• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Віконні блоки, склопакети

Торги не відбулися

299 212.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 992.12 UAH
Період оскарження: 17.05.2024 12:34 - 22.05.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

неправомірне обрання переможця та бездіяльність замовника

Номер: e883e2b1cb154582abf222ac46527745
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-17-005711-a.c3
Назва: неправомірне обрання переможця та бездіяльність замовника
Вимога:
Шановний Замовник , ми вже звертались до Вас з вимогою про : «Відповідно до протоколу Замовника № 173 від 24.06.2024р. Вами була обрана переможною пропозиція ФОП ХАРЧЕНКО СЕРГІЙ ЄВГЕНІЙОВИЧ із ціною 299 000,00 UAH, з ПДВ. Ми, як Учасник закупівлі , не погоджуємось з Вашим рішення, так як пропозиція даного Учасника не відповідає вимогам ТД та підлягає відхиленню з наступних підстав: Відповідно до п.4.1 ТД предметом закупівлі є Віконні блоки та склопакети. Водночас , згідно Додатку 2 ТД «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 13) Гарантійний лист від виробника на гарантійний термін експлуатації та використання товару, за умови дотримання споживачем правил користування не менше 5 років. Виконуючи дану вимогу, Учасник-Переможець у складі своєї пропозиції надав Гарантійний лист (вих.№2105/2 від 21.05.2024р.) від заводу-виробника ПП «Екіпаж», який містить наступну інформацію: «Гарантійний строк на Товар (складові Товару), складає: -5років на збереження цілісності профілю (відсутність прихованих виробничих дефектів); -гарантія на механічну функціональність фурнітури (відсутність прихованих виробничих дефектів): А) І категорія, вікона фурнітура – 5 років (менш навантажена при експлуатації); Б) ІІ категорія, дверна фурнітура – 3роки (значно навантажена при експлуатації, це доводчики, замки, дверні петлі, циліндри); -6місяців на збереження регулювальних параметрів фурнітури; -5 років на герметичність склопакетів (проникнення вологи крізь герметизуючі шари); -2 роки на гумові ущільнювачі (відсутність розтріскувань та відшарування)» (цитата). Таким чином , даний гарантійний лист не відображає інформацію про гарантійний термін САМЕ НА ТОВАР , а відображає гарантійний термін на складові товару. Окрім цього в даному листі конкретизовані випадки на що саме надається гарантія, таким чином відсутні інформація щодо надання гарантійних зобов’язань на : - Підвіконня та відливи, які є складовою товару відповідно до Додатку 2; - Гарантійний термін на ущільнювач складає 2 роки , а умовами ТД вимагалось не менше 5 років; - На склопакети надається гарантія тільки щодо проникнення вологи крізь герметизуючі шари, відсутня інформація про зберігання газу аргону в склопакетах, який є складовою склопакетів у віконних конструкціях; - На гарантію збереження енергозахисного напилення на зовнішньому внутрішньому склі; - На армування профілю, захист від корозії, тощо . - Гарантійний термін на збереження регулювальних параметрів фурнітури складає 6 місяців, а умовами ТД вимагалось не менше 5 років. Таким чином, наданий Учасником-Переможцем даний гарантійний лист не відповідає вимогам Замовника, та відноситься до якісних характеристик предмета закупівлі, а тому не є невідповідністю за п.43 Особливостей. На підставі вищенаведених фактів , вимагаємо, скасувати протокол № 173 від 24.06.2024р. за яким пропозиція ФОП ХАРЧЕНКО СЕРГІЙ ЄВГЕНІЙОВИЧ була визнана переможною, та відхилити дану пропозицію (без надання 24 годин на усунення) , як таку що не відповідає вимогам ТД.» Ви надали наступну відповідь : 1. «Учасник ФОП Харченко С.Є. у складі тендерної пропозиції надав Гарантійний лист (вих.№2105/2 від 21.05.2024р.) від заводу-виробника ПП «Екіпаж», який містить інформацію щодо гарантійних зобов’язань на запропонований товар (складові товару) вих.2105/2 від 21.05.2024 (файл. Гарантійний лист від виробника.pdf).» Таким чином ви підтверджуєте, що Учасник –переможець надав гарантійний лист САМЕ на СКЛАДОВІ ТОВАРУ, а НЕ ТОВАР В ЦІЛОМУ та гарантійний термін на складові товару НЕ СКЛАДАЄ 5 РОКІВ , як вимагалось умовами ТД, що як раз і є підставою для скасування протоколу та в подальшому відхилення такої пропозиції учасника. 