЕРТИФІКАТ ЕКОЛОГІЯ ISO 14031 ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ.pdf». Наданими документами ТОВ «ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ» (Скаржником) було підтверджено, що запропонований товар ПОВНІСТЮ ВІДПОВІДАЄ загальним вимогам до товару, наведеним у РОЗДІЛІ І Додатку 2 до Тендерної документації, підтверджує можливість здійснити поставку товару, що є предметом закупівлі № UA-2024-05-20-010581-a, за предметом: код за ДК 021:2015 19520000-7 Пластмасові вироби (пластикові касети), гарантує виконання технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі наведених у Розділі І. «Кількість та опис усіх необхідних характеристик предмета закупівлі (технічна специфікація)» Додатку 2 до Тендерної документації, та виконання вимог до постачання товару, наведених у РОЗДІЛІ ІІІ «Вимоги до постачання товару, що є предметом закупівлі». Звертаємо увагу на те, що ТОВ «ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ» (СКАРЖНИК) являється виробником пластмасових виробів, у тому числі ПЛАСТИКОВИХ КАСЕТ ТИПу 1 та ПЛАСТИКОВИХ КАСЕТ ТИПу 2 за кодом ДКПП 22.29, які застосовуються для вирощування садивного матеріалу деревних рослин із закритою кореневою системою для застосування в лісових і декоративних розсадниках. ПЛАСТИКОВІ КАСЕТИ ТИПу 1 та ПЛАСТИКОВІ КАСЕТИ ТИПу 2 виробляються ТОВ «ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ» відповідно до ТЕХНІЧНИХ УМОВ ТУ У 22.2-44832979-001:2024 КАСЕТИ ПОЛІМЕРНІ затверджених 29 травня 2024 року, розроблених Житомирською філією Державного підприємства «Вінницького науково-виробничого центру стандартизації, метрології та сертифікації», які повністю відповідають вимогам цих технічних умов, «Технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування», зразкам-еталонам і затвердженим малюнкам на вироби конкретних типорозмірів, виготовлятися згідно технологічної документації та робочих креслень. Власником цих ТУ є ТОВ «Поділля Трейдком», без його згоди технічні умови не можуть бути частково або повністю відтворені, тиражовані і розповсюджені. Відповідно до п. 2.2.1 ТУ У 22.2-44832979-001:2024 КАСЕТИ ПОЛІМЕРНІ Основні розміри та параметри касет наведено в таблиці 1 ТУ У 22.2-44832979-001:2024 КАСЕТИ ПОЛІМЕРНІ . Таблиця 1 ТУ У 22.2-44832979-001:2024 КАСЕТИ ПОЛІМЕРНІ. Найменування показника Значення для показника Тип 1 Тип 2 1 Матеріал касети полістирол полістирол 2 Колір касети чорний чорний 3 Висота касети, мм 150 120 4 Ширина касети, мм 300 310 5 Довжина касети, мм 500 530 6 Висота бортику касети, мм 30 20 7 Маса касети, г 535 ±5% 585 ±5% 8 Кількість комірок в касеті, шт. не менше 40 не менше 60 9 Кількість комірок на м2, шт. не менше 267 не менше 365 10 Об’єм комірки, мл не менше 270 не менше 170 11 Конусність комірки не більше 5о не більше 5о 12 Розміри верхньої основи комірки, мм 55х53±5% 46х46±5% 13 Розміри нижньої основи комірки, мм 30х28±5% 28х26±5% 14 Кількість напрямних ребер у комірці для запобігання закручуванню кореня 8 4 Примітка: касети можуть мати інші розміри та параметри на вимогу замовника. Допустимі відхили розмірів нижньої та верхньої основ комірки - не більше ±5 % від зазначених у таблиці 1. Бокові стінки комірок є суцільними, без бокових щілин. За показниками безпечності касети відповідають вимогам таблиці 2 ТУ У 22.2-44832979-001:2024 КАСЕТИ ПОЛІМЕРНІ. Таблиця 2 ТУ У 22.2-44832979-001:2024 КАСЕТИ ПОЛІМЕРНІ. Найменування показника Значення для показника 1 Вміст небезпечних речовин: полібромовані біфеніли (PBB), полібромовані дифенілові ефіри (PBDE), біс(2-етилгексил) фталат (DEHP), бутил бензил фталат (BBP), диізобутил відсутні 2 Допустимі рівні вмісту токсичних елементів: свинець, ртуть, кадмій, шестивалентний хром не більше 100 мг/кг Для виготовлення касет застосовують полістирол за чинною нормативною документацією або імпортного виробництва. Касети являються нетоксичними не мають шкідливий вплив на людину при їх використанні в нормальних кімнатних і атмосферних умовах (температура - від мінус 20 ° С до плюс 30 ° С, тиск - 760 мм рт.