-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства: утримання спеціально облаштованих місць зупинок громадського транспорту в належному стані
Торги відмінено
8 799 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 43 995.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 43 995.00 UAH
Період оскарження:
20.05.2024 15:54 - 09.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
4b8b97d6c43d4483b7b35695f60e68e3
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-20-009535-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1.1_Договір_289 від 30.12.2022 року.pdf 24.05.2024 16:08
- 1.2_Договір_336 від 22.12.2022 року.pdf 24.05.2024 16:08
- 1.4_Договір_1_2023 від 17.01.2023 року.pdf 24.05.2024 16:08
- 1.5_Договір_113 від 20.03.2023 року.pdf 24.05.2024 16:08
- 2_4ДФ_1 квартал_СЛ.zip 24.05.2024 16:08
- 3_Договір оренди_офіс.pdf 24.05.2024 16:08
- 1.3_Договір_10_08_П-21 від 01.02.2021 року.pdf 24.05.2024 16:08
- Скарга_СЛ_UA-2024-05-20-009535-a.docx 24.05.2024 16:13
- Скарга_СЛ_UA-2024-05-20-009535-a.pdf 24.05.2024 16:13
- sign.p7s 24.05.2024 16:15
- рішення від 28.05.2024 № 9300.pdf 28.05.2024 17:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.06.2024 № 9778.pdf 05.06.2024 14:24
- рішення від 04.06.2024 № 9778.pdf 07.06.2024 11:57
- Тендерна документація.docx 30.05.2024 17:16
- Єдиний державний реєстр судових рішень.pdf 30.05.2024 17:16
- Скрін сторінки моніторингу.pdf 30.05.2024 17:16
- Відповідь АМКУ.pdf 30.05.2024 17:16
- Про затвердження Порядку проведе... _ від 23.09.2003 № 154 (Текст для друку).pdf 30.05.2024 17:16
- Про затвердження Правил розміщенн... _ від 15.05.1995 № 21 (Текст для друку).pdf 30.05.2024 17:16
- Єдиний державний реєстр судових рішень 2019.pdf 30.05.2024 17:16
- Відповідь АМКУ.docx 30.05.2024 17:16
- 0807 1-Л.pdf 07.08.2024 16:53
- 0701 1-Л.pdf 07.08.2024 16:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.05.2024 17:39
Дата розгляду скарги:
04.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.05.2024 17:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.06.2024 11:57
Дата виконання рішення Замовником:
07.08.2024 16:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Порушення усунуті шляхом оприлюднення тендерної документації в новій редакції
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6f4de2e6e354414b961453a525efcc10
Заголовок пункту скарги:
Наявність дискримінаційних вимог тендерної документації
Опис заперечення:
ппп.1.1.4 пп.1.1 п.1 р.3 тендерної документації, де Замовник вимагає документальне підтвердження аналог.договору, де аналогічним вважається договір з виконання послуг, які включають в себе прибирання зупинок громадського транспорту.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги:
ппп.1.1.4 пп.1.1 п.1 р.3 тендерної документації, де встановлена вимога наявності матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) необхідної для виконання послуг, в межах Дніпропетровської області, на час виконання послуг із зазначенням адреси.
ппп.1.1.4 пп.1.1 п.1 р.3 тендерної документації, де встановлена вимога щодо наявності трудових відносин з не менше аніж 60 особами
Скаржник НЕ МОЖЕ прийняти участь в даній процедурі закупівлі на рівних умовах оскільки раніше НЕ НАДАВАЛО послуги САМЕ з прибирання ЗУПИНОК ГРОМАДСЬКОГО ТРАНСПОРТУ.
×
-
Назва доказу:
3_Договір оренди_офіс.pdf
-
Опис доказу:
Наявність офісного приміщення в м. Києві
-
Повʼязаний документ:
3_Договір оренди_офіс.pdf
ппп.1.1.4 пп.1.1 п.1 р.3 тендерної документації, де встановлена вимога щодо наявності трудових відносин з не менше аніж 60 особами
×
-
Назва доказу:
2_4ДФ_1 квартал_СЛ.zip
-
Опис доказу:
Наявність трудових відносин менше аніж з 60 особами, залучення працівників за ЦПХ
-
Повʼязаний документ:
2_4ДФ_1 квартал_СЛ.zip
Скаржник НЕ МОЖЕ прийняти участь в даній процедурі закупівлі на рівних умовах оскільки раніше НЕ НАДАВАЛО послуги САМЕ з прибирання ЗУПИНОК ГРОМАДСЬКОГО ТРАНСПОРТУ.
×
-
Назва доказу:
1.5_Договір_113 від 20.03.2023 року.pdf
-
Опис доказу:
Аналогічний договір ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання
-
Повʼязаний документ:
1.5_Договір_113 від 20.03.2023 року.pdf
-
-
Назва доказу:
1.4_Договір_1_2023 від 17.01.2023 року.pdf
-
Опис доказу:
Аналогічний договір
-
Повʼязаний документ:
1.4_Договір_1_2023 від 17.01.2023 року.pdf
-
-
Назва доказу:
1.3_Договір_10_08_П-21 від 01.02.2021 року.pdf
-
Опис доказу:
Аналогічний договір ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання
-
Повʼязаний документ:
1.3_Договір_10_08_П-21 від 01.02.2021 року.pdf
-
-
Назва доказу:
1.2_Договір_336 від 22.12.2022 року.pdf
-
Опис доказу:
Аналогічний договір ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання
-
Повʼязаний документ:
1.2_Договір_336 від 22.12.2022 року.pdf
-
-
Назва доказу:
1.1_Договір_289 від 30.12.2022 року.pdf
-
Опис доказу:
Аналогічний договір ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання
-
Повʼязаний документ:
1.1_Договір_289 від 30.12.2022 року.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства у сфері публічних закупівель та з урахуванням Особливостей шляхом внесення змін до тендерної документації.