2. Далі Ви надаєте відповідь на вимогу: «Металопластикові вікна – основний продукт компанії «Екіпаж», яка виробляє конструкції, що повністю відповідають кліматичним умовам України та пропонує велику кількість рішень з енергозбереження приміщень. Вікна «Екіпаж» не містять шкідливих речовин і є екологічно чистими. Всі готові вироби випускаються на власних виробничих лініях, оснащених найкращим європейським обладнанням. «Екіпаж» – це компанія замкнутого циклу, де Замовник може бути впевненими в скрізному контролі якості на всіх етапах виробництва». Для чого Ви вказуєте цю інформацію не зрозуміло, дана інформація не є предметом спору . 3. Далі Ви надаєте відповідь на вимогу : «Посилання на офіційний сайт виробника, де зазначено гарантію саме на виріб 5 років (https://oknaekipazh.com.ua/pro-kompaniyu/).» З цього приводу : - По-перше ТД конкретно вимагалось надання гарантійного листа від Заводу – виробника про гарантійний термін на товар не менше 5 років, а не посилання на офіційний сайт виробника; - По-друге: в тендерній пропозиції учасника відсутня інформація на посилання на вказаний Вами сайт; - По-третє : на сайте заводу виробника представлений широкий перелік товарів, не тільки вікна металопластикові , а і вікна з алюмінієвих систем, двері, ролети, маркізи, перголи, жалюзі , рулонні штори та інше, тому інформація про надання гарантійного терміну на товар 5 років не підтверджує , що гарантія 5 років складає саме на вікна металопластикові, а також на САМЕ на ЦІ ВІКНА ЯКІ ЗАПРОПОНУВАВ УЧАСНИК-переможець. Ціллю вимоги про надання гарантійного листа від заводу-виробника була саме підтвердження заводом-виробником ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ ДЛЯ КОНКРЕТНОЇ ЗАКУПІВЛІ. Окрім того на гарантійному листі містяться підпис та печатка, що говорить про юридичну значимість документа та відповідальність . А інформація на сайті виробника не несе за собою ніяких правових підстав. 4. Далі Ви надаєте відповідь на вимогу : «Постановою КМУ №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. встановлені виключні підстави як для відхилення учасника, так і для відхилення переможця процедури закупівлі відповідно до пункту 44. З огляду на вище наведені норми, вбачається, що замовник за результатами розгляду тендерної пропозиції визначає переможця процедури закупівлі, або ж відхиляє тендерну пропозицію учасника закупівлі, проте зазначені норми не передбачають можливості повторної кваліфікації того самого учасника, щодо якого замовником уже прийнято рішення. Тобто після того як замовник визначив учасника переможцем закупівлі, такий замовник не може змінити своє рішення, наприклад, ще раз переглянувши тендерну пропозицію переможця та відхиливши його або надавши 24 години на усунення невідповідностей, окрім виконання рішення органу оскарження.» З цього приводу: Відповідно до діючого законодавства Постанови КМУ №1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі» саме при подачі іншими Учасниками вимог на неправомірність дій чи бездіяльність Замовник, уповноважена особа розглядає такі вимоги та приймає рішення по суті. І якщо дана вимога є правомірною, то даним рішенням скасовується попередній протокол чи рішення про визнання Учасника-переможцем (при чому така технічна можливість у Замовника є). Твердження , що Замовник не може змінити своє рішення, окрім виконання рішення органу оскарження є ХИБНИМ та не відповідає дійсності. Може Замовник плутає з відсутністю технічної можливості у випадку коли він відхиляє пропозицію учасника помилково, а потім не має можливості на перегляд заново його пропозиції та зміну свого рішення? ОТЖЕ , ЗАМОВНИК у наданій відповіді підтвердив, що наданий гарантійний лист Учасником переможцем не відповідає вимогам ТД, але ж всупереч цьому відмовився скасовувати своє рішення по вигаданим причинам. Повторно вимагаємо , скасувати рішення щодо обрання Учасника-переможцем та відхилити в подальшому дану пропозицію Учасника, як таку що не відповідає вимогам ТД. У разі ігнорування даної вимоги, чи надання необґрунтованої відповіді, ми будемо вимушені звернутись до АМКУ з відповідною скаргою та ДАСУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Пропозиція Учасника-переможця буде відхилена
