-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Паливо у роздріб через мережу АЗС на території України, для потреб ДПСЗ (Кіровоградський ОВСЗ)
Завершена
451 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 258.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 258.00 UAH
Період оскарження:
16.05.2024 14:52 - 24.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Визначення переможцем Учасника згідно Протоколу № У- 87/02-оц від 29.05.2024 р.
Номер:
f13784c37d6347f7b6bc076653891ea2
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-16-008118-a.b1
Назва:
Визначення переможцем Учасника згідно Протоколу № У- 87/02-оц від 29.05.2024 р.
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Копія статуту.pdf 03.06.2024 17:39
- ТЕХ КРОПИВНИЦЬКИЙ.pdf 03.06.2024 17:39
- не рф (2).pdf 03.06.2024 17:39
- Скарга_03_06_2024_на визначення переможця Замовником UA-2024-05-16-008118-a.docx 03.06.2024 17:39
- Скарга_03_06_2024_на визначення Переможцем ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ Кіровоград.pdf 03.06.2024 17:39
- Не РФ.pdf 03.06.2024 17:39
- Зразки БРСМ+УКРНАФТА.pdf 03.06.2024 17:39
- Лист1 (6).pdf 03.06.2024 17:39
- Гарантійний термін дії.pdf 03.06.2024 17:39
- 03 Намір укласти договір.doc 03.06.2024 17:39
- 02 Протокольне УО оцінка та намір – копія.docx 03.06.2024 17:39
- sign.p7s 03.06.2024 17:41
- Протокол 87 скасування рівшення УО.pdf 05.06.2024 08:56
- Лист АМКУ 87.pdf 05.06.2024 08:56
- Скасування рішення Протокольне УО.docx 05.06.2024 08:56
- Лист №87 УО ДПСЗ на АМКУ щодо скарги.docx 05.06.2024 08:56
- Протокол № У-87.2-оц.docx 07.06.2024 15:09
- Лист ДПСЗ на АМКУ щодо скарги.docx 07.06.2024 15:09
- Протокол № У-87-3-скасування.docx 07.06.2024 15:09
- Лист Євро Смарт Пауер.pdf 07.06.2024 15:09
- Протокол № У-87.3-скасування.pdf 07.06.2024 15:09
- Лист ДПСЗ на АМКУ щодо скарги.pdf 07.06.2024 15:11
- Вимога усунення невідповідності Кропивницький пальне.docx 07.06.2024 15:11
- Вимога усунення.pdf 07.06.2024 15:11
- Протокол № У-87.2-оц.pdf 07.06.2024 15:11
- Лист2 ДПСЗ на АМКУ щодо скарги.pdf 21.06.2024 08:50
- Протокол № У-87-03.1-скасування.pdf 21.06.2024 08:50
- рішення від 05.06.2024 № 9809.pdf 05.06.2024 16:14
- інформація про резолютивну частину рішення від 18.06.2024 № 10540.pdf 19.06.2024 14:23
- рішення від 18.06.2024 № 10540.pdf 20.06.2024 18:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.06.2024 19:39
Дата розгляду скарги:
18.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.06.2024 16:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.06.2024 18:02
Дата виконання рішення Замовником:
21.06.2024 08:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником усунено порушення зазначені в скарзі та рішенні АМКУ
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5783e909d98f4034b702dce2be6047ad
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне Визначення переможцем Учасника згідно Протоколу № № У- 87/02-оц від 29.05 . 2024 р.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Неправомірне визначення переможця закупівлі ТОВ "ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП". Скаржник вважає, що Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. пропозиція Переможця підлягала відхиленню з підстав підстав абз. 5 ч. 2 п. 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Переможця, як учасника, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. пропозиція Учасника/Переможця підлягає відхиленню з підстав абз.2 ч. 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Опис суті пункту скарги:
1. Про невідповідність пропозиції учасника закупівлі:
1.1. Скаржник вважає, що Замовник не мав права приймати Оскаржуване рішення, оскільки пропозиція Учасника підлягала відхиленню з підстав абз. 5 ч. 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Переможця не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
В частині 1 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у п. 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації у форматі pdf, які мають бути відкриті для загального доступу (не містити паролів), назва кожного документа повинна відповідати змісту інформації, що надається в них, документи рекомендується розміщувати в порядку зазначеному в Тендерній документації.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у Додатку 4 до Тендерної документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
В пункті 11 Додатку 4 до тендерної документації визначено надання Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції, серед яких: 11. Статут підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги;
За таких умов тендерної документації та Додатку № 4 неї, встановлено необхідність надання додатково до Статуту - Опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративних послуг оскільки Статут підприємства чи зміни до нього зареєстрований після 01.01.2016 року.
