-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з виготовлення та внесення до електронного кабінету користувача Єдиної державної системи у сфері будівництва технічних паспортів на нежитлові приміщення
ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Послуги з виготовлення та внесення до електронного кабінету користувача Єдиної державної системи у сфері будівництва технічних паспортів на нежитлові приміщення) - відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами).
Завершена
95 975.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 479.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 479.88 UAH
Період оскарження:
20.05.2024 15:13 - 25.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Номер:
2bef425c936748288b32d33911de8aba
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-20-008526-a.b1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга:
Вих. № 04.06/01 від «04» червня 2024 року
Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель
03035, м. Київ,
вул. Митрополита Василя Липківського, 45
СКАРГА
на рішення уповноваженої особи замовника щодо відхилення пропозиції учасника
(в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей)
Скаржник (суб’єкт оскарження):
Товариство з обмеженою відповідальністю «Сарбона Інвестментс»
Код ЄДРПОУ: 39948638
Юридична адреса: Україна, 03040, м. Київ, вул.. Бурмистенко, будинок 4
тел.: +380939264322
E-mail: sarbona.invm@gmail.com
Найменування Замовника:
Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 34869316
Адреса: 69035, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Заводська, буд. 1-А
Контактна особа: Шкрьоба Олена Сергіївна Телефон: +380612849390, Email: arz.uoshkroba@zp.dsns.gov.ua
Відомості про процедуру закупівлі:
Форма проведення закупівлі: Відкриті торги з особливостями
Категорія: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Номер у Prozorro: UA-2024-05-20-008526-a
Рішення, що оскаржується:
Рішення, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30 травня 2024 року №4 щодо відхилення пропозиції учасника процедури відкритих торгів за предметом закупівлі 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Послуги з виготовлення та внесення до електронного кабінету користувача Єдиної державної системи у сфері будівництва технічних паспортів на нежитлові приміщення) – Товариства з обмеженою відповідальністю «Сарбона Інвестментс» з підстав, передбачених п.п.2 п. 44 Особливостей та пп.1 п. 44 Особливостей.
Підстави подання скарги:
Не правильне застосування замовником п.п.2 п. 44 Особливостей та пп.1 п. 44 Особливостей, що призвело до порушення прав Скаржника.
20.05.2024 року в системі PROZORRO за посиланням в мережі Інтернет https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/34158563/ Аварійно-рятувальним загоном спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області (далі – Замовник) було оголошено про початок проведення відкритих торгів з особливостями щодо предмету закупівлі - Послуги з виготовлення та внесення до електронного кабінету користувача Єдиної державної системи у сфері будівництва технічних паспортів на нежитлові приміщення (ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги) (далі – закупівля).
Відповідно до Тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.05.2024 року протокол №2 (далі – тендерна документація), було встановлено вимоги до учасників вищезазначеної закупівлі.
Проаналізувавши тендерну документацію, Товариством з обмеженою відповідальністю «Сарбона Інвестментс» (далі – Скаржник) було прийнято рішення про прийняття участі у зазначеній закупівлі та 27.05.2024 року, через майданчик «SmartTender» було подано тендерну пропозицію у відповідності до статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон про публічні закупівлі) та з дотриманням вимог замовника, викладених у тендерній документації (тендерну пропозицію від 27 травня 2024 року додаємо в додатку №1).
Відповідно до проведеного аукціону, що завершився 28-го травня 2024 о 12:05 по закупівлі, Скаржником було надано найбільш економічно вигідну пропозицію.
Однак, Замовником 28.04.2024 року було оголошено вимогу про усунення невідповідностей в порядку пункту 16 статті 29 закону про публічні закупівлі, а саме: «Згідно пп. 5, п. 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації Замовником зазначена вимога про те що учасник повинен надати тендерну пропозицію, за формою наведеною у додатку 1. У складі своєї пропозиції учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САРБОНА ІНВЕСТМЕНТС" надав тендерну пропозицію за формою наведеною у додатку 1 до тендерної документації. Однак під час заповнення форми тендерної пропозиції наведеної у додатку 1 до тендерної документації учасник в п. 4 Відомості про керівника (П.І.Б., посада, номер контактного телефону) – вказав директор Миронов Віталій В’ячеславович, але не вказав номер контактного телефона). В п.11 Строки поставки учасник вказав - 25.12.2024 року, що суперечить умовам Додатку 3 Проекту договору до тендерної документації цієї закупівлі, а саме 3.2. Виконавець зобов’язаний приступити до надання Послуг, не пізніше 2 (двох) календарних днів з моменту отримання відповідної заявки Замовника та завершити їх протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів, але в будь-якому випадку не пізніше 25.12.2024».