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

неправомірне обрання переможця

Номер: 3357ffee84d8452d85e5b7ed661a7b9f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-17-005711-a.b2
Назва: неправомірне обрання переможця
Вимога:
Відповідно до протоколу Замовника № 173 від 24.06.2024р. Вами була обрана переможною пропозиція ФОП ХАРЧЕНКО СЕРГІЙ ЄВГЕНІЙОВИЧ із ціною 299 000,00 UAH, з ПДВ. Ми, як Учасник закупівлі , не погоджуємось з Вашим рішення, так як пропозиція даного Учасника не відповідає вимогам ТД та підлягає відхиленню з наступних підстав: Відповідно до п.4.1 ТД предметом закупівлі є Віконні блоки та склопакети. Водночас , згідно Додатку 2 ТД «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 13) Гарантійний лист від виробника на гарантійний термін експлуатації та використання товару, за умови дотримання споживачем правил користування не менше 5 років. Виконуючи дану вимогу, Учасник-Переможець у складі своєї пропозиції надав Гарантійний лист (вих.№2105/2 від 21.05.2024р.) від заводу-виробника ПП «Екіпаж», який містить наступну інформацію: «Гарантійний строк на Товар (складові Товару), складає: -5років на збереження цілісності профілю (відсутність прихованих виробничих дефектів); -гарантія на механічну функціональність фурнітури (відсутність прихованих виробничих дефектів): А) І категорія, вікона фурнітура – 5 років (менш навантажена при експлуатації); Б) ІІ категорія, дверна фурнітура – 3роки (значно навантажена при експлуатації, це доводчики, замки, дверні петлі, циліндри); -6місяців на збереження регулювальних параметрів фурнітури; -5 років на герметичність склопакетів (проникнення вологи крізь герметизуючі шари); -2 роки на гумові ущільнювачі (відсутність розтріскувань та відшарування)» (цитата). Таким чином , даний гарантійний лист не відображає інформацію про гарантійний термін САМЕ НА ТОВАР , а відображає гарантійний термін на складові товару. Окрім цього в даному листі конкретизовані випадки на що саме надається гарантія, таким чином відсутні інформація щодо надання гарантійних зобов’язань на : - Підвіконня та відливи, які є складовою товару відповідно до Додатку 2; - Гарантійний термін на ущільнювач складає 2 роки , а умовами ТД вимагалось не менше 5 років; - На склопакети надається гарантія тільки щодо проникнення вологи крізь герметизуючі шари, відсутня інформація про зберігання газу аргону в склопакетах, який є складовою склопакетів у віконних конструкціях; - На гарантію збереження енергозахисного напилення на зовнішньому внутрішньому склі; - На армування профілю, захист від корозії, тощо . - Гарантійний термін на збереження регулювальних параметрів фурнітури складає 6 місяців, а умовами ТД вимагалось не менше 5 років. Таким чином, наданий Учасником-Переможцем даний гарантійний лист не відповідає вимогам Замовника, та відноситься до якісних характеристик предмета закупівлі, а тому не є невідповідністю за п.43 Особливостей. На підставі вищенаведених фактів , вимагаємо, скасувати протокол № 173 від 24.06.2024р. за яким пропозиція ФОП ХАРЧЕНКО СЕРГІЙ ЄВГЕНІЙОВИЧ була визнана переможною, та відхилити дану пропозицію (без надання 24 годин на усунення) , як таку що не відповідає вимогам ТД. У разі ігнорування даної вимоги, чи надання необґрунтованої відповіді, ми будемо вимушені звернутись до АМКУ з відповідною скаргою