Учасником ТОВ «ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП» у складі пропозиції було надано наступні документи:
- «Статут ГОГ 10.11.20.pdf» та «Копія статуту.pdf»:
Статут Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП», який Затверджений Протоколом Загальних зборів Учасників ТОВ «ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП» № 1 від 06.11.2020 року, а отже відповідний Статут зареєстрований після 01.01.2016 року, що свідчить про підставу надання Учасником у складі пропозиції на відповідність вимоги Замовника у пункті 11 Додатку № 4 до тендерної документації опису реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги.
З урахуванням того, що Статут ТОВ «ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП» зареєстровано № 1 від 06.11.2020 року, а отже після 01.01.2016 року, наявна необхідність надання у складі пропозиції Опису реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги, що свідчить про невідповідність пропозиції учасника вимогам тендерної документації.
Однак, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП» не містить Опису реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги.
За таких обставин, пропозиція Переможця підлягала відхиленню з підстав підстав абзацу 5 частини 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Переможця, як учасника, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
1.2. Скаржник вважає, що Замовник не мав права приймати Оскаржуване рішення, оскільки пропозиція Учасника підлягала відхиленню з підстав абз. 5 ч. 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Переможця не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
В частині 1 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у п. 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації у форматі pdf, які мають бути відкриті для загального доступу (не містити паролів), назва кожного документа повинна відповідати змісту інформації, що надається в них, документи рекомендується розміщувати в порядку зазначеному в Тендерній документації.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у Додатку 4 до Тендерної документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
В пункті 3 Додатку 4 до тендерної документації визначено надання Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції, серед яких: 3. Інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламської Республіки Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
Учасником ТОВ «ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП» у складі пропозиції було надано наступні документи:
- «не рф (2).pdf» та «Не РФ.pdf»:
Надані Учасником ТОВ «ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП» Гарантійні листи у зазначених вище файлах не містять підтвердження наданням учасником інформації на вимогу п. 3 Додатку № 4 до тендерної документації, в частині відсутності інформації, що:
- учасник процедури закупівлі не є юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Ісламської Республіки Іран;
- учасник процедури закупівлі не є юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Ісламської Республіки Іран;
- учасник процедури закупівлі не є громадянин Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів;
- учасник процедури закупівлі не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран.
За таких обставин, пропозиція Переможця підлягала відхиленню з підстав підстав абзацу 5 частини 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Переможця, як учасника, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
1.1. Скаржник вважає, що Замовник не мав права приймати Оскаржуване рішення, оскільки пропозиція Учасника підлягала відхиленню з підстав абз. 5 ч. 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Переможця не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
В частині 1 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у п. 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації у форматі pdf, які мають бути відкриті для загального доступу (не містити паролів), назва кожного документа повинна відповідати змісту інформації, що надається в них, документи рекомендується розміщувати в порядку зазначеному в Тендерній документації.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у Додатку 4 до Тендерної документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
В пункті 11 Додатку 4 до тендерної документації визначено надання Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції, серед яких: 11. Статут підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги;
За таких умов тендерної документації та Додатку № 4 неї, встановлено необхідність надання додатково до Статуту - Опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративних послуг оскільки Статут підприємства чи зміни до нього зареєстрований після 01.01.2016 року.