Відповідно до розділу 5 пункту 2 підпункту 9 тендерної документації, якщо вимога в тендерній документації встановлена декілька разів, учасник/переможець може подати необхідний документ або інформацію один раз.
У своїй тендерній пропозиції Скаржником було у пункті 3 «Телефон» зазначено контактний номер, який співпадає з контактним номером директора, крім того, контактний номер телефону було вказано у додатку до тендерної пропозиції «відомості про учасника», а саме у пункті 9 «Відомості про керівника (посада, ПІБ, тел): Директор Миронов Віталій В’ячеславович +380939264322» (додаємо в додатку №2).
Також в тендерній пропозиції у пункті 11 «Строки поставки» Скаржником було зазначено граничний строк виконання зобов’язань, який відповідає умовам Договору, викладеному у додатку №1 до тендерної документації, а також відповідає граничному строку, зазначеному у оголошені про публічну закупівлю, а саме 25.12.2024.
Скаржником також в складі тендерної пропозиції було надано лист-згоду (яку вимагав Замовник згідно тендерної документації) яким Скаржник підтвердив факт ознайомлення та погодження із умовами та проектами тендерної документації, а також було підтверджено повну і беззаперечну згоду з проектом договору (з додатками до нього) та його істотними умовами, викладеними у додатку 3 до тендерної документації (додаємо в додатку №3).
Як зазначено вище, згідно умов пункту 3.2. Договору виконавець зобов’язаний приступити до надання Послуг, не пізніше 2 (двох) календарних днів з моменту отримання відповідної заявки Замовника та завершити їх протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів, але в будь-якому випадку не пізніше 25.12.2024.
Статтею 251 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) передбачено поняття строків та термінів, відповідно до ч. 1 якої: строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення.
В свою чергу статтею 253 ЦК України визначено початок перебігу та закінчення строку, а саме: Перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.
У мотивувальній частині свого рішення про дискваліфікацію Скаржника Замовник зазначив, що учасник процедури закупівлі (Скаржник) не виправив виявлені замовником невідповідності, а саме не привів текст пункту 11 «Строк поставки» відповідно до вимог проекту Договору.
Аналізуючи наведені вище норми ЦК України Скаржник приходить до висновку, що пункт 3.2. проекту договору є компіляційною нормою договірного права, тобто містить в собі визначення терміну, строку та порядку виконання зобов’язання і тому застосовувати його повний текст з визначенням «Строк поставки» не є вірним, також саме тлумачення визначення «Строк поставки» може бути застосовано тільки для відносин передання товаро-матеріальних цінностей. Послуги не поставляються, а надаються, що закріплено відповідними нормами чинного законодавства України.
Звертаємо увагу, що відповідно до ст. 634 ЦК України договір про публічні закупівлі є договором про приєднання, тобто умови якого встановлено Замовником у проектах і який може бути укладений шляхом приєднання другої сторони до запропонованого договору в цілому. Процедура проведення публічної закупівлі не передбачає можливості для учасника запропонувати або змінити умови проекту договору. Погоджуючись з усіма істотними умовами договору учасник погоджується не тільки із строками, а й із порядком надання послуг.
Додаткові форми тендерної пропозиції застосовуються для зручності заповнення супровідної документації і ніяким чином не можуть впливати на строки та порядок виконання зобов’язань надання послуг.
Відповідно до ч.1 статті 26 Закону про публічні закупівлі, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Аналізуючи наведені вище норми закону Замовником було не правильно застосовано п.п.2 п. 44 Особливостей та пп.1 п. 44 Особливостей та неправомірно прийнято рішення про дискваліфікацію Скаржника.
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" мета процедури закупівлі полягає в забезпеченні рівних та недискримінаційних умов для кожного потенційного учасника, а також досягнення найбільшої економічної ефективності та економі витрачання державних коштів. Законом визначено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Безпідставні, дискримінаційні вимоги тендерної документації Замовника призводить до обмеження конкуренції і дискримінації учасників, внаслідок чого порушуються права Скаржника на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію його як учасника, об'єктивне та неупереджене визначення переможця закупівлі.
Згідно пункту 52 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
На підставі вищевказаного та керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (зі змінами),
ПРОШУ:
1.Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області скасувати рішення оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30 травня 2024 року №4 щодо відхилення пропозиції учасника процедури відкритих торгів за предметом закупівлі 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Послуги з виготовлення та внесення до електронного кабінету користувача Єдиної державної системи у сфері будівництва технічних паспортів на нежитлові приміщення) – Товариства з обмеженою відповідальністю «Сарбона Інвестментс» з підстав, передбачених п.п.2 п. 44 Особливостей та пп.1 п. 44 Особливостей.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток №3 Лист-згода з проектом договору та його істотними умовами.pdf 04.06.2024 22:31
- Додаток №2 ВІДОМОСТІ про учасника (1).pdf 04.06.2024 22:31
- Додаток №1 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf 04.06.2024 22:31
- Скарга на рішення.pdf 04.06.2024 22:31
- sign.p7s 04.06.2024 22:32
- рішення від 06.06.2024 № 9900.pdf 06.06.2024 17:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.06.2024 №10576.pdf 19.06.2024 14:09
- рішення від 18.06.2024 № 10576.pdf 20.06.2024 18:17
- Лист_пояснення_ТОВ_САРБОНА_ІНВКСТМЕНТС_скарга_до_АМКУ_від_04_06 10.06.2024 13:57
- ПРОТОКОЛ 3 невідповідностей ТОВ Сарбона Інвестментс тендерна пропозиція 10.06.2024 13:57
- Лист_пояснення_ТОВ_САРБОНА_ІНВКСТМЕНТС_скарга_до_АМКУ_від_04_06 10.06.2024 13:57
- Додаток 3 Проект Договір_послуги_тех_інвентаризації 10.06.2024 13:57
- Додаток 3 Проект Договір_послуги_тех_інвентаризації 10.06.2024 13:57
- ПРОТОКОЛ 3 невідповідностей ТОВ Сарбона Інвестментс тендерна пропозиція 10.06.2024 13:57
- ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ТОВ Сарбона Інвестментс 10.06.2024 13:58
- ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ після виправлення 10.06.2024 13:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.06.2024 22:42
Дата розгляду скарги:
18.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.06.2024 17:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.06.2024 18:18
Дата виконання рішення Замовником:
25.06.2024 14:38
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a4d874271e434e29bf74b1911b4f0f5e
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Нецінові критерії оцінки тендерної пропозиції
Тип порушення:
Нецінові критерії оцінки тендерної пропозиції
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до розділу 5 пункту 2 підпункту 9 тендерної документації, якщо вимога в тендерній документації встановлена декілька разів, учасник/переможець може подати необхідний документ або інформацію один раз.
×
-
Назва доказу:
Тендерна пропозицію від 27 травня 2024 року
-
Повʼязаний документ:
Додаток №1 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
-
-
Назва доказу:
Відомості про учасника
-
Повʼязаний документ:
Додаток №2 ВІДОМОСТІ про учасника (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Лист-згода з проектом договору
-
Повʼязаний документ:
Додаток №3 Лист-згода з проектом договору та його істотними умовами.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області скасувати рішення оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30 травня 2024 року №4 щодо відхилення пропозиції учасника процедури відкритих торгів за предметом закупівлі 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Послуги з виготовлення та внесення до електронного кабінету користувача Єдиної державної системи у сфері будівництва технічних паспортів на нежитлові приміщення) – Товариства з обмеженою відповідальністю «Сарбона Інвестментс» з підстав, передбачених п.п.2 п. 44 Особливостей та пп.1 п. 44 Особливостей.