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Учасник ФОП Харченко С.Є. у складі тендерної пропозиції надав Гарантійний лист (вих.№2105/2 від 21.05.2024р.) від заводу-виробника ПП «Екіпаж», який містить інформацію щодо гарантійних зобов’язань на запропонований товар (складові товару) вих.2105/2 від 21.05.2024 (файл. Гарантійний лист від виробника.pdf). Металопластикові вікна – основний продукт компанії «Екіпаж», яка виробляє конструкції, що повністю відповідають кліматичним умовам України та пропонує велику кількість рішень з енергозбереження приміщень. Вікна «Екіпаж» не містять шкідливих речовин і є екологічно чистими. Всі готові вироби випускаються на власних виробничих лініях, оснащених найкращим європейським обладнанням. «Екіпаж» – це компанія замкнутого циклу, де Замовник може бути впевненими в скрізному контролі якості на всіх етапах виробництва. Посилання на офіційний сайт виробника, де зазначено гарантію саме на виріб 5 років (https://oknaekipazh.com.ua/pro-kompaniyu/). Постановою КМУ №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. встановлені виключні підстави як для відхилення учасника, так і для відхилення переможця процедури закупівлі відповідно до пункту 44. З огляду на вище наведені норми, вбачається, що замовник за результатами розгляду тендерної пропозиції визначає переможця процедури закупівлі, або ж відхиляє тендерну пропозицію учасника закупівлі, проте зазначені норми не передбачають можливості повторної кваліфікації того самого учасника, щодо якого замовником уже прийнято рішення. Тобто після того як замовник визначив учасника переможцем закупівлі, такий замовник не може змінити своє рішення, наприклад, ще раз переглянувши тендерну пропозицію переможця та відхиливши його або надавши 24 години на усунення невідповідностей, окрім виконання рішення органу оскарження.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Відхилено
КЕП

неправомірне відхилення пропозиції учасника

Номер: e09990d02088472e8307fe82710413ea
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-17-005711-a.c1
Назва: неправомірне відхилення пропозиції учасника
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 18.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.06.2024 16:19
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 21.06.2024 10:55
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО", КАСЯН ВАДИМ 380969659618 tov-umb2023@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 2fbc8db01b2447b8a507313b7590fc9d
Заголовок пункту скарги: порушення п.43 Особливостей, ненадання 24 годин
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" (далі – Скаржник), як учасник закупівлі не погоджується з таким рішенням Замовника , так як відхиливши пропозицію Скаржника, Замовник порушив діюче законодавство, а саме:
1. Дійсно відповідно до Додатку 1 до ТД Учасник для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», а саме: наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), повинен надати, зокрема, інформацію в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням номеру та дати укладення договору, предмету договору; назви та адреси замовника, його коду за ЄДРПОУ, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи цього замовника та інформації про виконання учасником зобов'язань за договором (виконано у повному обсязі) і номеру та дати видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) виконаних робіт (наданих послуг), що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі. Скаржником була надана відповідна довідка в якій дійсно відсутній вираз «виконано у повному обсязі», але ж за вимогами ТД довідка витребувалась в довільній формі , так Скаржником надана таблиця в якій вказаний вираз : «Документи , що підтверджують виконання договору», який підтверджує про виконання договору в повному обсязі. Окрім того вимогами даного додатку не було встановлено конкретної вимоги про наявність вказаного виразу в довідки учасника. На підтвердження виконання аналогічних договорів Скаржником у ЕСЗ були завантажені відповідні документи (видаткові накладні та відгуки), які підтверджують факт повного виконання.
Водночас, відповідно до п.43 Особливостей : «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Так як інформація , що знаходиться у довідці про виконання аналогічних договорів не відноситься до інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, то невідповідність наданої в ній інформації підпадає саме під норму п.43 Особливостей, тобто Замовник зобов’язаний був надати Скаржнику 24 години на виправлення цих невідповідностей.
