• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Шини автомобільні

ДК 021:2015: 34352100-0 Шини для вантажних автомобілів (шини 335/80 R20, шини 11 R 22.5). 34351000-2 Шини для транспортних засобів малої тоннажності (шина 175/70 R13, шина 185/65 R14, шина 255/55 R18, шина 235/70 R16, шина 215/65 R16 С, шина 255/70 R16, шина 195/65 R15, шина 235/65 R16 C, шина 255/65 R 16) відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами). З урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 02.03.2022 №178 «Деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану».

Завершена

364 980.27 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 824.90 UAH
Період оскарження: 20.05.2024 15:24 - 25.05.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування переможця.

Номер: 3979d488ffc24a6fb2b7ed0d5a7c6db2
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-20-008906-a.c1
Назва: Вимога про скасування переможця.
Вимога:
Доброго дня. Шановний замовник, вимагаємо скасування обрання переможцем данної закупівлі учасника ФОП НІКОЛАЄВ ОЛЕКСІЙ ГЕННАДІЙОВИЧ, у зв"язку з рядом виявлених недоліків. Відповідно Додатку 2 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, пункт 5, автошина Шина Sportrak SP329 універсальна 335/80 R20 149К /145L Limited Shandong Energy Group Китай, який запропоновано ФОП Ніколаєв, дана шина не має подвійного індексу швидкості та навантаження. Доказ, посилання на сторінку мережі інтернет виробника та додається каталог вирообника. https://www.sportraktire.com/851.html Далі, вимога замовника про наявнісь документів - " необхідні копії сертифікатів якості виробника або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України." Жодного документа представленро не було. На підставі викладеного, просимо скасувати рішення щодо акцептування ФОП Ніколаєв, та перейти до наступного учасника. Сподіваємось на відповідальне ставлення до учасників.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На Ваш запит від 06.06.2024 р. повідомляємо наступне: Стосовно питання першого: Відповідно п. 1 Розділу 1 тендерної документації, тендерну документацію було розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Відповідно п. 37 Особливостей Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно Додатку 2 до тендерної документації Замовником чітко встановлена вимога до предмета закупівлі «індекс навантаження: не менше 149/145». У складі своєї пропозиції учасник надав заповнену та підписану технічну специфікацію, у якій зазначив технічні характеристики запропонованого предмету закупівлі, у т.ч. «індекс навантаження: 149/145». Враховуючи зазначене, технічна специфікація запропонованого учасником товару відповідає вимогам технічної специфікації Замовника, визначеної у тендерній документації. Таким чином, у Замовника немає жодних підстав застосувати абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей і відхилити пропозицію учасника, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, оскільки умовами тендерної документації Замовника не вимагалось надання підтвердження технічних характеристик запропонованого товару від виробника, у т.ч. посилання на сторінки в мережі Інтернет тощо. Слід зазначити, що відповідно умов тендерної документації (п. 2 Розділ 5) Учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Відповідно пп. 2.6., 2.7. Проекту договору, викладеному у Додатку 3 до тендерної документації, Постачальник гарантує якість Товару згідно з вимогами встановленими діючими на території України нормативним документам, що встановлюють вимоги до даного виду Товару та вимогами Замовника відповідно до умов цього Договору. Постачальник повинен забезпечити контроль якості товару, що постачається, а також своєчасну заміну неякісного товару якісним. У разі невідповідності якості Товару вимогам, вказаним в п.2.1.-2.6. Договору, Постачальник зобов'язаний за власний рахунок здійснити заміну такого Товару на якісний, не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акта про заміну неякісного Товару. Стосовно питання другого: Як вже зазначалось раніше, Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно умов технічної специфікації, викладеної у Додатку 2 до тендерної документації, товари, що постачаються повинні мати необхідні копії сертифікатів якості виробника або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України. Тобто, тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання учасником у складі своєї пропозиції копій сертифікатів якості виробника або іншого подібного документу, що підтверджує відповідність товару вимогам, а лише наголошує, що зазначені документи повинні бути надані саме при постачанні товару. Це також чітко зазначено у п. 2.2. Проекту договору, викладеного у Додатку 3 до тендерної документації, а саме: підтвердженням належної якості Товару, що поставляється, є сертифікат та/або декларація відповідності, наданий Постачальником або підприємством-виробником Товару, а також інші документи, що звичайно встановлюють вимоги до даного виду Товару, що постачається за умовами цього Договору та засвідчують якість Товару, які надаються Замовнику разом з Товаром. Тобто документи, що засвідчують якість запропонованого товару, повинні бути надані саме Постачальником, а не учасником процедури закупівлі. Таким чином, у Замовника немає жодних підстав застосувати абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей і відхилити пропозицію учасника, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, враховуючи, що у складі пропозиції учасника відсутні документи, що не вимагались умовами тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно п. 46 особливостей, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації. Оскільки пропозиція ТОВ "ЦЕНТР-ШИНА ГРУП" не розглядалась, а відповідно і не була відхилена, то згідно п.55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Відміна рішення уповноваженої особи про визнання учасника процедури відкритих торгів переможцем процедури закупівлі передбачено лише у разі відмови учасника-переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю або на підставі рішення органу оскарження.
Статус вимоги: Відхилено