Учасником ТОВ «ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП» у складі пропозиції було надано наступні документи:
- «Статут ГОГ 10.11.20.pdf» та «Копія статуту.pdf»:
Статут Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП», який Затверджений Протоколом Загальних зборів Учасників ТОВ «ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП» № 1 від 06.11.2020 року, а отже відповідний Статут зареєстрований після 01.01.2016 року, що свідчить про підставу надання Учасником у складі пропозиції на відповідність вимоги Замовника у пункті 11 Додатку № 4 до тендерної документації опису реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги.
З урахуванням того, що Статут ТОВ «ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП» зареєстровано № 1 від 06.11.2020 року, а отже після 01.01.2016 року, наявна необхідність надання у складі пропозиції Опису реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги, що свідчить про невідповідність пропозиції учасника вимогам тендерної документації.
Однак, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП» не містить Опису реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги.
За таких обставин, пропозиція Переможця підлягала відхиленню з підстав підстав абзацу 5 частини 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Переможця, як учасника, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
1.2. Скаржник вважає, що Замовник не мав права приймати Оскаржуване рішення, оскільки пропозиція Учасника підлягала відхиленню з підстав абз. 5 ч. 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Переможця не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
В частині 1 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у п. 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації у форматі pdf, які мають бути відкриті для загального доступу (не містити паролів), назва кожного документа повинна відповідати змісту інформації, що надається в них, документи рекомендується розміщувати в порядку зазначеному в Тендерній документації.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у Додатку 4 до Тендерної документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
В пункті 3 Додатку 4 до тендерної документації визначено надання Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції, серед яких: 3. Інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламської Республіки Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
Учасником ТОВ «ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП» у складі пропозиції було надано наступні документи:
- «не рф (2).pdf» та «Не РФ.pdf»:
Надані Учасником ТОВ «ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП» Гарантійні листи у зазначених вище файлах не містять підтвердження наданням учасником інформації на вимогу п. 3 Додатку № 4 до тендерної документації, в частині відсутності інформації, що:
- учасник процедури закупівлі не є юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Ісламської Республіки Іран;
- учасник процедури закупівлі не є юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Ісламської Республіки Іран;
- учасник процедури закупівлі не є громадянин Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів;
- учасник процедури закупівлі не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран.
За таких обставин, пропозиція Переможця підлягала відхиленню з підстав підстав абзацу 5 частини 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Переможця, як учасника, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
×
-
Назва доказу:
статут Учасника
-
Повʼязаний документ:
Копія статуту.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол визначення переможцем процедури закупівлі
-
Повʼязаний документ:
02 Протокольне УО оцінка та намір – копія.docx
-
-
Назва доказу:
не містять підтвердження наданням учасником інформації на вимогу п. 3 Додатку № 4 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
не рф (2).pdf
-
-
Назва доказу:
не містять підтвердження наданням учасником інформації на вимогу п. 3 Додатку № 4 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Не РФ.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 3 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ скасувати рішення про визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП" переможцем процедури закупівлі — Паливо у роздріб через мережу АЗС на території України, для потреб ДПСЗ (Кіровоградський ОВСЗ) код ДК 021:2015 ДК021-2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-16-008118-a.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
ed323cd747e74f26ac2bbd5fbcaa0494
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне Визначення переможцем Учасника згідно Протоколу № № У- 87/02-оц від 29.05 . 2024 р.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Неправомірне визначення переможця закупівлі ТОВ "ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП". Скаржник вважає, що Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. пропозиція Переможця підлягала відхиленню з підстав підстав абз. 5 ч. 2 п. 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Переможця, як учасника, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. пропозиція Учасника/Переможця підлягає відхиленню з підстав абз.2 ч. 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Опис суті пункту скарги:
2. Про підставу відхилення пропозиції Учасника закупівлі:
Скаржник вважає, що Пропозиція Переможця підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 частини 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 12.10.2022 року № 1178.
В частині 6 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно Додатку 3 до Тендерної документації).
В Додатку № 3 до тендерної документації визначено Технічну специфікацію:
Найменування Покупця Предмет закупівлі Кількість,
літрів Відповідність технічним стандартам
ДПСЗ (Кіровоградський ОВСЗ) Бензин А-95 (Євро 5-Е5) 4 000 ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови»
Дизельне паливо (Євро 5-В0) - ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне. Євро. Технічні умови»
Газ автомобільний - ДСТУ EN 589:2017 Палива автомобільні. Газ нафтовий скраплений. Технічні вимоги та методи контролювання
Бензин А-92 (Євро 5-Е5) 4 000 ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови»
2.1. В пункті 1.1. Додатку № 3 до тендерної документації визначено 1.1. Придбання палива буде здійснюватися Замовником на умовах отримання Покупцем палива за паливними картками та талонами на відповідних АЗС.
2. Учасник має підтвердити наявність розвиненої мережі власних, орендованих та/або партнерських стаціонарних автозаправних станцій (далі - АЗС) по території України (області) – надати перелік, з обов’язковою наявністю не менше однієї АЗС на відстані не більше 10 км від місця дислокації транспорту Замовника (м. Кропивницький, вул. Гоголя, 72) , яка має можливість заправляти всіма видами пального, відповідно до предмета закупівлі.
Перелік вказаних АЗС подається Учасником у «Тендерній пропозиції» з зазначенням назви АЗС або бренду, виду пального на АЗС та адрес їх розташування (Орієнтовна форма Переліку АЗС додається):Також визначена орієнтовна форма Переліку АЗС Постачальника:
Перелік АЗС Постачальника
(орієнтовна форма)
№ Найменування Покупця Назви населених пунктів та адреси місць дислокації автотранспорту Покупця Вид палива (так/ні ; +/-) Найменування та адреса АЗС
Відстань між АЗС та місцем дислокації автотранспортних засобів Покупця (км)
ДП Євро 5-В0 Газ А-92-Євро 5-Е5 А-95-Євро 5-Е5
1.
2.
…
Примітка: До переліку АЗС Постачальника також відносяться інші АЗС по території України, які зазначені на сайті … __(зазначити)__
Звертаємо увагу Комісії при розгляді Технічної специфікації, наданої Учасником ТОВ «ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП» на виконання вимог тендерної документації, що згідно визначених в пункті 2 Технічної специфікації умов, учасник має підтвердити наявність АЗС та надати перелік АЗС, на яких наявна можливість заправлятись всіма видами пального, відповідно до предмету закупівлі, а отже:
Бензином А-95 (Євро 5-Е5)
Бензином А-92 (Євро 5-Е5)
Також, Перелік вказаних АЗС подається Учасником у «Тендерній пропозиції» з зазначенням назви АЗС або бренду, виду пального на АЗС та адрес їх розташування.
Учасником ТОВ «ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП» на виконання вимоги пунктом 3 Додатку № 4 до тендерної документації в частині надання Технічної специфікації та підтвердження наявності АЗС за місцерозташуванням визначеним Додатком № 3 до ТД, надано у файлі:
- «ТЕХ КРОПИВНИЦЬКИЙ.pdf»
Технічну специфікацію Учасника, відповідно до якої ТОВ «ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП» зазначає знаком «-» інформацію про відсутність Бензину А-92 на АЗС БРСМ-нафта за адресами: м. Кропивницький, вул. Салтикова-Щедріна, 1Б, що знаходиться на відстані 4,5 км від місця дислокації транспорту Замовника (м. Кропивницький, вул. Гоголя, 72) та м м. Кропивницький, вул. Полтавська, 69, що знаходиться на відстані 2,7 км від місця дислокації транспорту Замовника (м. Кропивницький, вул. Гоголя, 72).
Варто звернути увагу, що зазначення адрес розташування відповідних АЗС визначається вимогами Замовника згідно Додатку № 3 до тендерної документації.
Тобто, пропозиція учасника не відповідає вимогам Технічної специфікації в частині наявності можливість заправлятись всіма видами пального, відповідно до предмету закупівлі, а саме Бензином А-92 (Євро 5-Е5), оскільки самим учасником зазначено позначка «-» що свідчить про відсутність палива на АЗС.