2. Відповідно до вимог п.п. 2 п. 4. Інша інформація Додатку 1 до ТД необхідно було надати інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.
Скаржник у складі своєї тендерної пропозиції завантажив в ЕСЗ (файл. описи+код доступу.pdf), який містить в собі два описи :
- Опис документів що подавались для реєстрації підприємства Скаржника із вказаним кодом доступу 325698207653 (який вказаний у верхньому лівому куту) та за яким можна перевірити перелічені в опису документи
- Опис документів , які виправлялись реєстратором із вказаним кодом доступу 153642855025 (який вказаний у верхньому лівому куту) та за яким можна перевірити вказані в описі виправлення.
Замовник, з невідомих причин чомусь не побачив ці кода доступу на вказаних документах.
Водночас, відповідно до п.43 Особливостей : «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Так як інформація , що перевіряється за кодом доступу не відноситься до інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, то відсутність даних документів підпадає саме під норму п.43 Особливостей, тобто Замовник зобов’язаний був надати Скаржнику 24 години на виправлення цих невідповідностей.
3. Дійсно Скаржник у складі тендерної пропозиції надав помилково Гарантійний лист вих. №1803/1 від 18.03.2024 (файл. 136 Гарантійний лист 180324.pdf), який містить інформацію Відповідно до п. 12 Додатку 2 до тендерної документації, учасник повинен надати:
Лист від виробника, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією. Лист повинен включати в себе: номер оголошення закупівлі, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі.
Відповідно до п. 12 Додатку 2 ТД, учасник повинен надати:
Лист від виробника, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією. Лист повинен включати в себе: номер оголошення закупівлі, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі.
Але ж відповідно до п.43 Особливостей : «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Так як інформація , що відображена в наданій Скаржником довідці : «що не відповідає номеру оголошення закупівлі, назві предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, адресований іншому Замовнику та має дату 18.03.2024, тобто до початку оголошення про проведення закупівлі Замовника» не відноситься до інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, то відсутність даних документів підпадає саме під норму п.43 Особливостей, тобто Замовник зобов’язаний був надати Скаржнику 24 години на виправлення цих невідповідностей. Дана позиція підтверджується рішеннями АМКУ №10422-р/пк-пз від 11.07.2023р. та №9146-р/пк-пз від 24.05.2024р., №4622-р/пк-пз від 13.03.2024р.
4. Так дійсно Скаржник надав у складі тендерної пропозиції Гарантійний лист, в якому зазначені Гарантійні зобов’язання 5 років (60 місяців) від Учасника (файл. ГАРАНТІЙНИЙ 5 років.pdf)
Але ж відповідно до п.43 Особливостей : «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Так як інформація , що про надавача гарантійного листа не відноситься до інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, то дана невідповідність підпадає саме під норму п.43 Особливостей, тобто Замовник зобов’язаний був надати Скаржнику 24 години на виправлення цих невідповідностей. Дана позиція підтверджується рішеннями АМКУ №10422-р/пк-пз від 11.07.2023р. та №9146-р/пк-пз від 24.05.2024р., №4622-р/пк-пз від 13.03.2024р.
5. Так дійсно Скаржник надав у складі тендерної пропозиції Довідку (файл. 136 Довідка розрахунок.pdf), в якій розрахунки коефіцієнту опору теплопередачі розраховані безпосередньо Учасником, а не виробником товару.
Але ж відповідно до п.43 Особливостей : «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Так як інформація , що про надавача гарантійного листа не відноситься до інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, то дана невідповідність підпадає саме під норму п.43 Особливостей, тобто Замовник зобов’язаний був надати Скаржнику 24 години на виправлення цих невідповідностей. Дана позиція підтверджується рішеннями АМКУ №10422-р/пк-пз від 11.07.2023р. та №9146-р/пк-пз від 24.05.2024р., №4622-р/пк-пз від 13.03.2024р.
Вказані Замовником невідповідності не є технічними або якісними характеристиками. Окрім того виправлення вказаних Замовником не відповідностей не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника