-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Деревина.
Завершена
200 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 002.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 002.00 UAH
Період оскарження:
16.05.2024 15:27 - 22.05.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Про усунення невідповідності в документах, що подані Переможцем процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
Номер:
35f19a3089cd435fbc27db9084caabb5
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-16-008917-a.b1
Назва:
Про усунення невідповідності в документах, що подані Переможцем процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
Вимога:
В тендерній документації по процедурі відкриті торги (з особливостями) предмет закупівлі: «ДК 021:2015:03410000-7 – Деревина» додаток 2 до тендерної документації, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, пункт 6, сторінка 28, абзац 2 вказана Вимога Замовником: «На підтвердження права займатися транспортуванням лісопродукції постачальник повинен надати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (транспортування лісу) або декларацію відповідності матеріально-технічної бази, вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки(транспортування лісу)». Тобто необхідно надати дозвіл або декларацію на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Єдиним документом який регулює видачу цих документів та встановлює зразок є постанова КМ України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 Про затвердження Порядку видачі дозволів …, згідно постанови Спеціальний дозвіл на спеціальне використання лісових ресурсів (лісорубний квиток) не є дозволом на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Учасником ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО СЛОВЕЧАНСЬКИЙ ЛІСГОСП в складі тендерної пропозиції надано Спеціальний дозвіл на спеціальне використання лісових ресурсів (лісорубний квиток).
За вимогою Замовника повинно було надати дозвіл або декларацію на виконання робіт підвищеної небезпеки, які не надані, рахую що Учасника ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО СЛОВЕЧАНСЬКИЙ ЛІСГОСП визнано Переможцем незаконно, пропоную визнання Переможцем ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО СЛОВЕЧАНСЬКИЙ ЛІСГОСП скасувати, приступити до розгляду (кваліфікації) інших Учасників, у яких декларація відповідності матеріально-технічної бази, вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки(транспортування лісу) в складі тендерних документів присутня.
Замовник повинен діяти виключно згідно вимог постанови кабінету міністрів України Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель… пункт 43 про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель …, абзац 2 Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол про відміну №10.docx 04.06.2024 16:09
- Протокольне рішення уповноваженої особи від 04.06.2024 року - Розгляд вимоги (1).doc 04.06.2024 16:23
Дата подачі:
31.05.2024 18:47
Вирішення:
Правові та економічні засади здійснення закупівлі в умовах воєнного стану визначені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі за текстом – Особливості).
Відповідно до абз.1 п.3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Принципи, за якими здійснюються публічні закупівлі, визначені статтею 5 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Так, зокрема відповідно до п.46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
У разі, коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Усі інші скарги та вимоги учасників процедури закупівлі, що подаються після розгляду тендерних пропозицій, відповідно до п.55 Особливостей, мають подаватися з дотриманням вимог статті 18 Закону та з урахуванням Особливостей, зокрема шляхом подання відповідної скарги до Антимонопольного комітету України.
Отже, враховуючи викладене, вважаю, що вимога Фізичної особи – підприємця Лукʼяненко Юлії Вадимівни щодо закупівлі - Деревина підлягає відхиленню, як така, що не відповідає ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п. 55,56,59 Особливостей.
Статус вимоги:
Відхилено