ст.). Касети є пожежонебезпечними, відносяться до горючих матеріалів за ДСТУ EN ISO 4589-1, ДСТУ EN ISO 4589-2, ДСТУ EN ISO 4589-3, ДСТУ 8828, ДСТУ 8829. Під час виробництва касет на різних стадіях технологічного процесу в повітря робочої зони можливе виділення дрібного пилу (аерозолю) полімерів (полістиролу), а під впливом підвищеної температури (під час переробляння полімерів) - шкідливих речовин (летких продуктів термоокиснювальної деструкції), зазначених у таблиці 3. Таблиця 3 Назва речовини Гранично допустима кон¬центрація (ГДК), мг/м3 у повітрі робочої зони згідно Наказу МОЗ України № 1596 від 14.07.2020 Клас небезпеки Стирол 30/10 3 Бензол 15/5 2 Толуол 150/50 3 Етилбензол 50 4 Формальдегід 0,5 2 Пил (аерозоль) полімерів 10,0 4 ВРАХОВУЮЧИ ВИЩЕВИКЛАДЕНЕ, СКАРЖНИКОМ ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ» ПОВНІСТЮ БУЛО ВИКОНАНО ВИМОГУ ЗАМОВНИКА відповідно до пункту 3.1. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації. 2.ЩОДО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ СКАРЖНИКА Рішення уповноваженої особи ПРОТОКОЛ № 368 від 05.06.2024 року щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ» винесено з порушеннями. ПОРУШЕННЯ: ПРОТОКОЛ № 368 РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ НЕ Є ДАТОВАНИМ (відсутня дата у протоколі); не вірне посилання на Розділ ІV тендерної документації, оскільки пункту 3.1.5. не має у Розділі ІV тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак враховуючи те, що у складі учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ» відсутні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, Замовником не мав права відхиляти тендерну пропозицію за ДК 021-2015: 19520000-7 пластмасових виробів (пластикових касет) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, чим необґрунтовано було застосовано вимоги пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178. У зв’язку з чим тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ» підлягає задоволенню відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178. • Враховуючи вищевикладене, всупереч вимогам Тендерної документації, Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 Замовником прийнято рішення про безпідставне відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ», яка подана ним для участі у даній закупівлі і була найбільш економічно вигідною. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Разом з тим, Конституцією України та ст.ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою зловживання монопольним становищем на ринку. З огляду на рішенням Конституційного Суду України по справі 1-10/2004 від 01.12.2004 поняття ”Охоронюваний законом інтерес”, що вживається в частині першій статті 4 Цивільного процесуального кодексу України та інших законах України у логічно-смисловому зв'язку з поняттям "права", треба розуміти як прагнення до користування конкретним матеріальним та/або нематеріальним благом, як зумовлений загальним змістом об'єктивного і прямо не опосередкований у суб'єктивному праві простий легітимний дозвіл, що є самостійним об'єктом судового захисту та інших засобів правової охорони з метою задоволення індивідуальних і колективних потреб, які не суперечать Конституції і законам України, суспільним інтересам, справедливості, добросовісності, розумності та іншим загальноправовим засадам. Разом з тим, Конституцією України та ст.ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно абзацу 2 пункту 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому, рішення, яке прийняте уповноваженою особою Замовника, є неправомірним і підлягає скасуванню. ЗВАЖАЮЧИ НА ВИЩЕВИКЛАДЕНЕ, РІШЕННЯ ПРИЙНЯТЕ ЗАМОВНИКОМ НЕОБ`ЄКТИВНЕ, УПЕРЕДЖЕНЕ, НЕЗАКОННЕ ТА НЕОБҐРУНТОВАНЕ. Отже, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ» повністю відповідає технічним, якісним, кількісним характеристикам зазначеним у пункту 3.1.5. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, тому рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ» є неправомірним, незаконним, винесеним з порушенням основних принципів встановлених частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме не об’єктивне та упереджене відхиллено пропозицію по процедурі закупівлі/спрощеної закупівлі, прийнято рішення через недостатній аналіз та перевірку наданих документів тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом встановлення порушень процедури закупівлі та зобов'язання Замовника скасувати протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ», яке оформлене ПРОТОКОЛОМ РІШЕННЯ УПОВНОАЖЕНОЇ ОСОБИ розгляду тендерних пропозицій (ПРОТОКОЛ № 368 від 05.06.2024 року).