Також таку інформацією Скаржник може підтвердити Листом № 7 від 03.06.2024 року від власника мережі АЗС БРСМ-нафта, який повідомляє, що АЗС відповідної мережі не здійснює продаж Бензину А92, а тому числі за адресами місцерозташування:
- м. Кропивницький, вул. Салтикова-Щедріна, 1Б
- м. Кропивницький, вул. Полтавська, 69.
Варто звернути увагу на той факт, що Замовником встановлену умову у пункті 5 Додатку № 4 до тендерній документації, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: заповнена та підписана технічна специфікація та документи зазначені в додатку 3 до ТД.
За таких обставин, пропозиція Учасника/Переможця підлягає відхиленню з підстав абз.2 ч. 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
2.2. В пункті 3 та пункті 5 Додатку № 3 до тендерної документації визначено:
3. У складі пропозиції учасник повинен надати скан-копію(ї) зразка карток на пальне (талонів) (бланки – дозволи, штрих-картки) на всі АЗС, на яких можливо отримати паливо, що вимагається Замовником згідно специфікації. Назва бренду нанесеного на картках на пальне (талонах) повинна відповідати назві бренду мережі АЗС, на яких можливо отримати паливо. Термін дії карток на пальне (талонів) повинен бути не меншим як 12 місяців з моменту їх реалізації замовнику.
5. Термін дії талонів повинен бути не менше 12 місяців з дати поставки відповідної партії талонів Замовнику. У разі закінчення терміну строку дії невикористаних Замовником талонів, Учасник у будь-який час повинен обміняти ці талони на аналогічні з незакінченим строком дії без додаткової за це оплати Замовником або продовжити термін використання наявних у Замовника талонів на період дії договору.
Учасником ТОВ «ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП» на виконання вимоги в частині 6 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції яка передбачає, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно Додатку 3 до Тендерної документації), надано у файлі:
- «Зразки БРСМ+УКРНАФТА.pdf» та «Гарантійний термін дії.pdf»
Гарантійний лист Учасника, що термін дії талонів не менше 12 місяців з дати поставки відповідної партії Замовнику та надає зразки талонів мережі БРСМ-нафта.
Скаржник може підтвердити надання недостовірної інформації Учасником та такої, що не відповідає вимогам Технічної специфікації відповідно до Листа № 7 від 03.06.2024 року від власника мережі АЗС БРСМ-нафта, який повідомляє, що термін дії талонів на Бензин А95, Газ, Дизельне паливо мережі АЗС БРСМ-нафта - становить 6 місяців з дати продажу відповідних талонів, для здійснення заправки по всій території України, в тому числі у місті Кропивницький за наступними адресами:
- м. Кропивницький, вул. Салтикова-Щедріна, 1Б
- м. Кропивницький, вул. Полтавська, 69
Варто звернути увагу, що зазначення адрес розташування відповідних АЗС визначається вимогами Замовника згідно Додатку № 3 до тендерної документації.
Тобто, пропозиція учасника не відповідає вимогам Технічної специфікації в частині Терміну дії талонів, який повинен бути не меншим як 12 місяців з моменту їх реалізації замовнику та з дати поставки відповідної партії талонів Замовнику, про що свідчить Лист від власника мережі АЗС БРСМ нафта та згідно інформації опублікованої на сайті за посиланням https://brsm-nafta.com/ , який становить у мережі АЗС БРСМ-нафта 6 місяців.
За таких обставин, пропозиція Учасника/Переможця підлягає відхиленню з підстав абз.2 ч. 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Скаржник вважає, що Пропозиція Переможця підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 частини 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 12.10.2022 року № 1178.
В частині 6 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно Додатку 3 до Тендерної документації).
В Додатку № 3 до тендерної документації визначено Технічну специфікацію:
Найменування Покупця Предмет закупівлі Кількість,
літрів Відповідність технічним стандартам
ДПСЗ (Кіровоградський ОВСЗ) Бензин А-95 (Євро 5-Е5) 4 000 ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови»
Дизельне паливо (Євро 5-В0) - ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне. Євро. Технічні умови»
Газ автомобільний - ДСТУ EN 589:2017 Палива автомобільні. Газ нафтовий скраплений. Технічні вимоги та методи контролювання
Бензин А-92 (Євро 5-Е5) 4 000 ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови»
2.1. В пункті 1.1. Додатку № 3 до тендерної документації визначено 1.1. Придбання палива буде здійснюватися Замовником на умовах отримання Покупцем палива за паливними картками та талонами на відповідних АЗС.
2. Учасник має підтвердити наявність розвиненої мережі власних, орендованих та/або партнерських стаціонарних автозаправних станцій (далі - АЗС) по території України (області) – надати перелік, з обов’язковою наявністю не менше однієї АЗС на відстані не більше 10 км від місця дислокації транспорту Замовника (м. Кропивницький, вул. Гоголя, 72) , яка має можливість заправляти всіма видами пального, відповідно до предмета закупівлі.
Перелік вказаних АЗС подається Учасником у «Тендерній пропозиції» з зазначенням назви АЗС або бренду, виду пального на АЗС та адрес їх розташування (Орієнтовна форма Переліку АЗС додається):Також визначена орієнтовна форма Переліку АЗС Постачальника:
Перелік АЗС Постачальника
(орієнтовна форма)
№ Найменування Покупця Назви населених пунктів та адреси місць дислокації автотранспорту Покупця Вид палива (так/ні ; +/-) Найменування та адреса АЗС
Відстань між АЗС та місцем дислокації автотранспортних засобів Покупця (км)
ДП Євро 5-В0 Газ А-92-Євро 5-Е5 А-95-Євро 5-Е5
1.
2.
…
Примітка: До переліку АЗС Постачальника також відносяться інші АЗС по території України, які зазначені на сайті … __(зазначити)__
Звертаємо увагу Комісії при розгляді Технічної специфікації, наданої Учасником ТОВ «ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП» на виконання вимог тендерної документації, що згідно визначених в пункті 2 Технічної специфікації умов, учасник має підтвердити наявність АЗС та надати перелік АЗС, на яких наявна можливість заправлятись всіма видами пального, відповідно до предмету закупівлі, а отже:
Бензином А-95 (Євро 5-Е5)
Бензином А-92 (Євро 5-Е5)
Також, Перелік вказаних АЗС подається Учасником у «Тендерній пропозиції» з зазначенням назви АЗС або бренду, виду пального на АЗС та адрес їх розташування.
Учасником ТОВ «ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП» на виконання вимоги пунктом 3 Додатку № 4 до тендерної документації в частині надання Технічної специфікації та підтвердження наявності АЗС за місцерозташуванням визначеним Додатком № 3 до ТД, надано у файлі:
- «ТЕХ КРОПИВНИЦЬКИЙ.pdf»
Технічну специфікацію Учасника, відповідно до якої ТОВ «ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП» зазначає знаком «-» інформацію про відсутність Бензину А-92 на АЗС БРСМ-нафта за адресами: м. Кропивницький, вул. Салтикова-Щедріна, 1Б, що знаходиться на відстані 4,5 км від місця дислокації транспорту Замовника (м. Кропивницький, вул. Гоголя, 72) та м м. Кропивницький, вул. Полтавська, 69, що знаходиться на відстані 2,7 км від місця дислокації транспорту Замовника (м. Кропивницький, вул. Гоголя, 72).
Варто звернути увагу, що зазначення адрес розташування відповідних АЗС визначається вимогами Замовника згідно Додатку № 3 до тендерної документації.
Тобто, пропозиція учасника не відповідає вимогам Технічної специфікації в частині наявності можливість заправлятись всіма видами пального, відповідно до предмету закупівлі, а саме Бензином А-92 (Євро 5-Е5), оскільки самим учасником зазначено позначка «-» що свідчить про відсутність палива на АЗС.
Також таку інформацією Скаржник може підтвердити Листом № 7 від 03.06.2024 року від власника мережі АЗС БРСМ-нафта, який повідомляє, що АЗС відповідної мережі не здійснює продаж Бензину А92, а тому числі за адресами місцерозташування:
- м. Кропивницький, вул. Салтикова-Щедріна, 1Б
- м. Кропивницький, вул. Полтавська, 69.