Скарга
Скасована
КЕП
ПРОДОВЖЕННЯ СТРОКУ ПРИЙОМУ ПРОПОЗИЦІЙ
Номер:
6ee4c73c46244fc8817a6755a4745b8c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-20-010581-a.b1
Назва:
ПРОДОВЖЕННЯ СТРОКУ ПРИЙОМУ ПРОПОЗИЦІЙ
Скарга:
Шановний Замовнику!
Наступним повідомляємо, що наша компанія має намір прийняти участь у закупівлі № UA-2024-05-20-010581-a за предметом: код за ДК 021:2015 19520000-7 Пластмасові вироби (пластикові касети) оголошеної Державним спеціалізованим господарським підприємством «ЛІСИ УКРАЇНИ».
Наше підприємство має намір прийняти участь у даній закупівлі, для цього на виконання вимоги пункту 3.1.5. Додатку 2 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Найменування предмета закупівлі: код за ДК 021:2015 19520000-7 Пластмасові вироби (пластикові касети)» нашим підприємством було направлено пластикові касети до акредитованої/атестованої лабораторії, до сфери акредитації/атестації якої входять випробування виробів з полімерних матеріалів, якою за результатами досліджень було надано протокол випробувань щодо відповідності продукції вимогам до технічних характеристик предмета закупівлі.
Проте Замовником 27.05.2024 року о 16 год.15 хв. 16 секунд БУЛО ВНЕСЕНО ЗМІНИ до Тендерної документації у тому числі до Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Найменування предмета закупівлі: код за ДК 021:2015 19520000-7 Пластмасові вироби (пластикові касети)», а саме ДОБАВЛЕНО РЯДОК «Вміст небезпечних речовин: свинець, ртуть, кадмій, шестивалентний хром» із ПОКАЗНИКОМ «не більше 100 мг/кг.».
Тим самим із внесеними змінами Замовником свідомо було зменшено потенційне коло постачальників пластикових касет, яких було позбавлено права взяти участь у даній закупівлі.
Наше підприємство вимушене знову звертатися до акредитованої/атестованої лабораторії для проведення додаткових випробувань на вміст небезпечних речовин: свинець, ртуть, кадмій, шестивалентний хром, що потребує додаткового часу на проведення самих випробувань та отримання нового протоколу із відображенням нових показників, які були внесені змінами від 27.05.2024 рок, відповідно до вимог пункту 3.1.1. Розділу ІІІ цього Додатку.
Враховуючи вищевикладене, потрібно більше часу для якісної підготовки пропозиції, проведення лабораторних досліджень, для надання вам продукції високої якості, технічні параметри та характеристики якої повністю відповідатимуть технічним вимогам, зазначених у технічному завданні тендерної документації.
Просимо Вас врахувати та задовільнити наше прохання та внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме ПРОДОВЖИТИ КІНЦЕВИЙ СТРОК ПОДАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ДО 10.06.2024 РОКУ.
Зобов'язуємося зі своєї сторони виконати умови строків поставки згідно технічного завдання Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
29.05.2024 00:04
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0212185985d441959252dbe5fa770216
Заголовок пункту скарги:
ПРОДОВЖЕННЯ СТРОКУ ПРИЙОМУ ПРОПОЗИЦІЙ
Опис заперечення:
Замовником 27.05.2024 року о 16 год.15 хв. 16 секунд БУЛО ВНЕСЕНО ЗМІНИ до Тендерної документації у тому числі до Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Найменування предмета закупівлі: код за ДК 021:2015 19520000-7 Пластмасові вироби (пластикові касети)», а саме ДОБАВЛЕНО РЯДОК «Вміст небезпечних речовин: свинець, ртуть, кадмій, шестивалентний хром» із ПОКАЗНИКОМ «не більше 100 мг/кг.».
Тим самим із внесеними змінами Замовником свідомо було зменшено потенційне коло постачальників пластикових касет, яких було позбавлено права взяти участь у даній закупівлі.
Наше підприємство вимушене знову звертатися до акредитованої/атестованої лабораторії для проведення додаткових випробувань на вміст небезпечних речовин: свинець, ртуть, кадмій, шестивалентний хром, що потребує додаткового часу на проведення самих випробувань та отримання нового протоколу із відображенням нових показників, які були внесені змінами від 27.05.2024 рок, відповідно до вимог пункту 3.1.1. Розділу ІІІ цього Додатку.
Тим самим із внесеними змінами Замовником свідомо було зменшено потенційне коло постачальників пластикових касет, яких було позбавлено права взяти участь у даній закупівлі.