Варто звернути увагу на той факт, що Замовником встановлену умову у пункті 5 Додатку № 4 до тендерній документації, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: заповнена та підписана технічна специфікація та документи зазначені в додатку 3 до ТД.
За таких обставин, пропозиція Учасника/Переможця підлягає відхиленню з підстав абз.2 ч. 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
2.2. В пункті 3 та пункті 5 Додатку № 3 до тендерної документації визначено:
3. У складі пропозиції учасник повинен надати скан-копію(ї) зразка карток на пальне (талонів) (бланки – дозволи, штрих-картки) на всі АЗС, на яких можливо отримати паливо, що вимагається Замовником згідно специфікації. Назва бренду нанесеного на картках на пальне (талонах) повинна відповідати назві бренду мережі АЗС, на яких можливо отримати паливо. Термін дії карток на пальне (талонів) повинен бути не меншим як 12 місяців з моменту їх реалізації замовнику.
5. Термін дії талонів повинен бути не менше 12 місяців з дати поставки відповідної партії талонів Замовнику. У разі закінчення терміну строку дії невикористаних Замовником талонів, Учасник у будь-який час повинен обміняти ці талони на аналогічні з незакінченим строком дії без додаткової за це оплати Замовником або продовжити термін використання наявних у Замовника талонів на період дії договору.
Учасником ТОВ «ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП» на виконання вимоги в частині 6 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції яка передбачає, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно Додатку 3 до Тендерної документації), надано у файлі:
- «Зразки БРСМ+УКРНАФТА.pdf» та «Гарантійний термін дії.pdf»
Гарантійний лист Учасника, що термін дії талонів не менше 12 місяців з дати поставки відповідної партії Замовнику та надає зразки талонів мережі БРСМ-нафта.
Скаржник може підтвердити надання недостовірної інформації Учасником та такої, що не відповідає вимогам Технічної специфікації відповідно до Листа № 7 від 03.06.2024 року від власника мережі АЗС БРСМ-нафта, який повідомляє, що термін дії талонів на Бензин А95, Газ, Дизельне паливо мережі АЗС БРСМ-нафта - становить 6 місяців з дати продажу відповідних талонів, для здійснення заправки по всій території України, в тому числі у місті Кропивницький за наступними адресами:
- м. Кропивницький, вул. Салтикова-Щедріна, 1Б
- м. Кропивницький, вул. Полтавська, 69
Варто звернути увагу, що зазначення адрес розташування відповідних АЗС визначається вимогами Замовника згідно Додатку № 3 до тендерної документації.
Тобто, пропозиція учасника не відповідає вимогам Технічної специфікації в частині Терміну дії талонів, який повинен бути не меншим як 12 місяців з моменту їх реалізації замовнику та з дати поставки відповідної партії талонів Замовнику, про що свідчить Лист від власника мережі АЗС БРСМ нафта та згідно інформації опублікованої на сайті за посиланням https://brsm-nafta.com/ , який становить у мережі АЗС БРСМ-нафта 6 місяців.
За таких обставин, пропозиція Учасника/Переможця підлягає відхиленню з підстав абз.2 ч. 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
Гарантійний лист учасника в частині терміну дії талонів, що не відповідає вимогам Замовника
-
Повʼязаний документ:
Гарантійний термін дії.pdf
-
-
Назва доказу:
Зразки талонів учасника мережі БРСМ нафта
-
Повʼязаний документ:
Зразки БРСМ+УКРНАФТА.pdf
-
-
Назва доказу:
Технічна специфікація учасника
-
Повʼязаний документ:
ТЕХ КРОПИВНИЦЬКИЙ.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист мережі АЗС БРСМ-нафта
-
Повʼязаний документ:
Лист1 (6).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 3 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ скасувати рішення про визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП" переможцем процедури закупівлі — Паливо у роздріб через мережу АЗС на території України, для потреб ДПСЗ (Кіровоградський ОВСЗ) код ДК 021:2015 ДК021-2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-16-008118-a.