Наше підприємство вимушене знову звертатися до акредитованої/атестованої лабораторії для проведення додаткових випробувань на вміст небезпечних речовин: свинець, ртуть, кадмій, шестивалентний хром, що потребує додаткового часу на проведення самих випробувань та отримання нового протоколу із відображенням нових показників, які були внесені змінами від 27.05.2024 рок, відповідно до вимог пункту 3.1.1. Розділу ІІІ цього Додатку.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовником 27.05.2024 року о 16 год.15 хв. 16 секунд БУЛО ВНЕСЕНО ЗМІНИ до Тендерної документації у тому числі до Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Найменування предмета закупівлі: код за ДК 021:2015 19520000-7 Пластмасові вироби (пластикові касети)», а саме ДОБАВЛЕНО РЯДОК «Вміст небезпечних речовин: свинець, ртуть, кадмій, шестивалентний хром» із ПОКАЗНИКОМ «не більше 100 мг/кг.».
Тим самим із внесеними змінами Замовником свідомо було зменшено потенційне коло постачальників пластикових касет, яких було позбавлено права взяти участь у даній закупівлі.
Наше підприємство вимушене знову звертатися до акредитованої/атестованої лабораторії для проведення додаткових випробувань на вміст небезпечних речовин: свинець, ртуть, кадмій, шестивалентний хром, що потребує додаткового часу на проведення самих випробувань та отримання нового протоколу із відображенням нових показників, які були внесені змінами від 27.05.2024 рок, відповідно до вимог пункту 3.1.1. Розділу ІІІ цього Додатку.
Тим самим із внесеними змінами Замовником свідомо було зменшено потенційне коло постачальників пластикових касет, яких було позбавлено права взяти участь у даній закупівлі.
Наше підприємство вимушене знову звертатися до акредитованої/атестованої лабораторії для проведення додаткових випробувань на вміст небезпечних речовин: свинець, ртуть, кадмій, шестивалентний хром, що потребує додаткового часу на проведення самих випробувань та отримання нового протоколу із відображенням нових показників, які були внесені змінами від 27.05.2024 рок, відповідно до вимог пункту 3.1.1. Розділу ІІІ цього Додатку.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Шановний Замовнику! Наступним повідомляємо, що наша компанія має намір прийняти участь у закупівлі № UA-2024-05-20-010581-a за предметом: код за ДК 021:2015 19520000-7 Пластмасові вироби (пластикові касети) оголошеної Державним спеціалізованим господарським підприємством «ЛІСИ УКРАЇНИ». Наше підприємство має намір прийняти участь у даній закупівлі, для цього на виконання вимоги пункту 3.1.5. Додатку 2 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Найменування предмета закупівлі: код за ДК 021:2015 19520000-7 Пластмасові вироби (пластикові касети)» нашим підприємством було направлено пластикові касети до акредитованої/атестованої лабораторії, до сфери акредитації/атестації якої входять випробування виробів з полімерних матеріалів, якою за результатами досліджень було надано протокол випробувань щодо відповідності продукції вимогам до технічних характеристик предмета закупівлі. Проте Замовником 27.05.2024 року о 16 год.15 хв. 16 секунд БУЛО ВНЕСЕНО ЗМІНИ до Тендерної документації у тому числі до Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Найменування предмета закупівлі: код за ДК 021:2015 19520000-7 Пластмасові вироби (пластикові касети)», а саме ДОБАВЛЕНО РЯДОК «Вміст небезпечних речовин: свинець, ртуть, кадмій, шестивалентний хром» із ПОКАЗНИКОМ «не більше 100 мг/кг.». Тим самим із внесеними змінами Замовником свідомо було зменшено потенційне коло постачальників пластикових касет, яких було позбавлено права взяти участь у даній закупівлі. Наше підприємство вимушене знову звертатися до акредитованої/атестованої лабораторії для проведення додаткових випробувань на вміст небезпечних речовин: свинець, ртуть, кадмій, шестивалентний хром, що потребує додаткового часу на проведення самих випробувань та отримання нового протоколу із відображенням нових показників, які були внесені змінами від 27.05.2024 рок, відповідно до вимог пункту 3.1.1. Розділу ІІІ цього Додатку. Враховуючи вищевикладене, потрібно більше часу для якісної підготовки пропозиції, проведення лабораторних досліджень, для надання вам продукції високої якості, технічні параметри та характеристики якої повністю відповідатимуть технічним вимогам, зазначених у технічному завданні тендерної документації. Просимо Вас врахувати та задовільнити наше прохання та внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме ПРОДОВЖИТИ КІНЦЕВИЙ СТРОК ПОДАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ДО 10.06.2024 РОКУ. Зобов'язуємося зі своєї сторони виконати умови строків поставки згідно технічного завдання Замовника.